तपाईं कहाँबाट आउनुभयो?

म यस मर्मको राम्रो भागको लागि मेरो मेजबाट टाढा गएको छु र त्यसो गर्न सजिलो हुन्थ्यो र एक उचित ब्लग प्रविष्टि बाट टाढै रहन्छ। तथापि, 1600 पेंसिल्वेनिया एवेन्यूको नवीनतम ट्वीटरको मालिकको लागि धन्यवाद, मैले केहि लेख्न पाएको छु।

पृष्ठभूमि राम्ररी चिनिन्छ। अधिराज्यले निर्णय गरे कि उसले के गर्ने सबैलाई राम्रो बनाउँछ र "ट्वीटर" को चार कांग्रेसका महिलाहरु भन्छन, "रंग महिलाहरु" को "फिर्ता आउनका लागि फर्किन्छन्" भनेर "टेलिभिजन" भनिन्छ। "एकै ओर, तपाईंसँग" निस्सन्देही xenophobe "को रूप मा व्यक्ति को निवासी को इन्कार गरिरहेको छ, र अन्य मा, उनको समर्थकहरु लाई उनको उदाहरण को रूप मा लेछन ​​कि उनको नायक दुनिया को" कसरी बदसूरत सत्य "बताउँछ।

सधैंको रूपमा, कमेडियनहरूसँग काम गर्न निकै पर्थ्यो र सोशल मिडिया छलफलहरू भावुक भएका छन्। 1600 पेंसिल्वेनिया एवेन्यू को अधिवेशनले उनको ट्वीटरमा द्रुत गरेर आगोमा ईन्धन थप्न जारी राखेको छ। एक राम्रो संख्याका सभ्य व्यक्तिहरू निराश हुँदैछन्, म विश्वास गर्दछु कि अस्तित्वले हामीलाई एक धेरै महत्त्वपूर्ण सेवा गरेको छ कि हामी आफैलाई सोध्न चाहन्छौं कि एक नागरिक बनाउँछ।

स्पष्टसँग सुरू गरौं। ट्वीटर जातिवादी हुनुको उद्देश्य थियो किनभने नस्लवादी बयान स्वाभाविक उत्प्रेरक हो। प्रश्नमा महिलाहरू सबै अमेरिकी नागरिक थिए, जसमध्ये तीन युएस युएसएमा जन्मियो। अर्को साधारण कारक तथ्य हो कि तिनीहरू सेतो थिएनन्। सन्देश स्पष्ट थियो - यी चार गैर-सेतो महिलाहरू "वास्तविक" अमेरिकीहरू थिएनन्, भले ही उनीहरूको पासपोर्ट पासपोर्ट थियो। अधिवेशनका समर्थकहरूले एक महिलालाई आफ्नो ध्यान केन्द्रित गरे जुन अमेरिकामा जन्मेका थिएनन्, एलान उमर, मिशिगनका कांग्रेसका सदस्य। जाहिरा, मासु उमर, जो सोमालियाबाट 10 वर्षको उमेरमा अमेरिका आए "विरोधी-अमेरिकी" हो किनभने उनीहरूले एक ज्ञात शेरियन्त्र कथाको पालन गर्दैनन् कि इजरायलले युरोपेली सभ्यको रूपमा, "भगवान दिनुभएको" दावी गरेका छन् भूरी देखि भूरी मान्छे। जहाँसम्म अधिवेशनका समर्थकहरू चिन्तित छन्, सुश्री उमरले अहिलेसम्म प्रत्येक आतंककारी संगठनको प्रवक्ताको रूपमा ओसामा बिन लाहुनलाई बदलेका छन्। कुनै पनि तर्कसंगत व्यक्तिले देख्नेछ कि यो मात्र श्रीमती उमरले आफ्ना सँगी नागरिकलाई फरक पार्छ, "अमेरिकी-अमेरिकी।"

जस्तै यो यस अलौकिकको वरिपरि घटनाहरू हेर्दै, हामीलाई सोध्न आवश्यक प्रमुख सवाल भनेको "वास्तवमा यो हो कि एक अमेरिकी छ," वा तथ्यको कुरा हो, कुनै पनि नागरिकको नागरिक। के यो जाति वा धर्म हो? यदि तपाईंले इजरायललाई उदाहरणको रूपमा लिनुभयो भने, जवाफ धर्म हुनेछ। इजरायलले आधिकारिक रूपमा यहूदी मानिसहरूलाई "होमल्याण्ड" भन्ने दाबी गर्छन्। जब तपाईं इजरायलको विचार गर्नुहुन्छ, एक स्वचालित रूपमा मानिन्छ कि यो नागरिकहरू स्वचालित रूपमा यहूदी हुन्। यद्यपि, इजरायलका "अरब" नागरिकहरू छन्, जुन प्रायः मुसलमानहरूका लागि र औसत अमेरिकी विश्वास गर्न सक्छन् - क्रिश्चियन। इजरायलका अरब नागरिकहरू पनि यहूदी यहूदीहरूको एउटै अधिकार छन् र उनीहरूले चीजहरू जस्तै इजरायलका सेनामा सेवा गर्छन् (केही जो ओर्थोडक्स यहूदीहरूले गर्दैनन्)। के इजरायलका अरब नागरिकहरू यहूदीहरूलाई भन्दा कम इस्राएलीहरू हुन्?

सिंगापुरमा, जहाँ म बस्छु, हामीसँग यस्तै प्रश्न छ। एक सिङ्गापुरको दौडको बारेमा के हो? हाम्रो संस्थापक पुर्खाहरू मलेशियन फेडरेशनबाट बाहिरिएका थिए किनभने हामी दावी गरेका थियौँ कि हामी मलेसियाले विशेष जाति वा धर्मको बारेमा हुन चाहँदैनौं र त्यसोभए, हामी सिंगापुरका नागरिकहरूसँग भू-स्तरको संस्कृति हो जहाँ हामी पैच छौं। धेरै चीजहरूको काम। म एक जातीय चिनियाँ हुँ जहाँ मलेशिया बोल्ने साथीसँग काम गर्दै एक परियोजनामा ​​जहाँ म दैनिक डोसाइ (दक्षिण भारतीय खाना) दैनिक रूपमा। म तथ्यलाई हेर्छु कि मैले राष्ट्रीय सेवा जस्तै विभिन्न साझा अनुभवहरू र सिंगापुर र सिंगापुरमा बाँध्ने कुराहरू जस्ता विभिन्न व्यञ्जनहरूको प्रेम। यसले मलाई मेरो रेस्टुरेन्ट मालिकको जस्तै भन्दा बढी सिंगापुरलाई बनाउँछ, जो नैतिक रूपमा कोकेशियान हो र वर्दीमा एक दिनको सेवा कहिल्यै नगर्ने तर "सिंगल" बोल्छ र होकिनकी (फ्रान्सेली उच्चारणको साथ) बोल्दछ र डराउनीको कष्टको बारेमा च्याट गर्दछ। म मेरो बिल तिर्न संघर्ष गर्दा, तिनी एक अपेक्षाकृत सफल व्यवसाय चलाउँछ जुन अन्य सिंगापुरहरू बेरोजगार हुने काम गर्दछ - उदाहरणका लागि, मलाई भन्दा भन्दा सिंगापुर भन्ने अधिक दावी दिने?

मैले एक विशेष देशसँग सम्बन्धित भाग लिन खोजेको छु र मेरो मान्छेसँग सम्बन्धित फोकस। मेरा आमाबाबु, ती धेरै पक्का हुन् कि तिनीहरू "चीनी मूलको सिंगापुर" हुन्। म "चिनियाँ" तर चीनबाट होइनन् जस्तो लाग्छ। मेरो लागि, सिंगापुर जहाँ म शारीरिक रूप बाट आधारित छ जहाँ यो घर हो। तथापि, मैले चिनियाँ डायनार्पा चीनमा पश्चिमी संसारको शहरमा घरको रूपमा देखेको छु।

यद्यपि म क्यान्टोनजस्तै क्यान्सर बोल्छु, यो भाषा थियो जुन धेरै वर्षसम्म मैले एक सुन्दर ठुलो सञ्जालमा सम्हाल्ने भावना दिएँ (तपाईंको चिनियाँ भाषा बोल्ने मानिसलाई अंग्रेजी भन्दा अन्य कुरामा मान्छे ले खाना राम्रो हुन्छ भनेर सुनिश्चित गर्दछ)। मैले भनेँ, मेरा एक ग्राहकले एक पटक सोध्नुभयो, "के तपाई ताज चीज हुनुहुन्छ भनेर निश्चित हुनुहुन्छ, उनी अधिक भारतीय लाग्छन्।" उहाँसँग एक कुरा छ, मैले हिन्दीको बिट्स उठाएको छु, जसले मानिसलाई प्रभाव दिन्छ, जुन भाषा बोल्छ। म अझै पनि हुककिनेको शब्द चयन गर्न सक्दिन, सिंगापुरको चिनियाँ भाषाको बहुभाषी भाषा (म यसको साथ सिंगापुरमा पुग्छु किनभने सबैले मान्दछन्, म Peranakan हुँ - जो आंशिक रूपमा पनि सही छ)।

म अझै पनि के कुरा गर्न खोज्दैछु, मलाई के बनाउँछ। यसका लागि उनीहरुसँगको सम्बन्धको बारेमा जानकारी गराईएको छ। यसका बारेमा जानकारी गराईएको छ। यसका बारेमा जानकारी दिईएको छ। हातहरू)।

यदि म निरन्तर काम गर्ने कोसिस गर्दैछु कि म एक व्यक्तिको रूपमा हुँ, मलाई मान्न चाहन्छु कि राष्ट्रहरू पनि आफ्नो राष्ट्रिय पहिचानको साथ गर्दैछन्। को लागी, जो मलाई राज्य चाहिन्छ, जुन मेरो राष्ट्रीकरण गर्दछ भन्ने कुनै निर्णायक जवाफ छैन, म सबैलाई आफैलाई प्रश्न सोध्न चाहन्छु। यो केवल प्रश्न सोधेर मात्र दैनिक आधारमा यो एक चीज पुग्छ जुन तिनीहरूले जवाफ चाहन्छन्।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?