रing्ग गन

यो मार्चको नौौं हो र व्यायाम स्विफ्ट शेरको त्रासदी भएको २ 23 बर्ष भयो जुन रोनी ट्यान हान च Ch्ग र लो यिन टिटको ज्यान लियो। यो घटना हो जुन मेरो राष्ट्रिय सेवा समूहको युवाहरुलाई डरायो। हामीहरू उनीहरूले भनेजस्तै, एउटा विशेषाधिकार प्राप्त समूहको रूपमा मानिन्छ, - पहिलो तोपखाना टोली न्युजील्याण्ड जाने (सामान्य ठाउँ ताइवान र थाईल्याण्ड हो) र जसरी प्रायः उल्लेख गरिएको थियो, पहिलो प्रत्यक्ष फायरिंग अभ्यास सञ्चालन गर्ने पहिलो विश्वको केवल cal२ क्यालिबर १55 एमएम गन होवित्जर। कसलाई थाहा हुने होला कि हाम्रो “महिमाको चमक” त्रासदी हुनेछ?

त्यो दुर्घटना भएको तेइस वर्ष बितिसकेको छ। हामी मध्ये अधिकांशको लागि, जीवन अघि बढ्यो। हामी क्यारियर निर्माण गर्न र परिवारहरू सुरू गर्न गयौं, ती चीजहरू जुन ती दुईजनाले अनुभव गर्ने मौका कहिल्यै पाएनन्। म यो सोच्न चाहन्छु कि ती हुन् जसले हाम्रो जीवन गुमाए जो हामीबाट चाहन्छन्। प्रत्येक वर्ष, असफल बिना, सामाजिक मिडिया भरि सम्झनाको एक क्षण छ।

यद्यपि भावनाहरूको तीव्रता फीका हुँदै जान्छ र हामी आफ्नो जीवनसँग अगाडि बढ्छौं, म विश्वास गर्छु कि यो घटना र मरेका दुई घटनाहरू सम्झन यो अझ महत्त्वपूर्ण हुन्छ। थोरै मा, हामी एक पुनरावृत्ति छैन सुनिश्चित गर्न हामी के गर्न सक्नु पर्छ। यसको लागि अधिक केटाहरू काट्नु हुँदैन।

पछिल्लो वर्ष (२०१ Zealand) न्यूजील्याण्डमा दुर्घटनामा मारिएका एलोयसियस पाang भन्दा फरक, रोनी र यिन टिटको प्रख्यात हुने सुअवसर थिएन। तिनीहरू सामान्य केटाहरू थिए जसलाई आफ्ना कामहरू गर्नका लागि काटिएको थियो। रोनी को हुन् भन्ने मेरो सम्झना एकदम प्रस्ट छ - उनी त्यो केटा थिए जसले चिठीको हरेक निर्देशन अनुसरण गर्‍यो। ऊ केटा हो जसले कामको राम्रो काम भयो भनेर निश्चित हुन आफ्नो हप्ताको अन्त्यमा खुशीसाथ जलाएको थियो (उसको हाकिमले उनलाई विच्छेद गरेनौं भने उनलाई शुल्क लाग्ने धम्की दिनुपर्‍यो)। यो केटा थिएन जसलाई त्यसरी मार्नु पर्छ।

मैले यो पनि जोड दिनुपर्दछ कि यो युद्धको स्थिति थिएन। यो भएको भए हामी मृत्युलाई स्वीकार गर्दछौं जुन भएका थिए। मानिस युद्धमा मर्दछन् र मेरो अनुमान छ, तपाईले गर्नुपर्ने काम के गर्नु पर्ने हो।
२ 23 बर्ष पछि पनि रनी र यिन टिटको अनावश्यक मृत्यु भयो भन्ने तथ्यलाई केही पनि मेटाउनेछैन र यसको कारणहरू दोषपूर्ण फ्यूजमा थिए जसलाई केही हप्ता पछि भेला भएको जिज्ञासा समितिले पत्ता लगायो। अनुसन्धानको नतीजा रक्षा मन्त्रालय (MINDEF) द्वारा जारी निम्न प्रेस विज्ञप्तिमा पाउन सकिन्छ।

https://www.nas.gov.sg/archivesonline/data/pdfdoc/MINDEF_19970628001.pdf

एक जिज्ञासु तरीकामा, यो त्रासदी हाम्रो वर्तमान दिनको सब भन्दा ठूलो मुद्दाहरू मध्ये एक हो - आउटसोर्सिंग। तलका अन्वेषणहरूको सारांश सारांशमा लिन सकिन्छ:

१. चार्टर्ड गोला बारुद उद्योग ("CAI") फ्युजको साथ MINDEF प्रदान;
२. सीएआईले टापु अर्डिनेन्स सिस्टम ("आईओएस") बाट फ्यूज किन्नुभयो, जसले फ्यूजहरू बराबर छ भनेर देखाउन अनुपालनको प्रमाणपत्र र कन्फरेन्सको प्रमाणपत्र प्रदान गर्‍यो र सीएआईले नमूना परीक्षण गरे;

CA. सीएआईले आइओएसले अक्टुबर १ 199 199 X मा जियान डोang फang मशिनरी कारखानाबाट उनीहरूका फ्यूज किनेको पत्ता लगाए तर कहिल्यै MINDEF लाई सूचित गरेन;

It. यो फेला पर्‍यो कि एक-पोइन्ट three प्रतिशत फ्यूज दोषपूर्ण थियो (यसलाई परिप्रेक्ष्यमा - हामी प्रत्यक्ष गोलीबारीमा १०० राउन्ड फायर गर्छौं, त्यसैले एक व्यक्ति वरिपरि फ्यूज फ्यूजको शिकार बन्छ)।
।।
MINDEF अब सियान डो Dong फ्याinery मेशीनरी ("XDFM") को IOS बाट फ्यूजहरू खरीद गर्दैन।

तपाईं भन्न सक्नुहुनेछ कि म मोलिलबाट पहाड बनाउँदैछु जति नै हामीले २ 23 बर्षमा यस्तै दुर्घटना गरेका छैनौं। तपाईं भन्न सक्नुहुन्छ, यो के हो भनेर म वास्तवमै के आशा गर्दछु जब माइन्डले यो तर्क गरे कि यसले हाम्रो सेवाकर्मीहरूको सुरक्षा सुनिश्चित गर्न यथासक्दो गरेको छ (मलाई यो कुरा दोहोर्याउन दिनुहोस् कि सिंगापुरमा सेनाको सेना रहेको छ - हाम्रा केटाहरूले छनौट गरेनन्) त्यो पोशाक लगाउनुहोस् र जोखिम जुन यसले समावेश गर्दछ)

उत्तर यो हो कि मलाई केहि उत्तरहरू किन चाहियो मेरो साथी किन मर्नु पर्यो? प्रेस विज्ञप्ति पढेर, म केवल पढिरहेको छु भन्ने कुरा यो हो कि हामी लालची अमेरिकी कर्पोरेट ब्याजले चिन्तित पारेका छौं जसले यसको उत्पादन चीनमा आउटसोर्स गरे किनभने यो सस्तो थियो। घटिया कारीगरी चीनको गल्ती हो। लोभ अमेरिकाको गल्ती हो। मलाई आश्चर्य छ कि यदि शक्तिको शक्तिले हामीलाई यो स्वीकार्नका लागि आग्रह गरिरहेको छ कि हामी विश्वव्यापी आर्थिक क्रमका दुई हात्तीहरुबाट प्रभावित भयौं?

हेर्नुहोस्, मसँग आउटसोर्सिंगको समस्या छैन। व्यवसाय नाफा कमाउने बारे हो र यदि अरू कोही, कम्तिमा मूल्यको अंशमा काम गर्न सक्छन्, तपाईंले यसको फाइदा लिनु पर्छ। तपाइँ अधिक पैसा राख्नु हुन्छ र तपाइँ उपभोक्ता पनि सिर्जना गर्न सक्नुहुन्छ। त्यसोभए, मँ काम गर्ने आउटसोर्सिंगको बिरूद्ध छैन। उदाहरण को लागी, यदि म स्वतन्त्र काम गर्न चाहान्छु तर यो प्रति सेई गर्न सक्दिन भने, म ब्यान्डविथको साथ अरु कसैलाई भेट्छु र लिने पैसा साझा गर्छु।

जबकि मँ काम को आउटसोर्सिंग संग ठीक छ, म जिम्मेवारी को आउटसोर्सिंग प्राप्त छैन। प्रारम्भिक कन्ट्र्याक्टि party पार्टी त्यो हो जुन ग्राहकको पैसाको पहिलो बिट हुन्छ र ग्राहकलाई सामना गर्ने पार्टीको रूपमा र यदि उनीहरूले पैसाको सिंहको हिस्सा पाउँछन् भने तिनीहरूले पनि सिंहको अंश लिनु पर्छ ग्राहकको हितको लागि। मलाई त्यो समय याद आयो जब प्लास्टिकका खेलौनाहरूमा लेड र अन्य विषाक्त पदार्थहरूको उच्च स्तर रहेको पाए। अमेरिकी निर्माताहरूले (विशेष रूपमा म्याटेल) उनीहरूको चिनियाँ OEM लाई दोष दिन तुरुन्तै जवाफ दिए, जसले तुरुन्तै जवाफ दिए कि उनीहरू केवल आफ्नो सिद्धान्तले निर्देशन दिए अनुसार गरिरहेका थिए।

त्यस्तै, यस घटनामा पनि यो कुरा स्पष्ट थियो। आईओएस लोभी अमेरिकी कर्पोरेट इकाई हुन सक्छ र एक्सडीएफएम सस्तो र कडा चिनियाँ निर्माता हुन सक्छ, तर अन्त प्रयोगकर्ताको अनुहारमा समावेश हुने संस्थाहरू सीएआई (जुन संयोगवश सरकारको स्वामित्वमा रहेको) र MINDEF हो। सीएआई सचेत थियो कि आईओएसले १ 1997 1997 October अक्टोबरमा एक्सडीएफएममा फ्यूज उत्पादन गर्न आउटसोर्स गरेको थियो। यो घटना मार्च १ 1997 1997 in मा भएको थियो। सीएआईले खरीद गरेको फ्यूजमा चेक अगाडि बढाउन करिब तीन वर्ष अग्रिम चेतावनी दिएको थियो।

सायद म यहाँ पक्षपाती छु किनकि यो घटना थियो र व्यक्तिगत हो। यद्यपि, SAF मा सबै उदाहरणहरू र "दुर्घटनात्मक" मृत्युहरू मध्ये यो एक हो जहाँ अपरेटरहरूको पक्षमा स्पष्ट रूपमा कुनै गल्ती थिएन। कमाण्डरको रूपमा रोनी नियमको चिठीमा अडिए। ऊ वरिपरि गडबडी गरेन वा केही मूर्खतापूर्ण काम गरेन (किनकि २१ वर्षका केटाहरू गर्न बाध्य छन्)। उनले आफ्नो कामलाई गम्भीरताका साथ लिए। मलाई के थाहा छ, भूमिमा कमाण्डरहरूले आफ्नो भूमिका खेले।

मेरो साथी मनिनु भन्दा पहिले उनी मर्नु पर्थ्यो किनकि संगठनहरूलाई पैसा चाहिन्छ र जिम्मेवारी लिन चाहँदैनथ्यो। हो, "क्षतिपूर्ति" थियो। यो हराएको जीवनको लागि कहिल्यै पर्याप्त हुँदैन। यतिसम्म कि आज सम्म हामीले कसैलाई पनि उनीहरूको जागिरको दायित्व नहुने कुरा सुन्न सुनेका छैनौं।

जब एक नोकर डुबाइयो, मुख्य कमाण्डो अफिसर हटाइयो, स्कूल अफ कमांडोको सीओ तोडियो र जिम्मेवार अधिकारीहरुलाई अदालत मारियो। अझै, तुलना गरेर XDFM को IOS विरूद्ध दायर एक कानून सूट को लागी आवाज आएको छैन।

मैले बुझिन जब यो जमीनमा केटाहरूको लागि आउँछ, हामी सम्मान र जिम्मेवारीको बारेमा कुरा गर्छौं। हामी ठीक आदेशको श्रृंखलालाई जिम्मेवार ठान्छौं। यद्यपि जब यो केटाहरूमा हामीलाई उपकरण बेच्न र पैसा कमाउने कुरा हुन्छ, हामी सजिलैसँग बिर्सन्छौं कि जिम्मेवारी र उत्तरदायित्व जस्ता चीजहरू पनि अवस्थित छन्।

CAI ST केनेटिक्स समूहको भाग बन्न गएको छ। यो हाम्रो निरन्तर वृद्धि भइरहेको रक्षा बजेट मा फस्टाउन जारी छ। आईओएस र एक्सडीएफएम जारी राख्नुहोस् जसरी उनीहरू जहिले पनि गर्दै छन्, राम्रो गर्दै विश्वभरि जुन बढ्दो राष्ट्रवादी र बेलिककोस हो। जे होस्, यी स of्गठनहरूको भलाइ यस तथ्यको तुलनामा बढी महत्त्वपूर्ण छ कि दुई युवा केटाहरूलाई काटियो किनभने यी संगठनहरूमा कसैले जिम्मेवारी लिन सक्दैन।

मैले बुझिन

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?