तपाईंको पुरुषहरूको ख्याल राख्नुहोस् र उनीहरू तपाईंको लागि उड्नेछन्

यो सामान्यतया स्वीकार गरियो कि धेरै प्रजातन्त्रमा सेनाको "नागरिक नियन्त्रण" दिइन्छ। उदाहरणका लागि अमेरिकामा उच्च पदमा रहेका सामान्य वा एडमिरलले जहिले पनि “नागरिक सचिव” लाई सूचित गर्दछ र सर्वोच्च प्रमुखका अध्यक्ष जो सेनापति हुन्छन् केवल नागरिक राष्ट्रपतिको सल्लाहकार हुन्छन्। यो स्वीकार्य छ कि यस अवस्थाले सेनालाई व्यावसायिक र लोकतान्त्रिक समाजहरुलाई सैन्य ओभरको अधिकारबाट सुरक्षित राख्नको लागि अनुमति दिएको छ।

धेरै व्यक्तिहरू यो स्वीकार गर्छन् कि सेना जहिले पनि नागरिक हितको अधीनमा रहन्छ (सेनामा ती पनि लगायत), कहिलेकाँही नागरिकहरूलाई सेनाले आफुमाझ महसुस गर्ने बन्धनहरू बुझ्न गाह्रो हुन्छ। यस महिनाको शुरुमा, नेभीका तत्कालीन कार्यवाहक सचिवले थिओडोर रुजवेल्टका कप्तानलाई हटाए, उनले पत्र पठाएपछि कोभिड १ with सँगै आएका उनका टोलीलाई बाहिर निकाल्न थप सहयोग मागे। यस कार्यले उनलाई क्याप्टेन ब्रेट क्रूझरलाई उनको टोलीसँग एक द्रुत नायक बनायो र जब नागरिक अधिकारीले उनलाई हटाउने छनौट गरे तब उसको बीचमा उसको कद बढ्यो। उनको पठाउनको भिडियो क्लिप यहाँ हेर्न सकिन्छ:

https://www.youtube.com/watch?v=abjx57T0lUc

यौगिक विषयहरूको लागि, नौसेनाका कार्यवाहक सचिव, श्री थोमस मोडली जहाजमा गए र उनीहरूका प्रिय कप्तानको बारेमा नाविकहरूतिर भागे। दुर्भाग्यवस श्री मोदीको लागि, यो विवाद त्यस्तो तहमा पुगेको थियो कि उनले राजीनामा गर्नुपर्‍यो। श्री Modly को राजीनामा को समाचार यहाँ पाउन सकिन्छ:

https://www.youtube.com/watch?v=ZqJX37J0mRM

मैले यो कथा ल्याएको छु किनकि यसले नेतृत्वको बारेमा एउटा मुख्य बुँदालाई रेखांकित गर्दछ जुन तथ्य हो कि नेतृत्व तपाईको नेतृत्वमा जनताको ख्याल राख्ने जत्तिकै हो किनकि उनीहरूलाई के गर्ने भनेर बताउनु हो। नेताहरू जुन आफैंमा केवल त्यस्तै भएको महसुस हुन्छ उसले तुरुन्तै आदर गुमाउँछ र उनीहरूको हृदयमा रूची राख्ने नेतालाई सम्मान गरिन्छ।

तपाईले सेनामा यो देख्नु भएको छ जहाँ मानिसहरूलाई अत्यन्त तनावपूर्ण स्थिति राखिएको हुन्छ र ती मानिसहरूलाई अग्रणी बनाउन सफल हुनेहरू उनीहरूका हुन् जसलाई उनीहरूको जनताको हेरचाह गरिएको देखिन्छ। जबकि सैन्य वातावरण जहाँ यो सबै भन्दा स्पष्ट छ, यो नेतृत्व सिद्धान्त जीवनको अन्य पक्षहरुमा लागू हुन्छ।

मलाई मेरो पाठ्यक्रम कमाण्डर सम्झना छ जब हामीले हाम्रो आर्टिलरी विशेषज्ञ कोर्सबाट स्नातक गरेको बेला यसो भन्यो, "आफ्ना मान्छेहरूको ख्याल राख्नुहोस् र उनीहरू तिम्रो लागि उडान गर्नेछन्।" मेरो राष्ट्रिय सेवा क्यारियरको अन्त्यसम्म उसले के भन्न खोजेको हो त्यस बारेमा कहिल्यै राम्ररी बुझ्न सकेन।

यो न्यूजील्याण्डमा भएको त्रासदीपछिको घटना हो र तत्कालीन चीफ आर्टिलरीले आत्मविश्वास निर्माण अभ्यासको रूपमा प्रत्यक्ष फायरिंग डेमोको आयोजन गरे। यो डेमो गठन को वरिष्ठ विशेषज्ञ द्वारा स्टाफ थियो र कुनै तरिका मा, म यसको लागि स्वयम् समाप्त। हास्यास्पद अंश वरिष्ठ विशेषज्ञ (मास्टर सर्गन्ट र माथिका सबै, कम्तिमा पनि २०-वर्ष सेवा सहित) त्यसपछि अन्धा सफा गर्न पठाइएको थियो। यस अभ्यासको प्रशासन यस्तो थियो कि खाजा मूल्या the्कन गर्नेहरूलाई मात्र इन्डेन्ट गरिएको थियो, जो सबै कमिसन अधिकारीहरू थिए।

डेमो टोलीका कमाण्डर (पहिलो वारेन्ट अफिसर) चीफ अफ इभ्युलेटर (मुख्यालय एसए मा एक गुप्तचर प्रमुख, एक लेफ्टिनेन्ट कर्नल) संग झगडा भयो र डेमो टीम को लागि खाजा मा समाप्त भयो। केवल प्रावधान यो थियो कि म खाजा खाने छैन, किनभने म मेरो एकाईमा फर्किन्छु। म खाजा नभएको देखेर, मेरो कोर्स कमाण्डरले मेरो लागि खाजा बलिदान गरे। जब मैले उनको बलिदानको विरोध गर्‍यो, तब उनको काउन्टर थियो, "तपाईं मेरा प्रशिक्षु हुनुहुन्छ र म सँधै मेरो प्रशिक्षार्थीको ख्याल राख्छु।"
यो त्यस्तो चीज हो जुन मैले सँधै याद गरें। म, उहाँको शब्दहरूमा "f ** अप ट्रेनी।" १55 अपरेटिंग मेरो ठ्याक्कै विन्दु थिएन। यद्यपि उसले मलाई अझै पनि उसको प्रशिक्षार्थी ठानेको छ र कसैको हेरचाह गर्ने उसको जिम्मेवारी छ।

युएसएस थिओडोर रुजवेल्टमा भएको घटनाको बारेमा पढ्दा मलाई यो घटना फिर्ता भयो। मलाई मेरो पाठ्यक्रम कमाण्डर एकदम मनपर्दो छ किनकि मलाई चिच्याएर र मलाई जीवनको लगभग दुई महिनासम्म म्याग्जट र इडियट जस्ता मायालु नामहरू बोल्दा पनि, उसले मेरो हेरचाह गर्यो र मलाई देखायो कि उसले मेरो हितको हेरचाह गर्यो।

अब, यदि तपाईं मेरो धेरै व्यक्तिगत पाठ राष्ट्रिय मापनमा लागू गर्नुहुन्छ भने, यो स्पष्ट हुन्छ कि किन केही नेतालाई सम्मान गरिन्छ र केहि घृणा गरिन्छ। यो विशेष गरी स .्कटको अवस्थामा सत्य हुन्छ। जब एक नेताले उनी वा उनी स्पष्ट टाउको देखाउँछन् र यसमा हामी बाँकी हेरचाह गर्नका लागि, हामी जे जति बाकलो हाम्रो बाटोमा आउन लिन बढी इच्छुक हुन्छौं। न्युजील्याण्डमा जाकिंडा आर्डेनको बारेमा सोच्नुहोस् र कसरी उनले धेरै वर्षहरूमा दुई किसिमका संकटहरू सँभाल्छिन् (क्रिश्चचर्च शुटि and र कोविड -१))। न्युजील्यान्ड्स उनी खुशी संग उनको पछि गए किनभने उनी देखाईएको छ कि उनी उनीहरुको पक्षमा छिन्। यो त्यस्तो चीज हो जुन कुनै पनि महत्वाकांक्षी नेताले सम्झनु पर्छ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?