तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?


अब जब चिनियाँ नयाँ वर्षको सुरुका केही दिनहरू समाप्त भइसकेका छन्, यो खराब हुने वर्जित विषयलाई सम्बोधन गर्ने समय हो। यो मनपराउनुहोस् वा होइन, संसारको लगभग हरेक कुनामा जमिनमा वास्तविकता उदास छ र त्यहाँ एक राम्रो मौका छ कि एक खराब हुन गइरहेको छ। जबसम्म तपाईं स्टक विकल्पहरूमा भुक्तान हुने स्तरमा हुनुहुन्न वा तपाईं दिवालिया व्यवसायमा काम गर्नुहुन्छ, तलब स्थिरता, तलब कटौती वा पुन: कटौतीको लागि तयार हुनुहोस्। यसको सामना गरौं, नगदको ठूलो भण्डार भएका ठूला टेक कम्पनीहरूले पनि मानिसहरूलाई छोड्दैछन्। त्यसोभए, यस्तो वातावरणमा कसैले के गर्न सक्छ?

खैर, एक मानसिकता संग सुरु गर्न आवश्यक छ। जसरी प्रायः भनिन्छ, तपाईले राम्रोको लागि आशा गर्न आवश्यक छ तर सबैभन्दा खराब हुने आशा गर्नुपर्दछ। यस तरिकाले, यदि तपाइँ खराब हुनुहुन्न भने तपाइँ तपाइँको आशिष्हरू गणना गर्न सक्नुहुन्छ। यद्यपि, यदि तपाइँ गर्नुहुन्छ भने, तपाइँ यसको लागि तयार हुनुहुन्छ।

सबैभन्दा खराबको लागि तयारी गर्नु भनेको "आइरन राइस बाउल" जस्ता अवधारणाहरू विगतका कुराहरू हुन् भन्ने कुरा बुझ्नु हो। रोजगारदाताहरूसँग तपाईंभन्दा कान्छो, सस्तो र बढी आज्ञाकारी व्यक्ति फेला पार्न सक्ने क्षमता हुन्छ र तपाईंबाट मागिएको वफादारी त्यस्तो चीज होइन जुन आवश्यक रूपमा प्रतिफल दिइनेछ।

त्यसोभए, यदि तपाइँ त्यससँग सुरु गर्नुहुन्छ भने, तपाइँले बुझ्नुहुनेछ कि एकल स्रोतबाट एकल आम्दानी हुनु बुद्धिमानी होइन। बैंकमा नगद नगद हुनु मुर्खता हो । त्यसोभए, यदि तपाइँसँग तलब छ भने, जतिसुकै सानो भए पनि, यसलाई तपाइँको टेक होम पेको १० प्रतिशत सेट गर्ने बिन्दु बनाउनुहोस्। जीवनको वास्तविकता यो हो कि तपाईंसँग जागिर नभए पनि बिलहरू तिर्नु पर्छ। बैंकमा नगदले तपाईंलाई आफ्नो आय गुमाउनु भएको थियो भने चीजहरू भर्न अनुमति दिनेछ।

म स्वीकार गर्छु कि म बैंकमा नगद बचत गर्न राम्रो छैन। गत वर्ष, मसँग धेरै अवसरहरू थिए जहाँ मैले सोचें कि म बचत गर्ने बाटोमा छु तर बाटोमा चीजहरू भयो र मैले नगद निकाल्नुपर्‍यो। आशा छ कि खरायो वर्षले मलाई चीजहरू छेउमा राख्न अनुमति दिनेछ।

मैले CPF मा केही रकम छुट्याएको छु। सिंगापुरको प्रणाली उत्तम छैन तर भित्र भन्दा कम हुनु राम्रो छ। त्यसोभए, म मेरो विशेष र मेडिसेभ खाताहरूमा योगदान गर्ने प्रयास गर्छु, जुन वार्षिक ब्याजमा एक वर्षमा चार प्रतिशत तिर्ने ठाउँहरू मात्र हुन्।

गुँडलाई प्वाँख लगाउनुको अतिरिक्त, तपाईंले पहिलो गुमाउनुभएमा दोस्रो आय स्ट्रिम पनि विकास गर्न आवश्यक छ। धेरैजसो रोजगारदाताहरूले तपाईंलाई एउटा सम्झौतामा हस्ताक्षर गराउँछन् जसले तपाईंलाई अर्को काम लिनबाट रोक्छ। त्यहाँ यो तथ्य पनि छ कि धेरैजसो कामहरू तपाईलाई ऊर्जाको निकास दिन डिजाइन गरिएको हो र धेरैजसो मानिसहरूको लागि, दोस्रो काम गर्ने विचार एक गैर-स्टार्टर हो।

जे होस्, दोस्रो आय स्ट्रिमको विकास गर्नु आवश्यक छ यदि तपाइँ एक वातावरणमा सुरक्षाको कुनै पनि रूप फेला पार्न चाहानुहुन्छ जहाँ स्क्रू गरिएको छ। मेरो नियोक्ताले मलाई बिस्ट्रोटमा काम गरिरहन अनुमति दिनुभएकोमा म भाग्यमानी थिएँ र मैले दुईवटा काममा काम गर्न पाउँदा ठूलो गर्व लाग्यो। जे होस्, कोविडले रेस्टुरेन्टहरूमा मेरो साइड गिगको अन्त्य गर्‍यो र त्यसैले, म मेरो दिनको काममा नभएको बेला ब्लगिङमा ध्यान केन्द्रित गर्छु। ब्लगले बिस्ट्रोटमा भएको मेरो गिगलाई प्रतिस्थापन गरेको छैन। विज्ञापन राजस्व भुक्तान गर्न धेरै वर्ष लाग्छ ($ 150 भुक्तान गर्न) तर यसले अझै पनि बचतमा जान मद्दत गर्दछ। मैले मेरो टुक्राहरू उठाउने साइटहरूको लागि एक पटकमा सानो रोयल्टी पाउँछु। यो धेरै होइन तर हरेक सानो अतिरिक्त गणना गर्दछ।

मलाई ड्राइभिङ हड्ताल गर्ने मानिसहरूलाई थाहा छ र मलाई विश्वास छ कि मानिसहरूलाई AirBnB मा कोठाहरू भाडामा लिने जस्ता कामहरू गर्न अनुमति दिनुपर्छ। सरल भाषामा भन्नुपर्दा, विकासशील पक्ष हस्टलले मानिसहरूलाई एकल रोजगारदातालाई कम हेर्न अनुमति दिन्छ, जुन स्वीकार्य रूपमा सिंगापुर सरकारले नचाहेको कुरा हो (यसले बहुराष्ट्रिय लगानीकर्ताहरूलाई एक अनुरूप कार्यबल प्रदान गर्न सक्ने तथ्यलाई बेच्दछ)। जतिसुकै सानो पक्षको हडबड किन नहोस्, त्यो हुनु अझै अत्यावश्यक छ। यदि तपाइँ तपाइँको मुख्य आम्दानी लाई बदल्नु पर्दैन भने पनि, छेउको हस्टलबाट आउने केहि अतिरिक्त पैसाहरूले तपाइँको गुँडलाई प्वाँख बनाउन मद्दत गर्न सक्छ।

म लिक्विडेशनमा काम गर्छु भन्ने कुरालाई ध्यानमा राख्दै, लिक्विडेशनमा जाने कम्पनीको लागि काम गर्ने जो कोहीलाई मेरो कडा सल्लाह भुक्तान गर्न लिक्विडेटरहरूमा भर पर्दैन। कर्मचारी तलबलाई लिक्विडेशन परिदृश्यमा "प्राथमिकता" भुक्तानीहरू मानिन्छ, तथ्य यो छ कि कम्पनी लिक्विडेशनमा गयो किनभने यसमा तपाईंको सहित बिलहरू तिर्नको लागि साधन थिएन। लिक्विडेटरहरू तपाईंको तलब तिर्न कुनै कानुनी दायित्व अन्तर्गत छैनन् र उनीहरूले आफ्नो धेरैजसो समय कम्पनीको बाँकी रहेको थोरैलाई बचाउनको लागि खर्च गर्छन्। लिक्विडेशन लाभांश प्रायः डलरमा सेन्टमा भुक्तान गरिन्छ र तपाईले पैसा कहिले प्राप्त गर्न सक्नुहुन्छ भनेर तपाईलाई थाहा हुँदैन। तपाईले लिक्विडेटरबाट जे पाउनु हुन्छ त्यो बोनस हो।

त्यसोभए, यदि तपाईंको रोजगारदाताले तपाईंको तलब तिर्न संघर्ष गरिरहेको छ भने, विकल्पहरू खोज्न सुरु गर्नुहोस् र अगाडि बढ्नुहोस्। यदि एक महिनाको तलब तिर्न समस्या छ भने, यो धेरै सम्भव छ कि तिनीहरूले दुई तिर्न सक्षम हुनेछैनन्। कम्पनीले कत्तिको राम्रो गरिरहेको छ वा तपाइँले तपाइँको कारण के हो भनेर तपाइँ किन प्राप्त गर्न सक्नुहुन्न भन्ने कारणहरूको सिर्जनाको बारेमा कथाहरूको लागि हेर्नुहोस्।

विश्व अर्थतन्त्र एक नराम्रो प्याचबाट गुज्रिरहेको छ र यो कुनै पनि समय चाँडै राम्रो हुने सम्भावना छैन। सबैभन्दा बुद्धिमानी कुरा भनेको सबैभन्दा खराबको लागि तयारी गर्नु हो।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर