यो धेरै चीजहरूको अन्त्य हो

यो बर्ष र दशकको अन्तिम दिन हो। मध्य रातमा घडीले प्रहार गर्नुभन्दा ठीक पहिले हामी धेरैले स्टक लिन कोशिस गर्नेछौं, दशकको समीक्षा गर्नेछौं र अर्को दशकका लागि सम्भाव्यताहरूलाई विचार गर्नेछौं। म कुनै फरक छैन र यो प्रक्रिया मेरो लागि अलि बढी प्रगाढ हुन्छ 45 of वर्षको उमेरमा, म जवान र स्पष्टसँग तर कतै पेन्सन संकलन गर्न पर्याप्त उमेरको नभएको क्रस सडकमा छु।

मलाई लाग्छ तपाईं भन्न सक्नुहुन्छ कि यो चाखलाग्दो दशक थियो। मैले २००२ र २०१ and मा भारतीय टेक्नोलोजी अफ टेक्नोलोजी (आईआईटी) र प्रबन्ध (आईआईएम) का साथ क्रमशः मेरो कार्यकारी जीवनका दुई मुख्य क्षणहरू रमाइलो गरें र त्यसपछि म इन्सोलभेन्सी व्यवसायमा नियमित जागिरमा लागें जहाँ म दुई जना मानिस समातेर बसें। एक दशक बिताएपछि रोजगार रोजगारी भइरहेको छैन।

यो पनि एउटा विशेष दशक थियो जुन मैले सानी केटीलाई अपनाई। थाई, वा जेनी पहिलो पटक मेरो जीवनमा आई जब उनी सात वर्षकी थिइन् र उनी १ 13 वर्षको हुँदा फर्किइन। उनले आफूलाई शैक्षिक महिमामा नलर्केकी भए पनि उनको ध्यान धेरै केन्द्रित युवतीमा देख्न पाउनु मेरो सम्मानको कुरा हो। उनले बिस्टरोटमा मसँग काम गर्न सुरू गरिन र मरिना बे स्यान्डमा से ला ला भिमा काममा लगिन। मेरो जीवनमा मेरो ध्यान केन्द्रित गर्न धेरै प्रयास गरिरहेको छ यदि मैले उसको लागि केहि निर्माण गर्न सक्दिनँ वा कम्तिमा पनि उसले आफैंले केही निर्माण गर्न सक्दछु भनेर।

यो यात्रा पछिल्लो पछि गए जब यो यात्राको लागि आयो। म आमा र परिवारको पक्ष लिएर भुटान गएँ। भुटान आश्चर्यजनक छ - यो तपाईलाई जीवन भनिन्छ जस्तो कि हुनु पर्छ - शान्तिमय र प्रकृतिको नजीक। देशले मलाई बुझ्ने छ कि म फेरि आध्यात्मिक जीवनशैलीमा फर्किनु पर्छ। जबकि देश आफैं आश्चर्यजनक सुन्दर छ, मैले समग्र राष्ट्रिय आनन्द ("GNH") को दर्शन लगभग एक आध्यात्मिक भएको पाए। भुटानले बुझेको छ कि पैसा र विकास भन्दा बढी समृद्धि र समृद्धि हो। उदाहरणका लागि, भुटानले प्रकृतिलाई खुशीको एक प्रमुख अंशको रूपमा राख्छ। म सिंगापुर फर्किए पछि यसको कदर गर्न सकें जुन धुन्धको नराम्रो खुराकबाट हुँदै थियो।

अर्को यात्रा मकाउ थियो त्यो केटी थियो। यो पहिलो पटक थियो जब म क्यान्टोनिज भाषिक वातावरणमा थिए। यो एक लामो समय मा पहिलो पटक थियो कि मैले सबैभन्दा अचम्मको खाना खान पाए - मेरो बच्चा जो सिंगापुरमा फेरीवाला केन्द्रको लागि नखोज्ने, गोमांस ब्रिस्केटको प्रत्येक झुण्ड गब्ल्ड। ड्याडी-छोरी यात्रामा हाम्रो पहिलो प्रयोग रमाईलो थियो र मलाई लाग्छ कि यो जारी राख्न लायक छ।
यो वर्ष पनि महत्वपूर्ण थियो किनकि मैले एक इन्सोलभेन्सी आधारलाई पूर्ण-समय मोडमा छोडिदिए। यद्यपि कामले मलाई पर्याप्त तलब दियो र मैले बाटोमा केही बोनस पनि पाएँ, तर मैले महसुस गरें कि मलाई डेस्कको पछाडि रहन र केही कानुनी लिपिका अक्षरहरू भन्दा बाहिर मान्छेहरू हेर्ने क्षमता गुमाउने जुनसुकै चाहना थिएन, जुन म जीवनमा चाहन्थें। ।

म अझै पनि मेरो अघिल्लो रोजगारदाताका लागि चीजहरू गर्दैछु तर सम्झौताको आधारमा बढी काम गर्दैछु र जब म कम वास्तविक नगद स collect्कलन गर्दछु, मसँग बढी शान्तिको साथ, मसँग बढी समयको साथ। मैले प्रबंधकीय शीर्षक पनि पाएँ जुन मेरो सीभीलाई अत्यन्त सख्त चाहियो।

म मेरो आंशिक रोजगारको पहिलो चोटिमा ठूलो गर्वका साथ बोल्न सक्छु। मैले भर्खरै मेरो भर्खरको पीआर प्रोजेक्ट लिएँ, टाटा सन्सलाई टाटा क्रूसिबलको लागि प्रचार गर्न मद्दत गर्ने, क्विज कार्यक्रम युवाहरूको दिमागलाई धारण गर्न डिजाइन गरिएको। मलाई प्रेसको काममा फर्केर जान र टाटा समूहलाई चिन्न मलाई रमाइलो लाग्यो - उनीहरूसँगको मेरो अन्तिम भेट १ T वर्षको हुँदा टाटा स्टीलका पूर्व अध्यक्ष श्री रुसी मोदीसँग हात मिलाउनु थियो।

एक्सप्याट इंडियन कम्युनिटीमा पुरानो मित्रता पुनः जगाउनका साथ, म सिंगापुरमा इमेर्ती समुदायसँग सम्बन्ध निर्माण गर्दैछु। मलाई २ डिसेम्बर २०१ 2019 मा दूतावासको राष्ट्रिय दिन समारोहमा आमन्त्रित गर्ने सम्मान थियो। संयोगवश, यो दोस्रो राष्ट्रिय दिन समारोह थियो जुन मेरो उपस्थित थियो - मेरो पहिलो भियतनामी राष्ट्रिय दिन समारोह २ सेप्टेम्बर २०१ 2019 मा थियो। हूong, मेरो राम्रो र निर्मम आधा मेरो साथीले आमन्त्रित गर्यो र थाहा पाए कि मेरो परिवार, मेरो बुवाको जेठी र कान्छी बहिनी भियतनामी खानाको राम्रो चयनको लागि गएका थिए (बच्चाको रूपमा, बच्चाले मलाई इमिरेटिसमा उल्लेख नगर्नू भनेर चेताउनी दियो कि म भियतनामी परिवार हुँ। , किनकि भियतनामले भर्खरै युएईलाई फुटबल खेलमा हरायो)।

यस दशकको लागि अन्तिम नोट सायद यो धेरै ब्लगमा हुन सक्छ। मैले योजना बिना ब्लगि out गर्न सुरु गरें। यो केवल एक शौक र wonton रेन्टिंग को एक कार्य थियो। आज, मैले अन्य व्यक्तिहरूको लागि यसमा प्रकाशित हुनको लागि पर्याप्त अनुयायीहरू प्राप्त गर्न व्यवस्थित गरेको छु र यो एक व्यावसायिक अपरेशन नभएको बेला, मेरो विज्ञापन राजस्व अब सेन्टको सट्टा डलरमा गनिन्छ। ब्लगि meले मलाई कहिले पनि खाना दिन सक्दैन तर मैले कम्तिमा यस ब्लगलाई राम्रो ठाउँमा ल्याउनको लागि व्यवस्थापन गरेको छु। मेरो अर्को दशकमा म निश्चित रूपमा केहि चीजहरू मध्ये, यो आशा छ कि यो ब्लग यस्तो चीजमा बढ्नेछ जुन तपाईं अधिक आनंद लिन सक्नुहुनेछ।

यो मेरो लागि एकदम स्थिर दशक हो। जहाँसम्म, अर्को चालीस अनौंठो वर्षहरूमा पूर्ण रूपमा आनन्द लिनको लागि, मैले केहि छलांग लिनु पर्छ र मेरो कम्फर्ट क्षेत्रबाट धेरै टाढा गर्नु पर्छ। जहाँसम्म, राम्रा साथीहरू र परिवारको न्यानो संग, म विश्वास गर्दछु कि भविष्य सुन्दर हुन सक्दछ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?