बहु रंगीन अनुहार

तपाईले शक्तिको हातमा सुम्पिनु पर्छ जुन तपाईलाई त्यो महत्वपूर्ण मुद्दाहरूबाट टाढा लैजानुहोस्। पछिल्लो पंक्तिमा कानूनमन्त्रीले युट्युबरलाई प्रीति नायरको नामले बहु जातीय सिंगापुरमा जातीय घृणा जगाउने प्रयास गरेको आरोप लगाएर जातीय अल्पसंख्यकको शक्ति लिने निर्णय गरेको थियो किनभने उनीसँग एउटा विज्ञापनको आलोचना गर्ने बलात्कार थियो। "इ-पे" द्वारा किनकि यसले सिंगापुरमा एक भारतीय र मलयकी महिलालगायत विभिन्न प्रकारका मानिसहरू लगाउने चिनियाँ मानिसलाई केन्द्रित गर्थ्यो, जसमा उनले आफ्नो छालाको गाढा अँध्यारो पार्नुपरेको थियो (तथ्य यो हो कि जातीय मलेसिया र तमिल जातिको हो चीन्सेस सभ्यको भन्दा केही गाढा रंगहरू।)

यस समयमा धेरै कुरा भइरहेको छ। मेरो एजेन्सी दिनका मेरो एक पूर्व कनिष्ठ फेसबुकमा सिंगापुरमा जातिवादको बारेमा कुरा गर्दैछ। मेरा केही चिनियाँ मित्रहरू वा कम्तिमा एक व्यक्ति जो आफूलाई राम्रो मान्छे सम्झन मन पराउँछन्, अचानक एक क्षणको क्षण हो, अचानक उनीहरूले "आपु-नेह-हे" जोकलाई महसुस गरे जुन उनीहरूको तमिल साथीहरूसँग टुक्रिने थियो वास्तवमा हुन सक्छ। आपत्तिजनक भएको छ।
यो राम्रो छ कि हामी दौडको बारेमा कुरा गरिरहेछौं जुन एक उचित हिसाबले विषय हो र मैले कुनै पनि जातीय बहुमतको व्यक्तिलाई जोड दिन जोड दिनु पर्दछ कि अल्पसंख्यक मानिसहरूका भावनाहरू पनि छन्। म यस तथ्यसँग असहमत छैन कि धेरै "जातीय" टिप्पणीहरू वास्तवमै दयालु इरादाका साथ गरिन्छ। मलाई मेरो एक मनपर्ने अंग्रेजले मलाई याद छ कि उसको बुवाले आफ्नो जीवन भर "चिन्की" भन्ने शब्द प्रयोग गर्‍यो (यो चिनियाँहरूले लिने शब्द हो) र यद्यपि यो शब्द प्रायः आपत्तिजनक भएको पनि छ, म मेरो साथीलाई विश्वास गर्दछु। व्यक्तिले सर्तहरू प्रयोग गर्दछ जुन स्पष्ट जातीयवादी हो, त्यहाँ बिना मतलब बीमार इच्छा हुन्छ।

जातीय अल्पसंख्यकको रूपमा मेरो जीवनको राम्रो हिस्साको लागि बाँचिसकेपछि, म पनि विश्वास गर्दछु कि यदि तपाईंले भनेको सबै कुरामा आपराधिक कुरा गर्नुभयो भने तपाईंले आफैंलाई मार्नुहुनेछ। सबै तरिकाले, मलाई एक "चिन्क" कल गर्नुहोस् तर मलाई तपाईले "ग्वेइ लो" को रूपमा नहेर्नुको आशा गर्नुहोला यसको मतलब रातो कपाल - Gwei लो, राम्रो छ ......)। यो एकै समयमा अपमानजनक र राम्रो अर्थ हुन सक्छ।

त्यसो भए म यो सम्पूर्ण घटनालाई साँच्चिकै गम्भीर रूपमा देखाउँदिन। हो, विज्ञापन खराब स्वादमा गरिएको थियो। हो, "ब्राउनफेस" भनेको "प्रशंसनीय" थिएन तर कसैलाई पनि कुनै खास जातीय वा धार्मिक समूहमा हिंसाको लागि बोलाएन। त्यसोभए, किन पृथ्वीमा यस्तो सर्वशक्तिमान पंक्ति छ र किन मन्त्रीले दुई रैपरहरू लिइरहेका छन्?

मलाई विश्वास छ कि सुश्री नायर र उनको भाइ रेसको बारेमा साँचो छलफलबाट अद्भुत अवरोध छन्। यस सम्पूर्ण घटना हुनुभन्दा केही दिन अघि सिंगापुर इन्स्टिच्युट अफ पॉलिसी स्टडीज (आईपीएस) ले एक रिपोर्टमा काम गरेको छ भने आधा सम्पूर्ण मलेसिया र भारतीयले आफ्नो रोजगारीका लागि भेदभाव गरेको महसुस गर्दछन्।

सिंगापुरमा यो देश डुब्न जान्छ। त्यहाँका नागरिकले आफ्नो पिग्मेन्टेशन जस्ता चीजहरूप्रति अन्धा हुने वाचा गरेका छन्, एक तिहाई जनताले केवल गलत र color्गको कारणले झगडा भएको महसुस गर्दछन्, जब यो प्रयोग गर्ने जस्ता आधारभूत कुरामा आउँछ। काम को लागी

मलेसिया भन्दा फरक छ, जुन अरूमाथि एउटा जातीय समूहलाई समर्थन गर्ने बारेमा खुला छ, सिंगापुरले "जातीय जस्तोसुकै भए पनि" हुने हरेक अवसरमा गीत र नाच गर्दछ। हामी "विदेशी लगानीकर्ता" समुदायलाई हानी गर्छौं कि उनीहरू खुशी बिना सिंगापुरमा व्यवसाय स्थापना गर्न सक्दछन्। कुनै विशेष जातीय समूहलाई समर्थन गर्ने र प्रत्येक वर्ष (राष्ट्रिय दिन हामी यो भन्दा धेरै गर्छौं) हामी कसरी प्रत्येक नागरिक बराबर छ भनेर कुरा गर्छौं र हामी मानिसहरूलाई तिनीहरूको छालाको टोनको भन्दा क्षमताको आधारमा न्याय गर्दछौं।

यो "सरकार" संगठनबाट मात्र तथ्या .्कहरू होइन। मँ किन सँधै संस्थामा जागिर लिएको छैन भनेर खुला छ कि सबैजना (मालिकको परिवार सहित) मा लाग्छ कि म चलाउँछु - जब पनि मलाई काम को प्रस्ताव आउँछ, यो सधैं एक सुस्पष्ट रूप को भन्दा कम कम र म पछि हो के गर्नुपर्‍यो भनेर धेरै पैसा कमायो (उनीहरूलाई पैसा ल्याउँदै)।

तर कसले मेरो ख्याल राख्छ? म एक पूर्ण-समय आधार मा काम लिने छैन र सबैजना प्रशस्त खुशी देखिन्छन्। म "मलाई मलाइ आह सिफारिस गर्न सक्दैन"। वा कानुनी प्रतिलिपिको "म्यान्डरिन स्पीकर हुनुपर्दछ" भनेर भनिएको पटकको पीआरसी चीनबाट कारोबार नगर्ने रोजगारको लागि सोच्छु।

म कति पटक भन्छु कि मलाई भारतीय र फिलिपिन्सको लागि "दास" तलब "राम्रो पैसा" छ जहाँ उनीहरू आउँदछन् - त्यसैले, तिनीहरू अत्यन्त भाग्यशाली छन् हामीले उनीहरूलाई आफ्नो चिट्ठा बनाउन दियौं।

"कार्यस्थल" जातीय भेदभावको सबैभन्दा प्रख्यात उदाहरण एक संगठनबाट आउँदछ जुन एक "जनताको बल", र राष्ट्रिय एकताको बल बन्नका लागि बनिएको थियो - सिंगापुर सशस्त्र सेना। यो कुनै गोप्य कुरा होइन कि "मुसलमान" हुनु भनेको तपाईलाई पदोन्नति नहुने कुराको सुनिश्चित गर्ने निश्चित तरिका हो (केही वर्ष अघि इन्डोनेसियाका राष्ट्रपति जेबी हबिबीले सिंगापुरमा कसरी “खैरो” कर्नलको अभाव छ र अर्को दिन हाम्रो देशको बारेमा केही टिप्पणी गरे। कागजले प्रत्येक "खैरो" कर्नल र माथिको तस्वीर प्रकाशित गर्‍यो।) यो तर्क तथ्य हो कि हामी मलेसिया र इन्डोनेसियाको बिरूद्ध लडाईँ लड्नुपर्दा हाम्रो मलयवासीलाई वफादारिताको टु conflict्गो महसुस भएको चाहँदैनौं। यद्यपि द्वन्द्वको स्वरुप परिवर्तन हुँदैछ (ट्रान्स-राष्ट्रिय चरमपन्थीको बिरूद्ध जाँदा) राष्ट्रहरुको राज्यको बिरूद्ध, के यो भेदभाव वास्तवमा हानिकारक छैन र?

सिंगापुरमा जातिवाद सम्बन्धी "वास्तविक" बहसको सब भन्दा चाखलाग्दो पक्ष भनेको यो हो कि तपाईंसँग जातीय अल्पसंख्यकहरूले यसलाई प्रचार गरिरहेका छन्। पछाडि जब म बुबाको कन्डोमा थिएँ - मलाई एक भारतीय सुरक्षा गार्ड याद छ जो मलाई भन्दै थियो कि भवनको व्यवस्थापन भारतीय व्यक्तिहरू भाडामा लिन ठीक थिएन। तपाईंले स्वीकार गर्न सक्नुभयो कि यो प्रतिभाको संकेत हो जब तपाईं वस्तुहरूको औचित्यको लागि डाउनड्रोडन प्राप्त गर्नुहुन्छ।

हामी एक वास्तविक योग्यता हुनु आवश्यक छ र हामीले "कास्ट" प्रणाली अवस्थित छैन भनेर बहाना गर्न रोक्नु पर्छ। अवश्य पनि, सिंगापुर अधिकांश ठाउँहरूको तुलनामा धेरै राम्रो देखिन्छ - वा कम्तिमा पैसा भएका मानिसहरूलाई - तर यो अगाडि बढ्न सक्दैन। नाम कलिंग र स्वादहीन विज्ञापनहरू हाम्रो मुद्दाहरूको सब भन्दा कम हो। कसले ख्याल राख्दछ यदि कसैले आफ्नो अनुहार खैरो रंग्दछ वा कसैलाई खैरो अनुहार भन्छ? हामी विचलित नहोस् कि हाम्रो जनसंख्याको एक तिहाइले ती चीजहरूमा विवेकपूर्ण महसुस गर्छन्। हामी आफैंलाई केहि कडा प्रश्नहरू सोध्छौं - के हामी आफैंलाई वास्तवमा हाम्रा "मानव" श्रोतहरू प्रयोग गर्नबाट रोक्दैछौं किनकि हाम्रा पूर्वाग्रहहरू अघि बढ्छन्। आवाज को परे हेर्न र वास्तविक मुद्दाहरूमा पुग्न समय।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?