वयस्कहरूको साथ समस्या

मेरो स्कूलको दिनहरूमा मेरो अभिभावक हुनुहुन्थ्यो जसले मलाई नियमित आधारमा सल्लाह दिनुहुन्थ्यो कि म कहिल्यै ठूलो हुर्कनु हुँदैन र एक बच्चा रहनु हुँदैन। उसको तर्क सरल थियो - "बच्चाहरुले मात्र चिन्छ यदि तपाई राम्रो व्यक्ति वा छली हुनुहुन्छ। अर्कोतर्फ वयस्कहरूले आफ्नो निर्णयलाई यस्तै चीजहरूमा पर्न दिन्छ कि ऊ धनी हो वा शक्तिशाली। ”

मैले ती शब्दहरू र उनीहरूले राखेको महत्त्वको मूल्यांकन गरेन जबसम्म मैले संयुक्त राष्ट्र स old्घीय जलवायु कार्य सम्मेलनमा १ people-वर्षीय Greta Thunberg को मायालु भाषणको लागि केही व्यक्तिहरूको प्रतिक्रियाहरू पढे। त्यो भाषणमा १ 16 बर्षे वृद्धले गम्भीर इकोलोजिक मुद्दाको बारेमा केही नगरेकोमा विश्वका महान र शक्तिशालीलाई बोलाए।

यो एक भावनात्मक तर तर्कसंगत भाषण थियो, एक युवतीको चिन्ता रूपरेखा, उनको भविष्यको बारेमा चिन्तित। यो ती पनी क्षणहरु मध्ये एक थियो, एउटी युवतीले आफूले ख्याल गरेको मुद्दाको बारेमा विश्वको सामना गरिरहेका। उपलब्धि यस तथ्यबाट बृद्धि भएको छ कि सुश्री थुनबर्गले एस्पर्गरको हैन, जुन ओटिज्मको एक हल्का रूप हो र उनको दोस्रो भाषामा बोल्दै थियो। यो एक क्षण हो जब तपाईं यो १-बर्षको उमेर देख्नुहुन्छ र "लाग्छ - उनीले विश्वलाई लिईरहेकी छिन् - म कहाँ थिएँ जब म त्यो उमेरको थिएँ (फिर्ता डाँडामा - मेरो कनिष्ठ बोर्डिंग हाउस, असफल ढिलाइ खोजिरहेको थिएँ )

ठिकै छ, मैले यहाँ केहि छुटेको छु जस्तो देखिन्छ किनभने, कोठामा केही वयस्कहरूले निर्णय गरे कि यो समय यस युवतीलाई तल लिने समय हो। सब भन्दा प्रख्यात १ 16०० पेन्सल्भेनिया एभिन्यूका ओगटेका व्यक्ति थिए जसले प्रसिद्ध ट्वीट गरे कि उनले खुशीयाली बच्चाको उज्जवल भविष्यलाई हेरिरहेको देखे। अधिग्रहणकर्ताको ट्वीटको बारेमा भन्न सकिने सबैभन्दा राम्रो कुरा, यो तथ्य यो थियो कि यसले ब्रिटिश कथनलाई प्रमाणित गर्‍यो कि अमेरिकीहरू व्यंग्यलाई गलत मान्दैनन्। मानिसहरूसँग आफ्नै आकारका मानिसहरूसँग झगडा गर्न असमर्थ भएकोले हामी कुरा गर्दैछौं (हामी संसारको सब भन्दा शक्तिशाली सेनाको कमाण्डर इन चीफको बारेमा कुरा गर्दैछौं जसले सिरियाबाट सेनाहरू बाहिर निकाल्न सक्दैनन, जहाँ उनीहरूसँग वास्तविक बन्दुक छ र अमेरिकीहरूलाई उनीहरूको प्रयोग गर्ने इरादा छ। यती छिटो छिटो होस् कि उनीहरूले अमेरिकीहरूको सफा सफा गर्ने खराब मनसायले प्रवासीहरूको कारवांको बिरूद्ध लड्न सक्ने भए), मलाई लाग्छ यो कुनै आश्चर्यको कुरा थिएन। यहाँ श्री ट्रम्पको ट्वीटमा केहि लिंकहरू छन्:

https://www.aljazeera.com/news/2019/09/trump-slammed-comment-greta-thunberg-fervent-speech-190924091035382.html

https://www.vox.com/policy-and-politics/2019/9/24/20881541/trump-greta-thumberg-tweet-un

केहि अलि बढी दिक्क लाग्ने कुरा के हो भने, मान्छेहरु जसले सुश्री थिन्बर्गलाई बच्चाहरुको तुलनामा चित्रहरु पोष्ट गर्नु उचित ठानेका थिए, नाजी युगको बखत प्रचारको रूपमा प्रयोग गरिएको थियो जुन तपाई तलको चित्रबाट देख्न सक्नुहुन्छ:


श्री ट्रम्प एकल विश्व नेता थिएनन् जुन Asperger को साथ १ 16-वर्षको उमेरमा लिन्छन्। म्यासिमोको क्षेत्रमा विजय प्राप्त गर्न नहुने, अष्ट्रेलियाका प्रधानमन्त्री, श्री स्कट मोरिसनले "अस्ट्रेलियाका बच्चाहरूलाई" अनावश्यक चिन्ताको विषयको अधीनमा राखेका "सुश्री थुनबर्गलाई लिने निर्णय गरे। श्री मोरिसनको टिप्पणीमा रिपोर्ट यहाँ पाउन सकिन्छ:


https://www.theguardian.com/australia-news/2019/sep/25/morrison-mitteds-to-greta-thunberg-speech-by-warning-children-against-needless-climate-anxiversity

मानौं अमेरिकी राष्ट्रपति र अष्ट्रेलियाका प्रधानमन्त्रीलाई लिनु भएकी सुश्री थुनबर्गले विश्वको अर्को ठूलो र राम्रो नाममा एक अर्को ठूलो नाम लिनुपर्‍यो - सिंगापुरका सबैभन्दा प्रख्यात ब्लगर सियाक्स्यु जसले सुश्री थुनबर्गको भाषणलाई "धिक्कार क्रिन्ज" भनेर वर्णन गरे। रिपोर्ट यहाँ पाउन सकिन्छ:

https://mothership.sg/2019/09/xiaxue-greta-thunberg/

यदि म सुश्री थुनबर्ग हुँदो हुँ त म उनीहरुको भनाइको आधारमा संसारका सब भन्दा शक्तिशाली मानिसहरु संग काम गर्न पाउँदा गर्वको अथाह अनुभूति हुन्छ। यो एक उपलब्धि हो। म यसलाई दोहोर्याउन मद्दत गर्न सक्छु - मसँग एस्पर्गरको छैन र मेरो पहिलो भाषामा धेरैजसो कुराकानी गर्दछु र मैले भनेको कुनै पनि कुराप्रति व्यक्ति प्रतिक्रिया प्राप्त गर्न सक्दिन - उनी यसको विपरितमा दोस्रो भाषामा गरिरहेकी छिन् र मानिसहरूलाई पनि मन पराउँछन्। अमेरिकी राष्ट्रपति र अष्ट्रेलियाका प्रधानमन्त्री तिनीहरूको प्यान्टमा बकवास गर्छन्। यो एक उपलब्धि हो।

यस सम्पूर्ण भाषणको बारेमा सबै भन्दा राम्रो पक्ष भनेको सुश्री Thunberg अधिक भावनात्मक हुनुपर्दछ। उनले आफ्नो केसको लागि विज्ञान स has्कलन गरेको छ र उनले भनिन् - "मेरो कुरा सुन्नुहोस् - विज्ञान सुन्नुहोस्।"

यद्यपि हामी वयस्कहरूले सुन्न अस्वीकार गरेका छौं। मौसम परिवर्तन र यसको दुष्परिणाम केही समयको लागि हामीसँग छ भन्ने कुराको प्रमाण। सफा टेक्नोलोजी राम्रो हुँदै गइरहेको छ (हाइड्रोकार्बन बहुल अर्थतन्त्रहरूमा पनि युएईले लगानी गरिरहेको छ। मलाई लाग्छ कि सफा टेक्नोलोजीमा लगानी गर्नु पनि राम्रो लाग्दछ जुन पुरानो प्रदूषण सामग्रीमा टाँसिएको उच्च मूल्यको रोजगारी सिर्जना गर्दछ) - त्यसोभए हामी किन गरिरहेका छैनौं? समस्या को बारे मा केहि।

पछिल्लो महिनामा, म एक धेरै धनी देशमा बसिरहेको छु विशेषाधिकार पाएको वातावरणमा अर्को देशबाट शुरू भएको वातावरणीय मुद्दामा दिक्क लाग्ने। म मेरो वरिपरिको लॉनमा घाँसको खैरो प्याचहरू देख्छु किनकि यो उमेरदेखि वर्षा भएको छैन र म उष्ण कटिबन्धीय इलाकामा बस्छु जहाँ वर्षा समस्या नपरोस्।

आउनुहोस्, यो स्पष्ट छ कि सुश्री थुनबर्गको एक बिन्दु छ। के यो समय होइन जब हामी आफ्ना गधाहरूबाट ओर्लन्छौं र केही गर्न हामीसँग अस्पष्ट रूपमा रहन योग्य वातावरण छ भन्ने कुरालाई सुनिश्चित गर्नको सट्टा खुशीको अज्ञानता र मूर्खताको मूर्खतायुक्त स्यान्डपिटमा हाम्रो टाउकोमा ड्रिल गर्नु भन्दा? गम्भीरतापूर्वक, के मार्-ए-लगोको लागि एक मात्र समाधान उष्णकटिबंधीय आँधीबेहरीबाट आउँछ?

अपील
स्वतन्त्र ब्लगर हुनाले मुद्दा लिनु र छलफल गर्नु गाह्रो तर महत्त्वपूर्ण काम हो। मुद्दाहरूमा छलफल जारी राख्नु जुन लोकप्रिय नहुन सक्छ तर छलफल गर्नु आवश्यक पर्दछ, विशेष गरी जब यो मान्छेले सोच्न थाल्छ। यस्तो युगमा जहाँ सबै ठूलो सामूहिक आवाजको बारेमा हुन्छ, यो प्लेटफर्महरू हुनु अझ महत्त्वपूर्ण भएको छ जसले स्वतन्त्र आवाजहरू सुन्न अनुमति दिन्छ।

यस सम्बन्धमा, Tangoland ब्लगहरू, कुनै पनि चन्दाको कदर गर्दछ ताकि एक प्लेटफर्ममा लगानी गर्न को लागी पैसा छ कि त्यो मात्र गर्दछ। हामी अनुदानको लागि अत्यन्त आभारी हुनेछौं जतिसुकै सानो भए पनि, जुन निम्न पेपैल.एमई लिंक बनाउन सकिन्छ।

https://paypal.me/tangligotitdone?locale.x=en_GB

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?