हाले ब्रान्डमा अवसर Galore

सुश्री नरेहाती ग्यारण, खाता कार्यकारी, दायाँ हुक संचार द्वारा

हेलल - यो त्यो पाँच अक्षर शब्द हो जसले लगातार मुस्लिम र गैर-मुस्लिम समाजमा बहस बढाउँछ। परिभाषा अनुसार 'हाल्ल' एक अरबी शब्द हो र पारंपरिक इस्लामिक कानून मा अनुमति योग्य वा वैधानिक छ भनेर बुझाउँछ। धेरै जना खाना खाने र पेय पदार्थको साथमा हेलिकप्टरलाई छिटो तुरुन्तै मिल्दछन्, विशेष गरी मासु तर कमले उनीहरूलाई थाहा छ कि हाल्लम अवधारणा मात्र मासुभन्दा बाहिर जान्छ, किनभने यो समग्र समग्र इस्लामिक जीवनशैलीको समावेश गर्दछ।

यो खानाको बारेमा मात्र होइन?

कतिजना मानिसहरू यो महसुस गर्न सक्दैनन् कि हल्पिक अवधारणा एक व्यक्ति द्वारा भइरहेको छ भन्दा बढी लागू हुन्छ। प्यू रिसर्च सेन्टरको अनुसार, मुस्लिम जनसंख्या 2015 देखि 2060 सम्मको समग्र संसारमा जनसंख्याको रूपमा छिटो बढ्ने अनुमान गरिएको छ, जुन 1 9 8 9 0 बाट 1 9 8 9 देखि 2060 सम्ममा 3 अर्ब डलर पुगेको छ। यो एशिया प्रशांत क्षेत्र र साथै विश्वव्यापी रूपमा हेलल सेवा र उत्पादनको लागि मागमा वृद्धि भएको कारण धेरै कारण हुन सक्छ।

यात्राको पुन: परिभाषित गर्दै

तूफानद्वारा संसारलाई हेलिकल पर्यटकको चाँडो वृद्धि हो। यो रिपोर्ट गरिएको छ कि मुस्लिम पर्यटकले खर्च 2020 सम्म 2020 सम्म अमेरिकी डलर बढ्ने तयारी भएको छ, मुस्लिम पर्यटकहरूको बढ्दो संख्यासँगै 121 मिलियन डलरदेखि 156 मिलियन सम्म। जबकि हलाल पर्यटन बजार को मूल तीर्थयात्रा देखि ग्रस्त हो, यस उद्योग को लोकप्रियता प्राप्त भएको छ किनकि मुस्लिम पर्यटकहरु लाई अधिक खर्च को शक्ति वाला कारण लोकप्रियता प्राप्त भएको छ।

मास्टरकार्ड-अर्धवार्षिक रूपमा अध्ययन गरीएको ग्लोबल मुस्लिम ट्र्याक इन्डेक्स (जीएमआई) 201 9 ले चार 'सेवा गर्न आवश्यक छ' भनी मुस्लिमहरूलाई यात्राको क्रममा आवश्यक छ - हलल भोजन, प्रार्थना सुविधाहरू, पानी-अनुकूल वाशरूम र इस्लामफोबिया। थाइल्याण्ड र जापान जस्ता धेरै देशहरूले मुस्लिम पर्यटकहरूका लागि यस्ता सेवाहरू प्रदान गर्न बार्डवागनमा गएका छन् जुन उनीहरूको पहिलो हाल्टल होटेल खोल्दै आएका छन्। यी होटलहरूले मुस्लिम अभ्यास गर्ने सुविधाहरू प्रदान गर्नका निम्ति उनलाई हाल्ल-प्रमाणित भोजन, प्रार्थना कोठा, र पुरुष र महिलाहरूको लागि पनि अलग स्विमिंग पूल जस्ता सुविधा प्रदान गर्दछ।

फैशनमा मानदण्डहरू तोड्दै

हलाल पर्यटन को बावजूद, हलाल फैशन उद्योग को पछिल्लो केहि सालों मा नयाँ जमीन तोड दिए छ। हेलो फैशनले कपडाहरू र नारी र शरिया-अनुपालनमा उल्लेख गर्दछ, जहाँ कपडाहरू सामान्यतया ढीला-फिटिंग हुन्छन् र अतितर (अरबी भाषाको लागि अरबी) राख्छन्। हिजाब-पहिएदार प्रभावकारी र मोडेलको उदयले अलिकति संग्रहहरू डिजाइन गर्न प्रसिद्ध ज्ञात डिजाइनरहरूको मुट्ठी पनि बनाएको छ। पारंपरिक महिलाहरु को सर स्कार्फ आधुनिक मुस्लिम महिला को लागि पुनः डिजाइन गरिएको छ जो फैशन सम्बन्धित गतिविधिहरु र खेलहरु मा संलग्न गरेर पूर्णतम जीवन बिताने को इच्छुक छ। इटालियन लक्जरी फैशन हाउस, डोल्से र गब्बानाले हिजोब र अहायतको एक संग्रह जारी गरे जुन 2016 मा मध्य पूर्वमा मुस्लिम ग्राहकहरु लाई लक्षित गरिएको थियो। लोकप्रिय जापानी फैशन रिटेल ब्रान्ड, युनिकोलोले डिजाइनर र इन्टरनेट व्यक्तित्व, हना ताजिमालाई सहयोग गरेका छन। 2017 मा महिलाहरु को लागि खेलकूद हिजाब को शुरुवात गर्ने पहिलो प्रमुख ब्रान्ड थियो। खेल उद्योग मा आदर्श को बिरुद्ध, सोमालियन अमेरिकी सुन्दरता थियो जो पहिलो मोडेल को रूप मा देखा प्रतिष्ठित स्पोर्ट्स इल्लिग्रेटेड बिकिनी मुद्दामा एक हिजाब र बर्र्किनी लगाउँनुहोस्। यस्ता उदाहरणहरू देखाउँछन् हेलल बजारलाई गल्ती गर्न पश्चिमी र गैर-मुस्लिम समुदाय अधिक खुल्ला छन्।

फैशन उद्योगको समान, हलल सुन्दरता उत्पादनहरूले संसारभरबाट उपभोक्ताहरूको दिमाग र दिमागहरूमा नपुगेको हो, न केवल मुस्लिम। हलाल सौन्दर्य उत्पादनहरूमा इस्लामिक कानूनले गर्दा सामग्रीहरू समावेश हुँदैन, जस्तै शराब र कुनै पनि पशु द्वारा उत्पाद। जल-घुलनशील वा सास फेर्नेल पोलिसहरू वर्दीमा सुन्दर र अमेरिकन-अमृत प्रसाधन प्रसाधन र ओली जस्ता ब्रान्डहरूको साथमा धेरै मुस्लिम महिलाहरू बीच लोकप्रियता हासिल गरिरहेका छन्, जसले इस्लामिक जीवनशैलीको अनुहारमा सुन्दर महिलाहरू सुन्दर लगाउन सजिलो बनाउँदछ।

हाल्ल ब्रान्डहरूको लागि थप जागरूकता सिर्जना गर्दै

यो बिना कुनै संदेह छ कि हलल उद्योग पछिल्लो केहि वर्ष मा एक घटना भएको छ। केवल मध्य पूर्वमा सीमित हुन के लागी प्रयोग गरिएको छ, अब एशिया प्रशांत, युरोप र सिंगापुर पनि सिंगापुरका अन्य भागहरूमा दृढ फुट्दै जान्छ। 2021 मा आगामी हलको हब हाम्रो सानो रातो डटमा खोल्न सेट गरिएको छ "दक्षिणपूर्व एशियामा यसको प्रकारको सबैभन्दा उन्नत" हो र यसले विश्वको आँखामा सिंगापुरको हमाललाई परिदृश्यलाई घृणा गर्नेछ।

हाल्ल उद्योगको लागि ठूलो अन्तर्राष्ट्रिय दर्शकहरू खिच्ने सम्भावनाको साथ, यी ब्रान्डहरूले आफ्ना उत्पादनहरू अझ प्रभावकारी रूपमा बजारमा थप प्रयास गर्नुपर्छ। यसबाहेक, युवा मुसलमानहरूले कसरी हाल्टल सेन्ट्रल उत्पादनहरू पनि बजारमा ल्याइएका ठूला भागहरू छन् भनेर सोचेका छन् कि उनीहरूले सोशल मिडिया च्यानलहरूमा बढी खर्च शक्ति र प्रभाव पाउँछन्।

अज्ञानता मात्र शिक्षा संग लडाई हुन सक्छ र त्यहाँ सामग्री मार्केटिङ खेल्न सकिन्छ।

हाल्ल उद्योगको विकास गर्न मद्दत पुर्याउन विश्वव्यापी रूपमा गैर-मुस्लिम उपभोक्ताहरूको पन्त गर्ने धारणा र व्यतीत शक्ति पनि एक प्रमुख पक्ष हुन्। शिक्षा र अधिक मिडिया एक्सपोजरको माध्यमबाट यी उपभोक्ताहरू हेलल उद्योगको बारेमा धेरै चिन्तित हुनेछन् र हानिकारक उत्पादनहरू र सेवाहरू केवल मुस्लिमहरूका लागि होइन तर सबैको लागि मात्र होईन।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?