बेस्ट कल्याण कडा प्रशिक्षण हो

मेरो राष्ट्रिय सेवा बैच तपाईंले रोचक बोलाउन सक्नुहुनेछ। हामी एक "प्रयोगात्मक" ब्याच थिए - एक 60s र 70s को "ब्रिट बल" विचार र 90s र 2000s को "tech-wizz" सेना को बीच मा पकडे। हाम्रो ब्याच हामीले कसरी प्रयोग गर्ने क्यूईजरले संक्षेपमा राम्रो छ - FH88 र ​​FH 2000।

एफएच 2000, यस समय सिङ्गापुर आर्टिलरीको गर्वमा अद्भुत हाइड्रोलिक्स थियो जसले हामीलाई हर्नियामा बेरोजगारी राउन्डको बिरुद्ध बिना हर्नियाको विकास नगर्न अनुमति दिईयो (मैले भनें कि सिंगापुरको 155 बन्दुकहरू हाम्रो वर्तमान प्रधानमन्त्रीलाई विकासको लागि धन्यवाद फ्लिकर रमर), जुन पुरानो M71 र M71S सँगको अवस्था थिएन। यद्यपि, प्रिमसको तुलनामा, हाम्रो टाउको हिलिजर, "एफएच" बन्दुकहरू अवशेष हुन्। मैले आफ्नो बन्दूक ड्रिलको बारेमा एक जवान बन्दूक कमांडर सोध्न सम्झन्छु र उहाँले मलाई डरलाग्दो थियो कि म एक विदेशी भाषा बोल्दै थिएँ। त्यसोभए, S3 (अपरेशन अफिस) भेडाले मलाई बताए कि "बन्दूक ड्रिल" लाई "धक्का बटनहरू" भनिन्छ।

हाम्रो उपकरणको के हो हाम्रो मानिसहरू भन्दा पनि के हो। हामीलाई "खराब" मानिएको थियो किनभने MP को वास्तवमा सुन्न मन लाग्यो जब आमाबाबुले सेना शिविरको बारेमा गल्ती गरे र हामी फोम गद्देमा सुत्न थाल्यो। यद्यपि, आजका भर्तीहरूसँग, हामी असूचीकरणमा हाम्रो लागि जारी गरिएको गोद माथि भएको थियो। हामी हाम्रा पूर्ववर्तीहरू र हाम्रो उत्तराधिकारीहरू भन्दा कम र अधिक ठुलो भन्दा थोपा अधिक पलिश गरियो।

यसको कारण यो थियो किनभने सेनाले निर्णय गर्यो "यो सैनिकहरूको लागि कल्याण" भनिन्छ भन्ने कुराको समय थियो। यसको अर्थ के थियो? आधिकारिक रूपमा, यो अर्थ थियो कि संगठन जस्तै थियो कि यो जमीन मा ग्रन्ट्स को हेरचाह गर्न को लागी प्रचार गरिरहेको थियो र वरिष्ठहरुलाई तपाई संग शारीरिक प्राप्त गर्न अनुमति थिएन।

यद्यपि, "कल्याण" ती दिनहरूमा नयाँ बजाउने क्रममा, मेरो वरिष्ठ निर्देशकहरूमध्ये एकले हामीलाई सधैं बताउने कुरा गरे कि, "बेस्ट वेयरफेयर तीव्र प्रशिक्षण हो।" तर यो समयमा एक क्लिच जस्तो लाग्यो। यो वाक्यांशमा उत्कृष्ट ज्ञान समावेश छ, विशेष गरी जब तपाईं आधुनिक राजनैतिक परिदृश्य हेर्नु हुन्छ र तथ्य यो हो कि हामीले गरेको सबै प्रगतिको बावजुद, जीवन धेरै वर्ष पहिले भन्दा कठिन छ जस्तो लाग्छ।

एकैछिनमा एकजना साथीहरुसँग भेटघाट गरेकी थिईन। मैले सोधेँ, "तपाईलाई थाहा छैन।" उनले भने। दुवै शिविरहरूको समाधान अनिवार्य रूपमा सरकार हो। त्यसोभए, के यो सरकारबाट हामी के चाहानु हुन्छ? दुर्भाग्यवश, उत्तर सोशल सेवाहरूमा अधिक खर्च वा (यो प्राय: एक अतिरिक्त छ) केहि निश्चित समूहका व्यक्तिहरूलाई चेरीमा काटेर राख्नु।

दुवै पक्षले हराएको गुमाएको जस्तो देखिन्छ। सरकारले अपेक्षाकृत सजिलै संग काम गर्न सुनिश्चित गर्न एक महत्त्वपूर्ण भूमिका खेल्छ। सरकारले व्यवसाय र समाजको आवश्यकतालाई सन्तुलनमा महत्वपूर्ण भूमिका खेल्छ।
तथापि, सरकार धेरै मामलाहरुमा आत्म-सेवा इकाईको एक साता हो र तपाईं कसरी सबैको लागि सरकार प्राप्त गर्न सक्नुहुनेछ भनेर सोध्न चाहन्छ।

म विश्वास गर्छु कि सरकारहरू मूलधारमा जानुपर्छ, अर्थात् समाजमा सरकारको भूमिका बुझ्नै पर्छ। यो उत्कृष्ट खेलको खेलको तुलनात्मक रूपमा वर्णन गरिएको छ। सरकार पिच र रेफरीको प्रदायक हो।

जब तपाईं यस तरिकालाई हेर्नुहुन्छ, तपाईले बुझ्नुहुनेछ कि सरकार त्यहाँ अवस्थित सेवा जस्तै पूर्वाधार, सुरक्षा र स्वच्छता प्रदान गर्न त्यहाँ छ। सरकारले यो सुनिश्चित गर्दछ कि व्यवसायहरू चिसो हुनसक्छन् तर एकै समयमा कर्मचारीहरूले शोषण गर्दैनन्। सरकारलाई कुनै परिस्थितिमा व्यापार गर्नु हुँदैन।

सरकारको प्रमुख भूमिकाहरू मध्ये एक आधारभूत संरचना उपलब्ध गराइन्छ र आधारभूत ढाँचाको सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण रूप शैक्षिक आधारभूत संरचना हो। दक्षहरू भएका व्यक्तिहरूले रोजगारी पाएका व्यक्तिहरू भन्दा राम्रो र रोजगारीका कामहरू तिर्छन्। म सिंगापुरमा बस्छु, जुन शिक्षा र प्रशिक्षणको साथमा छ। स्याङ्जा बजारमा एक अर्काको ज्यान गएको छ। बिदेशी पर्यटकहरुको संख्या बढ्दै गएको छ। कुञ्जी चालक अर्ध-कंडक्टरहरू प्रयोग गर्थे किनभने हाम्रो सानो आबादीले सही क्षमताहरू प्रयोग गर्दथ्यो। अब, हामी अन्य उद्योगहरूमा फोकस गरिरहेका छौं।

तपाईं भन्न सक्नुहुन्छ कि सिंगापुर सरकारले आफ्नो मान्छे को लागि राम्रो कल्याण प्रशिक्षण मा छ र मान्छे राम्रो काम पाउन सक्छ भनेर सुनिश्चित गर्न भनेर बुझेको छ। राम्रो तरिकाले प्रशिक्षित व्यक्तिको राष्ट्र हो जसले बेरोजगार व्यक्तिहरूको गुच्छा गर्नुको सट्टा रोजगारी तिर्न सक्दछ जुन हस्तान्तरणहरूको आशा गर्नेछ।

तथापि, एक पूर्व पत्रकारको रूपमा भने, "हामी शिक्षाको प्रत्येक मंत्रीलाई गोली हान गर्नु पर्छ - हामीलाई हरेक वर्ष धेरै विदेशीहरूलाई आवश्यक छ कि काम गर्न को लागी अर्थव्यवस्था सिर्जना गर्न र यो देखिन्छ कि स्थानीयहरूले रोजगारीद्वारा काम गर्न सक्दैनन्। अर्थतन्त्र। त्यसपछि, तपाईंले सोध्नुभयो, स्थानीय अर्थव्यवस्था द्वारा बनाईएको रोजगारहरूको स्थानीयहरू किन सक्दैनन्? तपाईं एक चीजमा उनीहरूको सामान्य कुरा देख्नुहुन्छ, जुन शिक्षा प्रणाली हुन थाल्यो। "

त्यसोभए, यो स्थानीय प्रणालीको बारे के हो, जुन आधारभूत कौशलहरू उकालोमा धेरै राम्रो छ, अहिले सिर्जना हुने कामहरूको लागि आवश्यक मानिसहरू सिर्जना गर्दैन?

ठीक छ, म प्रणालीमा एक विशेषज्ञ होइन (वास्तवमा, म प्रणालीमा यति खराब भएन कि मेरी आमाले पत्रकारितामा मेरो क्यारियरलाई दिनुभएको थियो) तर मलाई संदेह छ कि हाम्रो प्रणाली राम्रो हुन्छ, यसले मान्छेहरू उत्पादन गर्ने राम्रो प्रणाली भित्र काम गर्न सक्छ तर मान्छे जो परिवर्तन परिस्थितिको सामना गर्न सक्दछन्, जो बाधाको उमेरमा जीवित रहने को लागी एक महत्वपूर्ण कौशल हो।

जबकि सिंगापुर सरकार "retraining" र "आजीवन" सिकन जस्तै चीजहरूमा ध्यान केन्द्रित गर्न सही छ ताकि मानिसहरू नयाँ उद्योगहरूमा सिर्जना गर्न सक्दछन्, प्रश्न भनेको - के यो वास्तवमा के सरकारले आफ्नो जनतामा चाहन्छ?

म सानो असामान्य हुँ किनभने मैले एक कामदारको रूपमा मेरो काम गर्ने जीवनको अझ राम्रो भाग बिताएँ। म विश्वको सबैभन्दा ठूलो आशिष्को रूपमा "गीग" अर्थव्यवस्थाको बारेमा सोच्दैछु। चीजहरू जस्तै "उबर" र "एयरबर्न" सशक्त छन्। म आफ्नो अतिरिक्त कोठा मा महिना को केहि दिन को लागि किन किराए मा नहीं सकतां यदि मलाई अतिरिक्त मुद्रा ल्याइयो या मेरी आय को पूरक हो? 9 देखि 6 सम्म स्थिर छ, यो पैसा कमाने को मात्र रूप हुन सक्दैन।

तथापि, यसको मान्छे मेरो जस्तै, जसलाई सरकार संदेह संग लाग््छ किनकी हामी "गीग" अर्थव्यवस्था मा एक मानसिकता छ कि हाम्रो अस्तित्व स्वयं बनाइयो। हामी एक बहुराष्ट्रीय या सरकार देखि एक अपमानजनक शक्ति को एक उपहार को रूप मा एक नौकरी को देखेनन। एक काम मात्र छ - पैसाको लागि समय परिवर्तन गर्ने एक तरिका। हामी बुझ्दछौ कि, तपाईले दिनुभएको कामको मालिकले यसलाई टाढा लैजान सक्छ। त्यसोभए, हामीले केहि अन्य खोज्नु पर्दछ।

अर्कोतर्फ, जो स्थिरतामा प्रयोग भएको हो जो फरक फरक हुनेछ। तपाईं एक आश्रित दिमाग को विकास गर्दा तपाईंको एक मात्र आय स्रोत हो जुन तपाईंको लागि यो एक नियोक्ता मा निर्भर नगर्ने गैरकानूनी बनाउँछ। त्यस प्रणालीमा उठाइएका व्यक्तिहरूको लागि, "गीग" अर्थव्यवस्था पृथ्वीमा नरक छ।

सरकारहरूलाई बुझ्नैपर्छ कि कल्याणका लागि सर्वोत्तम रूप भविष्यको लागि मानिसहरूलाई तालिम दिनु हो। व्यक्तिहरूलाई कल्याण हस्तान्तरणको आशा गर्ने व्यक्तिहरूको सट्टा आफ्नै आफ्नै काम गर्न सक्ने हुन सक्छ। जब सिंगापुरका सरकारहरू जस्तै मानिसहरू मानिसहरूलाई काम गर्नमा मूलभूत कुञ्जीहरू सिकाउन धेरै राम्रो भएको छ, कतिजनाले आफ्ना मान्छेहरूलाई पछिल्ला सोचाइलाई प्रशिक्षण दिएका छन्? यदि सरकारहरू सामाजिक कल्याण प्रदान गर्ने बारे गम्भीर छ भने, यो समय उनीहरूले प्रशिक्षित व्यक्तिहरूलाई पछिल्ला सोच गर्न समय दिए।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?