हामी केको लागि सोधिरहेका छौं?

ब्ल्गर हुनुको बारे चीजहरू यो हो कि तपाई कहिलेकाँही अनुसरणकर्ताहरूको सब भन्दा चाखलाग्दो आकर्षण गर्नुहुन्छ। यदि तपाइँ "जातिय भेदभाव" को विषयमा मेरो अन्तिम अंश लिनुहुन्छ भने, म वास्तवमा मैले एउटा अज्ञात (टिप्पणीकर्ताहरूको मानक नाम) बाट टिप्पणी प्राप्त गरें जुन मलाई "गैर-चिनियाँ" दृष्टिकोणबाट "वास्तविक योग्यता" वर्णन गर्न भनिरहेको थियो।

मैले टिप्पणीको उक्त पाठकलाई जवाफ दिएँ र मलाई लाग्छ कि उनले वा सिंगापुरको ईतिहासमा उनको अनुसन्धान पर्याप्त गरेनन्। मलाई श suspect्का छ कि कमेनरले गल्ती गरेको छ कि मैले गल्ती गरेको थिएँ किन कि आईपीएस सर्वेक्षणले पत्ता लगायो कि सिंगापुरका आधा मलेसिया र भारतीय जनस felt्ख्याले जागिरको लागि आवेदन दिंदा उनीहरूलाई भेदभाव गरिएको महसुस गरेको छ।

दुर्भाग्यवस, मँ बुझ्छु जहाँ टिप्पणी आउँदैछ। यो हाम्रो स्थानीय चिनियाँ समुदायको सांस्कृतिक पूर्वाग्रहबाट आएको हो जसले आदिवासी बुमिस, पिनो, थाइ आदिलाई चिनियाँ भन्दा कम मेहनती र चतुर ठानेको छ - त्यसैले, "योग्यता" मा तपाईले योग्यता र कार्य अनुभव जस्ता चीजलाई हेर्नुहुन्छ (को जसले जातीय समूह भन्दा तपाईले मेरो अघि काम गर्नुभयो र के गर्नुभयो), चिनियाँले उनीहरूको उत्कृष्ट स्कूलको नतिजा लिएर काम पाउने छन् भन्ने छैन। तसर्थ, तर्क जान्छ - यदि मलेसियाले भेदभाव गर्न चाहँदैन भने, उनीहरूले चिनियाँ जस्तो कडा परिश्रम गर्न सिक्नु पर्छ यदि उनीहरू एक योग्यतामा बाँच्न चाहन्छन्।

दुर्भाग्यवस, तथ्या्कले यस पूर्वाग्रहलाई समर्थन गर्दछ। यदि तपाईंले दक्षिणपूर्व एशियाको ब्रॉड ब्रश स्वीप लिनुभयो भने, तपाईंले शीर्ष विद्वानहरू चिनियाँ हुन खोज्नुहुनेछ जस्तो कि शीर्ष काम गर्ने पेशेवरहरू हुन्। दक्षिणपूर्व एशियाको अर्थव्यवस्था जातीय चिनियाँको प्रभुत्वमा छ - केवल यस क्षेत्रका शीर्ष समूहका शेयरधारकहरू ट्रेस गर्नुहोस् र तपाईंले फेला पार्नुहुनेछ कि तिनीहरू अनावश्यक रूपमा चिनियाँ छन्। मलेसियाको "बुमिपुत्र" नीति, जुन व्यवसायमा जातीय मलेसिया र सरकारी ठेक्का प्रदान गर्ने पक्षमा रहेको छ, राखिएको थियो किनभने चिनियाँ अर्थव्यवस्थाको नियन्त्रण यति प्रभावशाली थियो कि यसले त्यहाँका बासिन्दाहरूलाई धेरै छोड्दैन।

त्यसोभए दक्षिणपूर्व एशियाली परिप्रेक्षमा यो तर्क गर्नु गलत होइन कि यदि तपाई आफ्नो क्षमताको “शुद्धता” चाहानुहुन्छ भने तपाईले स्वीकार्नुपर्नेछ कि "पहेलो" अनुहारहरू व्यापार र प्रभुत्वमा प्रबल हुनेछ। रोजगारहरू अनिवार्य रूपमा तिनीहरूसँग उत्कृष्ट योग्यतामा जान्छन्, जो चिनियाँ बन्छन्। सिंगापुरको जातीय चिनियाँ बहुमतले सिंगापुरलाई जाने बाटोको रूपमा तुरही योग्यता प्रदान गर्न अनुमति दिन्छ। बाँकी क्षेत्रका सरकारहरू, जहाँ चिनियाँहरू अल्पसंख्यक छन्, उनीहरूले “योग्यता” भन्ने शव्द प्रयोग गर्दैनन् र बरु "नेटिभ राइट्स" को बारेमा कुरा गर्छन्।

त्यसोभए, यो अझै पनि उनीहरूको छालाको र remains्ग वा धर्मको आधारमा कसैलाई भेदभाव गर्न नैतिक तवरमा गलत छ र जब तपाइँ सामाजिक दृष्टिकोणबाट हेर्नुहुन्छ, यो एक जातीय समूहले सबै कुराको अधीनमा राख्ने स्थितिलाई अनुमति दिन छोटो अवलोकन गरिन्छ।

मैले तर्क गरे कि सिंगापुरको "meritocracy" को प्रारम्भिक नीतिनियम सही छ। तपाईं कसरी कामको लागि सबैभन्दा सक्षम व्यक्ति भएको विरुद्ध बहस गर्न सक्नुहुन्छ? पूर्व राष्ट्रपति ओबामाले २०१ 2016 को चुनावमा तर्क गरे जस्तै - "तपाइँ के गरिरहनु भएको छ भनेर थाहा पाउँदैन - यदि तपाइँ एक अपरेटिंग टेबुलमा राख्नुभएको छ भने, तपाइँ तपाइँको सर्जन सबैभन्दा राम्रो भएको चाहानुहुन्छ।"

यद्यपि यसमा पछाडि झर्ने चित्र पनि छ। हो, तपाईले चतुर मानिसहरुलाई जाति वा धर्म जस्तोसुकै अगाडि बढ्न दिनु पर्छ तर तपाईले "योग्यता" लाई शुद्ध राख्नको उद्देश्यको लागि प्रणालीको "हारे" पनि हेरचाह गर्नु पर्छ।

सिंगापुरमा हामीले योग्यतामा ध्यान केन्द्रित गरे, जुन सहि थियो। जहाँसम्म, मानव जहिले पनि शुद्ध विचारधारामा काम गर्दैन र ढिलो वा चाँडो, योग्यताको आदर्शहरू कमजोर हुन्छन्। सिंगापुरमा, हामीसँग छात्रवृत्ति प्रणाली छ, जुन सामाजिक सीढीमा चढ्न र स्मार्ट मान्छेहरूलाई जीवन अझ राम्रो बनाउन कोशिस गर्न कम राम्रोसँग अनुमति दिने थियो। यद्यपि, अभिभावकहरूले चाँडै महसुस गरे कि सफलताको कुञ्जी शैक्षिक सफलता सुनिश्चित गर्दै थियो र तपाईंले यो थाँहा पाउनु अघि, विद्वानहरू एकै किसिमको पृष्ठभूमिबाट आउन थालेका थिए, त्यहि संस्थामा जान थाले, जहाँ उनीहरू आफ्ना साथीहरूलाई सहयोग गर्दै थिए।

उदाहरणको रूपमा SMRT लिनुहोस्। तपाईंसँग एक मुख्य सुरक्षा बल (सीडीएफ) सीईओ बन्नुभएको थियो र जब परिस्थिति राम्रो भएन, तिनीहरूले उनको उत्तराधिकारीलाई सीडीएफको रूपमा भाँडामा लिए। जबकि नयाँ केटाले सही आवाज गरे, नतीजा प्रभावशाली भएन।

युरोपियन फुटबलमा पनि त्यस्तै भएको छ। महाद्वीपको म्यानचेस्टर युनाइटेडको, सबै चीज जित्नुहोस्, सब भन्दा प्रायोजन पाउनुहोस् र उत्तम खेलाडीहरू किन्नको लागि धेरै पैसा छ। च्याम्पियन लीग (मान यू, बायर्न म्यूनिख, पेरिस सेन्ट जर्माइन आदि) केवल त्यो हो - यो आफ्नै लिग। यसले खेलाडीहरूलाई धनी बनाउँछ, टिभी क्यामेरा रोलि keeps राख्दछ तर फुटबलको विकासमा मद्दत पुर्‍याउँदैन।

मैले अक्सर भनें, जीवन अन्याय हो र मानिसहरूले त्यो स्वीकार्न सक्छन्। तथ्य बाँकी छ - त्यहाँ विजेता र हारेका छन्। जे होस्, एथलेटिक्स को कुनै प्रशंसक को रूप मा तपाईंलाई भन्नेछ - तिनीहरू सबै उही बिन्दु मा शुरू।

"वास्तविक" योग्यता प्राप्त गर्न, तपाईलाई यस्तो परिस्थिति चाहिन्छ जहाँ माथि रहेका व्यक्तिहरूलाई चुनौती दिइन्छ। तपाईलाई यस्तो परिस्थिति चाहिन्छ जहाँ तलका मानिसहरूले दौड छनौट गर्न सक्दछन्, तिनीहरू प्रवेश गर्न चाहान्छन् उनीहरूलाई पन्छाइएको महसुस बिना नै।

मँ स्वीकार्न सक्छु कि चिनियाँ र मलय संस्कृति फरक छ। जब यो अर्थशास्त्रको कुरा आउँछ, तिनीहरू वस्तुलाई फरक दृष्टिकोणले हेर्दछन्। मलेसियाका सनातन प्रधानमन्त्री डा। मोहम्मद महातिरले आफ्नो पुस्तक "मलय दुविधा" मा अवलोकन गरे कि रबरको मूल्य दोगुना भएपछि चिनियाँले दुई गुणा कडा मेहनत गरे (बढी पैसा) भने, मलेसियाले आधा भन्दा बढी मेहनत गरे (आधा आधाको लागि समान पैसा) कार्य)। जीवनमा यी दुई फरक दृष्टिकोणहरू छन्। न त सबैको लागि "The" जीवनशैली हुने "कानूनी" अधिकार हुनुपर्दछ। यसबाहेक, जीवन शैली कुनै खास जातीय समूहमा सीमित हुन हुँदैन। मेरो बुबाले मलाई एकचोटि भन्नुभएको थियो, "यदि तपाई मलयकी केटीसँग विवाह गर्नुहुन्छ भने म खुशी हुन्छु। तपाईंसँग धेरै पैसा छैन तर तपाईं खुशी हुनुहुनेछ। ”

म बौद्धिक हिसाबले मान्छे आफ्नो जीवन कसरी बाच्ने भनेर सरकारी हस्तक्षेपको बिरूद्ध छु। जे होस्, जब यसले एक कामको लागि आवेदन लिने जस्तो गरी गर्छ तब जनसंख्याको महत्वपूर्ण अंशले चिन्ता महसुस गर्दछ। यो एउटा भनाइको रूपमा हुनुपर्दछ कि हामी के पाउँदैछौं भन्ने योग्यता होईन तर ओलिगोपाली हो।

त्यसो भए हामी के गर्छौं? म यसको लागि जातीय भेदभावमा विश्वास गर्दिन। छिमेकी मलेसियामा, बुम्पुत्र कानूनहरू खेल मैदानमा पनि हुनुपर्दछ। वास्तविकता के हो भने, चिनियाँ व्यवसायीहरू राम्रोसँग जडित मलय राजनीतिज्ञहरूसँग बाँधिएका थिए र धनी भएका एक मात्र मलेसिया राम्रोसँग जडान भएका थिए। परिणाम यो थियो कि एक अल्पसंख्यकले पाईको यति धेरै लिन थाल्यो कि तलका मानिसहरू भोकाए। जातीय मलयका वकिलले भनेजस्तै, "२०१ election को चुनावको सौन्दर्य भनेको त्यो दौड एउटा मुद्दा हुनबाट रोकियो - मानिसहरूले एउटा भ्रष्ट झुण्डबाट मुक्त हुन मलेशियनको रूपमा मतदान गरे।"

सामाजिक योजनाकारहरूले नोट लिनु पर्छ - हामी, मानिसहरूले स्वीकार्छन् कि धनी र गरिब छन्। म, उदाहरणका लागि, म भन्दा मसंग धेरै मानिसहरु छन् भनेर मैले स्वीकार गर्न सक्छु कि म स्वीकार गर्दछु कि कम मानिसहरु छन्। के म स्वीकार्न सक्दिनँ अर्को मान्छे पाईको यति धेरै पाउँदै कि म केही पनि गर्दिन, जे भए पनि। त्यसोभए आउनुहोस्, यसलाई बुझौं - हाम्रा मलय र भारतीय भाइहरूले पाईको लागि बढी माग गरिरहेका छैनन्। तिनीहरू केवल तिनीहरूको क्षमता र प्रतिभा मा न्याय गर्न को लागी सोधिरहेका छन्। जुन दिन कुनै जातीय समूहले विश्वास गर्दछ कि यसको केही पनि पाउँदैन जुन दिन हामी समस्यामा छौं।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?