यो तस्वीरको बारेमा सबै हो

एक महिना पहिले एक बिस्टोटको ग्राहकले GrabPay को प्रयोग गरेर आफ्नो बिल तिर्न निर्णय गरे। प्रक्रिया अत्यन्त सरल थियो। हामी बिल राशिमा चिच्याउँथ्यौं, GrabPay विकल्प र ग्राहकलाई QR कोड स्क्यान गरे र हे प्रोटोको बिल भुक्तानी गरिएको थियो।

यो एक अद्भुत अनुभव थियो। यसले अहिले हाम्रो प्राविधिक प्रविधिको बारेमा विचार गर्दै प्रयोग गरी "नगद" लेनदेन को "वास्तविकता" देखिरहेको थियो। एकले स्पष्टता र क्षणिक भावनाको क्षण पर्थ्यो कि तपाईंले भविष्यलाई हेर्दै हुनुहुन्छ।

यो थिएन। बिल तिर्नको लागि कसैले "मोबाइल टेक्नोलोजी" को प्रयोग गरिरहेको बेलामा विशेष महसुस गरेन र यो केही व्यक्तिहरूको लागि यो मामला जस्तो देखिन्छ। केही महिनाहरूमा हामीले "GrabPay" प्रयोग गर्न विकल्प स्थापना गर्यौं। मैले ग्र्यापपीय प्रयोग गरेर भव्य कुल दुई लेनदेन देखेको छु।

यसको विपरीत, सम्पूर्ण रेस्टुरेन्ट मा हाम्रो अधिकांश लेनदेन क्रेडिट कार्ड देखि आउँछ र एक चीज मध्ये एक कुरा हो कि हामी मध्ये अधिकांश नोटिस गर्छन क्रेडिट कार्ड को, विशेष रूप देखि चमकदार धातुहरु, जो बैंकों को पेशकश को ग्राहकहरु लाई उच्चतम। जाहिर छ, तपाईंलाई व्यवस्थापन को तहत केहि लाख डलर को लायक सम्पत्ति को आवश्यकता हो ("एUM" टेक्नोलोजी जग्गा मा)। जब कसैले तपाईंलाई चमकदार कार्ड दिन्छ, यो एउटा चिन्ह हो जुन तपाईले बनाएको व्यक्तिको उपस्थितिमा हुनुहुन्छ।

त्यो अन्तिम वाक्य एक समस्या वा बरु एक अवसर हो, तपाईं तालिकामा भएको कुन पक्षको आधारमा। बैंकहरूको लागि, क्रेडिट कार्डको अन्त्यमा सबै भन्दा ठूलो पैसा स्पिनरहरू मध्ये एक हुन्थ्यो। यसले हामीलाई बैंकबाट पैसा उधाराउन अनुमति दिन्छ बिना धेरै कागज काम गर्न वा कुनै संपार्श्विक राख्नु पर्छ। क्रेडिट कार्डहरूमा ब्याज दरहरू उच्च छन्, वास्तवमा क्रेडिट कार्डहरूमा रूचि सम्भवतः विश्वमा कहींपनि उपलब्ध उच्चतम कानूनी ब्याज दरहरू हुन्। यसको माथि, क्रेडिट कार्ड जारीकर्ताले व्यापारीबाट प्रत्येक लेनदेनको प्रतिशतको अंश लिन्छ (यो के तपाई आदर्श मध्य मान्छे हुनुहुन्छ)।

यसको विपरीत, GrabPay ले लेनदेन आधारमा व्यापारी चार्ज गर्दैन (व्यापारी द्वारा शुल्क लिने हरेक पैसा उसको लागि राख्न वा राख्ने छ) र प्रणाली वास्तविक पैसामा आधारित छ, जस्तै क्रेडिट कार्डको सन्दर्भमा उधारको विरोध GrabPay वा कुनै पनि समान प्रणालीको प्रयोग गरेर तपाईंलाई अनावश्यक कानुनी मुद्दाहरूमा प्राप्त गर्दैन। (मैले प्रकट गर्नुपर्दछ कि मेरो क्रेडिट कार्ड ऋण छ, जुन नियन्त्रणमा हुँदा, मेरो वेतनको ठूलो अंक लिन सक्छ।)

यदि तपाइँ आधारभूतहरू हेर्नुभयो भने, GrabPay र अन्य समान प्रणालीहरू व्यवसाय र उपभोक्ता दुवैको लागि राम्रो भुक्तानी प्रणाली हो। एक क्रेडिट कार्ड लेनदेन मा एकमात्र लाभार्थी क्रेडिट कार्ड जारीकर्ता हो। त्यसोभए हामी किन "विकसित" संसारमा "GrabPay" प्रणालीहरू अनुकूलन गर्न हिँड्न र चेक-इन र सबै क्रेडिट कार्डहरू जस्तै पुरानो प्रविधिहरूमा चिपचिँदैछौं।
मलाई विश्वास छ कि जवाफ मार्केटिङ मा छ र जसरी पुरानो फैशन उत्पादन जस्तै क्रेडिट कार्ड मार्केट गरिन्छ। चेक लेखन लेख्न र चेक प्राप्त गर्न "जादुई" केहि छ र यो क्रेडिट कार्ड को ट्रुजर पनि छ।

क्रेडिट कार्डको मार्केटिङ पहिलो दर भएको छ। प्लास्टिकको त्यो टुक्रा मात्र एक लेनदेन बनाउने एक माध्यम हो। यो एक प्रतीक हो जुन तपाईं हो र यो मान्छे को जीवन शैली को उपयोग गर्न को लागि घोषणा गर्दछ कि अधिकांश भन्दा केवल सपना देख सकते हो (यो विशेष रूप देखि सही छ जब यो हवाई मील प्रचार को लागी आउछ - Amex Krisflyer - स्वाश क्रेडिट कार्ड को बारे मा सोच एक स्विश एयरलाइन मा उडान गर्नुहोस)।

मलाई लाग्छ कि धातु क्रेडिट कार्ड जस्ता किटबैंकको अटिमा, अमेरिकन एक्स्प्रेसको सेन्टुरियन कार्ड वा युनाइटेड प्रवासी बैंक (यूओबी) रिजर्व कार्ड। निस्सन्देह यी "निमन्त्रणा मात्र" हो र प्राविधिक जग्गामा तपाइँ जारी रहेको बैंकसँग केहि लाख AUM (व्यवस्थापन अन्तर्गत व्यवस्थापन) हुन आवश्यक छ। मान्छे जसले मलाई यी कार्डहरू हात पुर्याउछ मान्छेले "सशक्त पार्छ।"

मैले स्वीकार गर्नुपर्दछ कि म यस सम्बन्धमा "स्टार-लिटर" भएको धेरै दोषी हुँ। मेरो आकस्मिक सर्फिङ बानीहरूमा, म यो क्रेडिट कार्डहरू प्राप्त गर्ने जानकारीमा नेटको सर्फ गर्न चाहन्छु। "वाह," यो राम्रो हुनेछैन भने यो म कार्ड बाहिर निकाल्न सक्छु "र" वाह, यसले मलाई नयाँ पहिलो कक्षा क्याबिनमा उड्न मद्दत गर्नेछ "जब मैले यी कुराहरू देख्छु मेरो दिमागलाई पार गर्दछ।

यो ठीक छ के बैंकों गिनती गर्दै छन्। जबसम्म मैले काम गरिरहेको छु, म बिल भुक्तानी गर्ने स्थितिमा छु। जबसम्म त्यहाँ कार्डहरू स्वीकार गर्ने व्यापारीहरू हुन्छन्, तिनीहरूले सभ्य शुल्क कमाउँछन्। तुलना गरेर, क्यूआर कोड स्क्यानिङको बारेमा विशेष वा ग्लैमरस केहि छैन - मेरो बारेमा धेरै भन्नुहुन्न जब मैले कोड स्क्यान गर्छु?

एक स्थान छ जहाँ मोबाइल भुक्तानीहरू वास्तवमा हटाइएका छन् चीन, जहाँ, बिस्टोटोटको एक पीआरसी ग्राहकको रूपमा बताउँछ- "भित्री मागहरू पैसा पनि प्रयोग गर्दैनन् - तिनीहरू कोडहरू वा क्याट वा अलीप्याई स्क्यान गर्न सक्छन्।" यी प्रणालीहरूले किन राम्रोसँग काम गरे चीन तर कम राम्रो ठाउँमा।
सायद जवाफ आवश्यक छ। चीनको बैंकिंग प्रणाली कुख्यात ढिलो र SME मित्रवत छ तर एकै समयमा चीनमा धेरै प्रविधि प्रतिभा छ। त्यसोभए, चिनियाँ ग्राहकहरू र व्यवसायका लागि राजनैतिक आम्दानीको काम गर्ने तरिका पत्ता लगाउँछन्। यो अमेरिका मा मामला छैन वा हिम्मत म सिंगापुर भन्छु।



मार्केटिङ निवेश कार्यहरू र लामो समयसम्म यो केहि चीज गर्न भावनात्मक संलग्नक सिर्जना गर्दछ। शायद यो GrabPay र अन्य प्रणालीहरू मनपर्ने ब्रान्डिङ काममा काम सुरु गर्न समय हो।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?