टेक्नोलोजीको साथ गलत के हो?

म "टेकि" प्रकारको मान्छे होइन र केहि सामाजिक मिडिया साइटहरूमा जानको लागि मलाई केही समय लाग्यो। मेरो २०-वर्ष पुरानो फोनमा समय खर्च गर्न मेरो इच्छुकताको अभावको बारेमा अक्सर निराश हुन्छ। केहि हदसम्म, म विश्वास गर्दछु कि हामी टेक्नोलोजीमा बढी निर्भर हुन सक्छौं र यस बर्षको मुख्य विशेषताहरू एक स्थानमा पुग्दै थिएँ जहाँ मैले शाब्दिक रूपमा मेरो सामाजिक मिडिया सम्पर्क बन्द गरेँ र शान्ति र प्रकृतिको आनन्द उठाए। यदि तपाईं यसको बारेमा होशियारीका साथ सोच्नुहुन्छ भने, सबै प्रकारका ग्याजेटहरू बिना नै मानवता जीवित छ र फस्टाएको छ, त्यसैले केही चीजहरू हाम्रो दैनिक जीवनको लागि आवश्यक छ भन्ने अनुमान गर्न कुनै कारण छैन।

त्यसो गरिसकेपछि, मलाई यो एकदम अनौंठो लाग्छ जब मानिसहरू प्रविधि प्रविधि प्रयोगमा गर्व गर्दैनन् जब प्रविधिले उनीहरूलाई स्पष्ट लाभ गर्दछ। यो विशेष गरी सत्य हो जब यो तपाइँको बेयरिंगहरू फरक ठाउँमा फेला पार्ने कुरा आउँछ र हामी बिर्सनुहुन्न कि आधारभूत नेभिगेसनमा मेरो सेक्शन लीडर कोर्सको बखत म उनको कम्पनीको तल आएको मानिस हुँ।

म जस्तो कसैको लागि, गुगल नक्सा जस्ता अनुप्रयोगहरू ईश्वर पठाइन्छ। अनुप्रयोगले तपाईंलाई फेला पार्छ र कहाँ जान सकिन्छ बताउँछ। केवल एक बहिरो र अन्धो व्यक्ति (जहाँसम्म मलाई थाहा छ, अनुप्रयोगहरू ब्रेलीमा काम गर्दैनन्) अनुप्रयोगमार्फत तिनीहरूको बाटो पत्ता लगाउन सक्षम हुने छैन। अझै र अझैसम्म, त्यहाँ त्यस्तो व्यक्तिहरू छन् जुन उनीहरूको दुर्दशाबाट बाहिर जानको लागि उपलब्ध उपकरणहरू प्रयोग नगर्न जिद्दी गर्दछन्।

मेरो सबैभन्दा भर्खरको विदेशमा बच्चाको साथ मकाउ थियो। हाम्रो टुर गाईडलाई कहाँ जाने थाहा थिएन र जनभाषाको एक राम्रो हिस्सा बोल्ने (अंग्रेजी) छनौट गर्ने भाषामा दिशा निर्देशनहरू माग्न जोड दियो। यो एक चरणमा पुगें जहाँ मैले बच्चालाई उनको जीपीएस प्रयोग गर्न भनें किनभने उनको विदेशमा रोमि plan्ग योजनाले उनलाई सस्तो डाटा विकल्पहरू प्रदान गरेको थियो विदेशमा भए पनि। भन्नु पर्दैन, हामीले यात्रा मार्गनिर्देशन हटाउनुपर्‍यो।

टेक्नोलोजीले जीवन सजिलो बनाउँदछ। जबकि म यो विश्वास गर्दछु कि यो बिना बाँच्न सक्षम हुनु आवश्यक छ, हामी यसलाई बेवास्ता गर्नु हुँदैन खास गरी जब यो हाम्रो हातको हत्केलामा हुन्छ र यसले हामीलाई पीछा मार्फत काट्न सक्षम गर्दछ। समय भरी संसारमा, के हामीले हाम्रो समय बचाउने चीजहरूको मोल गर्नु हुँदैन?

म एक चोटि हराएको कसैसँग बाहिर गएँ। हामी सर्कलहरूमा वरिपरि घुम्दै थियौं, जब सम्म मैले गुगल नक्सा खोल्दा र निर्देशनहरू अनुसरण गर्न अघि बढें। मेरो यात्रा साथीलाई खुशी भएन तर हामी इच्छित गन्तव्यमा पुगेका छौं।

हामीसँग जीवन सरल बनाउन उपकरणहरू छन्। हामीले ती प्रयोग गर्नुपर्दछ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?