सफलताको परिभाषा के हो?

म हालसालै यस्तो स्थितिमा छु जहाँ मैले मैले सफलताको रूपमा परिभाषित गरेको कुरामा चिन्तन गर्नुपर्‍यो। 45 45 बर्षको उमेरमा, म "कर्पोरेट-अस्तित्व" बाट टाढा हिडेको छु जसले मलाई-बर्षको राम्रो भागको लागि खुवाउँदछ किनकि यो जागिरमा छनौट गर्न वा अफ्ठ्यारोमा पैसा खर्च गर्ने छनौटमा उफ्रिन्छ। किन्न सक्दैन। मैले आफैलाई विश्वस्त पार्ने कोशिश गरें कि मेरो रोजगारदातासँग मेरो जिम्मेवारी छ तर अन्तमा मेरी बहिनी सबैको सब भन्दा महत्वपूर्ण बहस लिएर आईन् - "तपाईं 45 45 वर्षको हुनुहुन्छ - के तपाईं आफ्नो बाँकी जीवन डेस्कको पछाडि बिताउन चाहानुहुन्छ," र कि संग, म मेरो कर्पोरेट अस्तित्वबाट टाढा हिंडे।

मलाई थाहा छ केहि मानिसहरु तर्क गर्छन् कि म एक खतरनाक मार्ग लाई। म कर्पोरेट मुसा दौडमा एक लेट स्टार्टर हुँ। जब मसँग केही कर्पोरेट गिगहरू थिए, मेरो धेरैजसो समय फ्रिल्यान्सिंग वा टेबुल प्रतिक्षामा बित्यो। त्यसोभए, 39 of वर्षको उमेरमा, मैले आफूलाई एकाउंटी firm फर्ममा रोजगारी लगाएँ जुन तरलतामा माहिर छ। आवश्यक कागजको योग्यता नभए पनि म जागिरमा बाँचे, ठूलो कुरा सिकें, वार्षिक वेतन पूरकको केही राउन्ड कमाएँ र केही बोनस भुक्तानी पाएँ र मालिकले मलाई पदोन्नतीबारे छलफल गर्न योग्य ठाने। तपाई यसो भन्न सक्नुहुनेछ कि कागजमा मैले सुरक्षा, स्थायित्व र सफलता भेट्टाएको थिएँ र मलाई गर्नुपर्ने सबै कुरा उहि बाटोमा लाग्नु थियो।

यद्यपि, मलाई थाहा थियो म सुरक्षित थिएँ, तर म सफल भएन। मेरो पेंशन कोषमा-बर्षको लागि मेरो तलब र नियमित योगदान रहेकोमा कृतज्ञता व्यक्त गर्दै, मैले महसुस गरेन कि मैले विशेष गरी राम्रो जीवन बिताएको छु। यो एक हप्ताको लागि टाढा गयो र मलाई बाँच्नको लागि बाँकी संसारसँगको सम्बन्धलाई छोडिदियो जुन मैले महसुस गरें कि म जीवनको गलत मार्गमा थिएँ र जे होस् म त्यस्तो अवस्थामा छु जहाँ मलाई वास्तवमै के हुन्छ भनेर थाहा छैन। मेरो जीवन, म जीवन के प्रस्ताव छ स्पष्टताको एक अनौंठो भावना छ। जबकि प्राविधिक रूपमा धेरै निश्चित स्थितिमा, म केही हप्ता पहिले गरेको भन्दा बढी सफल महसुस गर्छु।

म यहाँ मेरो व्यक्तिगत अवस्थाको बारेमा कुरा गर्छु किनकि यसले प्रश्नको सफलतामा परिभाषित गर्छ। के एक व्यक्ति सफल बनाउँछ र अर्को छैन। अधिकांश व्यक्तिहरू तर्क गर्छन् कि सफलतामा सामग्री समावेश छ। एक विशेष कार र घरको साथ एक मानिस सफलको रूपमा परिभाषित हुन्छ जबकि एक मानिस बिना अक्सर परिभाषित हुन्छ। हामी स्थिति र सर्तहरूको सर्तमा सफलताका लक्षणहरू हेर्छौं।

व्यक्तिविशेषको कुरा जुन राष्ट्र राज्यहरूमा पनि छ। म सिंगापुरमा बस्छु, जुन "सफल" राष्ट्रको परिभाषा हो। सानो छँदा मलाई लाग्यो कि सिंगापुरमा यो सबै छ र जब म पश्चिममा सर्छु, मलाई यो स्वीकार्न धेरै गाह्रो भयो कि सिंगापुर “विकासशील” संसारको हिस्सा हो भनेर सच्चा तथ्यको लागि कि सबै भौतिक चीजहरू (भवनहरू आदि) जुन म हो। पश्चिममा देखेको, कुनै आकार वा तरिकामा मैले सिंगापुरमा देखेको भन्दा राम्रो थिएन।

जब म सिंगापुरमा आफ्नो जीवन स्थापित गर्न फर्कें र ठाउँको बारेमा गुनासो गर्ने राष्ट्रिय खेलकुदमा सामेल भएँ, मलाई प्रायः पश्चिमी विश्वका मानिसहरूले मेरो वरिपरि भएका राम्रा चीजहरूको सराहना नगरेको देखेर आफैंलाई झिक्न खोज्थे। सिंगापुर सुरक्षित छ (मेरो किशोर किशोरीले ढिलो बस घर पुग्दा चिन्ता लागेन), धनी (सिंगापुर डलर एक बिन्दुमा ग्रीनब्याक, यूरो र पाउन्ड जस्तो तेस्रो विश्व मुद्रामा ग्लोबल मुद्राको तुलनामा केहि चीज विनिमय हुन्छ) र सफा (त्यहाँ सिंगापुरमा बोतलबंद पानी किन्न कुनै कारण छैन - यो केहि पश्चिमी शहरहरूमा पिउने पानी मात्र हो)। त्यसोभए, त्यहाँ के मनपर्दैन?

हामी सफलता को परिभाषा हो र अझै, हामी, मानिसहरु एकदम दयनीय लाग्छ। मलाई यो महसुस हुन्छ जब म तेस्रो-विश्व ब्याकवाटरमा जान्छु। भियतनाम, थाईल्यान्ड र भुटान जस्ता ठाउँहरूबाट फर्केर हेर्दा मलाई लाग्छ कि म त्यस्तो स्थानमा फर्किरहेछु जुनमा केहि महत्त्वपूर्ण कुराको अभाव छ। किन मसँग जो मानिसहरु संग म संग धेरै छ संग, संसार संग धेरै सजीलो देखिन्छ। तिनीहरूको आँखामा, म सबै कुरा हुनु पर्छ। अझै, म तिनीहरूको ईर्ष्यालु छु।

मलाई राम्ररी जानकारी छ कि ग्रामीण एशियामा जीवन कठिन छ। सिंगापुर र ह Hongक Kong बाहिर, सुविधा भयानक छ। मलाई याद छ मेरो मनपर्ने भूटानी टुर गाईडले उनका टुर समुहलाई "बोतलको पानी दाँत माझ्न प्रयोग गर्न" भनेको छ। मलाई थाहा छ कि हातले खेती गर्नु क्रूर काम हो। २२ वर्षको उमेरमा मैले बुझें कि थाई केटीहरू गेलांग (सिंगापुरको रातो बत्ती जिल्ला) मा किन उनीहरूको शरीर बेच्दै थिए - थाईल्याण्डको कञ्चनबुरी प्रान्त फोहोर खराब थियो। अझै, र अझै म मद्दत गर्न सक्दिन तर महसुस भयो कि मैले त्यस्तो महत्त्वपूर्ण चीज पाएको छु जुन मसँग छैन।

मलाई लाग्छ तपाईं यसलाई आशा भन्न सक्नुहुन्छ। त्यहाँका मानिसहरूले भोकमरी सामना गर्नुपर्दछ र यसैले यसमा लाग्न उनीहरू कडा परिश्रम गर्दछन्। अझै तिनीहरू मानव रहन्छन् र म मद्दत गर्न सक्दिन तर महसुस गर्दछु कि यो ती कारक हो जसले उनीहरूलाई संसारका साथ सहज बनाउँदछ। हाम्रो लागि, यो मेशिनमा सामेल हुने र मेशिनको अंश हुने मामला हो। प्रणाली स्पष्ट रूपमा तपाईलाई हेर्छ र तपाइँलाई "सफलता" दिन्छ तर तपाइँले यसलाई प्राप्त पछि - तपाइँसँग के छ?

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?