खांसी-खोकला-स्प्लट्टर-स्प्लटटर - हामी सबै धनी छौं जबसम्म को ख्याल छ?

यो वर्षको त्यो फेरि समय हो जब दक्षिण पूर्वी एशियामा हामी ती सबैले हाम्रो फोक्सो खोकीमा निकालेर आँसुले दृष्टिबाट चीजहरू देख्दछौं। म अवश्य पनि वार्षिक धुन्ध seasonतुको बारेमा कुरा गर्दै छु जहाँ प्रायद्वीपीय दक्षिण-पूर्वी एशिया धेरै जसो कहरमा कवच हुन्छ, जुन इन्डोनेसियामा ज fire्गलु दाउराको कारण उत्पन्न हुन्छ र यस क्षेत्रभरि फैलिन्छ। इन्डोनेसियामा सुरु हुने हज, सम्पूर्ण सिंगापुर र मलेसियाको धेरै ठाउँमा कभर हुन्छ र गत २ 24 घण्टामा विश्वको यस भागको हावाको गुणस्तर खासै खराब हुन्छ। गत २ 24 घण्टामा मात्र सिंगापुरमा हावाको गुणस्तर खास गरी खराब भएको छ किनकि हाम्रो स्थानीय टिभी स्टेशनको रिपोर्टले:

https://www.channelnewsasia.com/news/singapore/haze-psi-singapore-air-quality-unhealthy-sumatra-fires-11907522

सरल शब्दमा भन्ने हो भने, यो दिनको सबैभन्दा खतरनाक कार्य भनेको साइबर क्याफेमा यस ब्लग प्रविष्टि टाइप गर्न घर छोड्नु थियो। यो शिविरमा बसिरहेको जस्तो खराब गलत भयो। म सहर सिंगापुरमा बस्दै छु र लगातार जलिरहने गन्ध पाइरहेको छु।

धुन्ध को बारे मा सबै भन्दा राम्रो पक्ष, यो नयाँ छैन भन्ने तथ्य हो। मैले पहिलो पटक सन् १ 199 first the मा धुंध पार गरेको थिएँ, जब म पहिलो चोटि सेनामा भर्ती हुन सिंगापुर फर्कें र धुँवा अझै २०१ of को अन्तिम क्वाटरमा छ। पूरै क्षेत्रलाई हेराइको कारण के हो र थाहा छ त्यो चरणहरू थाहा छ। लिनको लागि। अझै पनि धुन्ध एक वार्षिक आधार मा हुन्छ। यो एसियान (दक्षिण पूर्व एशियाई राष्ट्रहरूको संघ) मा एक मात्र मुद्दा हो जहाँ मलेसिया र सिंगापुरका प्रधानमन्त्रीहरूले इन्डोनेसियाका राष्ट्रपतिलाई गनगन गरेपछि “गैर हस्तक्षेप” को सिद्धान्त लागू हुँदैन। गनगन पछि, वास्तवमा केहि पनि हुँदैन।

कारण सरल छ - पाम तेल उद्योग क्षेत्रको अर्थव्यवस्था मा एक ठूलो खेलाडी हो। यसले सानो धारक फार्मलाई आम्दानीको प्रमुख स्रोत राख्छ र धुवाँ छोप्ने पत्रकारले भने, "यो भौतिक रूपमा सफा नभएसम्म केरोसिन खन्याउने काम सस्तो भएसम्म समाधान हुने छैन।" इन्डोनेसिया क्लैम्प हुने छैन। उद्योगमा तल झर्नुहोस् किनभने यो अर्थतन्त्रमा ठूलो योगदानकर्ता हो। मलेशिया र सिंगापुरका उपभोक्ताहरूले पाम तेलको उत्पादनहरू छोड्दैनन्। अर्थव्यवस्था हेर्ने र मानिसहरूलाई खुवाउने जहिले पनि रूखहरू र जनावरहरूलाई अँगालो हाल्ने काममा प्राथमिकता लिन्छ भन्ने तर्क त्यस क्षेत्रको मुटुमा अझै पनि प्रबल छ।

यदि मैले विद्यार्थीको समयमा इ in्ल्यान्डमा धेरै टाढा बस्ने गरेको भए, म अनुमान गर्दछु कि मैले यो तर्कलाई स्वीकार गर्न सक्छु। पश्चिममा पर्यावरणवादलाई कहिलेकाँही "हिप्पी" को रूपमा पनि हेरिन्छ जुन विश्वविद्यालयका विद्यार्थीहरूले आफ्नो आदर्श जीवनको चरणमा छाँटकाँट गर्छन्।

यद्यपि म समस्याबाट टाढा बस्दिन। म समस्यामा छु र एउटा क्षेत्रमा बसिरहेको बावजुद पंडितहरूले "भविष्यको विकासको ईन्जिन" भन्छन, म र यस क्षेत्रका बाँकी भागहरूले कम्तिमा एक महिना प्रत्येक वर्ष सास फेर्ने हावामा बिताउनु पर्छ जुन उत्तम अप्रिय र माथिको हो। सबैभन्दा खराब खतरनाक। म आश्चर्यचकित गर्न बाध्य छु कि "खराब वायु" आर्थिक मद्दतको लागि आश्चर्यजनक मूल्य हो

उत्तर यो छ कि यो हुनु हुँदैन। म यो धारणा लिन्छु कि एक चरणमा तपाईले तर्क गर्न सक्नुहुन्छ कि पैसा ल्याउनमा एक जुनूनी फोकस एक आवश्यकता थियो। एसियाली, सिंगापुरको नेतृत्वमा र त्यसपछि यस क्षेत्रका बाँकी क्षेत्रहरूले खुशीसाथ पश्चिमबाट भारी उद्योगहरू लिए किनभने यो विकासको कारणको लागि आवश्यक थियो।

जे होस्, टेक्नोलोजी र मानव विकास अब यस्तो छ कि म किन एकै समयमा "आर्थिक विकास" र "वातावरणीय संरक्षण" गर्न सक्दिन भन्ने कारण मैले देख्न सकिन।

म भूटानलाई हेर्छु, यो सानो हिमालयन किंगडम जुन चीन र भारतको बीचमा स्यान्डविच गरीएको छ र यो एक स्वच्छ देशको साथ "विकसित" अर्थतन्त्र निर्माण गर्ने देशको उदाहरण हो। भुटान प्रख्यात "ग्रोस डोमेस्टिक प्रोडक्ट" (GDP) भन्दा "सकल राष्ट्रिय खुशी" (GNH) भएको कुरा गर्दछ। सरल तर्क रहेको छ - तपाईं धनी हुन सक्नुहुन्छ तर तपाईं खुशी हुनुहुन्न।

वास्तवमा, GNH को अवधारणा भन्दा यो धेरै गहिरो छ। यसले तपाईंको खुशी बनाउने विभिन्न कारकहरू देख्दछ। अर्थशास्त्र खुशी मा एक महत्वपूर्ण कारक हो तर यो विभिन्न कारकहरु मध्ये केवल एक हो। भूटानीहरु पैसा हुनु र जनतालाई खुवाउन र सुविधाहरुमा पहुँच सुनिश्चित गर्नुको महत्त्वको वास्तविकतामा छन्। भुटानका राजाले जनताको मानवीय समस्याहरू बुझ्नको लागि देशको चारैतिर घुम्ने योजना गरे - अर्थात् उनीहरूसँग खानको लागि पर्याप्त खाना छ वा तिनीहरूले जीवन निर्वाह गर्न सक्दछन्।

यद्यपि, अर्थशास्त्र केवल एक कारक हो कि हेरिएको छ। अर्को कारक वातावरण हो। दक्षिण-पूर्व-एशियाई प्रस context्गमा यसको अर्थ सास सफा हावा पाउनु हो। यस सन्दर्भमा भुटान, जुनूनी छ। कानुन अनुसार देशको percent० प्रतिशत वन हुनुपर्दछ (यो हाल 70० प्रतिशतमा छ) र भूटानी नागरिकहरू कानुनी रूपमा रूख रोप्ने बाध्य छन्। भुटानमा मुद्दा छ (दाउरा धेरै परिवारहरूको लागि उर्जाको स्रोत हो), औसत भुटानीहरू सफा हवाको आनन्द लिन्छन्, वर्षको 36 365 दिन र त्यो संसारको सबैभन्दा नराम्रो प्रदूषक (चीन) र तेस्रो सबैभन्दा खराब (भारत) बीचमा स्यान्डविच भएको देशमा छ।

यहाँ समानता छ - मेरो सबैभन्दा नराम्रो मा, म शायद एक औसत भुटानी नागरिकको रूपमा घर ल्याउन। यद्यपि, हरेक वर्ष, मलाई सास फेर्नुपर्दछ जुन मेरो लागी खतरनाक छ। भुटानीले गर्दैन। मसँग बढी पैसा हुन सक्छ तर फोहोर र खतरनाक हावामा सास फेर्दा मेरो स्वास्थ्यलाई जोखिममा पार्छ र त्यसैले मेरो व्यक्तिगत खुशी।

भुटानको सरकारले जनावरहरूको हितको सुरक्षा सुनिश्चित गर्न अतिरिक्त पैसा खर्च गर्दछ। उनीहरूले ग्रामीण इलाकामा नि: शुल्क बिजुली (जलविद्युत् वा सौर्यबाट उत्पन्न) लाई ग्रामीण इलाकामा दिन्छन् जसले जीवाश्म ईन्धन (काठ) लाई जलाउन आवश्यक पर्दैन र अर्थव्यवस्थाको ठूलो आम्दानीको स्रोत भारतलाई स्वच्छ जलविद्युत बेच्न आउँछ, जसले गर्दा भारतीयहरूको आवश्यकता कम हुन्छ। कार्बन आधारित ईन्धन प्रयोग गर्न (स्वीकार्य बाँध उनीहरूको आफ्नै मुद्दाको साथ आउँछन्, यद्यपि चीजहरूको सन्तुलनमा पनि, विकल्पहरू खराब छन्)। भुटान प्रसिद्ध कार्बन नकारात्मक छ र सम्पूर्ण देश प्रभावकारी रूपमा यसको दुई ठूला र बढी प्रदूषणकारी छिमेकीहरूका लागि कार्बन सिंक हो।

मैले बुझें कि हरेक देश भुटान हुन सक्दैन। यद्यपि, यदि भुटानले आफ्ना ब्यक्तिलाई बार्षिक आधारमा एक वर्षमा उनीहरूलाई खुवाउन सक्छ भने हामी किन दक्षिण पूर्व एशियामा त्यसो गर्न सक्दैनौं, जहाँ हामीसँग विश्वव्यापी वित्तीय बजार र प्रविधिहरूमा सजीलो पहुँच छ। इन्डोनेसिया त्यस्तो स्थान हुन सक्छ जहाँ धुँईले आगो निम्त्याउँछ तर मलेसिया र सिंगापुर यसलाई रोक्न असक्षम छन्। इन्डोनेसियाका किसानहरूले जमिन खाली गर्न सफा र किफायती मार्गहरूको पहुँच गर्न आवश्यक छ, जुन म पक्का छु मलेशियन र सिंगापुरका लगानीकर्ताहरूले सहयोग पुर्‍याउन मद्दत गर्न सक्छन्। मलेशियन र सिंगापुरका उपभोक्ताहरूले पाम तेल उद्योग खातामा राख्न आवश्यक छ। पाम तेल को विकल्प खोज्न सकिन्छ, जो उद्योग को लागी एक अधिनो पर्याप्त हुन चाहिए यसको कार्य सफा गर्न को लागी हेर्न को लागी।

एउटा युगमा जहाँ हामी आफैंले गाडीहरू चलाउने कारहरूको बारेमा कुरा गरिरहेका छौं, त्यहाँ कुनै कारण छैन किन मानिसहरू प्रत्येक साल मानव निर्मित जंगलमा आगोले घिस्याउँछन्।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?