Gig अर्थव्यवस्था पछाडि

करीव दुई हप्ता भएको छ जब मैले आधिकारिक रूपमा कर्पोरेट क्षेत्रमा स्थायी रोजगार छोडिदिएँ र मैले मेरो पहिलो सानो गिग प्राप्त गर्न सकें। प्रश्न मा ग्राहक एक ठूलो फर्म हो र तिनीहरूले मलाई एक दिनको लागि केहि प्याकिंग गर्न मद्दत गर्न आवश्यक थियो। भुक्तानी महान थिएन तर यो मेरो पोष्ट कर्पोरेट अस्तित्वमा केहि गर्नको लागि शुरुआत थियो र केही पैसाहरू आउँदै गरेको भन्दा पैसा राम्रो नभएको भन्दा राम्रो हो।

मलाई लाग्छ तपाईं भन्न सक्नुहुन्छ कि यो मेरो आधिकारिक फिर्ती हो जसलाई 'gig अर्थव्यवस्था' वा अर्थव्यवस्था भनिन्छ जहाँ सबैजना अनौठो रोजगार मजदुर हुन्। धेरैले गिगको अर्थव्यवस्था स्थायी रोजगारी र प्राकृतिक सामाजिक बनावटको विनाशकारी हो भन्ने भनाई गरेका छन् तर मेरो लागी टम अर्थव्यवस्था मनाउन लायकको कुरा हो। गिग अर्थव्यवस्था भनेको तपाई जस्तो प्राकृतिक आत्माको कुरा गर्नुहुन्छ जस्तो कि म जस्तो स्वतन्त्र आत्माहरु जो पैसा वा प्राकृतिक व्यापार मानिसहरु संग महान छैन तर हामी एकै समय मा व्यापार को लागी अस्वीकार गर्दछौं कि पूर्ण-समय रोजगार तपाईबाट अपेक्षा गर्दछ। त्यो स्थिर भुक्तान चेकको बदलामा।

त्यहाँ एक पूर्ण-समय कर्मचारी र एक व्यापारीको बीचमा केहि हुनु पर्छ। टेक्नोलोजीले यस्तो बनाएको छ कि यो कहिल्यै truer भएको छ "आउटसोर्सिंग" जस्तै ठूला व्यवसायको लागि व्यावहारिक विकल्प भएको कम्पनीहरु र उद्योगहरूको जीवनचक्र तुलनात्मक रूपमा छोटो भएको छ। एकल रोजगारदातासँग दशकौं बिताउने दिनहरू मरेका छन् र यो विलाप गर्नुको सट्टा, व्यक्तिले परिवर्तनको समयमा अनुकूलित हुनु आवश्यक छ।

Gig अर्थव्यवस्थामा दुई पक्षहरू छन् जुन हेर्नु आवश्यक छ। पहिलो क्षेत्र त्यस्तो क्षेत्र हो जसलाई सामान्य मानिसहरूले उद्योगमा प्रवेश गर्न अनुमति दिएको छ जुन पहिले बढी लागतको आवश्यक पर्दछ। सब भन्दा राम्रो उदाहरण उबर हो जसले कार भएका जो कोहीलाई ट्याक्सी ड्राइभर बन्न अनुमति दियो। विश्वभरका स्थापित ट्याक्सी चालकहरूले प्रभाव पारेका छन तर उबर प्लेटफर्मले (यसका धेरै प्रतिद्वन्द्वीहरू सहित) विश्वभरका धेरै व्यक्तिहरूलाई वरपरका मानिसहरूमा बढी पैसा कमाउन अनुमति दिएको छ। उबर प्लेटफर्मले ट्याक्सी व्यवसायलाई मात्र अवरोध पुर्‍याएको छैन, यसले यातायात प्रणालीलाई बढी पहुँचयोग्य बनाएको छ।

अर्को उदाहरण एयरबएनबी हो, जसले स्पेयर कोठामा कसैलाई पनि इनकिपर बन्न अनुमति दिएको छ। यो हाल सिंगापुरमा अवैध छ। तर्क यो छ कि छोटो अवधि मा रहन अनुमति अपरिचितहरु लाई ल्याएर एक समुदायको सुरक्षा सम्झौता गर्दछ। यसलाई समर्थन गर्ने कुनै प्रमाण छैन र यस तर्कका समर्थकहरू एक महत्त्वपूर्ण प्रश्नको उत्तर दिन असमर्थ मानिसहरू हुन सक्छन् - तपाईलाई के आशा छ जुन एक धितो छ र भर्खरको उमेरमा जागिर पाउन को लागी एक उमेर मा retretched?

सरकारहरूले गम्भीर प्रश्न सोध्नु पर्छ किन हामीले कार र घरका मालिकहरूलाई उनीहरूको सम्पत्ति (कार र घरहरू) को उपयोग दिनका रोजगारीमा स्वतन्त्र आय आर्जन गर्न दिनुहुन्न? निस्सन्देह, केही नियमनको आवश्यकता पर्दछ तर ठूलो र ठूलो, यो सजिलो र उत्तम समाज हो कि उनीहरूको सम्पत्ति प्रयोग गरेर उनीहरूको दैनिक जागिर बाहिर आम्दानी हुन्छ ताकि आपतकालिनमा (जस्तै रीट्रेन्मेन्ट), उनीहरूको आय हुन्छ र तिनीहरूले हेर्दैनन्। एक ह्यान्डआउट को लागी सरकारलाई। उबर र यसका प्रतिस्पर्धीहरूले देखाए कि तिनीहरू पारम्परिक ट्याक्सी चालकहरू भन्दा बढी "कर-इमानदार" छन्। "उबर ड्राइभर" को अर्थव्यवस्था "कल्याण प्राप्तकर्ताहरू" को अर्थव्यवस्था भन्दा राम्रो छ।

गिग अर्थव्यवस्थाको दोस्रो पक्षमा कामदारहरू संलग्न छन्। एक तरीकाले, म जस्तो कोही पनि gig अर्थव्यवस्थामा बाँच्न सक्छ। मैले कर्पोरेट दर दौडमा ढिला शुरू गरेँ र परम्परागत क्यारियर निर्माण गर्न सक्ने छैन। त्यस्तै रूपमा, म यो स्वीकार्न सक्षम छु कि म सायद मेरो सेवानिवृत्त हुने दिन सम्म स्थिर कर्पोरेट काम कहिले पनि गर्ने छैन। जहाँसम्म, मसँग केही उपयोगी सीपहरू छन् र देखाउनको लागि मैले पर्याप्त हड्डी फ्याँक्न पर्याप्त मात्रामा गरेको छु। मेरो पछिल्लो दुई हप्तामा मेरो ध्यान केन्द्रित नौलो शिकार र कममा ध्यान केन्द्रित गर्नुको सट्टामा फेरि फिर्तीमा थियो र हेर कि कसैले मलाई एक टमटम दिए।

मेरो प्रविडेन्ट फन्ड सेभिंग लेभल स्तर निर्माण गर्नका लागि म पर्याप्त रोजगार पाएको छु जहाँ म मेरो सबैभन्दा ठूलो बिलहरू राख्न सक्दछु - धितो र मेरो बच्चा स्वतन्त्र भइरहेको छ। म रेस्टुराँ गिगमा राख्नको लागि म पनि भाग्यशाली छु ताकि मेरो नियमित आय हुन्छ जुन भविष्य कोष भुक्तानीको साथ आउँदछ (रेष्टुरेन्ट मालिकले मलाई भविष्य निधि भुक्तान गर्न आवश्यक छ किनकि उसले सिंगापुरवासीहरूलाई रोजगार दिइरहेको देखाउन आवश्यक छ)। मेरो विच्छेदन भुक्तान ले लेनदारहरुलाई शान्त रहन मद्दत पुर्‍याएको छ र म ठूलो gigs को लागी प्रतीक्षा गर्न सक्दछु र मैले भन्न सक्ने हिम्मत गर्न सक्छु, म अर्को कर्पोरेट रोजगार प्राप्त गर्न जंगली भीडमा छैन।

त्यसो भए gig अर्थव्यवस्थाले म जस्तो काम गर्न सक्छ। यो त्यस्तो केही कुरा होइन जुन मैले स्कूलबाट बाहिर ताजा कसैलाई सिफारिस गरेको कारण सरल कारण तपाईको कुनै खास सीपको प्रमाणित ट्र्याक रेकर्ड छैन। मेरो लागि, मैले प्रमाणित गरें कि म मानिसहरूलाई प्रेसले कभर गर्न सक्छु। मैले प्रमाणित गरें कि म क्रोधित लेनदारसँग व्यवहार गर्न सक्छु र म debtsण स liquid्कलन गर्न सक्दछु (तरलता सम्बन्धी आवश्यक सीपहरू)। टेबुलहरू र सफा फ्लोरहरू कुर्नु म पनि लचिलो छु, राम्रो चीजहरू नआएसम्म मलाई अघि बढ्ने केही चीज चाहिन्छ। मानिस जसलाई थाहा छ म केहि गर्न सक्दछु वरपर छन्, म एक gig वा दुई प्राप्त गर्न सक्दछु।

कसैसँग मान्यता प्राप्त सीप छैन उसले आफैंमा सीप छ भन्ने तथ्यलाई "बेच्नु" छ र तिनीहरूले सामान्य कर्पोरेट ढोकामा जानु पर्छ। मसँग मालिकहरूसँग काम गर्ने सौभाग्य पनि छ जुन मान्यता प्राप्त ब्राण्ड नामहरू जेफ्री सा Ts्ग (आशर संचारको संस्थापक) र सबैभन्दा प्रख्यात पी एन बलजीसँग थियो। मेरा अन्य जिगहरू प्राप्त गर्न तिनीहरूलाई बिना कठिन थियो।

तपाईंले gig अर्थव्यवस्थामा व्यक्तिहरू चिन्नुभयो। मेरो बुबाले सँधै भन्नुहुन्थ्यो कि उहाँ कहिले घर वा सेयर जस्ता “सम्पत्ति” मा लगानी गर्नुहुन्न, उहाँ मानिसहरूमा लगानी गर्नुहुन्छ। उनले यूबीएस एशिया प्रशान्तका अध्यक्ष एडमन्ड कोह र डीबीएस बैंक उपभोक्ता बैंकिंगका पूर्व प्रबन्ध निर्देशक जस्ता व्यक्तिहरूको खेती गरे। त्यस्तै, बुबाको व्यवसाय धीमा भए पनि DBS बाट जागिर पाउन सक्षम हुनुभयो।

मेरो लागि, मलाई २०१२ एक वर्षको रूपमा याद छ जहाँ मसँग केवल पूर्व हाकिम (पीएन बाल्जी) मात्र थिएन जसले मलाई केही हड्डीहरू फ्याँक्यो ("गाई नील बनाम कु दे टा) को लिटिगेसन समर्थन काम, मेरो एजेन्सी दिनहरू, ग्लेन) बाट मेरो जूनियर थियो। लिम, जो अब टावर ट्रान्जिटमा कर्पोरेट संचार प्रमुख हुनुहुन्छ, मलाई काम दिदै (सिंगापुर अन्तर्राष्ट्रिय फोटोग्राफी महोत्सव)। म बाँच्न सक्थें किनभने मैले काम गरेका मानिसहरू मलाई खुवाउन इच्छुक थिए। यो एक फरक कहानी हो जब तपाईं कहिले काम गर्नुहुन्न र तपाईंसँग सम्पर्क छैन जो तपाईंलाई खुवाउनेछ।

गिग अर्थव्यवस्थामा कुनै रोक छैन। कम्पनीहरूले सस्तो श्रम समाधानहरू फेला पार्दा यो बढ्ने छ। यद्यपि युवाहरूले अझै पनि ठाउँ खोज्नु पर्छ जहाँ उनीहरू सीप, नेटवर्क र प्रगति गर्न सक्दछन् यस अघि उनीहरूले गिग इकोनोमीमा बाँच्ने चिन्तन गर्न सक्दछन्।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?