'काम गर्ने mums' र गर-यो-सबै भ्रम


सुश्री नीला मैक गिलटन द्वारा
निदेशक - अन्तर्राष्ट्रिय (सामरिक साझेदारी)
Deakin University

"कामदार आमा, तपाई यो कसरी गर्नुहुन्छ? न केवल तपाईं एक नौकरी धारण, तपाईं पकाउनु, सफा, बगैचा, नर्स, मोटरसाइकल, ट्यूटोरियल र लन्डन - सबै आश्चर्यजनक हेर्दै। "

आधुनिक मातृत्वको यो जश्न चित्रण सामान्य छ जस्तो कि यो पागल छ।

हजुरआमाले भनेका छन्- "मैले भनेकी थिइनँ," मैले भनेँ- "मैले भनेँ। केक।

त्यसोभए आधुनिक मामले कसरी यो गर्छ?

सजिलो। हामीलाई सहयोग छ। (र यदि हामी गर्दैनौं, हामी पीडा भइरहेको छौं।)

म दुई "मजाक" को "काम माई" हुँ "मेरो पतिले कहिल्यै" काम गर्ने पिता "भनिन् - र एक चैंपियन प्रतिनिधि। म असामान्य रूपले यो नगर्नुहोस्।

यसको सट्टा, हामी आफूलाई न्यान्स, क्लीनर, बगैचा र हस्तक्षेपको साथ घनिष्ठ छौं। हजुरबुबाहरू उल्लेख गर्नुहुन्न। हामीले जीवनलाई सजिलो बनाउन हरेक सम्भव सेवा प्रयोग गर्दछन् - बाल हेरविचार गर्न किराने वितरण, Airtasker र पार्टी कोटर। हामी जुन आनन्द उठाउँछौँ, परिवारको लागि के महत्वपूर्ण छ र सबै चीज बाहिर आउनु हुन्छ।

मेरो काम, चाहे मांग छ, लचीला छ, र म नियमित रूप देखि अन्तर्राष्ट्रीय कार्य असाइनमेंट को आनंद लेता हूं। (एक लामो दिन काम पछि सफा होटल कोठा को ढोका खुल्ला छ शीसर आनंद।)

म कसरी सुअवसर पाएको छु भन्ने बारे कुनै धारणामा छु। मलाई थाहा छ कि मेरो बालबालिकाको जन्मदिनको पार्टीमा खानपानको बारेमा मलाई घमण्डले मलाई मित्रहरू जित्न सक्नेछैन। तर न त के भन्छु कि मैले आफैलाई भ्याउ-वें पिएँ।

मलाई धेरै महिलाहरु माथि उल्लेखित सबै भूमिकाहरू पूरा गर्छन् - क्यारियर, कर्मचारी, क्लीनर, लाउन्ड्रेस - र कि भुक्तानीको लागि भुक्तानी विकल्प छैन। यीमध्ये धेरै महिलाहरू कष्ट भोगिरहेका छन्। बेलायतमा आधिकारिक तथ्याङ्कहरू महिलाहरूले 70% भन्दा बढी कार्यस्थलमा तनावको सम्भावना हुने सम्भावना छ, र शोधकर्ताहरुले भ्रामक कोस मा "गर-यो-सबै महिलाहरु" को पुस्ताको चेतावनी दिएका छन्।

अष्ट्रेलियाका आंकडाहरू समान रूपमा असम्भव छन्: शोध देखाउँदा महिलाहरू पुरुषहरूको तुलनामा पर्याप्त घण्टौं (घरमा र सशुल्क काममा) काम गर्छन, ती कामहरू गर्दा पुरुषहरूलाई सजिलै फ्याँकिन्छ, र प्रायः सधैं बिरामीका बच्चा र बुबा आमाबाबुको लागि जिम्मेवार हुन्छन्, जब आमाबाबु दुवै काम गर्छन्। पुरै समय।

कुनै संदेह छैन, यो सबैलाई बाध्य गर्न माम को लागि, लिंग असमानता एक प्रमुख समस्या हो। (कार्यस्थल माग र आर्थिक वास्तविकताहरूले दुविधामा योगदान दिन्छ।)

सबै कारणहरू जुन हामी (खुसी, स्वस्थ) गरौं-यो सबै आमाको मिथकलाई रोक्न रोक्छौं। चीजहरू सजिलो हुँदा सजिलो लाग्दछन्, घरेलु जिम्मेवारीबाट पुरुषहरू रिलीज गर्दछ (ती महिलाले गरिरहेको छ - यहाँ मेरो लागि कुनै आवश्यकता छैन); हामी बाहिरी रूपमा धेरै घण्टा काम गर्दछौं (म सबै केहि गर्छु, र मैले एक 'उचित' काम पाएको छु!); र लचीलापन देखि बहाने नियोक्ताहरु (तपाईं के मतलब छ कि तपाईं coping नहीं गर्दै छन् - कडा मेहनत गर्न को लागी काम र पारिवारिक जीवन को हुन सक्छ?)

म सिद्ध छैन, तर म खुसी छु। मद्दत बिना, म यी आठ वर्षको माथिका भन्दा पहिले बाँचेको छैन। त्यसैले मेरो स्थानमा अन्य आमाहरू किन मदत पाउन सक्दैनन् - वा स्वीकार्छन् उनीहरूको मद्दत?

यो ठूलो, ठूलो समस्यामा तल, फोडा हुन्छ - महिलाहरू यहाँ हेर्न, प्रशंसा, वर्गीकृत र वर्गीकृत छन्। तस्बिर सबै कुरामा रहन्छ, र उत्तम पेलो कपकोकहरू विशेष गरी इन्स्टाग्राम पोस्टहरू हामीलाई पूर्ण रूपमा जटिल बनाउँदछ।

मलाई यो ब्रिटिश लेखक क्याटिन मोरन बाट यस्तो बोली मन पर्छ: "" जब एक महिला भन्छिन्, 'मलाई केही गर्न नसक्ने हो!', के उनी साँच्चै मतलब छ, 'यहाँ म यहाँ हुन चाहनेको लागि केही छैन।'

उत्तम आधुनिक आमा फोकस गर्ने परिणाम हो जुन हामी हो, हामी के गर्छौं - वा चाहनु - पृथ्वीमा हाम्रो छोटो समयमा। कसलाई हेर्ने बारे चिन्ता रोक्नुहोस् - मद्दत पाउनुहोस्, वा ईमानदार हुनुहोस् कि यो कति कठिन छ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?