कोकिड १ During को बखत हन्की

तपाईले "जिम-प्रकार" कल गर्नु भएको जस्तो म कहिल्यै आएको छैन। पछिल्लो समय जब म जिम गएँ, यो त्यस दिन फेरि आयो जब मैले जीनासँग विवाह गरिसकेका थिए, जुन २० वर्ष अगाडि थियो। व्यायाम अनिवार्य शारीरिक फिटनेस सत्रहरूमा सीमित थियो मैले आईपीपीटी पास गर्न असफल भएकोमा उपस्थित हुनुपर्‍यो, सैन्य सेवा युगका सबै सिंगापुरका पुरुषहरूको लागि अनिवार्य शारीरिक फिटनेस प्रवीणता परीक्षा (अन्तिम पटक मैले उत्तीर्ण गरें जब म पूर्णसमय राष्ट्रिय सेवामा थिएँ )। फिट हुनु मेरो प्राथमिकता थिएन र मैले २०० 2006 मा बेलुन गरें। एउटा चरणमा, मेरो सानो चिनियाँ फ्रेमले 99 99 प्लस किलो तौल बोक्नु पर्‍यो।

यसैले शारीरिक फिटनेसको अवधारणाको साथ मेरो भन्दा टाढाको शारीरिक सम्बन्धलाई ध्यानमा राख्दै, म आफूलाई 45 45 बर्षको उमेरमा भेट्छु (वास्तवमै बुढो होइन तर अवश्य पनि जवान छैन), "कान्छी खोज" र "सब भन्दा बलियो" जस्ता विशेषणको साथ महत्वपूर्ण कान्छीले वर्णन गरेको छ। " म त्यस्ता विवरणहरू पाउँदा थोरै स्तब्ध भएँ र मेरी बहिनीले मलाई यो सम्झना गराउन लगे कि "हन्की" जस्ता विशेषणहरू 40० बर्ष भन्दा बढी उमेरका पुरुषहरूसँग सम्बन्धित छैनन् र मैले भर्खरै प्रशंसा स्वीकार्नु पर्छ।

म शारीरिक फिटनेसको मेरो अचानक मुठभेडको कहानी प्रस्तुत गर्दछु किनभने म सिंगापुरको कोविड १ ““ सर्किट ”ब्रेकरको लागि तयारीमा मेरो मुख्य ग्राहकलाई कागजातहरूको बाकसहरू उसको घरमा लैजान मद्दतमा व्यस्त छु, जसले कार्यालयहरू बन्द गर्न बाध्य तुल्याएको छ र मानिसहरू घर बाट काम। यो एक धेरै व्यायाम समावेश व्यायाम थियो र कम्पनी मा भारी लिफ्टिंग गर्ने अन्य व्यक्ति मेरो जस्तै उहि उमेर हो। हामी, "पुरानो फार्म", हाम्रो शारीरिकताको लागि मूल्यवान भए। जबकि यसको चापलुसी एक निश्चित उमेर पछि तपाइँको शारीरिकताको लागि परिचित हुन जान्छ, यो तपाइँ पछिका पुस्ताहरूका लागि चिन्ताजनक उदासीनता हो र आशा छ कि यो कहिलेकाँही "कोविड १” "लाई सुधार्छ।

समस्याको क्रुक्स वास्तवमा राम्रो चीजहरू हुन्। शिक्षा र वैज्ञानिक प्रगतिमा बढ्दो उपलब्धताले मानवीय मांसपेशीहरूको राम्रो संख्यामा काम गर्नको आवश्यकतालाई कम गर्‍यो। बचाव सिकारीको लन्चमा ज्याला कमाउनको लागि उम्कने क्षमता बन्न पुगेको छ। किन मानवीय जीवनलाई कुनै पनि कार्यमा जोखिममा राख्नुपर्दछ जब तपाईं यसलाई गर्न एउटा मेशीन प्राप्त गर्न सक्नुहुन्छ।

त्यहाँ तथापि, एक नकारात्मक पक्ष छ। पछिल्लो -०-बर्षमा, त्यहाँ रोजगारहरूको बिरूद्ध "कलंक" रहेको छ जसलाई निश्चित मात्राको शारीरिकता चाहिन्छ। यो विशेष गरी सिंगापुरमा साँचो भएको छ, जुन एक प्रगति र स्थितिले ग्रस्त समाज हो (जुन एक भौतिक कुराको लागि हाम्रो जुनसुकै कुराले भौतिक रुपले सफल बनाएको छ धेरै राम्रो चीज हो)। म याद गर्न पर्याप्त उमेरको छु जब आमा बुबा र शिक्षकहरूले हामीलाई “सडकहरू व्यापक” को खतराको प्रयोग गरेर हामीलाई कडा अध्ययनको लागि, राम्रो विश्वविद्यालयमा प्रवेश दिलाउँछन्, जसले आफैं आफैंमा अफिसमा राम्रो तलब पाउने जागिर दिन्छ।

हामी हाम्रा बच्चाहरूलाई कडा अध्ययन गर्न, युनिभर्सिटीमा जान र राम्रो अफिसमा राम्रो जागिर दिन यति सफल भए कि हामीले पायौं कि कोही पनि काम गर्न चाहँदैनन् जुन उनीहरूलाई कुनै पनि समयमा एक घण्टा भन्दा बढी वातानुकूलित कार्यालयको बाहिर हुन आवश्यक पर्दछ। सिंगापुरका राम्रा सडकहरू अनिवार्य रूपमा अन्यत्रका मानिसहरूले पनि सफा गरेका छन्। यदि तपाइँ कुनै पनि "गैर" अफिस कार्यहरूमा सिंगापुरमा देख्नुहुन्छ भने, तिनीहरू प्राय: पुरानो हुन्छन्, वा लpp्गडो हुन्छन्।

स्थिति यस्तो थियो कि यदि तपाईं एक फिट र स्वस्थ सिंगापुरमा प्राथमिक स्कूल लिवर प्रमाण पत्र भन्दा बढि हुनुहुन्छ र एक कार्यालय बाहेक अरु कतै काम गरिरहनुभएको छ भने, मानिसहरूले स्वचालित रूपमा केही गलत भएको ठाने। म "सीy्गी" आंटीहरूको बारेमा सोच्दछु जसले मलाई बिस्ट्रोटमा उनीहरूको सेवा गर्दैछु भन्ने तथ्यको आधारमा पूर्व सजाय पाएको छ।

कसैले पनि कार्यालय बाहिर मूल्य देखेन। जहाँसम्म सिंगापुरको औसत जो चिन्तित छ, बंगलादेशी, भारतीय र फिलिपिनोहरू हाम्रो सडकहरू सफा गर्दैछन् र हाम्रा बच्चाहरूको हेरचाह गरिरहेका छन् जहाँ खूनी भाग्यशाली छन् र अधिक पैसाको माग गर्नु हुँदैन। आधिकारिक ब्यबहारले यो मनोवृत्तिलाई उत्साहित तुल्यायो। जब हाम्रो मन्त्रीहरूको तलब बढाउनको बारेमा छलफल गर्न आयो (प्रति महिना १०,००,००० डलरको तलब - एक महिनामा जोड दिईएको), छलफल जहिले पनि "प्रतिभा आकर्षण" वा "प्रतिभा अवधारण" को बारेमा थियो। जब सफा गर्नेहरूको लागि तलब बढाउने कुरा भयो (औसत तलब) १,००० एक महिना) यो "उत्पादकता बढाउन" को आवश्यकताको बारेमा थियो।

यदि त्यहाँ "कोविड -१” "गर्ने केहि छ भने, म आशा गर्दछु यसले मनोवृत्ति बदल्छ र मानिसहरूले क्लीनर, नर्सहरू र सबै प्रकारका नम्र रोजगारहरू जस्ता समाजले प्रस्ताव गर्ने मूल्यको कदर गर्न थाल्छ। कोविड १ ले हामीलाई मूल कुरामा फर्काउँदैछ। विगतका केही दिनमा मैले “पेशेवरहरू” सँग भेट गरेको छु कि उनीहरूले के गर्छन् त्यो आवश्यक सेवा होइन भन्ने तथ्यको साथ ग्रिपमा आइपुगेका छन्। अकस्मात चौकीदार समाजको लागि निजी सम्पत्ती प्रबन्धकको भन्दा धेरै गुणा बढी कमाई भन्दा बढी मूल्यवान छ। आशा छ, कोविड १ ले फिल्म स्टार र खेल सिताराहरू जस्ता व्यक्तिहरूलाई बुझ्नेछ कि उनीहरूले कमाएको मल्टि मिलियनहरू एन्जेलिना जोलीलाई “मूर्ख पैसा” भन्छन्, र उनीहरूले खानेकुराको चेनलाई कम गर्नेहरूलाई केहि पैसा दिन्छन्।

म आशावादी छु कि हामी यस भाइरसलाई पराजित गर्नेछौं। मलाई आशा छ कि जब हामी यो गर्छौं, हामी ती मानिसहरूलाई सम्झन्छौं जुन हामीलाई कमजोर अवस्थामा सुरक्षित राखेका थिए। मैले कहिले पनि भनिनन कि हामी मानिसहरूलाई धनी बनाउन हाम्रो मार्गबाट टाढा जानु पर्छ तर मलाई लाग्दछ कि यो समयले समाजले सफा सफा गर्ने मान्छेहरूको माग्ने ज्याला तिर्ने क्षमतालाई रोक्छ।

म यो पनि विज्ञापन गर्दछु कि म मेरो पछिल्ला बर्षहरूमा प्रवेश गरेझैं "सबैभन्दा शक्तिशाली" र "हँकी हेर्दै" भनेर वर्णन गर्न जति धेरै सन्तुष्ट हुन्छु, म आशा गर्दछु कि आजका बच्चाहरूले शारीरिक रूपमा सक्षम हुनु कुनै समय मनोरन्जनको लागि गर्दैनन् वा एक फेशन को प्रवृत्ति को भाग को रूप मा तर जीवन को एक महत्त्वपूर्ण हिस्सा को रूप मा।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?