तपाईं ठट्टा गर्नुपर्छ

मैले उनीहरूले उठाएको एउटा टुक्रामा ट्रिमिरसमा टिप्पणी पढेको छु। यस विशेष टिप्पणीकारले दावी गरे कि उनले मलाई खोतखोरको स of्ख्याबाट परिचय गर्न सक्दछन्, दुवै अमेरिकामा सूक्ष्म र ओभर थोरै र म मेरो पूर्वी एसियाली विरासतमा आधारित पक्षपाती र मायोपिक दृष्टिकोण थियो।
ठिक छ, उहाँ आंशिक रूपमा ठीक हुनुहुन्छ। म जातीय रुपमा चिनियाँ हुँ, जसको अर्थ म पूर्वी एशियाई सम्पदामा छु। जे होस्, मेरो हजुरआमाले हजुरआमालाई शोक गरेझैं मेरो क्यान्टोनिज र मन्डारिन भाषाको कमान्ड यति कमजोर छ कि मलाई "पूर्वी एसियाली विरासत" को पूर्ण अधिकार दावी गर्न गाह्रो हुन्छ।

म "एंटी-अमेरिकी" होईन। मलाई धेरै व्यक्तिगत स्तरमा अमेरिकाले आशिष् दिएको छ। मेरो सौतेनी बुबा, लीले मलाई सिकाए कि परिवार रगतको बारेमा जरूरी थिएन र जब मेरो बुवाले मेरी पहिलो सौतेनी आमालाई विवाह गर्नुभयो, म मेरो सौतेनी हजुरआमा, जोनको रूपमा अमेरिकाको बारेमा उत्तम कुराको बोनस पाएँ।

यी परिवारहरूको प्रतिनिधित्व भयो जसले अमेरिका महान बनाउँछ। तिनीहरू जातीय हिसाबले विविध थिएनन्, साथै विभिन्न यौन, धार्मिक विचार र राजनीतिक दृष्टिकोणका सदस्यहरूको पनि स्वागत गर्दछन्। यद्यपि धेरै भिन्नताहरूको बाबजुद पनि हामी परिवारका साथ आएका थियौं। हामीले माया गर्‍यौं र हामी सँगै हाँसेका थियौं र हाम्रो बन्धनहरू उनीहरूको जत्तिकै बलियो रहेको छ। मेरो सौतेनी बहिनी, क्यारोलले विशेष गरी यस समूहका बिभिन्न व्यक्तित्वहरूलाई राख्न एक अद्भुत काम गरेको छ। रेकर्डको लागि, दुबै अमेरिकी परिवारहरू जुन मेरा आमा बुबाआमाले विवाह गरेका थिए, तिनीहरू व्हाइट र लीको परिवारका पक्ष हुन् भने ठूलो धनी हुन सक्नुहुन्न।

दुर्भाग्यवस, यी दुई बुँदाहरूलाई जोड दिन जरुरी भएको छ र मैले सामान्य गोरो अमेरिकीहरूको अनुभव गरेको कुरालाई औंल्याउनु आवश्यक भएको छ ("धनी उदार" वर्गले यसको प्रशासनले दाबी गर्ने मुद्दाहरूबाट टाढा हटाएको) जसबाट दु: खी छ। वर्तमान प्रशासनको एन्टिक्स ट्रम्पको लागि मेरो विचलित जस्तो मैले प्रायः सबै सार्वजनिक फोरममा भनिरहेछु मलाई उपलब्धको बाँया वा दायाँ राजनीतिक झुकावसँग केही गर्नुपर्दैन तर मानवीय शालीनता र हिम्मत छ, म दक्षता भन्छु। ह्वाइट अमेरिका जुन मलाई थाहा छ र कल परिवार भन्छन् भित्री शालीन र हाम्रो बयानको बारेमा बनाम ती केवल तिनीहरूलाई अपमान गर्दछ।

त्यसोभए, जहाँ म अमेरिकामा खन्न जान्छु, अमेरिका त्यति धेरै देशको रूपमा होइन, तर यस प्रशासनले बनाएका विचारहरूमा हो। मेरो बचावमा, म केवल असंख्य अमेरिकी हास्य कलाकारहरूले गर्ने मात्र गरिरहेको छु, यद्यपि मलाई लाग्छ कि तिनीहरूका खणहरू मेरो भन्दा बुद्धिमान छन्।

यस प्रशासन र यसको प्रतिलिपिहरू दुनिया भर मा उपहास गर्न आवश्यकता पहिले कहिल्यै भएको थिएन। कोरोनाभाइरसको ह्यान्डलिंगमा असमर्थता स्तर यस्तो छ कि यो सम्भवतः भाइरस जस्तो खतराको रूपमा छ। यस प्रशासनको सब भन्दा भर्खरको “क्षमता” भनेको राष्ट्रपतिले ट्वीट गरेर विपक्षी दलका गभर्नरहरुका राज्यपाल भएको राज्यमा "घरमै बस्न" आदेशको विरोधमा प्रदर्शन गरिरहेका प्रदर्शनकारीहरुलाई समर्थन जनाउनु थियो। ट्रम्पले यी विरोध प्रदर्शनलाई "अत्याचारको बिरूद्ध स्वतन्त्रता" को रुपमा छोड्ने छनौट गरे र उनको ट्वीटमा "लिब्रेट भर्जिनिया" लाई प्रचार गरे। अधिक यहाँ पाउन सकिन्छ:

https://www.youtube.com/watch?v=1SkAJAuM5Y4

ट्रम्पको साथ निष्पक्षतामा, "घरमा नबस्नुहोस्" अर्डरको बिरूद्ध विरोध गर्ने उहाँ एक मात्र विश्व नेता हुनुहुन्न। दक्षिण अमेरिकाको सबैभन्दा प्रख्यात राष्ट्रमा, स्व-शैलीयुक्त "ट्रम्पिकको ट्रम्प", श्री जैर बोल्सनारो पनि यस्तै काम गर्दै आएका छन्। ब्राजिलका राष्ट्रपतिले भाइरसलाई परास्त गरेका छन् र ब्राजिलियनहरूलाई उनको आफ्नै स्वास्थ्य मन्त्रालयले शुरू गरेका सामाजिक दूरी उपायहरुलाई बेवास्ता गर्न आग्रह गरेका छन। अधिक यहाँ पाउन सकिन्छ:

https://www.hrw.org/news/2020/04/10/brazil-bolsonaro-sabotages-anti-covid-19-eforts

दुबै मूल र उष्णकटिबंधीय संस्करणहरू स्पष्ट रूपमा भयread्कर केही गर्दै छन्। मैले बुझें, "घरमा बस्नुहोस्" अर्डरहरू अर्थव्यवस्थाको लागि राम्रो छैन। रिटेलरहरू जस्ता व्यवसायहरू, विशेष गरी तपाईंको आमा र पप शपहरू कुटपिट गर्ने छन् यदि कोही बाहिर जाँदैछ र पैसा खर्च गर्दैन भने। मलाई यो पनि लाग्छ कि घरमै कुप भइरहनु खराब हुन सक्छ। यो ब्लग पोष्ट लेखिएको छ म घरमा हुँदा।

भनिएपछि, यदि यो कम पैसा भएको र एक अत्यधिक संक्रामक भाइरस जसले मानिसलाई मार्दैन बीचमा छनौट गर्दछ, धेरै जसो मानिसहरू पहिलेको छनौट गर्नेछन्। अझ महत्त्वपूर्ण कुरा, प्रायः मानिसहरूले आफ्ना नेताहरूले जीवन बचाउँन अपेक्षा गर्दछन्। म ढिलो स्टीभ जॉब्सको बारेमा सोच्दछु जसले एक पटक भनेका थिए, "कब्रिस्तानमा सबैभन्दा धनी मानिस हुनुको कुनै अर्थ छैन।"

सामाजिक दूरी, गृह आदेशहरूमा रहनुहोस् र यति धेरै यो अत्यन्त संक्रामक भाइरस विरुद्ध प्रभावी उपायहरू साबित भएको छ। ताइवान र ह Hongक Kongले चीनको छेउछाउमा यस्तो कदम चालेको थियो जसमा चाँडै cases२० घटनाहरू थिए जसमा 0 मृत्यु र १,०२26 केस र चार जनाको मृत्यु भएको थियो। भियतनाम, एक कमजोर कम्युनिष्ट देश कमजोर कमजोर स्वास्थ्य सेवा प्रणाली को लागु कार्यान्वयन शुरू मा बन्द छ र लेख्ने को समय मा कुनै ज्यान मार्फत २ 268 घटनाहरु छन्।

कसैले कसैलाई महसुस गर्नु पर्छ कि म मेरो माओपिक पूर्वी एसियाली दृष्टिकोणमा पक्षपातपूर्ण छु, त्यहाँ पनि "काकेशियन" देशहरुका उदाहरणहरु छन् जसले उही उपायहरु कार्यान्वयन गरेर बुद्धिमतापूर्वक भाइरसलाई सम्हालेको छ। न्यूजीलैंड ११,१55 केस र १२ मृत्युको चिनारी उदाहरण हो। यदि तपाईंलाई ठूलो देशको उदाहरणको आवश्यक छ जसले भाइरसलाई राम्रोसँग व्यवस्थित गरेको छ भने, त्यहाँ जर्मनी छ जसमा १ high5,१44 मा प्रमाणित रूपमा उच्च संख्या रहेको छ तर ,,586 fat मा अपेक्षाकृत कम संख्यामा ज्यान गुमाइएको छ।

यस स्थितिमा जर्मनी वा न्यूजील्याण्डमा कसैले पनि खन्न सकेन किनकि उनीहरूले परिस्थिति जिम्मेवार ढ .्गले सम्हालेका छन्। तुलना गरेर, एक अमेरिका मा खनेर बनाउनु पर्छ, जो एक "विश्व नेता" को रूप मा 7 764,१759 केस र 1०,59 1 fat मृत्युहरुका साथ खडा छ। उक्त स perspective्ख्यालाई परिप्रेक्ष्यमा राख्नका लागि संयुक्त राज्य अमेरिकाले अफगानिस्तानमा चलिरहेको युद्धमा २,२ the6 र २०० 2003 इराक युद्धमा ,, lost lost। गुमाएको छ (२०११ मा सम्पन्न पेशा सहितको तथ्या figures्क)। त्यसोभए, जब तपाईं यी नम्बरहरू हेर्नुहुन्छ र त्यसपछि “कमाण्डर इन चीफ” को प्रयासहरूमा संक्रमण दरलाई तल राखेका छनौट गर्ने कुराहरूलाई कम महत्त्व दिनुहुन्छ (कुन कुरा अझ हास्यास्पद हुन्छ भन्ने तथ्य यो हो कि एक निश्चित सेक्सन) अमेरिकाले तपाईंलाई "वामपन्थी षडयन्त्रको नटको काम गरेको आरोप लगाउछ जो यस राष्ट्रपतिको विरुद्ध स्वाभाविक रूपमा पक्षपातपूर्ण छ")

ट्रम्पको ब्राजिलियन समकक्षका लागि पनि त्यहि हो, जसले केवल कम प्रचार पाउँदछन् किनकि ब्राजीलले युएसएको जस्तो विश्वव्यापी ध्यानको लागि पर्याप्त आदेश दिदैन (सकर विश्व कपको समयमा र अमेजन फोरेस्ट जलाउँदा बाहेक)। ब्राजिलको तथ्यांक 38 38,645 cases र २,462२ व्यक्तिको मृत्यु पनि अमेरिकी तथ्यांक भन्दा कम महत्वपूर्ण छ, यद्यपि अमेरिकी उदाहरणले देखाए अनुसार संक्रमण दरले र स्काई रकेट पनि गर्न सक्दछ (अमेरिकाले कोविड १ casesमा विश्व बीटर बन्नको लागि करीव तीन महिना लाग्यो। र प्राणघातक।)

मैले सँधै कायम राखेको छु कि अमेरिका चीजहरूको सन्तुलनमा रहेको छ, एक उदार शक्ति। जहाँसम्म, जब तपाईं महामारीको स्थितिमा हुनुहुन्छ, हजारौं व्यक्तिलाई मृत्युमुखी बिरामी बनाउनुहुन्छ, तपाईंको स्वास्थ्य सेवा प्रणाली भत्किरहेको छ र तपाईं आफ्नो "नेता" लाई संक्रमण नियन्त्रणमा राख्नको लागि प्रमाणित गरिएका उपायहरूलाई कमजोर पार्दै हुनुहुन्छ, तब, 'माफ गर्नुहोस्, तपाईंले अपेक्षा गर्न सक्नुहुन्न कि मानिसहरूले तपाईंको खिल्ली उडाएनन्। विश्वव्यापी नेताको रूपमा कसैले पनि तपाईंलाई गम्भीरताका साथ लिने छैन भने यदि तपाईले समस्या यति ठूलो छ कि समाधानलाई कमजोर पार्ने बिन्दु बनाउनुहुन्छ र तपाईका कार्यहरूमाथि प्रश्न सोध्नु भनेको "वामपन्थी षडयन्त्र" हो भनेर मानिसहरूलाई विश्वास गर्नुहुन्छ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?