हाम्रो युवाको साथ समस्या

यो स्वतन्त्र अभिव्यक्तिमा विश्वास गर्ने व्यक्तिको लागि यो एक महिनाको कुरा हो। यो ह Hongक Kongमा शुरू भएको हो, जब ह Kongक Kong सरकारले ह toक Kongका नागरिकलाई चीनमा हस्तान्तरण गर्ने अनुमति दिने प्रतिबन्ध विधेयकको विरोध गर्न सडकमा उत्रिए र त्यसपछि विश्वका सबैभन्दा मुखर किशोरी सुश्री ग्रेटा थुनबर्गमा सरे। मौसम परिवर्तनको बारेमा केहि गर्न को लागी विश्वको शक्तिहरु।

ह Hongक Kongबाट बाहिर आउने तस्वीरहरू राम्रा छैनन् र सामान्य ट्रामपले सुश्री थुनबर्गलाई वातावरण मित्रता र प्रजातन्त्रको भय regime्कर शासन थोपाउन खोज्ने मान्छेहरूले दुर्व्यवहार गरिरहेको छ भन्ने गुनासो गरिरहेका छन, यी हर्षजनक छन्। चिनियाँलाई हेर्नु राम्रो हुन्छ (म चिनियाँ पक्षलाई जोड दिन्छु किनकि म चिनियाँ समाजमा बाँचिरहेको छु भनेर दावी गर्दछु कि अन-चिनियाँ हो) मानिसहरु आफैंको लागि उभिन्छन् र १ 16 बर्ष उमेरका बच्चाहरुले आफैंले भन्दा बढि केहि गरेको देख्दा साह्रै खुशी हुन्छ।

यद्यपि, म त्यस्तो समाजमा बस्छु जुन युवा गतिविधिलाई केही फाइदाको रूपमा नहेर्दछ। हाम्रो मिडियाले हामीलाई ह chaक Kong कसरी अराजक भइरहेको छ भन्ने कुरा देखाउनको लागि औंल्याउँछ र मलाई याद छ हाम्रो एक कुराकानी टाउकोले युवाहरूलाई उनीहरू अझ बढी "व्यावहारिक" हुनु आवश्यक छ भनेर बताउन एउटा चिठी लेखेको थियो।

मेरो लागि यो पोस्तकक जस्तो लाग्छ वा उनीहरूले भनेजस्तै मेरो मानिस जवान भैरहेको छैन। विश्वका धेरैजसो भागहरूमा युवाहरू अत्यन्तै आदर्शवादी हुन्छन् र केवल त्यति कम हुन्छन् जब कुनै जीवित जीवन निर्धारण गर्नुपर्दछ। म मेरो इतिहासका शिक्षकको बारेमा सोच्दछु जसले एक पटक भनेका थिए कि “युवा कन्जर्भेटिभ” को बारेमा सबैभन्दा निराशाजनक कुरा भनेको हो। तथ्य यो छ कि युवाहरू रूढीवादी हुनु हुँदैन।

धेरै व्यक्ति भन्न सक्दछन् कि यो सिंगापुर सरकारको नियन्त्रणको साथ जुनसुकै कुरा हो। यद्यपि, खेलमा यो भन्दा अझ खराब तथ्यहरू पनि हुनसक्दछन्, यथार्थमा कि जहाँसुकैका युवाहरू संसार बचाउन खोजिरहेका छन्, हाम्रा युवा मानिसहरू सबै किसिमका डरलाग्दा कामहरू गरिरहेछन्।

ह the्ग प्रोटेस्टर्स र सुश्री थुनबर्ग संसारलाई बचाउने प्रयासमा बाहिर आएका बेला, नेशनल युनिभर्सिटी अफ सिंगापुर (एनयूएस) लाई "सेक्स" सम्बन्धित अपराधको सामना गर्न बाध्य पारिएको थियो, जहाँ विभिन्न पुरुष विद्यार्थीहरू अपस्कर्ट भिडियो लिदै वा रोपणमा पक्राउ परेका थिए। केटीको वर्षामा क्यामेरा। समस्या तब बढ्यो जब एक जना केटाले नाडीमा थप्पड लगाए किनकि न्यायाधीशले त्यस जवानको भविष्यलाई बिगार्न चाहँदैन (सिंगापुरको आफ्नै ब्रोक टेलर छ)।

यी सबैको बारेमा धेरै कुरा भइरहेको छ, त्यसैले म अन्य मानिसहरूलाई कानुनी टिप्पणी छोड्ने छु। के म प्रश्न गर्ने छ भन्ने तथ्य यो हो कि यी सबै केटाहरू यो गरिरहेका सबै बौद्धिक छन् र राम्रोसँग परिवारहरू गर्नका लागि। एक ग्र्याभ ड्राइभरको रूपमा जुन मसँग रिडी भइरहेको थियो, उनले भने, "तिनीहरू कुरूप छैनन् - किन तिनीहरू केवल केटी मात्र गर्न सक्दैनन् र यी चीजहरूको सहारा लिनुको सट्टा उनीहरूलाई के गर्नु आवश्यक छ।"

यसलाई यो तरिकाले राखौं - यौन विकृतहरू सँधै समाजको तल्लो शिक्षित अंशहरूबाट चित्रित हुन्छन्। ती मध्ये केहीलाई "सामान्य" समाजले "ढिलो" ठान्दछ। सिंगापुरमा यौनसुरक्षामा केन्द्रित नभएको धेरैजसो शहरको गरीब भागमा रहेको छ। हाम्रो रातो बत्ती जिल्लाहरू विदेशी कामदारहरूको लागि चित्रको रूपमा चित्रण गरिएको छ (पढ्नुहोस् - शिथोलका अन्धकार मानिसहरू) हाम्रा शुद्ध र शुद्ध महिलाहरूलाई बलात्कारको योजनाको सट्टा शुक्राणु बाहिर निकाल्न (पढ्ने - हल्का छाला भएका)।

यद्यपि यी सबै चीजहरूको बाबजुद पनि, यौन दुर्व्यवहारको प्रत्येक उदाहरण जुन तपाईंले पढ्नुभयो सामान्यतया एक सभ्य काम (शिक्षक, इञ्जिनियर इत्यादि) वा राम्रो विश्व-स्तरीय शिक्षा (पढ्ने - विश्वविद्यालय स्नातक) को साथ कोही समावेश गर्दछ।

अवश्य पनि, म जवान व्यक्तिहरू "मूर्ख" भएको देख्न सक्दछु जब यो बिछ्याउने प्रयासको लागि आउँदछ। म जवान थिए र मलाई लाग्छ कि म आफ्नो सानो टाउको को अलि बढी नियन्त्रण गरेको भए म जीवन मा राम्रो भएको थियो।

म पनि सबैको अलग अलग यौन किकहरू छन् भन्ने तथ्यलाई सराहना गर्दछु। म महिलाका केही सुविधाहरू धेरै आकर्षक पाउँदछु र म त्यसलाई धन्यवाद दिन सक्छु कि अर्को मान्छेले ती सुविधाहरूका लागि मेरो सराहना साझा नगर्न सक्छ वा अर्को मान्छेले महिलाको शरीरलाई बिलकुल पनि कदर नगर्न सक्छ। म यो स्थिति लिन्छु कि एकले यौन कार्यको न्याय गर्नु हुँदैन जबसम्म यो दुई सहमति वयस्कहरू र शयनकक्षको गोपनीयतामा गरिन्छ।

स्पष्ट रूपमा, यसले मलाई सिंगापुरमा अलि अनौंठो बनाउँछ। हामीसँग एक उत्कृष्ट कानून प्राध्यापक छ जो बेडरूमको गोपनीयता मा दुई सहमति वयस्कहरु बीच समलि sex्गी यौन सम्बन्ध राख्न को लागी उनको दिन बिताउँछ अवैध र अझै सम्म, जब तपाईं संग केटाहरु को एक जोडी गरीव क्षणहरुमा महिलाले चित्त बुझाएको महिलाको स्वीकृति बिना, हाम्रो शानदार कानून प्रोफेसर अचम्म तरिकाले मौन छ।

यहाँ केहि स्पष्ट रुपमा गलत छ र म यसको दोष "नैतिक" कन्जर्वेटिभहरु लाई दिन्छु जसले हाम्रो मध्यमवर्गको पदभार लिएका छन्। यी ती व्यक्ति हुन् जसले आफ्ना बच्चाहरूलाई हस्तमैथुन नगर्न प्रशिक्षण दिएका छन् किनकि यसको अनैतिक वा रेड-लाइट जिल्लातिर जानुहोस् किनभने यो महिला शोषणकारी छ। यी ती मानिसहरू हुन् जसले बिर्सन्छन् कि तिनीहरूमा काम नगर्न नैतिक श्रेष्ठताको चिह्न हो।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?