यो केवल समस्या हो जब यसले मलाई असर गर्छ

कर्पोरेट काममा नहुनुको एउटा लाभ यो हो कि अब मसँग सबै प्रकारका अनौंठो चीजहरू पाउनको लागि समय छ जुन म रमाईलो गर्दछु। ती मध्ये एक हास्य हेर्दै छ, जुन ट्रम्पको युगमा, मानिसमा परिचित मनोरञ्जनको सब भन्दा मनलागी समृद्ध बनिएको छ।

आज बिहानको स्निप्पेट डेली कार्यक्रमको होस्ट ट्रेभोर नूह हेरेर आएका थिए जसले १ old वर्ष पुरानो स्विडेनी मौसम परिवर्तन कार्यकर्ता ग्रेटा थुनबर्गको अन्तर्वार्ता लिएका थिए। जलवायु परिवर्तन र सुश्री थुन्बर्गको विश्व युवाको नेतृत्वको बारेमा धेरै कुरा भनिएको छ कि उनीहरूले एक प्रेसिंग शीर्षकमा उनीहरूको निष्क्रियताको लागि विश्वको शक्तिशालीलाई लाजमर्दो बनाए।

म शीर्षकको राजनीतिमा ध्यान दिँदिन। यद्यपि मेरो ध्यान त्यस क्लिपको अंश हो जहाँ ट्रेभर नूहले उनीलाई न्यूयोर्कका मानिसहरूले कसरी जलवायु परिवर्तनको बारेमा सोच्दछन् र घरमै उनीहरूले यस बारे सोच्दछन् भनेर सोधे। उनको जवाफ एकदमै उपयुक्त थियो - उनले भनिन् कि न्यू योर्कका मानिसहरूले जलवायु परिवर्तनलाई विश्वासको रूपमा सोच्दछन् जबकि घरका मानिसहरूले यसलाई तथ्यको रूपमा व्यवहार गर्छन्। श्री नूह र सुश्री Thunberg बीचको क्लिप यहाँ पाउन सकिन्छ:

https://www.youtube.com/watch?v=rhQVustYV24

मैले यो खण्डमा ध्यान दिएँ किनकि यसले मलाई विशेष गरी दु: खी सत्यको सम्झना गराउँदछ - समस्या एक व्यक्तिलाई असर नगरेसम्म समस्या होईन। किन मलाई त्यस्तो चीजको बारेमा ख्याल राख्नु पर्छ जसले मलाई असर गर्दैन?

सुश्री थुनबर्ग स्विडेनी हो, र संकेत र जोखिम हो जलवायु परिवर्तन स्वीडेनमा वास्तविक छ, त्यसैले स्विडेनीहरूले मौसम परिवर्तन, ग्लोबल वार्मिंग र यस्तै अरु कुरालाई व्यवहारमा लिनु पर्ने हुन्छ। अमेरिकामा, विशेष गरी न्यु योर्क जस्ता ठाउँहरूमा मौसम परिवर्तनको असर स्पष्ट हुँदैन र त्यसैले मानिसहरूले यसलाई राष्ट्रपतिले छान्न गम्भीरतापूर्वक लिदैनन् जसले आफ्नो नाक मुनि सबै विज्ञानको बावजुद पनि जलवायु परिवर्तनलाई घोषणा गरेका छन्। "चिनियाँ होक्स" अमेरिकाको अप्ठ्यारोमा झुकेको छ। त्यहाँ मानिसहरु थिए जसले डोनाल्डलाई खुशी पारे जब उनले अमेरिकालाई पेरिस क्लाइमेट अकार्डबाट बाहिर निकाले।

एक तरीकाले, तपाईं स्विडेनीहरूले गर्ने मौसम परिवर्तन जस्ता चीजहरूको उपचार नगरेकोमा अमेरिकीहरूलाई दोष दिन सक्नुहुन्न। कुनै पनि चीजको दु: ख भोग्नु स्वाभाविकै हो, जब उनीहरू वास्तवमै महसुस गर्छन्। समस्या केवल समस्या हो जब यो व्यक्तिगत हुन्छ। दुर्भाग्यवस, जब यो वातावरणको जस्तो कुरा आउँछ, विशेष गरी मौसम परिवर्तन जस्ता चीजहरूमा, समस्याको प्रकृति अत्यन्त वास्तविक र विश्वव्यापी हुन्छ। अवश्य पनि, म सिंगापुरमा बस्दै छु, जहाँसम्म मलाई थाहा छ, डुब्नेको कुनै नजिकको खतरामा छैन। यद्यपि, त्यस्ता चीजहरू यति नराम्रो हुनको लागि मैले कुर्नु आवश्यक छ कि सिंगापुरले माल्दिभ्सले सामना गरिरहेको खतराहरू सामना गर्यो?

यदि एक मानवताले प्रकृतिमा आफ्नो इच्छा थोपेको प्रयासमा हेर्छ भने, एक व्यक्तिले पत्ता लगाउन सक्दछ कि प्रकृति जहिले पनि यसलाई मानव जातिसँग टाँस्ने उपाय भेट्टाइन्छ। के खराब भनेको हाम्रो कथित "स ”्कट" नयाँ होइन भनेर। मौसम परिवर्तनको बारेमा छलफल गरिएको थियो जब म २० विचित्र वर्ष अघि स्कूलमा थिएँ। त्यतिखेर र अहिलेको बिचको भिन्नता भनेको देशहरू समुद्रमा हराउने खतरामा थिएन। अर्को थप अक्षम्य पक्ष हो कि वैकल्पिक उर्जा स्रोतहरू जस्तै चीजहरू त्यतिबेला धेरै जसो आर्थिक स्थितिमा व्यवहार्य थिएनन्। आज, सौर्य ऊर्जा र जलविद्युत जस्ता स्रोतहरू छन्।

हामी जलवायु परिवर्तनको शीर्षकमा फर्कौं, जुन अमेरिकाका कार्यरत गरिब, डोनाल्ड ट्रम्पको चिनियाँ जाल भएको दाबी गर्छन। जब अमेरिका पेरिस सम्झौताहरूबाट पछि हट्यो, विश्वको सबैभन्दा ठूलो प्रदूषक, चीन, एकॉर्डमा राखियो र यसको ग्रीन हाउस उत्सर्जन कटौती गर्ने प्रयास गर्ने दिशामा काम गर्‍यो। यद्यपि चीनको लागि लामो बाटो पछाडि छ र धेरै तरिकाले संकेतहरू आशावादी छैनन्, डोनाल्डको अमेरिकासँगको व्यापार युद्धको लागि धन्यवाद, चिनियाँहरूले केही समयको लागि उत्सर्जन घटाए। आज, चीन हावा र सौर्य ऊर्जाको लागि ठूलो बजार हो।

यो होइन कि चिनियाँ कम्युनिष्ट सरकारले विशेष गरी विश्वव्यापी वातावरणको ख्याल राख्दछ। वर्षौंसम्म चिनियाँहरूले विश्वव्यापी वातावरणीय आन्दोलनलाई पश्चिमी साम्राज्यवादको बचेको आरोप लगाए र चीनलाई तल राख्न खोजे। के परिवर्तन भयो? बेइजि and र शंघाई जस्ता स्थानहरू गणना गर्ने ठाउँमा हवा हावा अस्वास्थनीय भयो र सीसीपीले महसुस गरे कि समस्या यही हो कि उनीहरूले सत्ताबाट बाहिर निकाल्न सक्ने कुरा यही हो।

म भूटान र यसको सकल राष्ट्रिय खुशी ("GNH") को दर्शनको बारेमा सोच्दछु, जसले आफ्नो विकास लक्ष्यहरूको एक भागको रूपमा वातावरणीय संरक्षण जस्ता चीजहरूलाई हेर्दछ। मैले यो ब्लगलाई "धुंधले भरिएको" सिंगापुरबाट टाइप गर्ने बित्तिकै मलाई स्पष्ट भयो कि भूटानीहरुको वातावरण संरक्षणको अभिलाषा आदर्शवादी सपना होइन। यो एक धेरै व्यावहारिक उपकरण हो। रूखहरू राख्नु जहाँ उनीहरू पहिरो रोक्न मद्दत गर्दछ (विश्वको भूभागमा जहाँ पहिरो सामान्य छ)। ग्रामीण जनतालाई नि: शुल्क जलविद्युत र सौर प्यानल दिएर रूखहरू जलाउन रोक्दछ। भारतमा जलविद्युत बिक्री, भारत को प्रदूषण शक्ति को स्रोतहरु को उपयोग को आवश्यकता को कम गर्दछ।

पर्यावरणीय संरक्षण एक व्यावहारिक उपकरण हो भन्ने बुझ्ने नेताको अर्को राम्रो उदाहरण संयुक्त अरब अमीरातका राष्ट्रपति र अबु धाबीका शासकका लागि स्वर्गीय शेख जायद बिन सुल्तान अल नाह्यान हुन् जसले आफ्नो अमीरातभरि रूख रोपे। उसको बगैंचाको नतीजा तथ्य यो थियो कि उनले तापक्रमलाई चिसो बनाए। यहाँ के विशेष गरी चाखलाग्दो कुरा के छ भने उसको अधिकांश पैसा हाइड्रोकार्बनबाट बनाइएको हो। दुबईको उनको छिमेकी अमीरातमा मलाई भवनहरू वातावरणमैत्री भएकोमा गर्व लागेको कुरा म सम्झन्छु। किन त्यो थियो? म विश्वास गर्दछु कि युएईको राजस्वको मुख्य स्रोत हाइड्रोकार्बन छ, शासकहरू यथार्थमा बुझेका छन् कि उनीहरूले वास्तविक समृद्धि पाउन वातावरणको ख्याल गर्नुपर्छ।

हो, समस्या एक समस्या मात्र हो जब यसले तपाइँलाई असर गर्छ। यद्यपि, एक बुझ्न को लागी पर्याप्त अवलोकन गर्न आवश्यक छ कि तपाईंले समस्या नहुन्जेल तपाईंले कुर्नु हुँदैन। ग्लोबल वार्मिंगको बारेमा अब हामी सबैको लागि सबै भन्दा राम्रो छ, जब यो सागरमा केही एटोलहरू प्रभावित भइरहेको छ जब यो घर नपर्दासम्म पर्खनु पर्दैन। हामीसँग टेक्नोलोजी र पैसा छ, अब हामीसँग कार्य गर्न राजनीतिक र मानव इच्छा चाहिन्छ। जसरी श्रीमती थुनबर्गले भनेका छन, उनी स्कूलमा हुनुपर्दछ, महान र शक्तिशालीलाई ग्रह लाई जीवित राख्नको लागि आफ्नो उत्तरदायित्व बुझ्ने कोशिस गर्नुहुन्न। के हामीले फ्लोरिडाको मार् लार्गोलाई केही चीजको लागि बाढ्नको लागि साँच्चै आवश्यक छ?

नोट
स्वतन्त्र ब्लगर हुनु र स्वतन्त्र आवाजका लागि प्लेटफर्म प्रदान गर्नु गाह्रो काम हो। यद्यपि यो काम हो जुन म विश्वास गर्दछु कि आज हामीलाई चाहिने प्रवचनको मूल्य बढ्छ।

सबै दानहरू, सानो भए पनि ठूलो सराहना गरिन्छ र अनलाइन गर्न सकिन्छ मा:

https://paypal.me/tangligotitdone?locale.x=en_GB

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?