हनोई - सपनाको शहर

द्वारा - सुश्री Vee


Image result for Hanoi

हनोई ", ध्वनि स्पष्ट देखिन्थ्यो र भियतनामी जनताको हृदय छोयो। ईतिहासको थुप्रै उतार-चढावहरू मार्फत, हनोई अझै त्यहाँ खडा छन्, भव्य।

हनोईको बारेमा कुरा गर्दै, मानिसहरूले मद्दत गर्न सक्दैनन् तर हलचल शहर, गगनचुम्बी भवनहरू, मनोरन्जन केन्द्रहरू, र ठूला व्यापार केन्द्रहरूको बारेमा सोच्न सक्छन्।

तर तपाइँलाई थाहा छ, आधुनिक सौन्दर्यको अलावा, हनोई अझै पनि एक धेरै अद्वितीय र धेरै हनोई-जस्तो सुविधा राख्छ जुन फेला पार्न सकिदैन।

म मेरी बहिनीसँग हनोई गएकी छु, हनोईमा हेर्दै हेर्दा कस्तो सुन्दर देखिन्छ, खाना अति नै स्वादिष्ट र धनी छ .. अहिले सम्म म त्यो समय बिर्सन सक्दिन समय हनोईमा छ।

मलाई आशा छ कि म यस ठाउँमा चाँडै फर्कन सक्नेछु किनकि यसले मलाई धेरै अविस्मरणीय सम्झनाहरू दिन्छ

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?