भाइरस र म

डोनाल्ड ट्रम्प निस्सन्देह सामग्री उत्पन्न गर्ने व्यवसायमा जो कोही पनि हुन सक्ने उत्तम चीज हो। जब पनि म शीर्षक लेख्न को लागी यसको बारेमा लेख्छु, मसँग Google लाई केवल डोनाल्डको बारेमा केही हुन्छ र तपाईंलाई यो थाँहा हुनु अघि, मसँग एक तयारी विषय छ। मलाई शंका छ कि डोनाल्ड पुन: चयनित हुनेछ आधारित छ किनभने अमेरिकाका हास्य कलाकारहरूले यसलाई बनाउँदछन् - किनभने जोसँग अरू कसैसँग उनीहरूको लागि सामग्री उत्पादन गर्ने क्षमता हुन्छ।

डोनाल्ड ट्रम्पको नयाँ सामग्री उत्पादनको कोरोनाभाइरसको प्रबन्धबाट आएको हो। विश्वका नेताहरू यस किसिमको रोगलाई फैलाउने डरमा मानिसहरूलाई अर्थतन्त्रलाई टेल्सपिनमा नपार्न भनेर कसरी यात्रा गर्ने प्रतिबन्ध लगाउन सकिन्छ भन्ने कुरा पत्ता लगाउन व्यस्त छन् भने डोनाल्डले निर्णय गरे कि उनी डाक्टरहरू भन्दा चतुर छन्। भाइरसलाई झुक्याई हो भनेर घोषित गरियो र मिडियाले उन्लाई पुनः चुनावी पेच गर्न उन्माद सिर्जना गरिएको छ। तपाईं कथा यहाँ पढ्न सक्नुहुन्छ:

https://www.businessinsider.sg/trump-still- বিশ্বাস-media-creating-coronavirus-hysteria-gop-allies-quarantine-2020-3?r=US&IR=T

डोनाल्ड ट्रम्पको निष्पक्षतामा, कोरोनाभाइस यत्तिको घातक हुन सकेको छैन। जोन हपकिन्सका अनुसार, कोरोनाभाइरसले १० मार्च २०२० सम्म विश्वभर (USA संयुक्त राज्य अमेरिकामा २ including) मार्फत 4,०87 killed जना मारिसकेका छन तर तुलनात्मक हिसाबले सामान्य फ्लूले २ 1 १,००० बाट 64 646,००० मानिसहरूलाई मार्यो जसमा युएसएमा वार्षिक १२-61१,००० रहेको छ। । भाइरस बीचको तुलनामा फेला पार्न सकिन्छ:

https://www.hopkinsmedicine.org/health/conditions-and-diseases/coronavirus/coronavirus-disease-2019-vs-the-flu

म, उदाहरण को लागी जीवन विगत धेरै वर्ष को लागी गरीरहेको छु रूपमा के गर्दैछु। मैले याद गरेको मात्र कुरा मलाई याद छ मलाई धेरै भीड भएको जस्तो कम छ र जब म कुनै भवनमा प्रवेश गर्दछु, मैले मेरो तापक्रम जाँच गर्नु पर्छ र मैले स्वास्थ्य घोषणा भर्नु पर्छ कि म सबैभन्दा खराब भएको छैन। हिट ठाउँहरू (चीन, दक्षिण कोरिया र अब इटाली)।

मैले भर्खरै भनेको मात्र भनेको हो, डोनाल्डको व्यवहार तपाईले सपि ma्ग मल सुरक्षा गार्डको अपेक्षा गर्नुहुन्न, ग्रहको सबैभन्दा शक्तिशाली राष्ट्रपतिलाई एक्लै छोड्नुहोस्। जबकि कोरोनाभाइरसले फ्लू जत्तिको धेरै मानिसलाई मारेको छैन होला तर कसैले तर्क गर्न सक्दछ कि यसको कारण सरल छ - कोरोनाभाइरस फ्लू भन्दा छोटो अवधिको लागि मात्र भएको थियो र विश्वभरिका सरकारहरूले भाइरस नियन्त्रण गर्न हतार गरे।

सरल शब्दमा भन्ने हो भने, हामी फ्लूको बारेमा हामी कोरोनाभाइरसको बारेमा भन्दा बढी जान्दछौं। त्यहाँ खोपहरू छन् जसले मानिसहरूलाई फ्लूको सबैभन्दा खराब तनावबाट बचाएको छ। एन्टिवाइरल औषधिहरू उपलब्ध छन् जुन फ्लूको लक्षणहरूलाई सम्बोधन गर्न सक्छ र बिमारीलाई छोट्याउन पनि सक्छ। लेख्ने समयमा, कोरोनाभाइरसका लागि कुनै खोपहरू छैनन् र एन्टिवाइरल औषधिहरू परीक्षण चरणमा मात्र कोरोनाभाइरसको सवालमा छन्।

फ्लूले अधिक मार्यो होला तर हामी कसरी त्यसलाई सामना गर्ने भनेर जान्दछौं। हामीलाई थाहा छ फ्लूसँग कसरी व्यवहार गर्ने। तुलना गरेर, कोरोनाभायरसको बारेमा धेरै ज्ञात छैन, यो तथ्यको बाहेक यो अत्यन्त चाँडै फैलिन्छ। यहाँको कुञ्जी तथ्य यो छ कि यो एक "अज्ञात" हत्यारा हो जुन द्रुत रूपमा फैलन्छ।

विश्वका नेताहरू सहित, म हिम्मत गर्न चाहन्छु चीनको राष्ट्रपति क्सी जिन पेgले नर्वस जनसंख्यालाई आश्वासन दिन काम गरिरहेका छन। सबैभन्दा प्रभावशाली कार्य मकाउबाट आएको हो जसले भाइरसलाई नियन्त्रण गर्नका लागि यसको क्यासिनोहरू (जुन आर्थिक गतिविधिको स्रोत हो) बन्द गर्दछ। यी प्रकारका कार्यहरूले जनतालाई नागरिकहरूको हेरचाह गर्ने नेतृत्वमा विश्वास दिन्छन्।

ट्रम्पले यसको ठीक उल्टो नेतृत्व प्रदान गर्दैन। देशमा ध्यान केन्द्रित गर्नुको सट्टा, व्हाइट हाउसबाट आएको संचार राष्ट्रपति पदमा केन्द्रित छ र भाइरसले देशलाई कसरी असर गर्छ र यसले तथ्यहरूको बेवास्ता गरेको छ। यसले हामीलाई कत्तिको आश्वासन दिन्छ? ट्रम्प प्रशासनले भाइरसलाई सम्बोधन गर्नेमा मात्र सकारात्मक टिप्पणीहरू ट्रम्प प्रशासनले “अवैध” सम्बन्धी आफ्नो क्र्याकडाउनबाट प्रशंसा गर्नु भएको छ जो "अनावश्यक" हुन्छ। स crisis्कटको समयमा यी भावनाहरू हटाउनु नेतृत्व होइन तर राजनीतिक अवसरवादको एक रूप हो। यो ज्यादै खराब छ कि त्यहाँ त्यस्ता व्यक्तिहरू छन् जसले नेतृत्व र अवसरवाद बीचको भिन्नता पहिचान गर्दैनन्।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?