प्रणाली विफलता

म श्री रमेश इरमल्लीलाई ब्ल्गमा मलाई बिषयवस्तु प्रदान गरेकोमा धन्यवाद दिन्छु। एक महिना अघि, श्री इरमल्ली सबैभन्दा प्रख्यात भारतीय प्रवासी बने जब उनीले आफ्नो कन्डोमिनियम सुरक्षा गार्डलाई एक पाहुनालाई १०,००० डलर कन्डोमिनियम परिसरमा पार्क गर्ने अधिकारको लागि (१० अ charge्ग्रेजी) शुल्क लिन अड्डेस गरेको कारण पक्राऊ गरे। उक्त परिसरमा बस्ने नियमहरू।)

श्री इरमल्लीले आफ्नो सम्पत्तीको लागि कति तिर्ने भन्ने बारे केही दुर्भाग्यपूर्ण टिप्पणी गरे र त्यसपछि उसको सम्पत्ति "आवास विकास बोर्ड" (एचडीबी) फ्लैट नभएको भन्ने कुरालाई संकेत गर्ने गल्ती गरे (धेरैजसो सिंगापुरवासीहरू, म आफैंमा सम्मिलित थिए, बस्ने) HDB फ्लैट)। भविष्यवाणी गरिए अनुसार यो घटना रातभर वायरल भयो र श्रीमान् रमेश इरमल्ली सि Singapore्गापुरका सबैभन्दा प्रख्यात व्यक्ति भए।

यो एक विदेशी संग एक दुर्भाग्यपूर्ण घटना मा एक स्थानीय संग समातिएको सम्बन्धित पहिलो घटना छैन। यो पहिलो पटक होइन जब सिंगापुरको साइबर स्पेस विस्फोट भयो। तर चाखलाग्दो कुरा के छ भने पहिलो पटक "नेटिजनहरू" श्री इरमल्लीको लि linked्कडिन प्रोफाइल भेट्न गए र केही अनुसन्धान पछि उनको योग्यता नक्कली भएको आरोप लगाए र त्यसपछि हामीले सरकारले कसरी भारत Singapore सिंगापुर समीक्षा गर्न आवश्यक छ भन्ने बारेमा विरोध प्रदर्शन गरे बृहत् आर्थिक सहयोग सम्झौता वा CECA। साइबरस्पेसको अधिक चरम भागले भन्न खोज्यो कि सरकारले सबै सिंगापुरवासीहरूको फाइदाको लागि सीईसीए खारेज गर्नुपर्छ।

सबैभन्दा राम्रो कुरा तपाई श्री रमेश एरमल्लीको बारेमा भन्न सक्नुहुन्छ कि त्यो एक स्व-हकदार अर्सेहोल हो र एक वृद्ध र कम तलब पाएको व्यक्तिप्रति उसको दृष्टिकोण भयrible्कर थियो। मैले भनेको छु कि धेरै सिंगापुरवासीहरु (विशेष गरी भारतीय सभ्यताको सिंगापुरहरु) लाई प्रवासी भारतीयहरु अहंकारी झुण्ड लाग्छ।

मलाई शंका छैन कि श्री एरमल्ली एक आर्सेहोल हो र मलाई शंका छैन कि त्यहाँ भारतीय एक्स्पाट समुदायमा धेरै यस्ता आर्सेहोलहरू छन् (जुन संयोगवश एउटै कुरा हो जुन कुनै पनि अन्य समुदायको लागी भन्न सकिन्छ - एक्स्पाट वा स्थानीय, सिंगापुर)। मैले देखेको छैन कि हामी कसरी एक आर्सेहोलबाट सम्पूर्ण नीतिमा छलांग बनायौं। जबकि श्री एरमल्ली एक आर्सेहोल हो, यो नबिर्सनुहोस् कि अर्सेहोल हुनु कुनै अपराध होइन।

स्टुअर्ट बाइड मिल्स, बेलायती नागरिक भन्दा फरक, श्री इरमल्लीले कहिल्यै कसैलाई शारीरिक चोट गरेनन् (मिल्सले 6-महिनाको नाडीमा थप्पड लगाए र बियाँ लिन पनि नजिक आएनन्) र कसैले पनि एक नपुंसकबाट उफ्रिने काम गरेनन्। बेलायती एक्स्पैट्सलाई प्रतिबन्ध लगाउन खोज्नुहोस् (जससँग भारतीय जनताको भन्दा स्थानीय जनसंख्याको बिरूद्ध शारीरिक अपराध गर्ने उच्च रेकर्ड छ)।
त्यसोभए, यो त्यस्तो कसरी हो कि हामी सम्पूर्ण भारतीय एक्सप्युट समुदायसँग रिसाउँछौं किनकी हामी अरू एक्साट्ससँग भन्दा एक विशेष आर्सेहोलको कारणले, जसले हाम्रो स्थानीयलाई शारीरिक रूपमा आक्रमण गरेका मानिस उत्पादन गरेका छन?

ठीक छ, म अगाडि बढ्नु अघि, मलाई मेरो चासो घोषणा गर्न आवश्यक पर्दछ। म सँधै भारतीय एक्सप्याट समुदायबाट सुरक्षित गरिएको छु। मेरो पहिलो प्रमुख ग्राहक, केटाहरू जसले मलाई अरू कसैको उपकन्ट्रक्टर हुन भन्दा बढि मलाई भुक्तानी गर्थे र मेरो कामकाजी जीवनका तीन प्रमुख मध्ये दुई दुई (राष्ट्रिय स्तरका परियोजनाहरूमा) भारतीय एक्स्पाट समुदायको कर्टी हुन्। मेरो सब भन्दा छिटो paymasters अनिवार्य भारतीय expats (चलानी जाँच केही घण्टा पछि स collecting्कलन को रूप मा परिभाषित) थियो। जस्तो कि, मँ समुदाय को लागी एक नरम स्थान छ।

म विश्वास गर्छु कि वास्तविक मुद्दा मुद्दाहरुमा भारतीय वा भारतीय एक्स्पोटेट एक समूहको रूपमा छैन। मुख्य मुद्दा तथ्य यो हुनुपर्दछ कि सिंगापुर बढ्दो असमान छ। हामीसँग त्यस्तो व्यक्तिको क्लासिक केस थियो जो केवल उसको कामको लागि कम भाग्यशाली कसैलाई पिट्नको लागि धेरै राम्रो थियो।

आउनुहोस् हामी एक्सप्याट प्रणाली वा प्रणालीको साथ शुरू गर्छौं जसमा कसैलाई लिने र उनीहरुलाई अरु कतै टाढाको ठाउँमा राख्नु समावेश हुन्छ। तपाईं उसलाई पैसा फ्याँक्नुहुन्छ (तिनीहरू सामान्यतया मान्छे हुन्छन्), वा कम्तिमा ऊ घरमा देखेको भन्दा बढी हो, र तपाईंले उसलाई घर र कार जस्ता स्वतन्त्र रूपमा लोड गर्नुहुन्छ जुन उहाँ सामान्य रूपमा वहन गर्न सक्षम हुनुहुन्न। तपाईंले उसको टाउकोमा ड्रिल गर्नुभयो कि उहाँ त्यहाँ हुनुहुन्छ किनभने स्थानीयहरू उहाँ बिना नै मर्दछन् र तपाईंले स्थानीयहरूका टाउकोमा पनि ड्रिल गर्नुभयो कि तिनीहरूको जीवन निर्वाह अन्यत्रबाट यस व्यक्तिमा निर्भर गर्दछ। केटाले अरू रसिलो चीजहरू पत्ता लगाउँदछन् जसरी महिलाले आफूलाई आफैंमा फ्याँकिरहेको छ भन्ने तथ्य मात्रको लागि।

अब, मँ यो तथ्यको बहस गरीरहेको छैन कि व्यवसायहरु कतै कतैबाट मानिसहरुका कौशल चाहिन्छ र म बहस गरिरहेको छैन कि तपाईलाई विशेष सीपको लागि थोरै अतिरिक्त तिर्नु पर्छ। जहाँसम्म, यो स्पष्ट छ कि प्रणालीमा मैले वर्णन गरे जस्तै, तपाईं अन्यथा राम्रो व्यक्तिहरूलाई आर्सेहोलमा बदल्न बाध्य हुनुहुन्छ। विवाहको भतिजा जस्तो (जसलाई भारतीय व्यक्तित्व भनेर चिनिन्छ) भन्यो, "हामी विदेशीहरू सोच्छौं कि हामी देवताहरू हौं।" जबकि मैले भेटेका धेरैजसो एक्स्टेट्स (सबै र colors्गका) राम्रा छन्, यद्यपि यसले कडा चरित्र लिनुपर्दछ। मुटुमा एक सभ्य व्यक्ति जब तपाईलाई यति सजिलो गरी आउँछ।

त्यसोभए, हामीले हेर्नुपर्ने पहिलो कुरा भनेको हाम्रो मनोवैज्ञानिक फोकसलाई बहुराष्ट्रियताबाट टाढा राख्नु भनेको सबै कुराको श्रोत हो र हाम्रो शिक्षा प्रणालीले मानिसहरूलाई प्रशिक्षणबाट टाढा हट्नुपर्दछ जो केवल आदेशहरू अनुसरण गर्छन् जसले सोच्दछन् र विश्वव्यापी प्रणालीमा नेतृत्व गर्न सक्छन्। । हाम्रो स्थानीय मानिसहरु आफैं को लागी चीजहरु को लागी बानी हुनु पर्छ भन्दा उनीहरु अरु को लागी कसैलाई पर्खनु को लागी उनीहरुकालागि।

दोस्रो, हामीले हाम्रा उद्यमीहरूको निर्माणमा जानु आवश्यक छ। म जोड दिन्छु कि सबैजना उद्यमी बन्न सक्दैनन र उद्यमी बन्नु प्रायः एक कर्मचारी हुनु भन्दा गाह्रो हुन्छ। यद्यपि उद्यमीहरूले फरक सोच्दछन्। दुबै रोजगारको लागि प्रतिस्पर्धाको रूपमा नयाँ आगमनहरू देख्नुको सट्टा तपाई नयाँ ग्राहकहरू देख्नुहुनेछ। जनताको मानसिकता परिवर्तन हुनुपर्दछ।

मलाई सोधेको थियो, यदि मलाई डर लागेको छ र आफ्नै देशमा विस्थापित भएको महसुस गर्छु। उत्तर यो हो कि मँ गर्दिन। प्रत्येक नयाँ आगमन मेरो विभिन्न gigs मा एक म एक सम्भावित नयाँ ग्राहक हो। मैले कर्पोरेट काम पाइनँ कि मान्छेले विश्वास गर्नु पर्छ कि मैले पाउनु पर्छ। यो मलाई त्यस्तो भएको थिएन कि यो अरू कसैको गल्ती हो र यो कहिले पनि हुँदैन कि मैले अरू मानिसहरूलाई दोष लगाउनु पर्छ - मैले मात्र अर्को मार्ग प्रयास गरें।

म "नक्कली" योग्यताबाट कहिले पनि चिन्ता महसुस गरेको छैन, जुन यो विषय हो कि मेरा धेरै सँगी नागरिकहरू भारतीय नागरिकहरूको लागि आउँदा निराश हुन्छन्। मलाई श don't्का छैन कि भारतले त्यस्ता मुद्दाहरूको सामना गर्दछ तर यो भारतीयहरूको लागि अद्वितीय होइन र म यो सिद्धान्तमा काम गर्दछु कि यदि म बहुराष्ट्रिय हुन सक्छ र-बर्ष भन्दा बढी बाँच्न सक्छु, उसले स्पष्ट गर्छ कि उसले काम गर्न सक्छ, त्यसैले यसले दिन्छ shit यदि ऊ एक वास्तविक विश्वविद्यालय मा गए वा छैन। युनिवर्सिटी धेरै रमाईलो थियो तर कसले वास्तवमै हेरचाह गर्छ कि पछाडि के हुन्छ।

अर्को समस्या हामीले सामना गर्नुपर्दछ भन्ने तथ्य यो हो कि सिंगापुरमा सुरक्षा गार्ड जस्ता रोजगारी प्रायः कम शिक्षित र सबैभन्दा खराब - पुरानो र अशक्तहरूका लागि हुन्छ। अब, मसँग पुरानो मानिससँग काम गर्ने केही छैन (म सम्भवतः एक हुन जाँदैछु), तर किन यस्तो छ कि हाम्रो समाजले यसलाई निरन्तर बनाउँदछ कि पुरानो र अशक्तहरू सँधै सबै भन्दा शारीरिक माग र कम तलब पाएको जागिर गर्दछन्। र सुरक्षा गार्डको मामलामा, उसले सम्भावित खतरनाक केहि गरिरहेको छ - उसले श्री एरमेलल्ली जस्ता बासिन्दाहरूको सुरक्षाको हेरचाह गरिरहेको छ।

दुर्भाग्यवश, सुरक्षा गार्ड सिंगापुरमा छ, "अंकल" बोल्छ, त्यसैले सम्भवतः कहिँ पनि अर्को जागिर पाउने सम्भावना हुँदैन र भुक्तान गरिएको पिट्नेसनमा निर्भर गर्दछ। त्यस्तै, श्रीमान इरमाल्ली जस्ता बुलेसका लागि उनी पूर्ण लक्ष्य हुन्।

के यो त्यस्तो समय होइन जब हामी सुरक्षा गार्डको जस्तो "अपग्रेड" कार्यहरू हेर्छौं? निश्चित रूपमा केहि गर्न सकिन्छ उद्योगलाई अधिक व्यावसायिकता दिन र मानिसहरूलाई गर्वको ठूलो भावना दिनको लागि र भुल्नु हुँदैन, उत्तम तलब।

सुरक्षा गार्डहरू जस्ता व्यक्तिहरू कुनाको पुरानो मान्छे मानिनु हुँदैन जसलाई एउटा काम चाहिन्छ। उनीहरूलाई एक बहुमूल्य सेवा प्रस्ताव गर्ने पेशागत रूपमा मान्नुपर्दछ र श्रीमान इरमल्ली जस्ता व्यक्तिहरू कसैलाई उनीहरूको मूल्यवान सम्पत्तीको हेरचाहको लागि उचित हिसाबले तिर्नु पर्छ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?