एक सिंगापुर आतंकवादी वा एक सिंगापुर देशभक्त?

मेरो एक मनपर्ने इन्टरनेट साथी, श्री गिलबर्ट गोहलाई हालसालै पुलिसले सोधपुछको लागि बोलाएको थियो। कारण सरल थियो, श्री गोहले एक "विदेशी" (नागरिक वा स्थायी बासिन्दा भनेर परिभाषित) "सीईसीए" को बिरूद्ध बिरोधमा बोल्ने अनुमति दिने दुर्भाग्यपूर्ण गल्ती गर्नुभयो जुन धेरै सिंगापुरका मानिसहरु उनीहरु लाई हानीमा राख्छन। भारत बाट पेशेवरहरु संग रोजगार को लागी प्रतिस्पर्धा। कथाको विवरण यहाँ पाउन सकिन्छ:

https://www.channelnewsasia.com/news/singapur/police-gilbert-goh-ceca-rally-hong-lim-ramesh-foreigner-12161404

मैले गिलबर्टलाई पहिलोपल्ट २०१२ मा पब्लिकहाउस.एसजी, मेरो लागि काम गरेको वेबसाइटको प्रक्षेपणमा भेट्यो। जबकि हामी त्यसबेलादेखि व्यक्तिमा भेट भएको छैनौं, हामीले एक अर्काको पोस्टलाई अनुसरण गरेका छौं। मलाई कुन कुराले विशेष चाखलाग्दो बनाउँछ कि गिल्बर्टको बिक्रीमा एकदम उच्च उडानको क्यारियर रहेको थियो र जब उसको क्यारियरले एक नासाइभ लिई, उसले स्विच गर्‍यो र "हराएको" जागिर र करिअर भएकाहरूलाई सहयोग गर्न थाल्यो।

म उसका सबै स्थानहरूसँग सहमत छैन। म विदेशीहरूलाई समस्याको रूपमा हेर्ने वा "धेरै धेरै" विदेशीहरूलाई सामाजिक बिरामीको कारणको रूपमा दोष लगाउनबाट टाढा रहन्छु। मैले आफ्नो जीवनको राम्रो हिस्सा अरुको भूमिमा "विदेशी" को रूपमा बिताएँ र धेरै अवसरहरू मैले अपरिहार्य रूपमा अरू कसैबाट आएका थिए। त्यसो भए, म "एन्टि-सीईसीए" आन्दोलन जस्ता चीजहरूको समर्थन गर्दिन जुन गिल्बर्ट च्याम्पियन हो।

मेरो लागि समस्या भारतीय वा यहाँ आउने अन्य व्यक्तिको स is्ख्या होइन - यो तथ्य यो हो कि हाम्रो प्रणालीले मानिसहरूलाई अत्यन्तै नराम्रो अवस्थाहरूमा पनि अवसरहरू खोज्न प्रशिक्षण दिदैन।

मैले भर्खरै भनेका कुरा गरिए पछि, मलाई लाग्छ गिलबर्ट गो एक राम्रो मानिस हो, जसले आफ्नो जीवन समर्पित गर्दैछ कम सम्पन्न व्यक्तिको लागि अलि अलि अझ राम्रो बनाउनको लागि। उसले आफ्नो गतिविधि सिंगापुरमा सीमित गर्दैन। त्यो मानिस वास्तवमै सिरियाली शरणार्थी शिविरहरूमा यात्रा गर्दछ र विस्थापितहरूको जीवनको लागि अझ राम्रो बनाउनको लागि उसले आफ्नो अंश गर्छ। जब म मेरो लेखोट मार्फत चीजहरू बारेमा कुरा गर्छु, गिल्बर्ट वास्तवमै भूमिमा छन कि चीजहरु अझ राम्रो बनाउन कोशिस गर्दैछ।

भन्नु आवश्यक छैन, यसले शक्तिका शक्तिहरूलाई दु: ख दिन्छ। मेरो मनपर्ने युवा पोर्क गुज्लि Muslim मुस्लिम राजनीतिज्ञले एकपटक भनेका थिए, “उनले के प्रमाणित गर्न खोजिरहेका छन्? सरकार त्यहाँ जनताको ख्याल राख्छ र ऊ केवल एक उपद्रव हो। "यदि तपाइँ सिंगापुरमा स्पष्ट रूपमा स्थापनाको कसैको दिन बिगार्न चाहानुहुन्छ भने, गिल्बर्टको नाम उल्लेख गर्नुहोस् र उसले गरिरहेको असल चीजहरूको बारेमा कुरा गर्नुहोस्।

व्यक्तिगत रूपमा, म बुझ्न सक्दिन किन कि यी मानिसहरु किन शक्तिहरु डराउँछन्। उहाँ अनिवार्य रूपमा एक "सामाजिक उद्यमी" हुनुहुन्छ, जसलाई एक लाभदायक व्यवसाय सिर्जना गर्नुको सट्टा, उसले सामाजिक सहयोगको लागि वैकल्पिक स्थानहरू सिर्जना गर्दैछ। हालसालै बिद्यार्थीहरूको लागि रकम जुटाउने कारण लिनुहोस् जसका अभिभावकले स्कूल शुल्क तिर्न सक्दैनन् र यसरी उनीहरूका बच्चाहरूलाई उनीहरूको परीक्षा प्रमाणपत्रको मूल प्रतिलिपि जारी गरिएको थिएन। पक्कै, यसले शिक्षा मन्त्रालयलाई राम्रो देखाउँदैन (उनीहरू जे भन्छन् पनि तिनीहरू निराश देखिन्छन्) तर उसले प्रणालीमा पैसा राख्यो र कम भाग्यशालीलाई जीवनको अर्को चरणमा पुग्न मद्दत गर्‍यो।

गिलबर्ट गो, उनीहरूले भनेजस्तै असल मानिस आफ्नो वरिपरिको संसारलाई राम्रो ठाउँ बनाउन सक्दो कोसिस गर्दैछ। उसको केहि युक्तिहरु परिष्कृत हुन सक्दैन तर उसको मुटु सहि छ र उनी दलितहरुको लागी जीवनलाई अलि दयनीय बनाउन सहयोग गर्न कोशिस गर्दैछन्। बरु उसलाई दबाउन खोज्नु भन्दा शक्तिहरु राम्रो गर्न सक्छ कि उनी र उनी जस्तो व्यक्तिहरु संग काम गर्ने तरिकाहरू पाउन।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?