कब्रिस्तानमा सबैभन्दा धनी मानिस

एप्पलको पौराणिक संस्थापक स्टीव जॉब्सले आफ्नो मृत्युको पल bedमा भनेका छन कि उनी आफ्नो जीवन निरपेक्ष बर्बादी भैरहेका थिए यद्यपि उनी प्रत्येक मेट्रिक समाजले प्रयोग गरेको निरपेक्ष सफलताको रूपमा इन्साफ गरिएको थियो। उसको तर्क सरल थियो, उसले आफ्नो समय धनसम्पत्ति र "सफलता" लाई पछ्याई सकेको थियो जुन उसले आफ्नो प्रियजनहरुसंग बिताउन सक्ने समयको लागतमा थियो। उनले भने, "कब्रिस्तानमा सबैभन्दा धनी मानिस हुनुको कुनै मतलब छैन।"

म यस समयमा सोच्दछु जब एक कमाई एकदमै कठिन भएको छ। यदि तपाईं म जस्तो हुनुहुन्छ भने, अनुबन्धमा वा अंशकालिक आधारमा काम गर्दै हुनुहुन्छ, यो विशेष गरी गाह्रो छ। केटाहरू जसले तपाईंलाई धेरै कामहरू दिएका छन् अब यति गर्न सक्दिन कि उनीहरूसँग तपाईंलाई काम दिने व्यवसाय छैन।

मेरो निलो-कलर अस्तित्व हरायो किनकि रेस्टुरेन्टमा उपभोक्ताहरूसँग खानेपानीको अनुमति छैन, त्यसैले सेवा कर्मचारीहरूको आवश्यक पर्दैन। सेतो-कॉलर अस्तित्वबाट मेरो आय घटाइएको छ किनकि कोही पनि भेट्न चाहँदैन, त्यसैले म सेवाहरू "बेच्न" सक्दिन। मिडियाले पनि कामदारहरूको छात्रावासमा संक्रमणको प्रकोप भन्दा बाहिरको कुनै कुरामा चासो राख्दैन, त्यसैले प्रचार कार्यको ढोलता बढ्ने सम्भावना पनि छैन। यदि मैले "अत्यावश्यक" कामदारको रूपमा अस्पताल लिनु पर्ने भए, श्रीमती र बच्चाले जोखिममा राखेको कारण मलाई गोली हान्न सक्थे।

यस बीचमा, बिलहरू भुक्तान गर्न आवश्यक छ। जब बैंकहरू बढी सहानुभूतिशील देखिन्छन्, तिनीहरू अझै पनि loanण किस्त भुक्तानको माग गर्दछन्। त्यसोभए, के गर्न सकिन्छ? मेरो मामला मा, यो धेरै सरल जीवन बिताउने मामला हो, मानिससँग सम्पर्कमा रहनु जुन तपाईंलाई काम दिन सक्ने अवस्थामा छ ताकि तिनीहरूले तपाईंलाई सम्झना गर्न सक्छन् एकपटक तिनीहरूले गर्न सक्छन् काम गर्न सक्छन् र साथै अन्य चीजहरूको लागि पनि खोजिरहेका छन् कि। तपाईलाई केहि पैसा कमाउनु होस्। म पहिले भन्दा बढि ब्लग गर्दैछु। जबकि मैले विज्ञापन राजस्वबाट कमाएको कमाई मात्र मलाई प्यालाको सस्तो कफि खरीद गर्दछ, म दिमागलाई सक्रिय राख्छु र आफैलाई सड्नबाट रोक्छु।

त्यसोभए, म वास्तवमै ती व्यक्तिहरूप्रति सहानुभूतिपूर्ण छु जसले लकबन्दीहरूको विरोध गर्दै आएका छन् र गृह आदेशहरूमा रहन्छन्। म कामका लागि फिर्ता जान मांग गरिरहेका व्यक्तिहरूको बारेमा सोच्छु। पैसा कमाउने चाहना केवल "निर्दयी" अरबपतिहरुमा सीमित छैन जो बढी पैसा चाहान्छन्। पैसाको बारेमा चिन्ता गर्नु एउटा साधारण चीज हो र म आफ्नो वित्तीय स्रोतहरू न्यून भएको र बिलहरूको थुप्रोमा नरहेको देख्ने मानिसहरूका निराशाहरूको सामना गर्दैछु।

जे होस्, मलाई स्टीभ जॉब्सले भनेको कुराको सम्झना गराईन्छ। त्यहाँ एउटा कारण यो छ कि किन व्यवसायहरू खुल्दै छैनन् र किन घरको आदेशमा जारी गरियो। उत्तर कोरियाको अपवाद बाहेक विश्वका देशहरूले जनताको आवागमनको प्रतिबन्धलाई कम गरे किनकि यसले समृद्धि ल्यायो र सरकारको विस्तारमा थप राजस्व ल्यायो। त्यसोभए, जब राजस्वका भोका सरकारहरूले जनताको आन्दोलन बन्द गर्छ र नगद गुमाउने काम सुरु गर्दछ, त्यहाँ राम्रो कारण हुनुपर्दछ।

स्टीभन जॉब्सले भनेजस्तै, "कब्रिस्तानमा सबैभन्दा धनी मानिस हुनुको कुनै मतलब छैन" र यदि तपाइँ यसलाई राज्य वा राष्ट्रिय स्तरमा लागू गर्नुहुन्छ भने, मानिसहरूलाई गर्व गर्ने भाइरस छ भने गर्जने अर्थतन्त्रको कुनै मतलब हुँदैन।

युगान्डाका राष्ट्रपति, योवेरी म्यूसेभेनीले वर्तमान परिस्थितिलाई युद्धमा सामेल हुने बित्तिकै वर्णन गरेको छ, जहाँ तपाईं खुशी हुनुपर्दछ कि तपाईंले मात्र बाँच्ने आधारभूत कुराहरूमा ध्यान केन्द्रित गर्नुभयो। त्यो सही छ, कोरोनाभाइरसले मानिसहरूलाई लimed्गडाइका साथ मारिदियो र भाइरस नियन्त्रणमा राखिएको एक मात्र प्रमाणित तरीका सामाजिक अलगाव विधिहरू मार्फत गरिएको थियो।

तथ्या very्क धेरै बताउँदै छन्। संयुक्त राज्य अमेरिकामा, कोभिड १ of को परिणामका रूपमा अहिले 49,, 454545 जनाको मृत्यु भएको छ, जुन तीन महिनामा भएको थियो। तुलना गरेर, अमेरिकाले तीन वर्षको अवधिमा कोरियाली युद्धमा, lives,२66 जनाको ज्यान गुमायो। कसले भन्यो कि तथ्या figures्क बढ्दैन?

कोरोनाभाइरसको सब भन्दा राम्रो पक्ष यो हो कि यो मौन हत्यारा हो र तपाईलाई कहिले पनि थाहा हुँदैन कि कसले यो पाएको हुन सक्छ र कसले तपाईलाई दिन सक्छ। मैले यस विषयलाई बेल्जियमका साथीहरूसँग छलफल गरेको याद गरें जसलाई लाग्यो कि मानिसहरूले असामान्य व्यवहार गरिरहेका छन्। उसलाई मेरो लाइन थियो "तपाईं कसरी थाहा पाउनुहुन्छ म संक्रमित छैन र यो तपाइँलाई पठाउन सक्दिन?" त्यस्ता अवस्थाहरूमा, एक पागलपन स्वस्थ अस्तित्व हो।

यसबाहेक, यो "मेरो शरीर - मेरो छनौट" को केस मात्र होइन। तपाईं स्वस्थ र फिट हुन सक्नुहुन्छ तर तपाईंको अर्को साथी नहुन सक्छ। यदि तपाईंले भाइरस पाउनुभयो भने, तपाईं बाँच्न सक्षम हुन सक्नुहुन्छ तर यदि तपाईं यसलाई अन्य व्यक्तिहरूमा पार गर्नुभयो भने, तिनीहरू सक्षम नहुन सक्छन्। अनजानमै, तपाईं मृत्युको केस भयो।

त्यसोभए त्यहाँ ती व्यक्तिहरू छन् जुन कोविड १ 19 ले झरना भन्दा कम मार्दछन्। ठिक छ, यो सत्य हो तर फेरी मृत्यु सधै खराब नतीजा हुँदैन। अध्ययनले देखायो कि निको भएकाहरुलाई फेरि संक्रमित हुने र कमजोर हुने - अर्थव्यवस्था समृद्ध राख्नको लागि उत्तम कुरा होईन।

हो, घरमा रहनुहोस् अर्डर खराब छन्, विशेष गरी जब तपाईंसँग भुक्तान गर्ने बिलहरू छन्। विकल्प खराब छ। त्यसोभए, तपाइँ के गर्नुहुन्छ, अवधि प्रतिक्षा नगरी र चीजहरू कसरी भरपर्दो बनाउने भनेर बाहेक? धैर्यता गुम्दा अधिक गुमाउन सक्छ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?