आगो मान्छे

नौकरी प्राप्त गर्न सम्भवतः कसैको जीवनमा प्रमुख मील का पत्थरहरू मध्ये एक हो। एक नौकरी, हामी मध्ये अधिकांश को लागि मुख्य तरीका हो जसको हामी हामिलाई निरन्तर आय को बढावा दिछन र हामिलाई एक परिवार को बढाने मा मदद गर्दछ र हाम्रो उमेर को केहि हद सम्म आरामदायक छ।

नौकरीहरू न केवल बाटो हो जसमा हामी आफैलाई राख्छौं; तिनीहरू प्रायः भागको लागि हुन्, जसको अर्थ हामी समाजमा पहिचान गर्छौं। हामी जीवितको लागि गर्छौं र जहाँ हामी काम गर्दछौं एक निश्चित उद्देश्य उद्देश्य प्रदान गर्दछौं। म पुरानो मान्छेहरूको संख्यामा सोच्न चाहन्छु जसले वास्तवमा उनीहरूको सन्तानलाई यो कानून वा मेडिकल विद्यालयमा बनाएको छ। "पेशेवर" गर्व को एक प्रमुख उदाहरण मध्ये एक मेरो मेरो जीवाद को तरिका मा रक्षा विज्ञान संस्थान या "डीएसओ" मा एक ईन्जिनियरिङ् भए जसमा तपाईं पुरातन भारतीयहरुमा दोषी ठहरा सकते हो, जसमा जाति जाति को रूप मा तपाईं शाब्दिक रूपमा एक निश्चित काममा जन्मिएका थिए र तपाईंको नाम तपाईंले जीवितको लागि गर्नुभएको के प्रतिबिम्ब हुनुपर्दछ।

त्यसकारण, तपाईं कल्पना गर्न सक्नुहुन्छ, आधुनिक पूंजीवादी प्रणालीमा सबैभन्दा भावनात्मक रूपमा चार्ज गरिएको कार्य मध्ये एक रोजगारीको अन्त्य हो। जब तपाईं कसैलाई आगो लगाउनुहुन्छ, तपाई केवल जीवित बनाउनको आफ्नै माध्यम लिनु हुनुहुन्न, तपाई वास्तवमा हुनुहुन्छ, आफ्नो जीवनको एक भाग लिन। मानिसलाई बेपत्ता पार्ने कामलाई पीडा हुन सक्छ, विशेषगरि यदि तपाईं प्रकृति द्वारा निर्दोष हुनुहुँदैन (जुन म पक्कै होइन)।

मैले परिसरमा काम गरिसकेपछि, मैले विभिन्न अवसरहरूमा मानिसहरूलाई बोक्नुपरेको छ। कम्पनी परिसरमा छ, जिसका अर्थ छ कि कुनै पैसा तिर्न पैसा छैन। एक तरल पदार्थले टाढा बन्द गर्नु पर्छ कि यो कुन सानो पैसा त्यहाँ छ भनेर, वास्तवमा संरक्षित छ। यसैले, बिना वेतन को छोडेर मान्छे लाई एक आवश्यकता हो। पूर्व निर्देशकहरुलाई टर्मिनल सामान्यतया एक सरल औपचारिकता छ। भारतीय र बांग्लादेशी श्रमिकहरूको समूहलाई बेवास्ता गर्ने व्यक्तिलाई भुक्तानी नगरेको र शायद पैसाको महत्त्वपूर्ण रकम उधारेको व्यक्तिले सम्भवतः सबै भन्दा मनपर्ने अनुभवहरु मध्ये एक हो जुन कसैको माध्यमबाट जान सक्छ। मैले यसलाई दुई पटक गरें र यो सजिलो छैन। मलाई निर्दोष जस्तो लाग्छ जब मलाई निर्दोष, सभ्य मानिसहरु मर्नु भएको छ।

यद्यपि, हामी एक पूंजीवादी प्रणालीमा बस्छौं र मानिसहरू फायरिङ त्यो प्रणालीको भाग र पार्सल हो। व्यवसायहरू पैसा बनाउन र सामाजिक कल्याण सिर्जना गर्न व्यवसायमा छन्। कर्मचारी कार्य गर्न को लागी काममा लागेका छन् र यदि ती कार्य सस्ता र राम्रो हुन सक्छ (कोही एआईको आगमन सँगै, कोही सामान्यतया केहि पनि हुन्छ) र, किन व्यापार सस्ता र अधिक प्रभावकारी तरीकाको लागि जान हुँदैन?

त्यहाँ पनि कर्मचारीहरू हटाइने बेला पनि छन्। मलाई सानो राजनीतिक शित्यानहरूको बारेमा सोच्नुहोस् जुन उनीहरूको सहकर्मीहरूलाई गल्ती गर्ने तरिकाहरूको सोच राख्ने तरिकाहरू (यो समूह हो जुन प्रत्येक प्रबन्ध गुरुले प्रश्नलाई बोल्नु पनि भित्ता गर्न सुझाव दिएका छन् भने प्रश्नकर्ता एक स्टार कलाकार हुन्)। त्यहाँ पनि कर्मचारीहरू जसको व्यक्तिगत जीवन यस्तो हो कि काममा उनीहरूको कार्यक्षमता प्रभावित हुन्छ (गिनाको कारणले गर्दा मेरो परिवारमा कहिल्यै स्वीकार गरेन किनकी एक कारणले मलाई काममा बोलाउन र मलाई पछाडि हाल्नु थियो। यसको विपरीत यसको होइन)।

म सिद्धान्तमा काम गर्छु कि बोकाउने व्यक्तिहरू सधै तुरुन्तै, इमानदार र मानवीय ढंगमा हुनुपर्छ। यदि कर्मचारी समस्यामा छ भने, तपाईंले तिनीहरूलाई स्थानमा बोक्नु पर्छ। "जहरीला" सेबको कारणले कार्यविधि कार्य प्रक्रियामा अवरोध भन्दा खराब छ।

एक कर्मचारीले आफ्नो सम्भावना प्रदर्शन नगरेको एक कर्मचारी संग व्यवहार गर्ने एक मामला हो, जवाफ शायद कर्मचारीलाई सल्लाह दिईएको छ र भन्यो कर्मचारीलाई बेवास्ता गर्न मौका वा दुई प्रदान गर्न।
सामान्यतया बोल, एक पनि ईमानदार हुनु पर्छ। यदि तपाईं वास्तवमा मान्छे राख्न सक्नुहुन्न भने, तपाईंले तिनीहरूलाई थाहा दिनु पर्छ।

त्यस दिन जहाँ नियोक्ता र कर्मचारी बीच सम्बन्ध सम्बन्धी विवाहको सम्बन्ध लामो भयो। अन्तिम चोरीमा मैले गरे, भारतीय कर्मचारीहरूले वास्तवमा मलाई भने, "चिन्ता नगर्ने महोदय, हामी जान्दछौ कि तपाईं केवल आफ्नो काम गर्दै हुनुहुन्छ।"

फ्लिप पक्षमा, कर्मचारीहरूले पनि "लोहा चावलको कटोरा वा लोहेको रोटी टोकरी (पश्चिमी पाठकहरूको लागि)" को अवधारणालाई बुझ्नै पर्दछ। प्रकृतिलाई आरामको लागि इरादा थिएन, र जसलाई नियोक्ताहरूले सानो र सस्ता छनौट गर्ने मौका पाउनेछन्, कर्मचारीहरूले पनि विकल्पहरू छन् जसले नियोक्ताहरूलाई परिवर्तन गर्नेहरू वा बढ्दो उद्योगहरूको प्रशंसा गर्ने विकल्पहरू छन्।

 म मेरो चाचाले बोकेको थियो। मलाई लाग्छ गरीब मान्छेले परिवारबाट धेरै फ्याक प्राप्त गर्नुपर्दछ। मैले त्यसलाई कहिल्यै दिएन। हामीले मलाई बर्खास्त गरिसकेपछि एक बर्ष वा यति लंच गर्थे र मैले वास्तवमा मलाई धेरै कुराहरू सिकाउनको लागि धन्यवाद दिए। त्यस्तै गरी, म प्रभावी ढंगले "बंग PR पीआरबाट टाँस्दै थिएँ," मैले वास्तवमा महसुस गरे कि मेरो जीवन अझ राम्रो भयो। मैले "सऊदी दूतावास अय्यूब" गरे र पछि आईआईटी र आईआईएम रोजगार पाए। यद्यपि, मेरो वित्तीय स्थिरता वा "एजेन्सी" हुन सक्छ कि ठूलो निगम हो जो एक एजेन्सीमा रहेको वर्षको साथ। यद्यपि, मैले "व्यक्तिगत रूपमा" G2G "काम गर्ने सुअवसर पाएको छु। Webber Shandwick मा AVP हुनको लागी, मैले कसैलाई भने, "तपाइँले वेबबर शेण्डविक युएस भन्दा बढीको लागि बढी गर्नुभयो।" यी अनुभवहरू जुन म गर्भवतीको केहि निश्चित कुरा संग लाग्न सक्छु। मैले मेरो बिरुवालाई अरू केही गर्न को लागी मौकाको रूपमा देखे र यो कुरा हो कि हामीले श्रमिकलाई अनुमति दिनुपर्छ।

म दृश्यको हुँ जुन हामीले के आवश्यकता छ, श्रमको बढि गतिशीलता हो। रोजगारीहरू महत्त्वपूर्ण छन् तर तिनीहरूले हामीलाई परिभाषित गर्दैनन्। हामी किन एक आप्रवासन नीतिमा जोड दिन्छौं जसले एक विशेष कम्पनीको कामदारलाई सम्बन्ध राख्दछ। निस्सन्देह, हामी संसारलाई एक ठूलो सेवा गरिरह्यौं भने हामीले परिस्थितिहरू सिर्जना गरेका थियौ जुन कामदारहरू अझ बढि बढ्न उत्प्रेरित हुन्छन्।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?