वास्तविक रोजगार मुद्दा

हाम्रो व्यापार र उद्योग मन्त्री चून चुन सिंग र हाम्रो मुख्य विपक्षी पार्टी वर्कर्स पार्टीका नेता प्रीतम सिंहबीच संसदमा भर्खरैको झगडा भयो। बहसको बारेमा धेरै कुरा भनिएको छ, त्यसैले म विवरणमा जान सक्दिन तर अनिवार्यतः श्री सिंहले श्री चानलाई सोधे कि कुनै खास जागिरमा विदेशी र बनाउने विदेशीहरूको प्रतिशत कुन हो। श्री चानले सीधा जवाफ दिन अस्वीकार गरे र श्री सिंहलाई केहि डिभिजनमा हलचल मच्चाएको आरोप लगाए। श्री चानले तर्क गरे कि विदेशीहरूलाई उच्च तलबका पदहरूमा राख्नु आवश्यक छ किनभने उनीहरूसँग रोजगारीका लागि योग्यता थियो जुन स्थानीयहरूले लिएका थिएनन् र अन्ततः स्थानीयहरूले उनीहरूलाई समात्नेछन्।

म जहिले पनि विश्वास गर्दछु कि यो एक मुद्दा समावेश छ को लागी सबै को लागी एक सुविधाजनक स्टिकिंग पोइन्ट छ र सबैले बिन्दु याद गर्दैन। जबकि म नक्कली योग्यता जस्ता चीजहरूमा कडा जाँच हुनुपर्दछ भन्ने तथ्यसँग म असहमत छैन (हेर कि यदि एक मान्छे "नक्कली" योग्यतामा जागिरमा आएको छ तर जेपी मोर्गन जस्ता ठाउँहरूमा छ महिना भन्दा पछि रहन सफल भयो भने, ऊ हो केहि सही गरिरहेको छ), मलाई लाग्दैन कि रोजगारहरू कसैलाई पनि राष्ट्रियता र आवासीय स्थितिमा आधारित हुनु पर्छ।

म यो तथ्यलाई पनि हेर्दछु कि एसियाका अन्य भागका मानिसहरूले "रोजगारी" लिन नपाउन्जेल हामीसँग राम्रो काम गर्ने "विदेशी" भन्ने बिरूद्ध कुनै विवाद आएको छैन। हामी यहाँ सुख्खा भएका थियौं र यहाँसम्म आउने पश्चिमका मानिसहरुप्रति कृतज्ञ पनि थियौं। "आलीशान कार्यहरू" गर्नुहोस्, र ती पगारीहरू पाउनु जुन ती रोजगारहरूसँग आयो। यो यस्तो भयो कि यसको पश्चिमी मुलुकका मानिसहरूले एशियालीहरूले भन्दा बढी कमाउनेछन् भन्ने कुरा बुझे। मलाई मेरो बिगतको शेफले मलाई बिस्टरोटमा पूर्ण-समय स्थिति लिन किन इन्कार गरेको भनेर सोधेको थियो किनकि धेरै जसो ग्राहकहरूले सोचेका थिए, म बिस्टरोटको स्वामित्वमा थिएँ। मेरो उत्तर सरल थियो, प्रस्तावमा रहेको कुरा मेरो बेल्जियम पूर्ववर्तीले पाइरहेको भन्दा कम थोरै थियो। जवाफ थियो, "तपाई तुलना गर्न सक्नुहुन्न, उहाँ Ang Ang हुनुहुन्छ। (हक्केन शब्द काकेशियानको लागि - मुख्यतया मलेसिया र सिंगापुरमा प्रयोग हुने)।

परिस्थितिहरू अब फरक भएका छन् कि कामहरू एशियाका अन्य भागहरूबाट लाक्षणिक अँध्यारोमा जाँदैछन्। अचानक, सिंगापुरवासीहरू विस्थापित भएको महसुस गर्दैछन् र तिनीहरू बुझ्न सक्दैनन् किन तिनीहरू आफूले पछिल्तिर हेरेका ठाउँका मानिसहरू विकसित राष्ट्रका स्वाभाविक जन्मसिद्ध अधिकार भएका छन् र उनीहरूलाई स्थानीय मानिसहरूमाथि ओहोरदोहोर गरिरहेका छन्, जो स्पष्ट रूपमा राम्रो छन्। शिक्षित र अधिक अन्तर्राष्ट्रिय व्यापार संग ट्यून मा।

दुर्भाग्यवस, यहाँ वास्तविक रोजगारीको मुद्दा भनेको यो छ कि हाम्रा मानिसहरू धेरै जसो शीर्ष पदका लागि योग्य छैनन् न त तिनीहरू भर्या .को तल काम गर्न इच्छुक छन्। दुर्भाग्यवश, "शिथोल" देशहरुबाट योग्य हुन सक्ने मानिसहरू हुन्। यदी तपाईले उनीहरूलाई राम्रो संख्यामा "नकली" योग्यता हुन सक्छ र केहीले "कनेक्शन" प्रयोग गरेको हुनसक्दछ भन्ने तथ्यलाई छूट गर्नुभयो भने पनि "शितोले" देशका मानिसहरूले उनीहरू विश्वव्यापी चरणमा प्रतिस्पर्धा गर्न सक्छन् भन्ने कुरा प्रमाणित गरेका छन्।

मलाई थाम्बी पुंडेकले मलाई सोध्यो कि भारतीय व्यवस्थापन संस्थान (आईआईएम) को बारेमा के खास थियो र आईआईएमले के गर्‍यो कि सिंगापुरको नेसनल युनिभर्सिटी (NUS) गर्न सकेन। मेरो जवाफ के थियो कति जनाले NUS उत्पादन गरे जसले एक ठूलो वैश्विक निगम चलायो जुन सिंगापुर सरकारमा निर्भर थिएन।

न त तिनी वा म एउटा एकलको नाम लिन सक्छु। कन्स्ट्रास्टबाट, आईआईएम (विशेष रूपमा आईआईएम अहमदाबाद र कलकत्ता) ले मास्टर कार्डका वर्तमान सीईओ अजय बa्गा र पेप्सिकोका पूर्व सीईओ इंद्र नोएलाई प्रस्तुत गरे। पूर्व छात्रों मा एक तुलना निम्न लि at्कमा पाउन सकिन्छ:

https://en.wikedia.org/wiki/List_of_IIM_Ahmedabad_alumni

https://en.wikedia.org/wiki/List_of_Nial_University_of_Singapur_people

हुनसक्छ आईआईएमको फाइदा छ जुन धेरै शैक्षिक संस्थाहरूसँग हुँदैन - तिनीहरूसँग धेरै व्यक्तिहरू छन् त्यहाँबाट आकर्षित गर्न। भारतमा "हाइपर-सफल" को जनसंख्या प्रायः धेरै देशहरूको जनसंख्या भन्दा ठूलो छ।

त्यसो गरिसकेपछि पनि यो अझै मुख्य विषयबाट विचलित हुँदैन, हाम्रो संस्थाले मानिसहरूलाई विश्वव्यापी बजारका लागि प्रशिक्षण दिइरहेका छैनन्।

हाम्रो संस्थाको निष्पक्षतामा, तिनीहरूले प्राय जसो उद्योगहरूको लागि प्राविधिक मानिसहरूलाई प्रशिक्षण दिन उत्कृष्ट कार्य गर्छन्। यद्यपि, उनीहरूले वैश्विक व्यवसाय चलाउन प्रशिक्षण दिनको लागि उनीहरूको रेकर्डमा क्रस-सांस्कृतिक बौद्धिकता र स्वतन्त्र सोचको आवश्यकता छ। हाम्रो प्राविधिक व्यक्ति पनि आजका उपकरणहरूसँग राम्रो छन् तर भोलिको उपकरणहरू बनाउन धेरै काम गरेनन्।

यो एक जर्मन व्यापारीले मलाई घरमा ल्याए, जो उच्च अन्त प्रविधिसँग कारोबार गर्दछ। उनले भने, "सिंगापुरमा कुनै उच्च-अन्त प्रविधि छैन।" यसको विपरित, यो जर्मन व्यापारी चीनको टेक-दृश्यका लागि प्रशंसित थिए। उसले मलाई भन्यो, "उनीहरूले चीजहरू पाइरहेका छन् - तिनीहरू जर्मनीको सफा प्रयोगशालामा गर्नु पर्ने भन्दा एउटा फोहोर सानो कोठामा त्यहि गर्नेछन् - तर उनीहरूले यो गरिरहेछन्।"

हाम्रो दिमाग हाम्रो नीतिहरु संग विगतमा अडीरहेको देखिन्छ। मलाई याद छ कि ली कुआन येउ मानिसहरूलाई भनिरहेका छन् कि सिंगापुरमा विश्व स्तरका कम्पनीहरू उत्पादन गर्नका लागि मात्र साइज थिएन। बहुराष्ट्रियहरूका लागि केन्द्र बन्ने हाम्रो नीति सफल भएको छ।

यद्यपि, विश्वव्यापी आर्थिक दृश्य परिवर्तन भएको छ। चीजहरू तिनीहरू पहिले जत्तिकै सुरक्षित हुँदैनन् र चीजहरूलाई बिभिन्न किसिमले हेर्ने क्षमता आवश्यक अस्तित्वको कला हो। एक भौगोलिक सीमा बाहिर सोच्न सक्षम हुनुपर्दछ। म पश्चिमी एक्सप्याटको प्रोफाइलमा फर्कन्छु। कहिलेकाँही ती व्यक्तिहरू उनीहरुको आफ्नै देशमा "बनाउन नसक्ने" भनेर चिनिन्छन् - तर हे, उनीहरुसँग आफ्नो सुविधाको क्षेत्र भन्दा बाहिरको असाइनमेन्ट लिने हिम्मत थियो - यो समूहले उनीहरूको मातृभूमिमा बनाएको छैन होला तर उनीहरू 'यो बनाउदै हुनुहुन्छ यदि यसको अन्यत्र पनि। भारतीय एक्स्पेट्सले केवल ती गरिरहेकै छ जुन पश्चिमी समकक्षहरूले वर्षौंसम्म गरेका छन् - स्थानहरूमा सर्दै जहाँ तिनीहरू कामहरू गर्न सक्थे, उनीहरू आफूले चाहेको जीवन पाउन घरमा गर्न सक्दैनन्।

हाम्रो शीर्ष व्यक्तिहरु परिचित भन्दा परेक्षार छैन। मलाई याद छ एक शीर्ष बैंकरले मलाई भनेको थियो कि उनी सिटिमा उचाईमा पुग्न सक्छन तर प्रमोसन लिन चाहँदैनन् किनभने - "तपाईंलाई कहिले थाहा हुँदैन कहिले घर आउँनुहुन्छ।"

हाम्रो संस्थाले "एडभेन्चरिज्म" र "अवसरवाद" को भावना जगाउनु आवश्यक छ। पुरानो समयमा, यदि तपाइँ घरमा आरामदायी हुनुहुन्छ भने कसैले अज्ञातको जोखिम लिनबाट बच्न सक्दछ। यद्यपि यो अब त्यस्तो भएको छ कि आधुनिक अर्थव्यवस्थामा आधारभूत रोजगारहरूको लागि तपाईंलाई साहस र अवसरवादको भावना हुनु आवश्यक छ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?