कार्य मैन सिन्ड्रोम

श्री मार्क गोह द्वारा
भेनिला कानून LLC को संस्थापक र प्रबन्ध निर्देशक

मसँग एउटा प्रश्न छ, र यसमा लोगहरू Gig अर्थव्यवस्था को रूपमा संदर्भित छन्। मैले सँधै सोचेको छु, गिगमा हुनु र स्व-रोजगारमा हुनुमा के भिन्नता छ?

म्यानचेस्टरमा हुँदा, मलाई "कामदार मानिस" हुने अवधारणाको बारेमा अन्तरदृष्टि प्रदान गर्‍यो। यस्तो देखिन्छ कि मानकुनिवासीहरू आफैंलाई कामकाजी पुरुष / महिला भएकोमा गर्व गर्छन्। आखिर, तिनीहरूको प्रतीकहरू माहुरी छन्; "मौरीको रूपमा व्यस्त" मा जस्तै। मसँग काम गर्ने मानिस / महिला / आमा / बुबाका लागि गहिरो आदर र प्रशंसा बाहेक अरू केही छैन। तर म समान रूपमा चिन्तित छु कि धेरै काम गर्ने मानिस "काम गर्ने मानिस" सिन्ड्रोम बारे सचेत छैन।

सिन्ड्रोम को लक्षणहरु को लागी हो जब तपाई आफ्नो दैनिक काम मा यति चासोपूर्वक काम गर्दै हुनुहुन्छ, कि तपाईले दिन को लागी प्रतिबिम्बित गर्न, सिक्न र रणनीति बनाउन को लागी बिर्सनुभयो जब मांसपेशिहरु र sinew ले तपाईलाई असफल गर्छ। त्यसो भए के? शारीरिक असफलता अपरिहार्य छ; कोही पनि गम्भीर कट्नीबाट भाग्न सक्दैनन्।

मैले २० बर्ष भन्दा बढि समय सम्म एक समस्या समाधान वकील को रूप मा यो सिन्ड्रोम भोग्नु पर्छ। त्यस समयमा कान्छो बच्चासँग काम गर्ने व्यक्तिको रूपमा, म दैनिक १२ घण्टा भन्दा बढी काम गर्थें। मेरा ग्राहकहरूको समस्याहरू मेरो व्यक्तिगत समस्या भयो। शिखरमा, मेरो टाउकोमा कुनै पनि समयमा कुनै पनि समयमा समस्याहरूको of० भन्दा बढी सेटहरू थिए; अन्य व्यक्तिहरूको लागि समाधान गर्न। म राम्ररी सुतेँ र मैले पनि त्यस्तै नराम्रोसँग खाए। विडम्बनाको कुरा, म भर्खरको वर्कि man म्यान सिन्ड्रोम त्वरित गर्दै थिएँ। 45 45 बर्ष उमेरको उमेरमा, मलाई मेरो डाक्टरको एक वेक अप कल थियो जसले मलाई डि-स्ट्रेसमा समय नलिएको भने भने। म years बर्ष भन्दा कममा मर्नेछु! के यो परिचित छ?

जब देखि, मैले कम केसमा लिएको छु र केवल नजिकको र राम्रो ग्राहकहरूबाट मात्र। म धेरै चिन्तित र छनौट भएको छु। मैले बौद्धिक सम्पत्तीमा पनि लगानी गर्ने निर्णय गरें। यो यस्तो चीज हो जुन Gig कामदारहरूलाई स्व-रोजगारबाट अलग गर्दछ। तपाईको आफ्नै मालिक बन्नुका साथै तपाईको आफ्नै व्यवसायको मालिकले तपाईलाई दिमागमा भण्डार गरिएको अनुभवको धन जम्मा गर्न, लगानी गर्न र रक्षा गर्न प्रोत्साहन दिन्छ। मैले यो मेरो कन्ट्र्याक्ट ड्राफ्टि and र कन्ट्र्याक्ट पिट फल्समा कसरी भानिलालो डक्स भनिन्छ सफ्टवेयरमा कब्जा गरेको क्याप्चर गर्ने कार्यमा गरें। गिग कामदारहरू घुमन्तेहरू जस्ता हुन्, तिनीहरू कुनै पनि काममा लामो समयसम्म बस्दैनन् जुन कुनै अनुभव स any्कलन गर्न सक्षम हुन्छन्। यदि उनीहरूले गरे पनि, धेरैले आफ्नो समय र स्रोतहरू निर्माण गर्न, आफ्नो स्वामित्वमा र अन्ततः उनीहरूको बौद्धिक सम्पत्ती मार्केट गर्न लगानी गर्न उपयुक्त देख्दैनन्।

बौद्धिक सम्पत्ति; मलाई लाग्छ कि यस समुदायका सबै परिपक्व पुरुषहरूको लागि वास्तविक कुञ्जी र सम्पत्ति हो। यो एक चीज हो जुन हामीले हाम्रो लिगेसी सुरक्षित गर्न प्रयोग गर्न सक्छौं।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?