तिमी कुन - कुन भाषा बोल्छौ?

द्विभाषीत्वको विषय फिर्ता भयो। प्रधानमन्त्रीले सिंगापुरवासीहरूलाई (विशेष गरी चिनियाँहरू) उनीहरूको द्विभाषिक किनारा नहटाउन आग्रह गरेका छन्। जहिले पनी प्रधानमन्त्रीले केहि भन्छन, सबैको मत छ। त्यहाँ कोही छन् जो सोच्छन् कि सिंगापुरको "द्विभाषी" नीतिहरु एक असफलता हो र हामीलाई लाग्छ कि हामी अंग्रेजी र अ English्ग्रेजीमा मात्र कुरा गर्नै पर्छ (सायद आमाबाबु जो चिनियाँ पास गर्न सक्दैनन - म ती बच्चाहरु मध्ये एक हुँ)। केही अक्षरहरूले स्पष्ट औंल्याए - अर्थात् बढ्दो अर्थव्यवस्था अ English्ग्रेजी बोल्ने आवश्यक नभएको संसारमा बहुभाषी हुनुको महत्त्व।

जब म दुबै आर्गुमेन्टहरू देख्छु। मैले सिंगापुर प्रणाली चलाएँ किनभने म यसलाई चिनियाँमा बनाउन सक्दिन। मेरा बुबाआमाले घरमा अ spoke्ग्रेजी बोल्नुभयो र केवल वास्तविक चिनियाँमा मैले बोलेको क्यान्टोनिज हो मेरो बुवा र हजुरआमा र नानी (जुन बोनस होइन किनभने सिंगापुर अति क्रुद्ध चिनियाँ भाषा हो)। मेरो बाल्यकाल मेरो असफलता थियो किनभने मेरो बोलिने चिनियाँको कमान्ड आदेश र लिखित चिनियाँको अस्तित्वहीन कमान्ड थियो। म केवल शैक्षिक रूपमा फूलेको थिए जब परिवार स्पेनमा सरेका थिए र मैले अब चिनियाँ भाषा सिक्नुपर्दैन।

त्यसो भए म चिनियाँहरूसँग संघर्ष गर्ने केटाकेटीहरूप्रति सहानुभूति राख्छु। यो सिक्नको लागि सजिलो भाषा छैन, विशेष गरी यदि तपाईं टोन बहिरा हुनुहुन्छ भने। एक शब्दले तपाईको स्वर गलत भएको क्षणको अर्थ बदल्छ र चिनियाँ स्क्रिप्ट चुनौतीपूर्ण छ विशेष गरी यदि तपाईसँग भिजुअल मेमोरी छैन (मँ गर्दैन)। जब तपाइँ सिंगापुरको अल्ट्रा-तनावपूर्ण शिक्षा प्रणालीमा सबै अरूसँग सम्झौता गर्नुपर्दछ त्यस भाषासँग संघर्ष गर्नु चुनौतीपूर्ण हुन्छ।

मन्डारिन भाषा सिक्न हामीमध्ये धेरैको लागि चुनौती हो, जुन जातीय चिनियाँ भए पनि, गैर-चिनियाँ भाषी वातावरणमा हुर्केका थिए। सिंगापुरको दैनिक आम भाषामा विकसित भएको मन्डारिन सिंगलिशसँग मिल्दोजुल्दो छ (सिंगापुरमा बोल्ने अ of्ग्रेजीको विशेष रूप हो - अ English्ग्रेजी हाम्रो भन्दा अंग्रेजीको संस्करणको बारेमा चिनियाँ भन्दा बढी दयालु छ)। हाम्रो द्विभाषी नीतिलाई यस्तो स्थिति सिर्जना गर्न दोष लगाइएको छ जहाँ हाम्रो स्थानीय जनसंख्याले राम्रो अंग्रेजी वा राम्रो मन्दारिन बोल्दैन। तिनीहरू भन्छन्, त्यहाँ शुद्ध भाषा जस्तो कुनै कुरा छैन। सिंगापुरमा, एकै वाक्यमा धेरै भाषाहरू बोल्न सम्भव छ। जब म ट्याक्सी लिन्छु, म ट्याक्सी ड्राइभरलाई मन्डारिनमा कहाँ जान्छु र अझै अंग्रेजीमा केही जंक्शनमा बाँया वा दायाँ मोड्न भनेको छु।

ती सबै बोल्दा, म विश्वास गर्दछु कि बच्चाहरूलाई "मातृभाषा" न सिकाउनु गलत हो। विडम्बनाको कुरा, म युरोपमा आफ्नो युवावस्थालाई फर्केर हेर्दछु कि मानिसहरूले दुईभाषालाई कसरी हेर्छन् भनेर बुझ्न। मेरा नॉर्डिक र डच मित्रहरूले यो सिद्धान्तमा काम गर्छन् कि यदि तपाईं एक भन्दा बढि भाषामा कुराकानी गर्न सक्नुहुन्न भने तपाईं वास्तवमै शिक्षित हुनुहुन्न। मेरा सबै नॉर्डिक र डच मित्रहरू अंग्रेजी बोल्ने, पढ्ने र लेख्ने र साथसाथै उनीहरूको मातृभाषा पनि लेख्छन्। यो कसरी हो नर्डिक देशहरू र नेदरल्याण्ड्स बहुभाषी व्यक्तिहरू उत्पादन गर्न सफल भएका छन्, जबकि हामी यससँग संघर्ष गरिरहेका छौं।

ठीक छ, सिंगापुरको चिनियाँ र तमिल जनसंख्याको लागि निष्पक्ष हुनका लागि, त्यहाँ चिनियाँ / तमिल र अ between्ग्रेजी बीच ठूलो भिन्नता छ स्वीडेन र अ both्ग्रेजी दुबै बुझ्ने। एशियाई भाषाहरूको फरक लिखित लिपि छ र चिनियाँको उदाहरणमा प्रत्येक चरित्रले वास्तविक चीजलाई प्रतिनिधित्व गर्दछ जुन पश्चिमी वर्णमाला प्रणालीको विपरित हो, जहाँ प्रत्येक वर्णमालाले ध्वनि प्रतिनिधित्व गर्दछ। एक एशियाई भाषा र एक पश्चिमी भाषाको ह्यान्डल गर्न तपाईंलाई दुई यूरोपीयन भाषाहरूको विपरीत सांस्कृतिक मानसिकता चाहिन्छ। त्यसोभए, त्यहाँ चिनियाँमा बोलिने टोनको सवाल छ, जुन वास्तवमा यूरोपियन भाषाहरूमा हुँदैन।

अझै, त्यो द्विभाषीत्व त्याग्नको कारण हुनु हुँदैन। नेदरल्याण्ड र नॉर्डिक राष्ट्रहरूले महसुस गरे कि तिनीहरू साना थिए र उनीहरूको सीमाना बाहिरका मानिसहरू थोरै भाषा बोल्छन्। त्यसोभए, तिनीहरूले अन्य भाषाहरू सिके र फस्टाए। नेदरल्याण्ड्स यूके भन्दा सानो छ यद्यपि, डचले बेलायती साम्राज्यसँग प्रतिस्पर्धा गर्ने साम्राज्य चलाए।

यो आधुनिक युगमा अझ महत्त्वपूर्ण भएको छ, जहाँ बढ्दो बजार चीन र इन्डोनेसिया जस्ता स्थानहरूमा छन्, जुन अ be्ग्रेजी बोल्न आवश्यक नहुन सक्छ। मलाई लाग्छ मेरो 70० वर्षीय बुबाले थाई भाषा सिक्दा थाईल्याण्डमा बसाइँ सरे। उनको तर्क सरल छ, "म थाईल्याण्डमा बस्न चाहन्छु, मैले थाई सिक्न पाए र मैले यहाँ बस्न चाहेको खण्डमा उनीहरूले मलाई अ English्ग्रेजी भाषा सिक्ने आशा गरेन।"

मन्डारिनको साथ पनि त्यस्तै दृश्य लिन्छु। यो त्यस्तो भाषा होईन जुन मलाई सजिलो लाग्दछ तर जब मेरो ठूलो खर्च गर्ने PRC बाट आउँछ, म बोल्दछु मंदारिन बोल्ने क्षमता। संयोगवश, यो मेरो पत्नीसँग कुराकानी गर्ने भाषा हो।

द्विभाषीत्वलाई बाध्य गर्न सकिदैन र मलाई लाग्छ कि सिंगापुर सरकारले चिनियाँ भाषाहरूको लागि आफ्नो वैमनस्यता गुमाउनुपर्नेछ। यद्यपि, सिंगापुरका चिनियाँहरूले स्वीकार्नु पर्छ कि मन्डारिन जान्नु राम्रो चीज हो र यसलाई अँगाल्नु पर्छ। हेर, यदि एक चीन-फोबिक अमेरिकी राष्ट्रपतिले आफ्नो नातिनीलाई मन्दारिन भाषा सिक्न सक्छन् भने, हामी किन बाँकी हुन सक्दैनौं?

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?