“साँचो-साँचो म तिमीलाई भन्दछु, कुनै पनि अगमवक्तालाई उसको आफ्नै देशमा स्वीकार्य हुँदैन।” - नासरतका येशू

यो पोष्ट पसिर रिस जीआरसीबाट मेरो मनपर्ने युवा मुस्लिम राजनीतिज्ञको करीते हो, जसले मेरा अन्तिम पोस्टिंग साझा गरे "http://anautholagi.blogspot.com/2019/11/blog-post.html, उसका साथीहरूसँग। उनले मलाई भने कि म सिंगापुरमा भारतीय विदेशी समुदायको पक्षमा "पक्षपातपूर्ण" थिए किनभने मैले उनीहरुबाट पैसा लिएको छु।

मेरो टिप्पणी र प्रभावहरूबाट दुबै गुदगुदियो। मैले समुदायसँगको मेरो सम्बन्धलाई खुलेआम खुलासा गरेको छु र मलाई लाग्दैन कि समुदायसँगको मेरो अनुकूल अनुभवहरूले मैले व्यक्त गरेको भन्दा धेरै हदसम्म आकर्षित भएको हुनुपर्दछ।

म यो सिद्धान्तमा पनि काम गर्दछु कि समुदायको लागि अनुकूल दृष्टिकोण राख्नु स्वाभाविक मात्र हो जसले मलाई आनन्दित भएका राम्रा चीजहरू प्रदान गर्दछ। म आफैलाई सोध्छु कि के कसैले अर्कै तरिकामा सोच्दछु यदि मैले बेलायत वा अमेरिकी समुदायहरूको सुरक्षा गरेको भए?

हुनसक्छ यो म मात्र हो तर म "बाहिरदेशी", विशेष गरी अन्धकार छाला भएका एशियालीहरूले मेरो जीवनमा कसरी क्षति पुर्‍याएको छ भनेर हेर्न असमर्थ छु र म जनसांख्यिकीय समुदायबाट छु जसलाई "विस्थापित" महसुस गर्नु पर्छ, "सिंगापुरमा रहेको" खुला ढोका "नीति हो। 2004

सांख्यिकीय हिसाबले, म मेरो देशमा बसाईएको र मलाई विस्थापित गरेका मानिस विरुद्ध मेरो रिसको साथ जलाउनुपर्दछ। म स्नातक हुँ (स्पष्ट रूपमा सम्मानित गोल्डस्मिथ कलेज, लन्डन विश्वविद्यालयबाट) र म जातीय बहुमतको हुँ। मँ एक ठूलो कम्पनी मा एक कहिल्यै नौलो नोकरी मिल्यो कि एक मानिन्छ मेरो योग्यता मलाई मिल्यो हुनेछ। मँ बुझ्न सक्दिन कि मेरो व्यक्तिगत अवस्था मेरो बाहेक अरू कसैको सवाल हो।

यो सरल थियो, जब मैले २००१ को मन्दीमा--महिना पछि पहिलो काम छोडेपछि मैले मेरो छनौट क्षेत्रमा रोजगारी पाउन सकिनँ, मैले आफैंलाई रोज्ने निर्णय गरें। बेलायतका एक साथीले मलाई सल्लाह दिए कि काम गर्न एजेन्सीको खोजीमा पैसा खर्च गर्नुको सट्टा म ग्राहकसँग सिधै पैसा लिन सक्छु। त्यसो भए, चार महिना काम गर्ने अनुभवको साथ, म आफ्नै जागिर लिन गएँ।
स्वरोजगार कठिन छ। कर्मचारीहरूले यो बिर्सन्छन् कि व्यापार प्रक्रिया तिनीहरूको विशेष क्षेत्र भन्दा ठूलो छ। एक कर्मचारी मात्र आफ्नो काम गर्दछ र चेक हुन्छ। जहाँसम्म, एक रोजगारदाताले काम प्राप्त गर्न, काम गर्न र भुक्तानी गर्न आवश्यक छ। जबकि त्यहाँ "वायुप्रवाह" छन्, त्यहाँ गरीवीका अधिक पलहरू छन्।

मैले १० बर्षको संघर्ष गर्नुपर्‍यो र मैले अंशकालिक रोजगारीलाई छेउछाउमा संतुलनमा राखेर मेरो आय र वित्तीय स्थितिलाई स्थिर गर्न सफल भएको छु। जे होस्, म गर्व को एक निश्चित राशि संग संघर्ष को वर्षहरु सम्झना छ। त्यहाँ रोजगारीहरू थिए जहाँ म संयुक्त राज्य अमेरिका मा बहुराष्ट्रिय संग अनुकूल तुलना गरिएको थियो (क्लासिक लाइन "तपाईं हाम्रो लागि ...... संयुक्त राज्य अमेरिका भन्दा अधिक गर्नुभयो)।
जब म ती क्षणहरूतिर फर्केर हेर्छु, म ती मानिसहरूलाई याद गर्दछु जसले मलाई काम दिए। यो रेमन्ड भन्ने महान तमिल चापबाट सुरू भयो, जो पोलारिसका लागि क्षेत्रीय अपरेसन निर्देशक थिए। रेमंड र म मासिक आधारमा खाजा हुनेछौं। उसले सोध्यो म कसरी गरिरहेको थिएँ, त्यसपछि केहि चीज सोच्नुहोस् र केहि दिन पछि रेमंडले कामको साथ बोलाउने थियो। यो एक रियासत राशि थिएन तर यो काम थियो जुन मेरो जेबमा पैसा थियो।

रेमंडले पोलारिस छोडेपछि मैले सुप्रियोसँग काम गरे जसले मलाई उनको पूर्व छात्रसंघका लागि सिफारिस गरे, जसले मलाई क्रमशः भारतीय टेक्नोलोजी र व्यवस्थापन संस्थान (आईआईटी र आईआईएम) का साथ काम दिए। जब म आईआईएम समूहलाई भेट्छु, मलाई भनिएको थियो, "तपाईले आफैलाई बेच्नु पर्दैन, सुप्रीयोले त्यो गरिसकेका छन।"

त्यसो भए, यो भारतीयहरूले मलाई काम दिए। मलाई चाहिएको बेला तिनीहरू त्यहाँ थिए। यसको विपरीत, मलाई काम र पैसा चाहिएको बेला "मेरा मानिसहरू" कहिँ थिएनन्। मसँग पछाडि ठूलो एजेन्सीको "आदर" छैन।

केहि उल्लेखनीय अपवादको साथ, "मेरा मानिसहरु" मलाई मौका दिदैनन्। यो २०१ 2013 मा मलाई घरमा ल्याइएको थियो, जब मलाई सरकारी सम्बन्धित कामको लागि पिच गर्न आमन्त्रित गरियो। मैले जागिर पाइन, तर तथ्य यो हो कि मलाई पिचको लागि पनि आमन्त्रित गरिएको थियो। पछि मलाई थाहा भयो कि मेरो मौका भारतमा जन्मेको मान्छेबाट आयो, जसले मेरो नाम जोशपूर्वक प्रचार गरे। यस संस्थाका सिंगापुरमा जन्मेका अध्यक्षले मलाई "त्यो ब्लगर" को रूपमा सोचेका थिए। भारतमा जन्मेको मान्छेले तनाव गर्नु पर्‍यो “उसले डेलिभर गर्दछ।”

त्यसकारण, जब म बुझ्छु कि सबैजना आफ्नो परिवारको पालनपोषणको लागि जागिर पाउन चाहन्छन, म आफैंलाई आन्तरिक बनाउन र "मेरा मानिसहरु" लाई "आफ्नो" जागिर चोरी गर्न "अँध्यारो" को बिरूद्ध गरेको नाराजाहरू बुझ्न गाह्रो लाग्छ। "मेरा मानिसहरु" कहाँ थिए, जब म त्यस्तो तरिकामा संघर्ष गरिरहेको थिएँ जुन कुनामाको अफिसमा ठाउँको लागि संघर्ष गर्ने कसैको लागि खतरा थिएन।

म यस अनुभवको साथ एक मात्र व्यक्ति हुँ। मैले मेरो एक कनिष्ठसँग जाँच गरें जसले आफ्नै एजेन्सी सुरु गरेका थिए। उसको पहिलो ठूलो ब्रेक अरू कतैबाट आएको थियो। यो पीआर उद्योगमा सीमित थिएन। मैले एक लिक्विडेटर (जो पूर्ण खुलासाको खातिर, मलाई five बर्षको लागि भाडामा लिएको छ) लाई जाँच गरें र उसको पहिलो ठूलो ब्रेक अरू कसैबाट आएको हो।

"मेरा मानिसहरु," गुनासो छ कि "विदेशीहरू" "आफ्नै प्रकारको मद्दत गर्दैछन्।" उनीहरु गुनासो गर्छन् कि उनीहरुलाई बहुराष्ट्रिय कम्पनीहरुमा र अन्य बहुउद्देश्यीय रोजगारहरु बाट बन्द गरिएको छ। यद्यपि, जब तिनीहरू बहुराष्ट्रियहरूका विरुद्ध संघर्ष गरिरहेका कसैलाई शट दिन सक्ने स्थितिमा थिए, तिनीहरूले बहुराष्ट्रियहरूलाई समर्थन गर्न रुचाए (रेकर्डको लागि, म बहुराष्ट्रियहरूका बिरूद्ध भएन, जसमा मैले जागिर लिएका थिए र रोजगारी गुमाए पनि)। त्यहाँ जहिले पनि कुनै उद्योगको "ठूला खेलाडीहरू" बाट सीमित अवसरहरूको आपूर्ति हुने हुने छ। जे होस्, अवसरहरू बृद्धि हुन्छ जब तपाईंसँग व्यक्तिहरू आफैंले केहि गर्न इच्छुक हुन्छन् - ती व्यक्तिहरूमध्ये कोही-कोही मानिसहरूमा बढ्न सक्छन् जुन अरूलाई भाँडामा लिन सक्छन्।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?