अगाडि सिंगापुर

यो भोली राष्ट्रिय दिन हो र मैले सोचे कि सिंगापुरवासी भनेको मेरो लागि के हो भन्ने कुराको लागि छलफल गर्न "देशभक्त" भावना खोज्ने छु। यद्यपि म सिंगापुरमा "हुर्किसकेको" भएन (मेरो प्रारम्भिक वर्षहरू बेलायतमा बितेको छ), सिंगापुर लगभग दुई दशकहरु देखि घर भयो। यो एकमात्र देश मात्र हो जुन मेरो लागि मर्नु पर्ने कानुनी दायित्व छ (ठीक छ, तिनीहरूले मलाई केही वर्ष अघि रिजर्भेस्ट कर्तव्यबाट छुटेको पत्र पठाए, जुन जीवनको लागि एक वार्षिक $ १500०० कर विच्छेदनको साथ आएको थियो) र यो एकमात्र देश हो जहाँ मैले मेरो परिवार सुरु गरेको छु (Huong निर्धारित छ कि हामी PAP नेतृत्व सिंगापुर मा सधैंभरि रोपिएको रहनेछौं)।

म मन्टर दोहोर्याउन कहिल्यै थाक्ने छैन कि यति धेरै तरीकाहरूमा, म सिंगापुर घरमा कल गर्न भाग्यशाली छु। यो ग्लोबल पपुलिस्टको युगमा झनै सत्य भएको छ, जहाँ तपाईले ट्रम्प र जॉनसनलाई मन पराउनुहुन्छ उनीहरूको देशहरूमा "हामीलाई - उनीहरूको विरूद्धमा"। त्यहाँ कोही मानिसहरू छन् जो विदेशीको आगमनबाट दुखी छन्, सिंगापुरको सरकारले विश्वको बाँकी स्थानको साथ व्यापार गर्न खुला स्थान राख्दछ। यद्यपि मैले सिंगापुरमा जीवनको धेरै पक्षमा जन्मजात वंशवादको साथ मुद्दा लिएको छु, हामी धेरै जसो जात र धर्मको बाबजुद मानिसहरू एकसाथ भेला हुन सक्ने एक सभ्य ठाउँ छ।

एक किशोरी केटीको बुबाको रूपमा, म कृतज्ञ छु कि स्थान हिंस्रक अपराधबाट धेरै मुक्त छ। सिंगापुरका सबै क्षेत्रहरू मलाई पहुँचयोग्य छन्। म सानो भारत मा हिंड्न सक्छु र घर मा सही महसुस। हार्लेममा म यो गर्न सक्दिन (म फिल्म "लाइभ एण्ड लेट डाई" को लागी सम्झन्छु, जब हार्लेममा बान्डको प्रवेशलाई "क्यू बल पछाडि हिर्काएको जस्तो" भनेर वर्णन गरिएको छ) जब किद्दोले मलाई पठाउँछिन्, ढिलो-रात उनले भनिन कि उनले भर्खर काम छोडिदिए, म घबराउँदिन र चिन्ता गर्दिन कि उनले घर बनाउँछिन्।

त्यसोभए, त्यहाँ सरकारको बिषय छ। जबकि सिंगापुर सरकारले अनलाइन स्थानमा पिटाई लिएको छ, एक दैनिक कुराकानी धेरै नागरिक छन्। पुलिसहरूले तपाईंलाई घूसको लागि थप्पडमा हाल्दैन र प्राय: सरकारी एजेन्सीहरू (कर विभाग लगायत) "ग्राहक केन्द्रित" भएको प्रदर्शन गर्छन्।

हामी आफैंलाई बच्चा नदिनुहोस् तर सामग्रीले सान्त्वना मिल्दछ र जब तपाईं सहज हुनुहुन्छ, तपाईं धेरै कुरालाई क्षमा गर्नुहुन्छ। म यो भन्न कहिल्यै रोक्ने छैन तर सिंगापुरमा उत्कृष्ट पूर्वाधार छ र यसले बाँच्नको लागि उत्तम ठाउँ बनाउँछ। म सिंगापुरवासी भएकोमा धेरै "गर्व" छैन तर म स्थान र मलाई प्रदान गर्ने चीजहरूका लागि म कृतज्ञ छु जुन मैले मेरो जीवनमा ल्याएको छु।
जहाँ सिंगापुर एकदम छोटो छ यसको नैतिक कम्पासमा छ। म सचेत छु कि कसैले "नैतिक" शब्द थोरै प्रयोग गर्नुपर्नेछ जब "भू-राजनीतिक" अवस्थाको बारेमा कुरा गर्नुपर्दा जति चीजहरू "ठूलो-राम्रो" सिद्धान्तमा काम गर्दछन् - अर्थात्, यदि तपाईले हजारौंलाई बचाउन कसैलाई मार्नु पर्छ भने, तपाईले पाउनुभयो। गर। यद्यपि सिंगापुरको बारेमा त्यहाँ चीजहरू छन् जसले मलाई रिस उठाउँछन् किनभने उनीहरूले मलाई विश्वास गर्छन् के विश्वासको विरुद्ध हुन्छन् अनैतिक मान्दछन्।

सिंगापुरको बारेमा मेरो सबैभन्दा ठूलो बगबियर भनेको संसारको गरीब भागहरूबाट गाढा छालाको काम गर्नेको उपचार हो। ठीक छ, म स्वीकार गर्दछु कि ट्रम्पले "शित होल" देश बोल्ने मानिसहरूबाट कच्चा सौदा हुन्छ। यद्यपि सिंगापुरमा यस्तो देखिन्छ कि "शिथोल" देशका मानिसहरुसंग व्यवहार गर्नु एक स्वीकार्य अभ्यास हो।

म बेलाइतीको बारेमा सोच्दछु मलाई एक पटक थाहा थियो कि मलाई बेलायतको बारेमा मैले के याद गरें भनेर कसले मलाई सोध्यो। जब मैले भने, "मानिसहरुको भित्री शिष्टता", मेरो उत्तर थियो "यो कि तिमी सेतो हो, अँध्यारो छालाको मजदुर बन्न कोसिस गर।" यथार्थ कुरा, हामीले छ वर्ष बर्ष पछि भेट्यौं र उसले कुरा गर्न रोक्न सकेन। सिंगापुर कसरी "दास मजदूर" बस्दै थियो र मलाई उनले कसरी शिपयार्डमा काम गर्ने बंगलादेशी कामदारको बारेमा भनेको थियो a २,००० प्रतिमाह मात्र (त्यो मान्छे भाग्यशाली छ भनेर उसलाई बताउन दिल लाग्दैन कि मान्छे $ २,००० कमाउँछु। महिना)

एशियाका गरीब भागहरुबाट "कालो छाला" को दुर्दशाको बारेमा "मेरा मानिसहरु" लाई पर्याप्त कुरा गर्नुहोस् र यसको उत्तर अनिवार्य छ "तिनीहरू कहाँबाट आउँछन् भनेर तुलना गरेर धेरै पैसा कमाउँदैछन्।" ठीक छ, केही सिंगापुर डलर एक मुट्ठी रुपी अथवा पेसोस बराबर छ तर हामीले यो याद गर्नु पर्छ कि त्यो मान्छे आफ्नो देशमा बसिरहेको छैन, ऊ यहाँ छ।

वास्तवमा, यो ठीक छ, जब त्यहाँ काम हुन्छ। नकलीएको सम्झौता हो कि ती केटाकेटीहरूले घर फर्कन सक्ने भन्दा बढी कमाई गरिरहेका छन् र स्थानीय अर्थव्यवस्थाले मान्छेहरूलाई फोहोर तर आवश्यक कामहरू गर्न इच्छुक हुन्छ जुन गर्न आवश्यक छ। त्यसोभए, यदि केटालाई स्थानीयले कम गर्न थोरै मात्र भुक्तान गरेको भए पनि यो एक ठूलो नैतिक मुद्दा होइन।

के मसँग एउटा मुद्दा भनेको जब चीजहरू गलत हुन जान्छन् त्यस्ता घटनाहरूमा जब रोजगारदाताले भुक्तान गर्दैन वा कम्पनी बेलीमा जान्छ। हुप्सहरू जुन यी गरिब केटाकेटीहरूको माध्यमबाट हुनुपर्दछ र ती कारणहरूले गर्दा हुनु हास्यास्पद छ। प्रणालीले उनीहरूको अनुरोधलाई उपचार गर्नको लागी उचित देखिन्छ कि यो ईर्रेन्टको रूपमा हो। यो उही प्रणाली हो जुन उच्च उडानमा रहेका राजनीतिज्ञहरू, बैंकरहरू र वकिलहरू उनीहरूको उचित हिस्सा भन्दा बढी प्राप्त गर्न को लागी दौडन्छन्, मलाई लाग्छ वाक्यांश "प्रतिभा अवधारणा" हो।

म एउटा उदाहरणको रूपमा सानो भारतमा २०१ 2013 को दots्गा लिन्छु। यो १ 60 s० को दशक पछि सिंगापुरको पहिलो दंगा थियो र आधिकारिक पद मात्र आउन सक्ने कुरा भनेको मदिरा निषेध गर्नु थियो (किनकि अन्धकारले उनीहरुलाई नियन्त्रण गर्न सक्दैन) र "प्रवासी आक्रोश" को बारेमा एक उच्च पदका अफिसरले केही टिप्पणी गरेका थिएनन्। कसरी एक आप्रवासी कामदार (जसलाई भर्खरै भर्खरको नयाँ मानिस जस्तो मानिएको थियो) दगुर्दै गए र प्रहरीले न्याय कार्यान्वयन भन्दा क्रोधित अँध्यारोमा काम गर्ने मान्छेलाई बचाउनमा बढी चिन्तित भएको थियो। बस चालक जसले मान्छे माथि दगुर्दै आयो उसले नाडीमा थप्पड पनि लगाउन सकेन - जाहिर, उनी पीडित छन्। पर्याप्त सिंगापुरवासीहरूसँग कुरा गर्नुहोस्, विशेष गरी चिनियाँ प्रजातिहरू, र त्यहाँ क्रोध छ कि अन्धकारमा दंगा फैलिएको थियो। म मेरो फेवरिटि English अman्ग्रेजीसँग छु जसले भने, "यस्तो अवस्थामा म रगतको पनि दंगा भइदिएँ।"

हामी धनी राष्ट्र हौं तर हामीले यो पनि याद राख्नुपर्दछ कि हामी एक "सम्मानित" राष्ट्र पनि हुनुपर्दछ। हामी धेरै जसो प्रणाली मा "निष्पक्ष" छ को रूप मा सम्मानित छन्। मलाई यकिन छैन कि कसरी यस्तो परिस्थितिमा कसैले गर्व गर्न सक्छ र मानिसहरूले ती घटनाहरुलाई गरिबको कारणले गर्दा उनीहरूले उनीहरूका लागि आभारी भएनन्?

हामीसँग धेरै राम्रा चीजहरू छन् तर हामीले यो याद राख्नु पर्छ कि ती श्रमको मीठाले निर्माण गरेको हो। हामीले यो याद राख्नु पर्छ कि श्रम देशको लागि मात्र राम्रो हुन सक्छ यदि देशले सम्मान देखायो भने। कसैले पनि ब Banglad्गलादेशी, भारतीय र पिलिपिनो कामदारहरूलाई बैंकका कार्यकारीहरूको बराबरीमा भुक्तान गर्न आग्रह गरिरहेका छैनन्। हामीले के सोध्नु पर्छ कि उनीहरूको ढाँचा ईमानदारी र सम्मानका साथ व्यवहार गरियो।
म मेरो बुवाको पूर्व छिमेकी प्रोफेसर टोमी कोहसँग पनि सहमत छु, जो बाहिर आएर भनेका छन् कि हामीले बिभिन्न दृष्टिकोणको सम्मान गर्ने संस्कृति विकास गर्न आवश्यक छ।

दुर्भाग्यवस हाम्रो स्थानीय राजनीतिमा यो सत्य हो, जहाँ मुख्य धाराभन्दा फरक मानिसहरू उफ्रिन्छन्। म पूर्व राष्ट्रपति पदका उम्मेद्वार डा। टान चेng बकको उदाहरण लिन्छु, जसले भर्खरै नयाँ राजनीतिक पार्टी स्थापना गरे।

यो थाहा पाउनु भन्दा पहिले तपाईले पूर्व प्रधानमन्त्रीले त्यस मानिसलाई हमला गर्न थालिसकेका थियौं। जबकि श्री गोह चोक टong perhaps सायद त्यति विचलित थिएन होला तर (श्री गोहको पूर्ववर्ती पुस्तकको हरेक चाल प्रयोग गरेर आफ्ना विपक्षीहरूलाई कुचल्न प्रख्यात थिए) तर यसले अझै पनि शक्तिको असक्षमतालाई प्रतिबिम्बित गर्दछ जुन ती धारणाहरू बुझ्न सकिन्छ। एकाधिकार छैन तर बजार ठाउँ हो। यदि एक जनाले दिवंगत सेनेटर जोन म्याककेनको भिडियो चलायो भने उनको पूर्व सिनेटोर साथी र राष्ट्रपति पदका प्रतिद्वन्द्वीलाई “एक सभ्य मानिस जससँग म असहमत भएको देखा पर्दछु।”

राष्ट्रिय दिनमा, म मजुल्ला सिंगापुरलाई यसको एक मात्र स्वीकार्य भाषा (मलय) मा गर्वका साथ गाउनेछु। म यी थोरै रेड डटले मलाई र मेरो परिवारलाई ल्याएको सबै राम्रा चीजहरूको लागि म ईश्वरीय धन्यवाद दिन्छु। उही समयमा, म यस देशको बारेमा कुरा गर्न को लागी मैले गर्न सक्ने सबै तरिकाहरू खोज्नेछु जुन मैले घृणित पाएँ। म सिंगापुर हुँ र मेरो देशलाई अझ राम्रो स्थान बनाउनु मेरो दायित्व हो।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?