यो लडाई सुरु गर्न सजिलो छ - फाइट समाप्त गर्न अर्को कुरा हो

मलाई थाहा छ यो मानिलिपी मानीएको छैन तर म झगडामा फस्नबाट जोगिन। म स्कूलमा केहि स्कूल-यार्ड स्क्र्यापहरूमा सामेल भएँ। यद्यपि चुरचेरमा मेरो पहिलो बर्ष पछि, लडाई कराटे दोजोको नियन्त्रित वातावरणमा भएको थियो, र मेरो गैर-सम्पर्क क्यारियर चार्टरहाउस स्कूलको एक अन्तर-घर प्रतियोगितामा समाप्त भयो, जब मेरो विपरीत नम्बरले मलाई आँखामा काट्यो र म्याट्रनले मलाई जारी राख्न अस्वीकार गर्‍यो। मेरो जीवनको एक मात्र अवधि जहाँ मैले शारीरिक हिंसाको सामना गर्नुपर्‍यो त्यो मेरो पहिलो विवाह थियो र उनीहरूको भनाइ अनुसार धन्यवाद समाप्त गरियो।

त्यसोभए, म लडाई गर्नबाट अलग रहन्छु भनेर स्वीकार्न मर्नुपर्दैन जस्तो लाग्न सक्छ, तर म भन्छु कि यो स्थिति डरपोकको भन्दा कुनै झगडामा भएको अनुभवबाट आएको हो। केही स्कूल-यार्ड स्क्र्यापमा भएको कारण, मैले तुरुन्तै सिकें कि त्यहाँ झगडाको बारेमा केही महत्त्वपूर्ण पाठहरू छन्; अर्थात्:

१. झगडा भनेको दुई तर्फी स्ट्र्याक हो - केवल किनभने तपाईंले एक दायाँ हुक फाल्न सक्नुहुन्छ, यसको मतलब यो होइन कि अर्को मान्छेले गर्न सक्दैन;
२. कोही पनि झगडामा विजयी हुँदैनन् - दुबै पक्षलाई चोट पुर्याउने छ; र
F. झगडा गर्न शुरु गर्न सजिलो छ - अर्को तिर तिनीहरूलाई समाप्त गर्नु फरक कथा हो।

म विश्वास गर्दछु कि शारीरिक बल केवल ती अन्तिम कारणहरूको लागि अन्तिम रिसोर्टको रूपमा प्रयोग गर्नुपर्दछ। हो, कहिलेकाँही तपाइँसँग विकल्प नहुन सक्छ र त्यसो भए, तपाइँ तपाइँको बिरूद्ध खतरनाक उन्मूलनको पूर्ण इरादासँग संघर्ष गर्नुहुन्छ तर त्यो मात्र अन्तिम उपाय हो।

म मेरो स्कूल-यार्ड स्क्र्यापको बारेमा कुरा गर्छु किनकि मैले उनीहरूबाट के सिकेँ त्यसले नेतृत्व र द्वन्द्वमा मेरो विचारहरूलाई आकार दियो। एक असल नेताले सँधै द्वन्द्वमा जानु भन्दा पहिले सम्भव सबै समाधानको खोजी गर्नु पर्छ। त्यसो भए, यदि एक द्वन्द्वमा जान्छ भने, यसलाई चाँडो जित्ने र बाहिर निस्कनको लागि प्रत्येक चीज गर्न आवश्यक छ। जहाँ सम्भव छ, एक राम्रो नेताले पहिलो पंच कहिल्यै फाल्नु हुँदैन र सबै भन्दा महत्वपूर्ण कुरा उसले वा उनीहरुलाई झगडा कसरी समाप्त हुन्छ भन्ने बारे विचार हुनुपर्दछ।

दिमागमा आएका दुई उदाहरणहरू जर्ज बुश हुन्, जो अग्रगामी हुन्, जसले पहिलो खाडी युद्धलाई कुशलतापूर्वक व्यवहार गर्छिन् र श्रीमती मार्गरेट थैचर जसले फाल्कल्याण्ड्स युद्धमा उनको सेनाका लागि स्पष्ट उद्देश्य राखेका थिए।

दुबै नेताहरूले पहिलो पंच फ्याँकेनन् (सद्दामले कुवेतलाई आक्रमण गरे र अर्जेन्टिनीहरू फकल्याण्ड्समा सरे, जुन सार्वभौम ब्रिटिश क्षेत्र हो)। श्री बुशले सद्दामलाई कुवेतबाट हटाउनको लागि संयुक्त राष्ट्रमार्फत प्रतिबन्ध लगाएर सहमति जनाउँदै अरब राष्ट्रहरू (साउदी, युएई, इजिप्ट इत्यादि) को गठबन्धन निर्माण गर्न र सहमति जुटाएर यो खेलेका थिए। कुवैतबाट इराकी फिर्ता लिइसकेपछि इराकमा सद्दाम हुसेनलाई कसाइ गर्न अनुमति दिएकोमा श्री बुशको आलोचना भएको थियो भने यो सही कानुनी साबित भयो (संयुक्त राष्ट्र संघले मात्र कुवेतबाट इराकी सेना हटाउने अनुमति दिएको थियो, आक्रमण होइन। इराकको), र केहि तरिकाहरूमा नैतिक निर्णय (इराक आईएसआईएस नेतृत्वको अराजकतामा पर्दैन)।

दुबै नेताहरूले लडाई समाप्त गर्न के गरे उनीहरूले गरे। अमेरिकी सेनाले विशेष गरी उनीहरूको सैन्य अभियानमा "शक र विस्मय" को सिद्धान्तमा काम गरेको छ, जहाँ अमेरिकी अग्नि शक्तिले युद्धमा जितेको छ। खाडी युद्ध १ मा, यो अत्यन्तै सफल थियो - इराकी सेनाले उनीहरूलाई के मारेको प्रतिक्रिया दिन सकेन र यो समाप्त हुनुभन्दा अघि लडाई समाप्त भयो। अत्याधिक बलले लडाईहरू जित्यो (सानो सिंगापुरमा, हामी जहिले पनि तीन-देखि-एक फाइदाका साथ लड्न काम गर्दछौं - ताकि अमेरिकीहरूले टेबुलमा कति ल्याउने कल्पना गर्न सक्नुहुनेछ)।

बुद्धिमत्ता नेताहरू अन्तिम उपायका रूपमा झगडा गर्दछन् र जब उनीहरूले झगडा गर्छन्, जीतको पूर्ण इरादासँग लडाई र कसरी समाप्त गर्ने भन्ने बारे जान्नुहोस्।
विपरित चरम बेवकूफहरू हुन् जो अन्त खेलको कल्पना बिना झगडामा प्रवेश गर्छन्। जसरी बुश एल्डरले स्पष्ट उद्देश्यका साथ इराकमा लडाईमा भाग लिएका थिए त्यस्तै तपाईले पनि बुश कवचलाई इराकमा दौडन लगाउनुभएको थियो जसको अन्त कुनै खेलको दिमागमा थिएन। हो, सद्दामबाट छुटकारा पाउने बारेमा धेरै कुरा भनिए तर पछि के हुन्छ भन्ने बारे सोचेन। सद्दाम जत्तिकै नराम्रो थियो, उनीसँग कार्यकारी अवस्था रहेको थियो र इराकीले उनलाई पछि आउने कुरालाई प्राथमिकता दियो - अर्थात् आईएसआईएस।

यद्यपि यसको गोप्य कुरा मलाई बुश कलिलो उमेरको उत्सुकतालाई मन नपराउने झगडामा जान मनपर्दैन, जबकि म हालको प्रशासनलाई घृणा गर्दछु जसले यसको लागि झगडा लिन्छ। यी झगडा मध्ये कुनै हासिल गर्ने हो भन्ने बारेको कुनै स्पष्ट उद्देश्य छैन - राष्ट्रिय गानमा घुँडा टेक्ने एनएफएल खेलाडीहरुमा बनाइएको गडबडीको बारेमा सोच्नुहोस् - जसले ध्यान दिन्छ - के तपाईले अझ राम्रो गर्न सकेन?

गम्भीरतापूर्वक, तपाईं कसरी गम्भीरतापूर्वक old० वर्ष पुरानो व्यवहार गर्नुहुन्छ? डोनाल्डले सहयोगीहरूसँग झगडा लिनेछ किनभने झगडा केवल मौखिक हुन्छ र अनुमान लगाउँछ कि - तिनीहरूले उसलाई व्यक्तिगत रूपमा कुनै चोट पुर्‍याएनन्। उदाहरणका लागि युरोपियनहरूले ट्रम्प संगठनको युरोपमा भएको न्यूनतम लगानीको बिरूद्ध कदम चाल्दैनन्, चाहे जतिसुकै उनले रक्षाको लागि खर्च गरेनन् वा उनीहरूमा दुई वा दुई थप्पड लगाए। उसको सबैभन्दा ठूलो लडाई सायद चीनको बिरूद्ध हो। हामी ध्यान दिनुहोस् कि यो "ट्रेड-वार" हो र वास्तविक युद्ध होईन। उनले कसरी चीनियाँ र टेलको कम्पनी चीन र अमेरिकी किसानहरूले मूल्य तिर्ने भनेर पेस गरे। व्यापार युद्ध को लागत उसको जेबबाट आउँदैन।

यो एक फरक कथा हो जब यो वास्तविक व्यक्तिको लागि क्षति गर्ने इच्छुकता व्यक्त गर्ने व्यक्तिको लागि आउँछ। डोनाल्ड श्री पुतिनको लागी स्निभलिंग साइडकिक बन्न जब उनीहरूले एउटै चरण साझा गर्छन्। त्यो किन हो? श्री पुतिन शारीरिक रूपमा बढी menacing छ; डराउने कुरा स्पष्ट छैन र श्री पुतिनले आफूले चाहेको कुरा पाउनको लागि मानव रगत पोखाउने इच्छुकता देखाए। अशक्तहरूसँग लड्न एकदम इच्छुक डोनाल्ड, शिथोल र १। बर्षे केटीहरूबाट आएका आप्रवासीहरू अचानक आफ्नो प्यान्टमा भाँपिए जब उसको हातमा मान्छेको गला अँध्यारो दिन कसैलाई खुसी लाग्यो।

बुश एल्डरको ठूलो अमेरिका थियो जसमा अत्यधिक संख्यामा फायरपावर मात्र थिएन तर गठबन्धन निर्माण गर्ने एउटा अलौकिक क्षमता थियो र अमेरिकालाई आफ्नो उद्देश्यका लागि विश्वलाई एकताबद्ध गर्न विश्वलाई मिल्यो (संयुक्त राष्ट्र सुरक्षा परिषद्का सबै स्थायी सदस्यहरू सहमत भएका एक पटक) संकल्प)।

कन्ट्रास्टद्वारा स्कूल बदमाशी, सबै अमेरिका मा हाँसोको साथ pissing छ। उक्त व्यक्तिले अमेरिकालाई महान बनाउँदैछ कि अमेरिकीहरू तेस्रो विश्वका किसानहरूको समूहदेखि डराएका छन् कि उनीहरूले उक्त पर्खाल पछाडि लुक्नु पर्छ र संसारको सब भन्दा शक्तिशाली सेना चाहिन्छ कि यसका बिरूद्ध सबै छ .... यो ... आधा साक्षर आप्रवासीहरूको एक कारवां (म मद्दत गर्न सक्छु तर आफैलाई मद्दत गर्न सक्छु - तिनीहरू सिरियाबाट द्रुत रूपमा बाहिर निस्कन सकेन - सिरियालीहरूले उनीहरूमा गोली हान्न चाहेको कुरा घोषणा गरे)।

डोनाल्ड पक्कै हो, केवल सबैभन्दा प्रसिद्ध स्कूल-यार्ड बुली जो अपाabilities्गता व्यक्तिहरूलाई मात्र लिन सक्दछ। संसार तिनीहरूसँग भरिएको छ र तिनीहरूलाई व्यवस्थित गर्ने एक सीप हो जुन आजको संसारमा नपुंसकत्वको उत्सवको लागि बढ्ता आवश्यक भएको छ।

अपील
स्वतन्त्र ब्लगर हुनाले मुद्दा लिनु र छलफल गर्नु गाह्रो तर महत्त्वपूर्ण काम हो। मुद्दाहरूमा छलफल जारी राख्नु जुन लोकप्रिय नहुन सक्छ तर छलफल गर्नु आवश्यक पर्दछ, विशेष गरी जब यो मान्छेले सोच्न थाल्छ। यस्तो युगमा जहाँ सबै ठूलो सामूहिक आवाजको बारेमा हुन्छ, यो प्लेटफर्महरू हुनु अझ महत्त्वपूर्ण भएको छ जसले स्वतन्त्र आवाजहरू सुन्न अनुमति दिन्छ।

यस सम्बन्धमा, Tangoland ब्लगहरू, कुनै पनि चन्दाको कदर गर्दछ ताकि एक प्लेटफर्ममा लगानी गर्न को लागी पैसा छ कि त्यो मात्र गर्दछ। हामी अनुदानको लागि अत्यन्त आभारी हुनेछौं जतिसुकै सानो भए पनि, जुन निम्न पेपैल.एमई लिंक बनाउन सकिन्छ।

https://paypal.me/tangligotitdone?locale.x=en_GB

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?