जीवनमा एक विशेष अवधि संग जोड्दै

मैले सोचेँ कि सोशल मिडियाले सधैं राम्रो प्रेस र आमाबाबुको किशोरी केटीको रूपमा प्राप्त गर्दैन, म यस तथ्यलाई डराउँछु कि बच्चाले अप्ठ्यारो रकम खर्च गर्न प्रयोग गरिरहेको थियो वा यो वेब अनुप्रयोगमा जीवनको आनन्द उठाउनको सट्टा। वास्तविक मान्छेसँग (मजाक हुनु, म वास्तवमा घर ल्याउन सक्ने कुनै पनि टाउकोमा एक बन्दूक पकडिरहेको थियो)।

यद्यपि, म वास्तवमा सामाजिक सञ्जालको लागि धन्यबाद हुने सुन्दर कारण हो, विशेषगरी फेसबुकमा, केही घटनाका लागि धन्यबाद। पहिलो ग्राहक एक जना बिस्टोटोटमा हिंडेको र मलाई बताउनुभएको थियो कि उनलाई बिर्तामा पठाइएको थियो जो चर्चरको कलेजमा मेरो जूनियर थियो। त्यसो भए उनीहरुसँगको सम्बन्धको बारेमा जानकारी गराईएको छ। यसका बारेमा जानकारी गराईएको छ। यसका बारेमा जानकारी गराईएको छ। तपाईले तपाईको ब्लगको बारेमा जानकारी गराउनुभएको छ। मेरो पेय अन्तमा, मैले ब्लगरबाट "विदेशी शिक्षा" बारे लेख्नको लागि सोधिएको टेक्स्ट पनि प्राप्त गर्यो।

 त्यसोभए, यो मात्र उचित लाग्छ कि मैले प्रयास गर्नुपर्छ र चर्चरको कलेजमा बिताएको सात वर्षका बारेमा केही विचारहरू पेन्टिङ् गर्नुहोस् (ती पाँच वर्षहरू एक बोर्डको रूपमा बिताईयो)। बोर्डिङ स्कूलमा जाँदै थियो कि मेरो स्कूलमा विशेष गरी रोचक सम्बन्ध भएको थियो कि यो पढ्नको लागि जहाँ एक मात्र स्थान थिएन; यो ठाउँ थियो जहाँ मैले घर भनिन्।

म "महान" शिक्षाको बारे मा च्याट गर्न जाँदैछु जुन मैले विदेशमा अध्ययन गरिरहेको छु। जब मैले प्राप्त गरेको शैक्षिक परिणाम अर्को स्तरमा पुग्न पर्याप्त सम्मानजनक थिए, उनीहरूले तपाईंको "मातृभूमि" बाट शिक्षा लिने सम्पूर्ण कथा बताउँदैनन् (र जब मेरो आमाले मलाई प्राय: सम्झाउँछ, म उनीहरूका लागि इङ्गल्याण्डमा बस्छु। साढे वर्ष, मेरो मातृभूमि के हो भन्ने प्रश्न हो।) तपाईंको "मातृभूमि" लाई स्कूल जाने जानेको वास्तविक कथा तपाईंले जीवन प्राप्त गर्ने अनुभवहरू र मानिसहरू भेट्नुहुन्छ र मानव सम्बन्ध विकास गर्नबाट आउछ।

म मजाक संग शुरू गर्छु मेरो धेरै सहयोगीहरु संग छ कि इङ्गल्याण्ड मा उन वर्षहरु मध्ये सबै भन्दा राम्रो चीज रग्बी (यूनियन) र क्रिकेट को सराहना थियो। यद्यपि मैले स्कूल रग्बी वा क्रिकेट टीमहरू कहिल्यै बनाएको छु, मैले तीन वर्षसम्म घरको स्तरमा रग्बी खेलेँ र म दुवैको बारेमा बुद्धिमानी कुरा गर्न सक्नुहुन्छ। मलाई यो थाहा थिएन तर पछि को जीवन मा मलाई भुगतान गर्ने एक राम्रो भाग क्रिकेट पागल भारतीय नागरिक हुनेछ र समझौते को नियमहरु को सम्बन्ध मा सील को सम्बन्ध मा एक सम्पत्ति थियो। म पनि किवी, अष्ट्रेलिया र दक्षिण अफ्रिकीहरूको ठूलो संख्यालाई मित्र बनाउनेछु। जबकि यो अक्सर जेनेनमा भनिएको छ, यी दुई खेलहरू इङ्गल्याण्डको एक सानो शहरमा स्कूल जानबाट बुझ्न मलाई उचित अन्तर्राष्ट्रिय तहमा सञ्जाल गर्ने क्षमतासँग लैजान सकिन्छ।

संयोगवश, मेरो जीवन को त्यो अवधि देखि एक मेरो रग्बी टीम को कप्तान थियो र उनले दुवै वरिष्ठ र जूनियर बोर्डिंग हाउस को कप्तान थियो, जबकि म थियो जो दुवै बोर्डिंग घरों मा सबै भन्दा ठूलो योगदान को पुरस्कार जीता थियो।
मेरो जीवनको दोस्रो तर बढी गहिरो भाग मैले मित्र बनाएको हुँ। यस सन्दर्भमा, म फेसबुकको आविष्कारको साँच्चै कृतज्ञ छु, जसले मलाई सम्पर्कमा रहन र मानिसहरूको जीवन बाँच्न अनुमति दिन्छ कि त्यो महत्त्वपूर्ण अवधिको लागि मेरो जीवनको अंश थियो। मेरो मतलब, हामी स्कूल छोडेर 25 बर्ष भन्दा बढी भएको छ र म केहि हजार मिटर टाढाबाट छु तर तर एक पटक केहि हेलो हिल गर्न सक्षम हुन जीवन बिताउनु राम्रो हो।

मैले मुख्य प्रश्न सोधे कि मान्छे सोध्नु हुन्छ, यो मेरो लागि कसरी थियो, जाहिरा नै एक जातीय चिनियाँ, दक्षिणी इङ्गल्याण्डमा बस्दै, WASP भरिएको शहरमा। मेरो जवाफ दुई स्तरमा रहन्छ।
पहिलो, म सम्भवतः पूर्वी पश्चिमी सांप्रदायिक सम्बन्धको लागि महान परीक्षण मामला होइन। मेरो मुख्य भाषा अंग्रेजी हो र घरमा भाषा अंग्रेजी हो (यद्यपि मैले क्यान्सर बोल्दै मेरो चाचीसँग र मेरो परिवारको साथ, घरको मुख्य भाषा वियतनामी रहेको छ, यद्यपि म अंग्रेजीमा मन्डारिन र जेनीमा हुङ्गसँग कुराकानी गर्दछु)।

दोस्रो, इंग्ल्यान्डमा मेरो बस्दा उत्तम भएन, म वास्तवमा मानिसहरूसँग मर्नु भएन किनभने मलाई सही छाला रंग थिएन। म शायद "विदेशी विदेशी" को लागि एक निराशा थियो निराश थियो। "स्वतन्त्र एसएसजी" को लागि एक टुक्रा लेखन सम्झना र मैले चर्चर मा बनाएको मित्रलाई धन्यवादको लागि म एक समुदाय को बाहिर को रूप मा एक साथी को रूप मा देख्न को लागि धन्यवाद। सबैभन्दा विदेशी जो मैले पाएको तथ्य तथ्य थियो कि म स्थानीय भाषामा विभिन्न भाषामा आदेश गर्न सक्छु (जब मेरो स्कूलमा राम्रो साथीहरू थिए, मैले सोचेका थिए कि स्थानीय चिनियाँ मालिकले कोनसन थियो - तर फेरि फेरि, उनीहरूको एकाधिकार थियो चिनियाँ खानाको शहरमा, जुन त्यो खराब थिएन)।

प्रायः भन्दा अधिक, म समुदायको एक स्वीकार गरिएको भाग थियो, जहाँ मान्छेले मलाई "राम्रो ब्ल्लो" वा "शित" भन्ने देखे, र किनकि म अन्य ठाउँबाट आएको हुँ जुन मैले स्कूलमा भेट्थे मैले जीवनलाई हेर्ने तरिकालाई आकार दिन थालेका थिए। मैले पनि पुरानो विद्यालयका साथीहरूबाट केही भ्रमण गरेका थिए।


म धेरै सिंगापुर र दक्षिणी पूर्वी एशियाई क्षेत्रमा बसेको छु र जर्मनीमा मामको अजीब क्रिसमस भ्रमणको अपवादको साथ, सबैभन्दा पहिले मलाई मध्य पूर्व हो भन्ने सम्भव छ। मेरो लागि धेरै सानो कारण हो ब्रिटेनमा फर्कने कुरा, तथ्य भन्दा अन्य कि यो साथीहरूको यस समूहमा धन्यवाद जसले जीवनको विशेष भाग बनायो धन्यवाद राम्रो हुनेछ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?