एक सामाजिक प्रणाली को एक महत्वपूर्ण हराइरहेको घटक

मैले भर्खरै इन्डिपेन्डन्ट.एसजीमा एक लेख देखें (पोर्टल जसले मेरो ब्लग पोष्टिंगको केहि पुन: प्रकाशित गर्‍यो), जसमा रिपोर्ट गरिएको छ कि सुधार पार्टी (हाम्रो एक विपक्षी दलले) घोषणा गरेको छ कि यदि निर्वाचित भयो भने यसले सबै सीपीएफ फिर्ता गर्नेछ ( केन्द्रीय भविष्य कोष - सिंगापुरको मुख्य निवृत्तिभरण प्रणाली र सिंगापुरको सामाजिक सुरक्षा प्रणालीको आधार) reach 55 पुग्नेहरूलाई पैसा दिन्छ र यसले सीपीएफलाई एक स्वैच्छिक योजना बनाउँदछ यदि निर्वाचित भएमा। कथामा थप विवरण http://theind dependent.sg/reform-party-promises-to-return-cpf-at-age-55-and-make-cpf-savings-voluntary-if-elected-into मा भेट्न सकिन्छ। -सभा /

यो अचानक यस्तो देखिन्छ कि सुधार पार्टीले एउटा तातो बटन मुद्दा फेला पारेको छ, जसमा यसले सरकारलाई चोट पुर्‍याउन सक्षम हुनुपर्दछ। सीपीएफ बचतको विषय संवेदनशील रहेको छ। त्यहाँ अवसरहरू छन् जब "न्यूनतम योग" र उमेर जुनमा तपाईं आफ्नो सीपीएफ फिर्ता लिन सक्नुहुन्छ जुन उठाइएको थियो। एक कामदारलाई आफ्नो मासिक आयको २० प्रतिशत योगदान गर्न, यस्ता चालहरू निराश छन्। यो बचत गर्न बाध्य पारिएको मामला हो तर कहिले तपाईको बचतको एक पैसा देख्न सक्षम छैन। यसलाई स्पष्ट रूपमा राख्नको लागि, सीपीएफमा योगदान दिन अब अनिवार्य बचत खातामा योगदान पुर्‍याउने जस्तो लाग्दैन तर थप कर भुक्तान गर्न।

यद्यपि सीपीएफ मोनिसलाई के भइरहेको छ भन्ने धारणा सकरात्मक छैन, तर त्यहाँ पछाडि कारण छ। सबैभन्दा पहिले, जीवनको आशा बढाइरहेको छ र कामकाजीवनहरू। 55 55 मा पैसा लिने जो कोहीले यसलाई आउटस्ट्याक्ट गर्ने सम्भावना धेरै हुन्छ। त्यसोभए त्यहाँ यो तथ्य पनि छ कि यदि मानिसहरूले पैसालाई लटरी हावाको झोला जस्तो व्यवहार गर्छन् भने उनीहरूले सरकारलाई सहयोगको लागि हेर्नेछन् उनीहरू एक पटक पैसा खर्च गरे पछि।

यसबाहेक, यसका सबै गल्तीहरूका लागि, सीपीएफ प्रणाली एकमात्र त्यस्तो प्रणाली रहन्छ जुन सिंगापुरवासीहरूले आफ्नो बुढेसकालमा उनीहरूलाई पैसाको कुनै प्रकार उपलब्ध छ कि छैन भनेर पक्का गर्नका लागि छ। जब म ठूलो हुँदै जान्छु, म बुझ्छु जब म मेरो सीपीएफ पैसा धेरै देख्दिन जब म सेवानिवृत्ति उमेर पुग्छु, मेरो तलबको २० प्रतिशतले मलाई छुट्याएको जस्तो काम गर्न अनुमति दिएको छ मेरो टाउकोमा छाना छ। र त्यहाँ चिकित्सा बीमाको केही प्रकार छ कि यो सुनिश्चित गर्न म अस्पतालमा भर्ना हुनुपर्दछ, म कुकुर घरमा समाप्त हुने छैन। मानौं कि तपाईंको सबै नागरिक बुढ्यौलीको लागि बचत बारे विवेकशील हुनेछ कुनै पनि सरकार, एक विशेष गरी सिंगापुर जस्तै वृद्ध समाज को एक गधा बनाउन गइरहेको छ।

यदि सुधार पार्टीका महासचिव श्री केनेथ जय्यारत्नम आफ्नो बुढेसकालमा जनतालाई सहयोग गर्ने कुरामा गम्भीर थिए भने उनी कसरी प्रणालीलाई अझ राम्रो बनाउनेमा ध्यान केन्द्रित गर्ने थिए (कामदारलाई पैसा चलाउन सजिलो बनाउनको लागि सजिलो) यो तल) बरु यससँग राजनैतिक आवश्यकताहरू सुचारु गर्न झगडा गर्नु भन्दा।

यसबाहेक, श्री Jeyaream पनि एक मुख्य मुद्दा सम्बोधन गर्न एक बहुमूल्य अवसर गुमाएको छ, अर्थात् के पछि के वर्षहरूमा आफ्नो जागिर गुमाउने मानिसहरूलाई के हुन्छ। वर्तमान सीपीएफ प्रणालीको आधारमा काम गर्दछ कि एकको कार्य जीवन र त्यसैले योगदान दिने जीवन लगातार रहनेछ। तसर्थ, यसले मासिक धितो तिर्ने जस्ता चीजहरूलाई ध्यानमा राख्छ (जुन म गरिरहेको छु) र तपाईंले आफ्नो डिस्पोजेबल नगद पोखरीलाई मेडिकल प्रक्रियाको लागि खर्च गर्नुपर्दैन र त्यहाँ एकपटक एकमुष्ठ रकम हुनुपर्नेछ जब तपाईं अब सक्षम हुनुहुन्न। काम गर्न।

के प्रणालीले पूरा गर्दैन भन्ने तथ्य यो हो कि काम गर्ने जीवनहरू अब सुसंगत हुँदैनन्। यो त्यस्तो चीज हो जुन सिंगापुरले ढिलो आर्थिक बृद्धि हुने युगमा प्रवेश गर्ने बित्तिकै वास्तविकतामा परिणत भएको छ र निगमहरू अवरोध खडा हुन्छन् र कामदारहरूलाई काममा लिने आवश्यकता छोटो हुन्छ। मजदुरहरूको रिटेन्च अधिक सामान्य भएको छ र कसैले यसको बारेमा के गर्छ भनेर सोध्नु पर्छ।

म एक उदाहरण को रूप मा लिन्छु। Of 45 बर्षको उमेरमा, म उपयोगी हुनको लागि पर्याप्त अनुभवी छु तर एकै साथ, म कम्पनीहरूले भाँडामा लिन सकीरहेको छु जस्तो छैन कि म एक कम ऊर्जावान बूढा कुकुर हुँ, जसको लागि पैसा खर्च हुनेछ र सिकाउन गाह्रो हुन। ठीक छ, म यस अर्थमा एउटा अनौंठो केस हुँ कि म gig अर्थव्यवस्थामा तुलनात्मक रुपमा सहज छु र निलो कलर काम गर्न हितोपदेशको सामाजिक भर्या .बाट तल गएको छु। मैले यस तथ्यलाई प्रभावकारी रूपमा लेख्नुपर्दछ कि म सायद कर्पोरेट खेलबाट बाहिर छु।

दुर्भाग्यवस दुनिया भर मा सामाजिक योजनाकारहरु को लागी, म एक मात्र old 45 वर्षको हुँ जोसँग अब कर्पोरेट काम छैन। केही समय अगाडि, म एउटा आर्मी मित्रसँग फेसबुक च्याटमा थिएँ जसले मलाई भने कि उनका केही साथीहरू पुनःभेट ​​भइसकेका छन् र नयाँ काम पाउन गाह्रो छ। यो सिंगापुरका सामाजिक योजनाकारहरूको लागि चिन्ताजनक हुनुपर्दछ। जब तपाई 60० वर्षको हुन्छ तब के हुन्छ भनेर चिन्ता लिनु केही टाढा नै हो। अहिले के हुन्छ भनेर चिन्ता गर्नु फरक कथा हो।

सिंगापुरले के गर्नु पर्छ भनेर बुझ्नुपर्दछ कि रिटेन्चमेन्ट र बेरोजगारी धेरैका लागि जीवनको वास्तविकता हुनेछ। हामीले यो पनि पहिचान गर्नु पर्छ कि कार्यहरू बीचमा अवधि लामो हुनेछ। त्यसोभए, त्यहाँ सुरक्षित सुरक्षा हुनु पर्छ जसले आफैलाई पुन: तालिमको माध्यमबाट बेरोजगार फेला पार्दछ।

स्पष्ट समाधान एक "बेरोजगारी बीमा" योजना हुनेछ। यसले पश्चिमी देशहरूमा प्रयोग गर्ने “डोले” प्रणालीलाई अनुसरण गर्न मिल्दैन, किनकि यो कर भुक्तानी गर्नेहरूको भार हुने छ र सबै पार्टीहरूलाई यो प्रस्ट हुनुपर्छ कि यस प्रणालीले कामलाई बाधा पुर्‍याउनु हुँदैन - यो अझै हुनु राम्रो हुन्छ। राज्यबाट पैसा प्राप्त गर्नु भन्दा काम।

वर्तमानमा, सामाजिक सहायता योजनाहरू समुदाय समूहहरू मार्फत अनुदान प्राप्त हुन्छन्। म एक महिना चिनियाँ विकास संघ (सीडीएसी) लाई c० सेन्ट दिन्छु र त्यो दर किनभने म जातीय बहुमतको हिस्सा हुँ - मेरा भारतीय, मलय र यूरेशियन मित्रहरूले उनीहरूको आ-आफ्नो साम्प्रदायिक संगठनहरूलाई बढी पैसा तिर्छन्। यद्यपि यी सामाजिक सहायता योजनाहरू अत्यन्त गरिब र असहायहरूका लागि मात्र महत्वपूर्ण छन्।

हामीलाई चाहिएको कुरा एक सामाजिक बीमा योजना हो, जुन श्रमिकले श्रमिकका लागि खर्च गरेका हुन्। कारण मार्गमा त्यहाँ एक कर्मचारी राज्य बीमा योजना (ESIC) छ, जुन EPF योगदानहरू माथि कर्मचारीहरू द्वारा भुक्तानी गरिन्छ (कर्मचारी भविष्य कोष - CPF को मलेसियाको संस्करण - योगदान दर सिंगापुर भन्दा कम छ - १२ र १ 13 प्रतिशत बनाम) २० र १))। लागत उल्लेखनीय रूपमा उच्च छैन।
वैकल्पिक रूपमा, सिंगापुरको सीपीएफ योगदान दर मलेशिया भन्दा उल्लेखनीय रूपमा उच्च छ, किन यो सम्भव हुन सक्दैन किन सीपीएफ योगदान को एक सानो हिस्सा बेरोजगारी आय को लागी अलग गरीएको छ।

तपाईं यस्तो बीमा योजना मा प्रतिबन्ध लगाउन सक्नुहुन्छ। उदाहरण को लागी, यो मानिसहरु को लागी retretched हुन्छ बरु आफ्नो काम छोड्ने छनौट को लागी हुनु पर्छ। त्यस्तै पैसा फेरि सेवानिवृत्ति प्रणालीमा थप्न सकिन्छ एक कामदारले यसलाई कहिले पनि प्रयोग नगरेमा।

मेरो Jeyarenam केहि मा थियो जब उनले CPF को बारे मा कुरा तर ऊ ध्यान केन्द्रित थियो। यो दुखको कुरा हो किनकि उसले वास्तविक मुद्दालाई समाधान गर्ने मौका पायो जुन अरू कसैले पनि हेरिरहेका थिएनन्। सायद अरु कोही राजनीतिज्ञले यस्तो योजना लागू गर्ने सोचमा राख्नुपर्दछ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?