नालीबाट भगवान

केही दिनहरूमा हामी क्रिसमस, नासरतका येशूको जन्मदिन मनाउँदैछौं, जो ईसाई धर्मका ऐतिहासिक संस्थापक हुन्। विश्वका सबै उत्सवहरूमध्ये, क्रिसमसले लामो समयदेखि आफ्नो धार्मिक उत्पत्ति बढाइरहेको छ र सायद सबै चाडपर्वहरूमा विश्वव्यापी रूपमा मनाइन्छ, जुन विश्वभरि मनाइन्छ। मेरो सबैभन्दा राम्रो फेसबुक पोस्टि of मध्ये एक बौद्ध भिक्षुहरूले त्यो उत्सवको उत्सवमा सान्ता टोपी लगाएका थिए।

म वास्तवमै क्रिसमस मनाउँदिन, जबसम्म म जर्मनीमा मेरी आमासँग छैन। यद्यपि यसको मतलब यो होइन कि मैले यसको महत्वलाई कदर गरेन - जुन तथ्य यो हो कि हामीले गटरबाट परमेश्वरको जन्म मनाइरहेका छौं।

येशू सायद मानव इतिहासमा पहिलो "परमेश्वर" हुनुहुन्थ्यो, जो फोहोरबाट आउनुभयो। यद्यपि हामीले विगत दुई हजार बर्षदेखि उसलाई महिमा दिएका छौं, उसको सम्पूर्ण जीवन कथा दुख र दुखको बारेमा थियो। हामी उनीहरू जस्तै भन्छौं, एक जना मान्छेको बारेमा कुरा गर्दैछ जुन खोरमा जनावरहरूसँगै जन्मेको थियो।

जसले कहिल्यै सुसमाचारका पुस्तकहरू पढेका छन्, उहाँ अत्यन्तै स्पष्टसँग देख्नुहुनेछ कि येशू गरिब र दलितहरूका साथ उभिनुभयो। उसको चासो कुनैको भौतिक सरसम्पत्तिमा थिएन। उनले स्पष्ट पारे कि उनको पछि लाग्ने एक मात्र तरिका क्रसलाई उठाउनु थियो (क्रूसमा मृत्यु अत्यन्त दर्दनाक मृत्युको तरीका हो)। बुद्ध, एक राजकुमार र एक मोहम्मद जो एक व्यापारी थिए, भन्दा विपरीत, येशू कुनै विलासिता रमाईलो माग्ने को कुनै अभिलेख छैन र न त उनी कुनै पनि प्रकारको मुनाफा दिन सक्छ कि मा संलग्न थिए। परमेश्वर, येशूले हामीलाई सिकाए जस्तै, फोहोरमा बस्नुभयो

यो याद राख्नु उचित छ कि येशू नालीबाट परमेश्वर हुनुहुन्थ्यो, खास गरी यो दिन र युगमा जहाँ गरीब र दलित वर्गले प्रणालीमा "राजनैतिक मोलोटोभ ककटेल" फाल्नको लागि आफूलाई देखाएको छ। डोनाल्ड ट्रम्प, जसले आफू कतिको धनी छ भनेर चिनाउँछन्, एक समूहले उनलाई सत्ताबाट वञ्चित र दलित महसुस गरे।

डाउनटाउन सँधै हामीसँग छ। धेरै जसो केसहरूमा गरिब र अभाव भएका मानिसहरू छन् जो वास्तवमै आफू हुनुपर्ने योग्यका छन्। म मेरो तथाकथित "गरीब" साथीहरूको बारेमा सोच्दछु जसले मलाई केहि डलर माग्दै बसमा काम गर्न बिन्ती गरे किनभने उनीहरूले स्मोक्स र ड्रिंकमा खर्च गरेका थिए। त्यहाँ व्यक्तिहरू छन् जो कुतूहल गर्छन् र शोकित हुन्छन् कसरी अन्यायपूर्ण जीवनको बारेमा र यसमा मात्तिन्छन् तर तिनीहरू साधारण काममा राजी हुँदैनन् किनकि यो उनीहरूको तल छ।

यद्यपि, त्यसो भनेपछि येशूको एउटा कुरा भने थियो। हामी मध्ये "जसले यो बनाएको छ", हामीले महसुस गर्न सक्ने अझ धेरै तरिकामा आशिष पाए। म, उदाहरणका लागि, धनी छैन वा राम्रो पनि कुनै पनि तरिकाले गर्न को लागी, तर म साँच्चै आशिष् भएको छु। म कहिले भोकाएको छैन वा म साँच्चिकै घरबारविहीन भएको छु। जबकि मसँग कहिल्यै ठूलो तलब थिएन, मसंग रमाईलो कामहरू गर्ने राम्रो भाग्य छ। म त्यस्तो ठाउँमा बस्छु जहाँ आधारभूत कानून व्यवस्था र सुरक्षा छ। यी चीजहरू सानो लाग्न सक्छ तर उनीहरूको जीवनमा वास्तवमै धेरै भिन्नता हुन्छ र उनीहरू भन्छन्, भाग्यमानी तपाईं जन्मनुभएको ठाउँमा जन्मनुभयो।

यी आशिष्हरू कतैबाट आउनु पर्‍यो र मैले फेला पारे कि तपाईं पछाडि फर्कनुभयो जब तपाईं डाउनटाउन्डनको देखभाल गर्नुहुन्छ। मलाई भोक र असहाय भएको एक जना वृद्ध मानिसलाई पाँच रुपैयाँ दिने सम्झना छ। सकियो, यो धेरै राम्रो लगानी थियो। त्यो साँझ मैले रातीको गिग पाएँ र अघिल्लो ग्राहकहरूले मलाई फेरि मनोरन्जन गर्न थाले। यदि त्यहाँ एक भगवान छ भने, उसले कम भाग्यशालीलाई दया र अनुकम्पा देखाउनेहरूलाई फिर्ता तिर्ने तरिका भेट्टाउँदछ

येशू फोहोरबाट खसेको परमेश्वर हुनुहुन्थ्यो। उनले हामीलाई सिकाए कि ईश्वरीय महिमा प्रायः खराब ठाउँहरूमा पाइन्थ्यो। यो मानिस, जो मानिससँग जन्म दिनसमेत सक्षम थिएन, लाखौं मानिसहरूलाई महिमा दिएर समाप्त भयो। उहाँ ठीक हुनुहुन्थ्यो - परमेश्वर नालीका साथ हुनुहुन्छ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?