चीजहरू दक्षिणमा जाँदा ब्लू कलर रोजगारहरूमा नागरिकहरूलाई के हुन्छ?

मैले एकजना युवकलाई शाही रूपमा ठगिएको कुरा बताउनुभएको अप्रिय अनुभव थियो। यो मेरो व्यवहारमा दोस्रो पटक हो कि मैले उसलाई भनेको छु कि जीवनले उसलाई राम्रो र कठिन छ। ऊ खुसी छैन भनी नभन्दै जान्छ। मैले उसलाई हाम्रो प्रारम्भिक वार्तालापमा फ्याड गरिएको बताएको थिएँ किनभने उसको रोजगारदाता भर्खरै लिक्विडेशनमा गएको छ र यस समयमा कसैलाई तिर्न पैसा छैन। तर, मैले उसलाई सम्पर्कमा रहन भनें किनभने चीजहरू परिवर्तन हुन सक्छ। दुर्भाग्यवश मेरो लागि, उसले यो लियो कि मैले उसलाई भनेको थिएँ कि एक महिनामा बैंकमा तत्काल नगद हुनेछ। मलाई लाग्छ, मलाई लाग्छ कि यहाँ गल्ती यो हो कि मैले के भनेको उसले शाब्दिक रूपमा लिन्छ भनेर मैले अनुमान गरे तर मलाई लाग्छ कि उसले सुन्न चाहेको कुरा सुनेको छ।

मैले बुझें कि उहाँ अहिले p** बन्द हुनुहुन्छ र उहाँ कहाँबाट आउँदै हुनुहुन्छ। यदि मैले उसको अवस्थालाई वस्तुनिष्ठ रूपमा हेर्छु भने, यो स्पष्ट छ कि उहाँ जीवनको विडम्बनाले बिग्रिएको छ। उसले आधिकारिक रूपमा सबै ठीक गरिरहेको छ - एउटा क्षेत्रमा काम गर्दै जुन सरकारले सिंगापुरवासीहरूलाई काम गर्न चाहन्छ भन्ने दाबी गर्छ।

उहाँ आफ्नो काममा स्पष्ट रूपमा सक्षम हुनुहुन्छ। उसले परिवार हुर्काउँदैछ र बच्चाहरू जन्माउँदैछ (जुन आधिकारिक रूपमा सरकारले चाहन्छ) र अझै पनि, जब उसको आफ्नै कुनै गल्तीबाट बिग्रिएको छ, प्रणालीले उसलाई मद्दत गर्न सक्दैन। यस मामिलामा उनको सबैभन्दा ठूलो दोष भनेको उनी सिंगापुरको नागरिक हुनु हो। त्यसोभए, उनका बंगलादेशी, भारतीय र मलेसियाली सहकर्मीहरूसँग आप्रवासी श्रमिक परिषद् (“MWC”) मा भाग्य प्रयास गर्ने विकल्प छ भने, यो केटासँग लिक्विडेशनमा बाँडफाँड हुन सक्छ भन्ने आशा बाहेक अरू कोही पनि छैन। जुन सबैभन्दा पातलो मौका हो - कम्पनीले ज्याला तिर्न सक्ने भएमा लिक्विडेशन हुने छैन)।

यो घटना यस्तो समयमा आयो जब सिंगापुरले आफ्ना नागरिकहरूलाई अक्सब्रिजबाट अमेरिकी आइभी लिग स्कूलहरू मध्ये एकबाट एमबीए गर्न आवश्यक छैन भनेर देखाउने प्रयास गरिरहेको छ। गत वर्षको अन्त्यतिर, हाम्रा राष्ट्रपतिले मानिसहरूलाई योग्यताको सट्टा उनीहरूको योग्यताको लागि पुरस्कृत गर्नुपर्छ भनी भने:

https://www.straitstimes.com/singapore/singapore-should-reward-competence-not-paper-qualifications-president-halimah


हाम्रो राष्ट्रपतिको सन्देशले अक्सब्रिज-निजामति सेवा सामग्री नभएका सिंगापुरवासीहरूलाई यो देशमा उनीहरूको पनि हिस्सेदारी छ भनेर आश्वासन दिनु पर्ने थियो। प्रवासी कामदारहरूका लागि छात्रावासहरूमा जङ्गली आगोजस्तै फैलिएको कोविडलाई धन्यवाद, सरकारले प्रवासी कामदारहरू वास्तवमा मानिस हुन् भनेर पहिचान गर्न आवश्यक छ तर साथसाथै कामदारहरूमा केही श्रम-गहन उद्योगहरूको निर्भरतालाई "अन्धकार" बाट पाठ सिकाउन आवश्यक छ। "एसियाका भागहरू।

म यसलाई दैनिक जीवनमा कसरी देखिरहेको छु? खै, यस पटक मैले जनशक्ति मन्त्रालयसँगको छलफलबाट केही कामदारले MWC बाट सहयोग पाउने सम्भावना रहेको थाहा पाएको छु । त्यसपछि, यस महिनाको सुरुमा, निर्माण उद्योगलाई "सिंगापुर-कोर" विकास गर्न आह्वान गरिएको थियो।

https://www.businesstimes.com.sg/international/construction-sector-must-attract-more-singaporeans-build-strong-local-core


त्यसोभए, यदि तपाईं यस जवान मानिसको दुविधामा फर्कनुभयो भने, उहाँ किन निराश हुनुहुन्छ भनेर हेर्न धेरै सजिलो छ। सरकारले चाहेको काम उसले गर्छ र सरकारले जे भन्छ त्यही गर्छ ।

यद्यपि, उनको अवस्थामा, धेरै ओभरटाइम राइट अफ गर्नु बाहेक अर्को विकल्प छैन। उसले के गुमायो भन्ने डलरको आंकडा बिर्सौं। उनले गत वर्षको अगस्ट महिनामा ६० घण्टा गुमाएका थिए । यसलाई परिप्रेक्ष्यमा राख्नको लागि, मानक कार्य हप्ता 60-घण्टा हो। त्यसोभए, त्यो विशेष महिनाको लागि, उनले थप हप्ता काम गरे। यदि कसैले उसलाई भन्यो कि उसले यसको लागि अतिरिक्त पारिश्रमिक लिने छैन भने, उसले यसलाई आफ्ना बच्चाहरूसँग खर्च गर्नु राम्रो हुने थियो।

जबकि प्रवासी कामदारहरूलाई कुनै पनि हिसाबले सजिलो छैन। त्यहाँ अझै पनि दुर्व्यवहारका धेरै उदाहरणहरू छन् र धेरै मानिसहरू जो सोच्छन् कि कठिन काम गर्ने केटाहरूलाई हामी हज्माट सुइटमा प्रवेश गर्ने ठाउँहरूमा राखिएकोमा कृतज्ञ हुनुपर्छ। यद्यपि, त्यहाँ ढिलो मान्यता छ कि प्रवासी कामदारहरू वास्तवमा पनि मानव हुन्।

आप्रवासी कामदारहरूलाई राम्रोसँग व्यवहार गर्नका लागि निश्चित उद्योगहरूको लागि काम गर्ने अवस्थाहरूमा सुधार गर्न पनि आवश्यक छ ताकि स्थानीय जनसङ्ख्यालाई उनीहरूबाट टाढा रहन कम झुकाव होस्। सरकारले विदेशी कामदारको लेवी मार्फत त्यसो गर्ने गरेको छ, जसले गर्दा अन्यत्रबाट कामदार लैजानु स्थानीयलाई काममा लगाउन जत्तिकै महँगो हुन्छ। व्यवहारमा, यो सरकारको लागि उत्कृष्ट पैसा स्पिनर हो किनभने त्यहाँ तलब बाहेक अन्य चीजहरू छन् जसले कामलाई अवांछनीय बनाउँछ।

आजको मुठभेडले सुझाव दिन्छ कि निर्माण साइटमा सिंगापुरका कामदारले आफूलाई सुरक्षित राखिनेछ भन्ने भावना प्राप्त गर्दैनन् यो चीजहरू गलत हुन्छ। यो जवान मानिस असल केटा भएकोले ठगिएको छ। म उसलाई मद्दतको लागि कुनै एजेन्सीमा पठाउन सक्दिन। हामी रोजगारी बीमा जस्ता चीजहरू बन्द गर्छौं किनभने यो व्यवसायको लागि धेरै महँगो मानिन्छ। तैपनि, तपाईले काम गर्न चाहनु भएको काममा मानिसहरूले काम गर्दा, हामीसँग कम्तिमा त्यस्तो प्रणाली हुनुपर्छ जसले उनीहरूलाई अर्को काम नपाउँदासम्म उनीहरूलाई ज्वारभाँडमा मद्दत गर्न केही उपलब्ध गराउनुपर्दैन? कामको सट्टा जनताले हात छाड्नु पर्छ भनेर कसैले भन्दैनन् । तथापि, हामीले यो सुनिश्चित गर्नुपर्छ कि काम गर्न इच्छुक व्यक्तिहरू, विशेष गरी कठिन उद्योगहरूमा यदि चीजहरू दक्षिणतिर जान्छ भने कम बोझ छ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?