के उनीहरूले तपाईंलाई Gig अर्थव्यवस्थाको बारेमा बताउँदैनन्

यो टुक्रिएको अर्थव्यवस्थामा फर्किएको करिब दुई महिना भयो, र मँ जीवित छु र भोको छैन भनेर घोषणा गर्न पाउँदा म खुसी छु तर मैले आफूलाई myselfणीको झ्यालखानामा हालेको छैन। म गएँ, तिनीहरू भन्छन्, भाग्यशाली।

रेस्टुराँको जागिर राख्न मसँग राम्रो विवेक थियो, जसले मलाई नेटवर्कको रूपमा भुक्तानी गर्न अनुमति दियो र मेरो भाग्यको स्ट्रोकमा कर्पोरेट नौकरीका पूर्व मालिकले मलाई "पार्टटाइम" आधारमा मद्दत गर्न आग्रह गरे, जुन मलाई दिएको छ एक साप्ताहिक आम्दानी र हाम्रो "साइड-गिगहरू" प्राप्त गर्न काम गर्न पर्याप्त छ, र गरिब हुन रोक्न मैले कमाएको जे पनि प्रयोग गर्न। साइड gigs को मामला मा, म एक ठूलो लेखा फर्म को लागी रेकर्ड प्याक र धूप का चश्मा बेच्न को लागी प्रबंधित छ।

 मेरो सबैभन्दा राम्रो भाग्यको टुक्रा ठूलो बहुराष्ट्रिय कम्पनीको लागि सानो पीआर गिगको रूपमा आएको छ, जसले मलाई लेनदारहरूसँग सास फेर्ने ठाउँ किन्नुभयो।

त्यसो भए, गिग इकॉनोमीमा मसँग "हडताल यो धनी" रहेको छ, तर म सुस्त भएको अर्थतन्त्रमा बाँच्न सफल भएको छु। मानौं तपाईं भन्न सक्नुहुन्छ कि म आधिकारिक रूपमा प्रकारको ज्ञान प्रदान गर्ने स्थितिमा छु। त्यो के हुन्छ?

म अनुमान गर्दछु कि पहिलो कुरा यो हो कि एकले स्वीकार्नु पर्छ कि गिग अर्थव्यवस्था बृद्धि भइरहेको संख्याको लागि एक ठूलो वास्तविकता बन्न गइरहेको छ। पुरानो दिनमा (एक दशक भन्दा कम समय), कम्पनीहरूले आउटसोर्सिंग पत्ता लगाए, जहाँ उनीहरूले चीनियाँलाई चीज बनाउन र भारतीयहरूलाई बोरिंग ब्याक अफिसका सामानहरू अझ राम्रो र सस्तो बनाउन विश्वका अन्य ठाउँहरू भन्दा पाउन सक्थे। त्यसोभए, जसरी आउटसोर्सिंग राजनीतिक रूपले पासादार हुन थाल्छ, हामीले "एआई" बनाएका मेशिनहरू बृद्धि भइरहेको संख्यामा कामहरू गर्न सक्षम भए। मेशिनहरूले यूनियनहरू बनाउँदैनन् र खाजाको विश्रामको आशा गर्दैन, त्यसैले निगमहरूको लागि सस्तो विकल्प बन्नेछ।

त्यसो भए, कर्मचारीको रूपमा कसैले पनि जागिर स्थायी हुने आशा गर्न सक्दैन। कसैले यो अपेक्षा गर्नै पर्दछ कि निगम निरन्तर सस्तो मानव वा मेशीनको लागि खोज्दछ, केही समयको लागि तपाईंलाई प्रतिस्थापन गर्न। त्यस्तै, प्रत्येक कर्मचारीले यो व्यक्तिगत होईन भनेर बुझ्नु आवश्यक छ। निगमहरूले आफ्नो सेयरधारकहरूको लागि काम गर्दछन् र यदि तपाईंलाई सस्तोको ठाउँमा बदल्दा उनीहरूको सेयर होल्डरहरूलाई उत्तम फिर्ती दिनेछ, तिनीहरूले त्यसो गर्नेछन्।

यदि कर्पोरेसन कसैलाई खोज्न खोज्दै छ वा तपाईंलाई प्रतिस्थापनको लागि केहि चीज खोजिरहेको छ भने, सधैं अरू केहि खोज्नको लागि राम्रो हुनु राम्रो हो र एक साइड हस्टल वा आयको वैकल्पिक स्रोत विकास गर्न। तपाईको मृत्यु सम्म एकल रोजगारदातामा निर्भर रहनु भनेको आर्थिक आत्महत्या गर्ने निश्चित तरिका हो।

दोस्रो अपेक्षा तथ्य हो कि उद्योगहरू लगातार परिवर्तन भइरहेको टेक्नोलोजीको गतिलाई बदल्दैछन्। म उदाहरणको रूपमा मेरो "सार्वजनिक सम्बन्ध" को मेरो मुख्य कौशल लिन्छु। पुरानो दिनमा (आधा दशक पहिले परिभाषित) ग्राहकलाई टिभी वा समाचार पत्रहरूमा राख्न सक्षम हुन पर्याप्त थियो। यी दिनहरू, अब पर्याप्त हुनेछैन। व्यक्ति दैनिक आधारमा समाचार पत्रहरू ब्राउज गर्दै छैनन्। उनीहरू कि त यसलाई आफ्नो आईप्याडहरू पढ्दै छन् वा हिम्मत मँ भन्छु, उनीहरूको सोशल मिडिया फिडहरू बन्द गर्दै। PR चिकित्सकहरूले नयाँ माध्यम हेर्नुपर्दछ र उनीहरूको ग्राहकहरूको कुराकानी गर्ने तरिका पुन: नयाँ बनाउनु पर्छ।

त्यसोभए, चाल यहाँ छ कि तपाईंको उद्योगमा सान्दर्भिक रहन सिक्नुहोस् र तपाईंको सीपहरू अन्य उद्योगहरूमा कसरी अनुकूलित हुन सकिन्छ भनेर हेर्नुहोस्। २०१ 2014 मा, पीआर मार्केटमा एक जना मानिस शोका लागि चीजहरू मौन हुन थाले र ठूला एजेन्सीहरूले आफ्ना कर्मचारीहरूबाट बढी निकाल्ने तरिकाहरू फेला पारे। म भाग्यवान भएँ भन्ने अर्थमा कि म एकल ग्राहकलाई समात्न सक्षम भएँ र मैले तरलता उद्योगमा काम शुरू गरें। मैले चीजहरू पुन: सिक्नुपर्‍यो र नयाँ भाषा सिक्नुपर्‍यो (मलाई त्यस बेलाको अस्तित्वको शेष रकम जस्तो चीज थाहा थिएन)।

मैले उद्योग परिवर्तन गरें तर मैले पत्ता लगाए कि मैले मेरो मुख्य कौशल प्रयोग गर्न सक्दछु (पीआर सम्बन्ध सम्बन्धमा जोडको साथ सार्वजनिक सम्बन्ध हो - लिक्विडेसन धेरै सरोकारवाला सम्बन्ध भएको एक उद्योग भइरहेको छ जुन प्रबन्ध गर्न आवश्यक छ) र केहि साइड युक्तिहरू सिके, विशेष गरी जब यसले इन्सोलभेन्सी र दिवालिया कानून। त्यस समयमा जब म गिग अर्थव्यवस्थामा फर्कन तयार थिएँ, म ज्ञानको साथ फर्किएको थिएँ जुन मसँग पहिले कहिले थिएन।

बुद्धिको अन्तिम अंश भनेको नेटवर्कलाई सम्पर्क गर्न र सम्पर्कमा रहनको लागि हो। मैले जहिले पनि केही हदसम्म सम्भाव्य व्यक्ति र व्यक्ति बन्न प्रयास गरेको छु जुन मानिसहरूले अस्पष्ट रूपमा काम गर्ने आनन्द लिएका थिए। म मानिसहरूलाई जन्मदिन मा याद राख्ने बिन्दु बनाउँछु (जुन सामाजिक मिडिया अनुस्मारकहरूसँग सजिलो भएको छ) र त्यस्ता चाडहरू जुन मसँग काम गरेका मानिसहरूलाई केही अर्थ हुन्छ (जुन मेरो मामलामा मुस्लिम र भारतीय चाडपर्व हो)।

तपाईलाई कहिले थाहा हुँदैन जब तपाईलाई एक व्यक्तिको आवश्यक पर्दछ र यो सँधै महत्त्वपूर्ण छ कि यो सुनिश्चित गर्नका लागि कि तपाईको विरोधाभासमा परेको परिस्थितिमा पनि तपाई नागरिक तरीकाले त्यसो गर्नुहुन्छ।

मेरो पहिलो Gig ले एक ठूलो लेखा फर्मको लागि रेकर्ड प्याकिंग गर्दै थियो। त्यो व्यक्ति जसले मलाई त्यो जागिर दियो उनी पहिलेको सहकर्मी थिए। मेरो दोस्रो गिग मेरो पुरानो रसद मान्छेबाट आयो जुन सनग्लास बेचिरहेको थियो। पीआर जिग फर्मको हाकिमसँग सम्पर्कमा रहन आएको थियो, जसलाई म २०१२ मा आईआईटी पूर्व विद्यार्थीको कार्यक्रमबाट चिनिएको थिएँ। मैले मानिसहरूलाई उनीहरूको अभावको आवश्यकता देखेको थिएँ र उनीहरूले मलाई हड्डी दिन चाहेको कुरा मलाई याद गरे। यसको आवश्यक छ।

आधुनिक "gig-अर्थव्यवस्था" मा हुनु रोमाञ्चक छ तर यो चुनौतीपूर्ण छ। जब कार्यको संरचना र कामको प्रकृति विघटन हुँदैछ, एकले जीवनमा आधारभूत कुरा सम्झनु आवश्यक छ र बुझ्नु पर्दछ कि तपाईलाई अनुभवका लागि खुला हुनु आवश्यक छ र एक सभ्य पर्याप्त व्यक्ति हुन सम्झनु पर्छ किनकि तपाईंलाई कहिले पनि थाहा हुनसक्दैन उनीहरु।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?