र बहादुरको भूमि र नि: शुल्क गृह

यो कुनै गोपनीय छैन कि म डोनल्ड ट्राम्प को राष्ट्रपति को रूप मा नहीं पसंद गर्छु। म विश्वास गर्दछु कि उनको नीतिहरु केहि पहलुहरु मा अल्पकालिक लाभ हुन सक्छ, लामो अवधि मा, उनको बुजुर्ग व्यवहार र आप्रवासन र विदेशी नीति मा गंदी नीतियों को दुनिया र अमेरिका को लागि बुरा हुनेछ यति धेरै बारे

केहि अमेरिकिहरु जो मलाई थाहा छ कि उनको अध्यक्ष को लागी मेरो मनन हुन सक्छ कि यस तथ्य संग गर्न को लागी केहि हुन सक्छ कि मेरी व्यक्तिगत राजनीति बायाँ को लागि झुकाव हो या म समझ नहीं आउँछ कि "व्हाइट अमेरिका" द्वारा विस्थापित को बारे मा मेक्सिकोका माइग्रेन र चीनबाट "अनुचित" प्रतिस्पर्धा र कम रसिया र रूस र भारतको लागि विश्वव्यापी चरण हराउने।

ट्रम्प प्रशासनको लागि मेरो मनपर्ने कुनैसँग पनि गर्न को लागी केहि छैन। म आफैलाई विशेष गरी राजनीतिक बायाँ वा दायाँमा खसेको छैन। मेरो प्रोफेसर मध्ये एक (लन्डन मा बस्ने एक क्यानडा लेडी) ले भने कि उनको टाउको मा उदारवादी सोच राखन मा विफल भयो। म पनि विश्वास गर्दैनौं कि सरकार कुनै खास चीजको समाधान हो (मलाई रूढिवादी आंदोलनको रेगन संस्करणमा राख्छ, यद्यपि सिंगापुरमा मैले अनुमान गरेको छु कि मैले एक लुई बायाँ कट्टरपन्थीको बारेमा सोचेको छु)।

म यो कुरालाई जोड दिन्छु कि म 'आन्तरिक आप्रवासी' सन्देशहरूको लागि आदर्श लक्ष्य हुँ। म मेरो देशमा जातीय बहुमतको साथ रहन्छु र म "कलेज स्नातक" हुँ जुन मेरो विगत तौलियामा नीलो-कलर नौलो लाग्न थाल्नु केवल समाप्त हुने भेट्न थालें। यद्यपि, जब म कम से कम यसलाई बर्दाश्त गर्न सक्थे भए तापनि, म बुझ्छु कि म एक कुशन कार्यालयको कामको अधिकार छैन (जसलाई मेरो विचारमा अधिकृत गरिएको छ) र मेरो जीवनमा गरिब र गहिराईको गल्ती छैन संसारका अन्य भागहरु देखि। त्यसैले, मलाई माफ गर्नुहोस्, म मात्र "आवासीय विरोधी विरोधी" भावनात्मक वा आन्तरिक बनाउन सक्दैन।

मेरो परिवार व्हाइट अमेरिकाबाट छ। आमाबाबुले छुट्याएर व्हाइट अमेरिकन दुवै दुबई गरेपछि मैले लाटरीलाई धम्की दिए। मेरो आमाको दोस्रो विवाहमा, मैले एक अद्भुत सौतेला पार्यो, लीले मलाई मेरो स्टेसनस्टर, क्यारोलले मेरो विस्तारित परिवारको नेतृत्वमा ल्यायो। मेरो बुबाको दोस्रो विवाहबाट, मैले सबैभन्दा अचम्मको नानी, जोआन पाएको छु। मेरो लागि, मेरो परिवार को यस भाग को प्रतिनिधित्व गर्दछ किन अमेरिका अमेरिका मा धेरै तरिका मा सबै भन्दा ठूलो राष्ट्र हो र म यो एक जातीय चीनी को रूप मा भन्न को लागि जो एक मजबूत र जीवंत चीन को लागि तत्पर छ।

केले अमेरिकालाई ठूलो बनाउँछ? खैर, तथ्याङ्कहरू चमकदार छन्। चीनको विशाल र तीव्र वृद्धिको बावजूद, अमेरिका अझै पनि जीवनका थुप्रै पक्षमा बाटो जान्छ। यो संसारको सबैभन्दा ठूलो अर्थव्यवस्था, संसारको सबैभन्दा नयाँ विश्वविद्यालय र सबैभन्दा उच्च टेक्निकल उन्नत सैन्य मेशिन (वास्तविकताको रूपमा, अमेरिकाले 26 भन्दा बढि अग्लो राष्ट्रहरू भन्दा बढी खर्च गर्दछ - जसको 25 सहयोगीहरू हुन् वा तिब्बती साथीको रूपमा एक पल्ट " चीन यसको सैन्य आधुनिकीकरण गर्दैछ तर 1 9 50 देखि आधुनिकतामा आधारित छ)।

मेरो लागि, यो केवल तथ्याङ्कहरू हुन्। चीन केवल तथ्य हो कि सबैभन्दा धेरै अधिक मानिसहरू र जब चीन सबैभन्दा ठूलो अर्थव्यवस्था हो भने औसत अर्थतन्त्र सबैभन्दा ठूलो अर्थव्यवस्था हुनेछ, औसत चीन औसत अमेरिकी भन्दा कम गर्न महसुस हुनेछ। चीन केहि टेक्निकल सेक्टर (ई-वाणिज्य र ई-भुक्तानी मेरो अघिल्लो पोष्टमा रहेको जस्तो) मा धेरै उन्नत छ तर संसार अझै पनि नवाचार मा नेतृत्वको लागि सिलिकन घाटीमा देखिन्छ। अमेरिका अझै पनि संसारमा नियम गर्दछ र म यसको एक राम्रो कारणको लागि विश्वास गर्छु, र त्यो कारण मेरो अमेरिकी परिवारमा भेट्न सकिन्छ।

संसारको अमेरिकी प्रभुत्वको कुञ्जी यसको संसारको बाँकीमा खुला हुने क्षमतामा छ। त्यहाँ अमेरिकाको बारेमा केहि कुरा हो जुन मानिसहरू त्यहाँ जान चाहन्छन् र केवल त्यहाँ जान हुँदैन - त्यहाँ जानुहोस् र सफल हुनुहोस्। ट्रम्प र गिरोहले "शितोल" राष्ट्रहरूको बारेमा उजुरी गर्न सक्छ तर यो धेरै मानिसहरू हो जसले स्थानमा काम गर्दछ। एक दक्षिणी ब्याप्टिस्टको रूपमा मैले थाहा पाएँ, "अमेरिकनहरूले मेक्सिकोका बारेमा सधैं शिकायत गर्छन् तर यसको मेक्सिको जसले आधारभूत सेवाहरू चलाउँछन्।"

र यो केवल मेक्सिको जो अमेरिकामा आउन र राम्ररी गर्न चाहन्छु। सिंगापुरमा मेरा सबै भन्दा राम्रो मित्रहरू एक नेपाली प्रवासी हुन् जुन उनीहरूले विश्वास गर्छन्, किनभने ट्रम्पको बावजूद, यो ठाउँ जुन तपाईले गर्नु पर्छ सबै काम गर्न कडा मेहनती र अमेरिकन मा जान्दछन्, दौड वा धर्म जस्तै कुराहरू जबसम्म मान्छेले तपाईलाई कडा मेहनतको माध्यमबाट सफलता पाउनुभयो तबसम्म कुरा नगर्नुहोस्। मलाई पाकिस्तानी निर्णायक मित्र छ जसले संयुक्त राज्य अमेरिकामा राम्रो काम गरेको छ र तथ्य यो हो कि उहाँ मुस्लिम हुनुहुन्छ र एक अँध्यारो छाला टोन छ कि ओरेगनमा बहुसंख्यक मानिसहरू कसरी हेर्छन् भनेर कारक होइन।

म यस तथ्यको कुनै रहस्य छैन कि म धेरै अमेरिकी विदेश नीतिसँग सहमत छु, विशेष गरी अरब विश्वमा। तथापि, म पनि विश्वास गर्छु कि अमेरिकाले संसारको लागि कृतज्ञ हुनका लागि गरेका छन्। युरोपमा (एक महाद्वीप जुन मैले मेरो रचनात्मक वर्षको लागि घर भनिन्छ); यो "मार्शल प्लान" थियो जुन युरोपको दोस्रो विश्वयुद्ध पछि पुनर्निर्माण गर्न मद्दत भयो। एशियामा एक महाद्वीपले हाल घर फर्काउँछ, यो अमेरिकी सेना हो जसले स्थिरता राखेको छ र अमेरिकी शिक्षाले धेरै सफल व्यापारिक नेताहरूको दिमागलाई ढाल्न मद्दत गरेको छ।

ट्राम्पाइटहरूले मलाई आक्रामक रूपमा असहमत हुन सक्छ, मैले देखेको छु कि अमेरिकाले वास्तवमा युरोपबाट (विशेष गरी जर्मनी) र एशिया (जापान, भारत र स्पष्ट चीन) प्रतिस्पर्धाको बावजुद "प्रतिस्पर्धा दिईएको" छ। जेक वेल्श, जनरल इलेक्ट्रिक को पूर्व सीईओ (जस्तै जीई कुनै न कुनै पैच मा जा रहयो हो, यो भन्न को लागी एकदम अधिक सफल व्यवसाय साबित भएको छ - ट्रम्प संगठन) .नसले तर्क दिए "तपाईं चीन को बढती को बारे मा शिकायत गर्न सक्छन् या तपाईं अवसरहरू चीनले तपाईंलाई प्रदान गर्दछ।

मेरो परिवार अमेरिकाले खुसी हतियारको साथ स्वागत गर्न जारी राखेको छ तापनि मेरो आमाबाबुले उनीहरूको दोस्रो द्वन्द्वमा विवाह गरेन। जब मैले नर्रालाई भने, जेनीको बारेमा मेरो बुबाको दोस्रो पत्नी, उनको पहिलो प्रतिक्रिया थियो "मेरो पालोलाई भन्नुहोस्, परिवारमा स्वागत छ।" मेरो लागि, अमेरिका हो र यही कारण हो कि अमेरिका ट्राम्पको बावजूद ठूलो बनिरहेको छ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?