म त्यस्तै मन पराउँछु!

आज ठूलो खबर कजवेबाट आयो जहाँ मलेसियाको एक पटक र भविष्यका प्रधानमन्त्री डा। महाथिर बिन मोहम्मदले राजालाई राजीनामा दिए। डा। महातिरले आफ्नो पूर्व डिप्टी र नेमेसिस, श्री अन्वर इब्राहिमसँगको सम्झौता भंग गर्न यो कदमलाई राजनीतिक चालका रूपमा हेरिरहेको छ।

म एउटा समय याद गर्न पुगिसकेको छु जब श्री अनवर डा। महाथिरका वफादार सहायक थिए, जो धैर्य गर्दै बूढा मानिसका लागि रिटायर हुने र तातो सिट लिन कुर्दै थिए। श्री अनवर धेरै मानेका थिए, आदर्श मलयका राजनीतिज्ञ, उनी कम्पाong्ग जनतालाई अपील गर्न पर्याप्त धार्मिक थिए तर एकै साथ अन्तर्राष्ट्रिय वित्त समुदायलाई अपील गर्न उनको दृष्टिकोणमा पर्याप्त अन्तर्राष्ट्रिय थिए। त्यसोभए एशियाली वित्तीय स happened्कट खडा भयो र श्री अनवर त्यस वृद्ध मानिससँग लडे, जसले उनलाई पक्राउ गरेर जेलमा जेल हालेको थियो ड्राइभरलाई घिनलाग्दो आरोपमा। श्री अन्वरले विपक्षीको उजाडस्थानमा दुई दशक भन्दा बढी समय बिताए र अचानक डा। महातिरसँगको गठबन्धनको लागि उपहार दिइयो, जब पछि श्री नजीबसँग टुटे।

२०१ 2018 मा जब विपक्षीले एउटा अचम्मको चुनाव जित्यो भने, यो अनुमान गरिएको थियो कि डा। महातिरले श्रीमान्का अन्जानको जेल सजाय समाप्त नभएसम्म र सत्ता लिन तयार नभएसम्म सत्ताबाट राजीनामा लिनेछन्। यसै बीचमा, श्री अनवरकी श्रीमती, डा। वान अजीजाले उप प्रधानमन्त्रीको रूपमा काम गर्ने थियो।
अब यो असम्भव जस्तो देखिन्छ, एउटा प्रश्न मानिसहरूले सोध्नु पर्ने हो - के कसैले अरू केहि आशा गरेको छ? दिमागमा आएको भनाइहरू भनेको हो - "एक चितुवाले कहिल्यै आफ्नो दागहरू परिवर्तन गर्दैन," र "तपाइँ पुरानो कुकुरलाई नयाँ युक्तिहरू सिकाउन सक्नुहुन्न," दिमागमा आउँदछ। श्री अनवरलाई डा। महाथिरले पहिले वाख्या गरिएको थियो र at at वर्षको उमेरमा (डा। महाथिर एकदम फिट र स्पष्ट 90 ० प्लस-बर्ष भएको) कसैले पनि डॉ महात्तीरले जस्तो गरे जस्तो व्यवहार गर्न सक्दछ।

म आजको समाचारको बारेमा सोच्छु किनकि यसले मलाई पुरानो ट्रुइज्मको सम्झना गराउँदछ कि व्यक्तिहरू उनीहरूको प्रकृतिले बनाएको जस्तो व्यवहार। म ओगल्भी एण्ड माथरका संस्थापक डेभिड ओगिलवीको बारेमा सोच्दछु, जसले भने कि हामीले ध्यान केन्द्रित गर्नुपर्ने कुरा भनेको "अपरिवर्तनीय मानिस।"

जब तपाईं "अपरिवर्तनशील मानिस" को प्रिज्म हेर्नुहुन्छ, तपाई विश्वास गर्नुहुन्छ कि तपाई जस्तो विश्वास गर्न नसक्ने मानिस जस्तो केहि चीज छैन। तपाइँ सबैलाई विश्वास गर्न सक्नुहुन्छ तिनीहरूको प्रकृति अनुसार कार्य गर्न। केवल व्यक्तिले राम्रोसँग पढ्नु पर्छ र तिनीहरूको प्रकृति बुझ्नुपर्दछ कि उनीहरूले कसरी व्यवहार गर्छन् भनेर बुझ्नका लागि। यदि तपाइँ "यति यति धेरै मलाई धोका दिनुभयो," वा यति "मेरा विश्वास तोड्नुभयो" भनेर गुनासो गर्नुहुन्छ भने, यो उनीहरूको चरित्रको विफलता भन्दा उनीहरूको प्रकृति पढ्न असक्षमताको प्रतिबिम्ब हो। एक आदर्श संसारमा, सबै विश्वास योग्य र बहादुर र अद्भुत हुनेछ, तर यो एक आदर्श संसार होईन। यदि तपाईं डोनाल्ड ट्रम्प जस्ता एक नपुंसक (जो एक नपुंसकको ट्र्याक रेकर्ड छ) व्लादिमीर पुतिन (जो एक हत्यारा भएको रेकर्ड छ) को मनपर्दोमा उभिन आशा गर्नुहुन्छ, तपाईं आफैं ठट्टा गर्दै हुनुहुन्छ। श्री ट्रम्प एक लुटेरा डरपोक रहेछन् र उसलाई अपेक्षा हुन अन्यथा उनको गल्ती होईन तर तपाइँलाई उनी स्पष्ट नभएको कुराको आशाको लागि हो।

म फेलेबललाई जनतामा व्यवहार गर्न भन्न खोजेको समयको सम्झना आउँछ। उनको तत्काल प्रतिक्रिया मलाई भन्नु थियो, "म पनि त्यस्तै लाग्छ!" उनी सही थिइन्। मूर्ख म थियो। मैले सोचें कि गर्व गर्ने सडक केटी कतै विनम्र र राम्रो व्यवहारको साथ "नम्र सार्वजनिक" हुनेछ। प्रश्न यो छ - किन मैले उनलाई ऊ जस्तो थियो अरु जस्तो हुन सक्ने आशा गरें।

मानिससँग सम्झौता गर्नु अघि, उनीहरूलाई चिन्नुहोस्। तिनीहरूको प्रकृतिको सार बुझ्नुहोस् र उनीहरू को हुन् भनेर कसरी जान्दछन्। एकचोटि तपाईंले त्यसो गर्नुभएपछि तपाईंले फेला पार्नुहुनेछ कि उनीहरूको प्रकृतिले आज्ञा गरे अनुसार कार्य गर्नको लागि स्पष्ट रूपमा विश्वास गर्न सक्नुहुन्छ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?