नान निर्माता र मच्चा पुन्डेक

केहि दिन अघि मैले कसैको प्रोफाइल मार्फत ब्राउज गर्दै थिएँ जसले मलाई फेसबुकमा फ्रेंड रिक्वेस्ट पठाएको थियो जब म यस सन्देशमा ठक्कर खाँए:

विश्व दक्षिण एशियाईहरु को बिरूद्ध सतर्क हुनु पर्छ - भारतीयहरु, पाकिस्तानी, बंगलादेशी र नेपाली 🇳🇵।


मैले मेरो फेसबुक वालमा यो सन्देशको प्रतिलिपि गरें र भने कि मैले यो सन्देश आपत्तिजनक पाएँ र मैले आफ्नो कारणहरू बताएँ। चाखलाग्दो कुरा यो छ कि यस सन्देश पोष्ट गर्ने व्यक्तिले यो सन्देश पुनः साझा गरे र गुनासो गरे कि म एक "दक्षिण एशियाई" प्रवासी भएको हुनुपर्छ र उसले दक्षिण एसियाली एसियामा प्रवेश गर्ने “आतंकवादी पीएपी” सरकारबाट आफ्नो देशको रक्षा गर्ने छ।

म खण्डनको लागि अर्को दिन छोड्ने छु र त्यसको साटो, मलाई थाहा भएको दुईवटा अध्यायहरूमा ध्यान केन्द्रित गर्दछु। उनलाई विजय र माइक वा नान निर्माता र मच्चा पुंडेक (तमिल भाइ कन्टको लागि तामिल - मेरो मित्र तामिल साथीले भन्यो, "भारतमा हामी त्यो शब्द प्रयोग गर्दैनौं - यो त क्रस हो।") विजयको दुर्भाग्य थियो। माइकको जेठी बहिनीसँग बिहे गरेको, जो एक वरिष्ठ सरकारी कर्मचारी हुन र फेरि विवाह गरे र बेलफास्ट सरेका थिए।

मैले नान निर्मातालाई १ 15 वर्ष अघि चिनेको थिएँ जब एक आपसी मित्रले मलाई नानलाई सेरनगुन र देसकर रोडको ज along्गलमा भेट्न बोलाए। विजय त्यो मान्छे थिए जसले यस सानो रेस्टुरेन्टमा भाँडा माझ्यो र उसले मलाई आफ्नो कान्छो भाईको रूपमा ग्रहण गर्‍यो। उनले एकपटक मेरी पूर्व पत्नीलाई भने कि म उनलाई "भाई साहिब" भनेर बोलाउँदा उहाँ अत्यन्तै सहज महसुस गर्नुहुन्छ।

विजयको कथा भनेको तपाईलाई हरेक आप्रवासीको सपना भन्नु हुन्छ। उहाँ पहिलो श्रीमतीलाई भेट्नुभयो जब उहाँ नेपालमा छुट्टीमा हुनुहुन्थ्यो जहाँ उहाँ जन्मनु भएको थियो। कतै रेखाको छेउमा, उनीहरू विवाह गरे र उनी उनको साथ सिंगापुर बसाइँ सरे। उनी राष्ट्रिय सेवामा गए र उनको नागरिकता पाए। त्यसपछि उनले नान र उत्तर भारतीय खाद्य पदार्थहरूको दायरा बेच्न आफ्नै पसल स्थापना गरे। त्यसपछि उसले दुई पाकिस्तानी च्यापहरू भेट्यो, जसले उसलाई उनीहरूको लागि काम गर्यो र उसले केहि बर्ष बिहानको समयमा काम गर्यो र सानो भारतमा चिसो जीवन बितायो। उनका आफन्तहरू जो भेर्नोन पर्वतको गोर्खा शिविरमा थिए उनको लागि खुशी थिए।

कतै रेखाको छेउमा, उनको विवाह भंग भयो। उनले परिवार छोडे जहाँ उनी एक दशक भन्दा बढी समय बिताएका थिए र उनले आफूलाई अनौठो कामहरू गरेको पाए। उनकी श्रीमती जो अहिले उनकी श्रीमती भइन्, सिंगापुर सरे र कुनै न कुनै रूपमा उनीहरू उसको आम्दानीमा बाँच्न सफल भए। त्यसोभए, त्यस व्यक्तिले सुन तातो पारे जब उनी एक पाँच-तारे होटेलमा एक शेफ हुनबाट सरे। उसले आफ्नै सम्पत्ती किनेको छ र एकल आम्दानीमा परिवारको पालनपोषण गर्न सफल भएको छ।

म सँधै बिजय र वन गम्पको बारेमा सोच्छु। उहाँ मेरो साथीहरूको राम्रो शिक्षित हुनुहुन्न न त उहाँ सबैभन्दा महत्वाकांक्षी हुनुहुन्छ। जे होस्, ऊ कडा परिश्रम गर्दछ र परिवार र साथीहरूद्वारा सही गर्दछ।

माईक, वा मच्चा पुंडेक, आफ्नो भूतपूर्व सासु, पनि धेरै कडा मेहनत गर्दछ। ऊ कडा परिश्रम गर्दछ र कुनै पनि उपलब्ध कामको लागि धेरै राम्रो हुन्छ। आफ्नो क्यारियरमा मच्चाको एक गर्वको क्षण ट्याक्सी ड्राइभरको रूपमा काम गरिरहेको थियो। उनले मानिसहरूलाई गर्वका साथ भने कि “उत्तर भारतीय” (सिंगापुरमा बोल्दा, अँध्यारो मुलुकका ती स्नूटी नक्कलीहरू जसलाई केवल सेतो मान्छेलाई मात्र रोजगारमा काम गर्ने हिम्मत छ) एकपटकले उनलाई ट्याक्सीमा कतै गाडी चलाउन भने र उसले गरेन त्यस मान्छे जस्तै उसले मान्छेलाइ हिर्कायो र ट्याक्सी ड्राइभरको रूपमा कहिले पनि काम गरेन (सिंगापुरमा जन्मेका मानिसहरू धेरै शोकित हुन्छन् कि "शितोले" देशका मानिसहरू वास्तवमा गोरा व्यक्तिहरूका लागि आरक्षित जागिरमा काम गर्न योग्य हुन सक्छ)। मच्चा पनि यस तथ्यको साथ धेरै गर्व छ कि उनी एक विद्यालयको नजिक ट्राफिक निर्देशित शोषणकारी कामबाट बाहिर निस्कन्छन् (बिहान 6 बजे उठ्नुपर्‍यो तर तपाई दिनमा २ घण्टा मात्र काम गर्नुहुन्छ)।

माइक एक स्ट्यान्ड अप र उदार केटा हो। यदि तपाई तिर्दै हुनुहुन्छ भने ऊ एकदम उदार छ। मटका धेरै उदार छ यदि भुक्तानी गर्ने व्यक्ति उसको भातृ-दाजुले भुक्तानी गरिरहेको छ। पहिलो पटक मैले मच्चालाई भेटें, यो बिजयसँग थियो। हामी हाम्रो साप्ताहिक २० डलरको वाइन सत्रको लागि बसिरहेका थियौं र मच्चालाई लाग्यो कि यो आफू मुनि रहेको छ र जिद्दीका लागि काम गर्ने साहस गर्ने उसको पूर्व भानुजीले ह्यारीको बारमा जान भन्यो। सदा मायालु माछाले आफ्नो पहिलेको भान्जा-भाइलाई हिट-अप गर्न को लागी (प्रवासीहरू जहिले पनि चोरी गर्दैछन्, त्यसैले हामीलाई भनिएको छ) S २,००० को loanणको लागि।

दोस्रो पटक मैले माइकलाई भेटें, मायालु मछाले विजयलाई निम्त्याए र म केटाको दिन बाहिर गएँ। मायालु माछाले हामीलाई उनको अत्यधिक तौलको गिरोहलाई भेट्न भन्यो, जो पिउन र पिउन अघि बढ्यो। जब ट्याब आयो, उनले खुशीसाथ बिल पुरानो भतिज्यूलाई हस्तान्तरण गर्यो। त्यसपछि हामी अरू कतै जान्छौं। केहि मिनेट पछि, म सँधै मायालु बिजय लाई यो अद्भुत गिरोहबाट टाढा बनाएँ। जब हामी हिंड्दै थियौं, सँधै मायालु माछाले ट्याब लिन लिन आफ्नो पहिलेको जीजालाई बोलाए। धन्यबाद, म त्यहाँ बकवास काट्न थियो।

त्यसोभए, हामीसँग यहाँ छ, एक आप्रवासी भाइ-जीजाको राम्रो कथा छ जससँग काम गर्ने आँट छ तर केहि व्यक्तिको अनुसार ऊ सिंगापुर समाजको लागि खतरा हो। जे होस्, उसको उपस्थिति संसारबाट डराउनुपर्ने कुरा हो। यसको विपरित हामीले हामीले जन्मजात जनसंख्यालाई सँधै मायालु माच्चा जोगाउनु पर्छ, जो तपाईंको खर्चमा मूभर र शेकर हो। जे होस्, मच्चा दक्षिण एसियाबाट आएका यी सबै भयानक विदेशीहरूद्वारा एक "शोषित" हो।

हुनसक्छ म ढिलो छु तर मैले यो तर्क पाइन।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?