माफ गर्नुहोस्, तर तपाईं गलत रंग हुनुहुन्छ (जब सम्म तपाईं हामीलाई धेरै पैसा दिनुहुन्न)

मेरो भर्खरको पाक खोजहरु मध्ये एक मक्सवेल फूड सेन्टरको सानो स्टल हो जसले श्वार्मा वा मध्य पूर्वी स्यान्डविच बेच्छ। यो स्टाल चलाउने मानिस एक इराकी हो जो यहाँ बसोबास गरी रहेको छ र सिंगापुरवासीको साथ परिवार शुरू गरेको छ

हाम्रो मित्रताले हालसालै एक "सामाजिक मिडिया" तत्व थप्यो, जब हामी एक आपसी मित्र मार्फत फेसबुकमा लिंक थियौं। एक दिन मैले याद गरे कि उनले त्यस्तो चीज पोष्ट गरे जुन निराश थियो। उनको पोष्ट निम्न अनुसार पढियो:

"तपाईको देशलाई पनि छाड्नुहोस्, तपाईको देश पनि छिटो छ, कुनै कारणको लागि यसलाई नछोड्नुहोस् !! तपाईले देश छोड्दा कुनै पनि शरीरले तपाईलाई सम्मान गर्दैन"

जब उनले आफ्नो रेसिडेंसी अनुमति नवीकरण गर्न खोज्नु परेको थियो, अधिकारीहरू द्वारा उनको दु: खको कारण भनेका थिए। स्पष्टतः उनीहरूले उनलाई २०० the मा इराकमा अमेरिकी आक्रमणको बारेमा उनको धारणामा ग्रील गरेका थिए। कुनै प्रकारले, एउटा सानो व्यवसाय स्थापना गर्न साहस भएको र सिंगापुरको खाद्य वितरण उद्योगलाई मद्दत गर्ने बीचमा, शक्तिहरू जो यो मानिस सिंगापुरको लागि आतंकवादी खतरा हो भन्ने महसुस गर्छन् किनभने उनी त्यस देशमा विदेशी शक्तिले आक्रमण गरेकोमा कृतज्ञ थिएनन्। मैले यस बारे मेरा साथीसँग कुरा गरें र उनले भनिन, "म तिनीहरूको आँखामा घृणा देख्न सक्छु। “

मैले यो कथा ल्याएको छु किनकि त्यहाँ कथित "सभ्य विश्व" मा पछाडि फर्कने प्रवृत्ति देखिन्छ। "विविधता," र "समावेशीकरण" वा "जाति, भाषा वा धर्म जस्तोसुकै," कुरा गर्ने देशहरू अब सुरु हुन थालेका छन्। आधिकारिक नीतिको "भेदभाव" गर्ने भाग बनाउनुहोस्। सब भन्दा प्रख्यात उदाहरण यदि १00०० एभिन्यूको प्रसिद्ध "मुस्लिम बान" को अधिकारकर्ता हो जसले सहज रूपमा ती देशहरू छोडिदियो जसले वास्तवमा अमेरिका संलग्न (September सेप्टेम्बर ११ २००१) लाई उत्पादन गर्थ्यो तर मुस्लिमहरू धेरै पैसा भएको अचल सम्पत्तिमा खर्च गर्नका लागि थिए। डोनाल्ड, दुर्भाग्यवश विश्व नेताहरूको समूहको सबैभन्दा मुखर छ मानिसहरूमा सबैभन्दा खराब ल्याउने प्रतिभा संग।

एक आदर्श संसारमा, हामीसँग त्यस्तो परिस्थिति हुनुपर्दछ जहाँ सीमाले केही फरक पार्दैन र हामीसँग त्यस्तो अवस्था हुनुपर्दछ जहाँ मानिसहरूले देशहरू छान्छन्, तिनीहरू भाग बन्न चाहन्छन्। यद्यपि, म यो पनि महसुस गर्न पर्याप्त उमेरको छु कि यो सजिलो प्रक्रिया होईन र कहिलेकाँही उच्च आदर्शहरूलाई अलग राख्नुपर्दछ। दुर्भाग्यवस, राष्ट्रिय सुरक्षा मुद्दाहरूको आधारमा विश्वका केहि भागहरूबाट मानिसहरूलाई निकाल्ने मामला हुन सक्छ। जहाँसम्म, यदि वास्तवमा त्यस्तो हो भने, एक व्यक्तिले यसलाई स्पष्ट रूपमा र केही इमान्दार ढ in्गले जनसंख्याको साथ व्यापक रूपमा कुरा गर्नु पर्छ।

म सिंगापुरको मलाय जनस restric्ख्यालाई सशस्त्र फौजको माथिल्लो शक्तिको साथसाथै सशस्त्र बलहरूका केहि भागहरूबाट प्रतिबन्धित गर्ने उदाहरण लिन्छु। जबकि म यो नीतिसँग सहमत छैन (आयो, तपाईले मलेसियालाई आर्टिलरी युनिटमा जान दिनुहुन्न तर केही पोम भित्र छोड्नुहुन्छ?), युक्तिसंगत निष्पक्ष रूपमा कुराकानी गरिएको थियो। ली कुआन येउले आफ्नो पुस्तकमा भनेका छन् कि सशस्त्र द्वन्द्वमा हाम्रा सम्भावित विपक्षीहरू मलयु बहुसंख्यक राष्ट्रहरू भएको हुनुपर्दछ र हाम्रो मलयवासीलाई “दोहोरो वफादारिता” को मामलामा राख्नु उचित हुँदैन। मलयवासीहरूले यसलाई स्वीकारेका छन् एक निश्चित डिग्री।

के मसँग सहमत छैन भने यसका लागि व्यक्तिहरूको पूर्वाग्रह जगाउने डिजाइन गरिएका नीतिहरू हुन्। ट्रम्पको कुख्यात मुस्लिम प्रतिबन्ध दिमागमा आउँछ। भनिएझैं यदि यो वास्तवमा राष्ट्रिय सुरक्षाको कुरा हो भने, त्यो देशहरूमा केन्द्रित हुने थियो जसले अमेरिकालाई क्षति पुर्‍याउने अभिलाषा भएका मानिसहरूलाई पठाउँदा प्रमाणित रेकर्ड राखेका थिए।

ट्रम्प जत्तिकै कमजोर छ, म उनलाई स्पष्ट बेवकूफको लागि क्रेडिट दिन्छु। मैले सिंगापुरमा के मुद्दा लिने भन्ने तथ्य यो हो कि हामी आफैंलाई "जाति, भाषा वा धर्म जस्तोसुकै" भनेर बेच्दछौं तर मेरो साथीलाई के भयो त्यस्ता घटनाहरू घट्छन् र मानिसहरूले सोचे कि यो पूर्ण रूपमा स्वीकार्य छ।

मैले यसबारे सरकारी अधिकारीहरूलाई उल्लेख गरेको छु, जहाँ मैले थाहा पाएँ कि ठाँउहरू जहाँ लोभी “शिथोल” देशका मानिसहरू शहरको shitty भागमा र shitty सुविधाहरूमा छन्। तुलनाको आधारमा, राम्रा देशहरूबाट मानिसहरू अवश्य राम्रो ठाउँमा फ्रिनेछन्।

मानव इतिहासले देखाईएको छ कि स्थानहरूको फाइदा हुन्छ जब त्यहाँ मानव पूंजीको विकास हुन्छ। कुनै राष्ट्रको सामान्य सफलता यसको नागरिकलाई उत्पादक बनाउने क्षमतामा निर्भर हुन्छ। उदाहरणका लागि सिंगापुरले हाम्रा जनतालाई उत्पादनशील बनाउन हाम्रो शिक्षामा लगानी गरेको पैसामा ठूलो गर्व लिन्छ।

त्यसोभए सिक्काको अर्को पक्ष पनि छ - यदि तपाईंसँग दिमाग छैन भने, दिमाग र अरू कुनै ठाउँबाट उर्जा लिनुहोस्। अमेरिका यसको एक महान उदाहरण हो। अमेरिका यति धेरै क्षेत्रहरुमा उत्कृष्ट छ किनकि यसले अरू कतैबाट दिमागलाई आफ्नो पूर्ण क्षमतामा कार्य गर्न अनुमति दिन्छ। म यसलाई दोहोर्याउन रोक्दिन तर अमेरिकाको अंशहरू जसले संसारमा प्रशस्त चीजहरू उत्पादन गर्दैन (जस्तै पूर्व र पश्चिम कोस्ट) अन्य व्यक्तिको दिमागका लागि खुल्ला अंशहरू हुन्। चीन वास्तवमा यस्तै छ। "भविष्य" महाशक्तिको भागहरू अनिवार्य रूपमा पूर्वी समुद्री तटमा र भागहरू विश्वका लागि खुला छन्।

जबकि अमेरिका र चीनसँग "इन्सुलर" भाग हुन सक्छ जुन धेरै उत्पादन गर्दैन, सिंगापुरले इन्सुलरिटी लिन सक्दैन। वैश्विक स्तरमा कल्पना हुनुको मतलब हामी खुला हुनु आवश्यक छ। यदि हामीसँग ड्राइभ र मस्तिष्क छैन भने हामीले यसलाई अरू कहिँबाट पाउनु पर्छ।

मेरो साथी हामीलाई चाहिएको कुराको मुख्य उदाहरण हो। बग्दादमा उसको योग्यता छ तर ऊ आफ्नो र आफ्नो परिवारको लागि केहि सिर्जना गर्न सिंगापुर आउन इच्छुक छ। ऊ कसैबाट "लिइएको" जागिर छैन। उसको सानो व्यवसाय आपूर्तिकर्ता (स्थानीय व्यवसाय) र भाँडा (स्थानीय संस्था) बाट खरीद गर्दछ र यदि भाग्य, यो बढ्छ र रोजगार दिन सक्छ, हिम्मत म भन्छु, सिंगापुरवासीहरु।

यद्यपि, उनले व्यवहार गरेका अधिकारीहरू सोच्दछन् कि उनको मूल जीवनलाई तहसनहस पार्ने नीतिको प्रमुख समर्थक नहुँदा उहाँलाई सोध्नु उत्तम हो। किन यस्तो छ? समाजको उत्पादक सदस्यको लागि जीवन कसरी दयनीय बनाउने सिंगापुरलाई फाइदा हुन्छ? मलाई त्यो उत्तर जान्न मनपर्छ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?