आदर्शवाद एक्लै व्यावहारिक छ

सिंगापुरहरूले ठूलो गर्व मनाउने चीजहरूमध्ये एक, यो तथ्य हो कि हामी एकदमै "व्यावहारिक" व्यक्ति छौं। हामी आफैलाई "वास्तविकता" मा बस्ने व्यक्तिको रूपमा सोच्न चाहन्छौं र हामी "पू-पो" गर्छौं जसले हामी "सपनाहरू" को रूपमा मान्दछौं। यो हाम्रो स्पष्ट छनौट गर्दा हेर्दा यो स्पष्ट छ। हामी PAP को बारे मा कुक र मोन सक्छ तर जब धक्का आउँदछ, हामी उनलाई snuggly रखो जहाँ तिनीहरू द्वारा र ठूलो तिनीहरूले जीवन सहज राखेका छन्। म हाम्रो पूर्व राष्ट्रपति मध्ये एक बारे मा सोच्नु भएको छ जसले हामीलाई सम्झाउछ कि "को रूप मा यो कार्यालय" को आवश्यकता छ।

एक तरिकामा, म सिंगापुरमा यो मानसिकता छ भनेर अत्यन्त कृतज्ञ हुँ। मलाई लाग्छ कि हाम्रो समृद्धि को एक भाग यस तथ्य को तल रहेको छ कि हाम्रो मान्छे को एकदम सामान्य भावना छ, जो हामीलाई काम गर्न को लागी काम गर्न जान्छ र हाम्रो बच्चाहरुलाई स्कूल पठाउन को लागी ड्राइव गर्दछ। हामी एक व्यक्ति हो जुन अनावश्यक क्षमता जान्न को लागी चीजहरु हाम्रो लागि राम्ररी होईन कुनै फर्किन सक्छ कि हामी कति जटिल दुखाइ हुन सक्दछौं।

यद्यपि, मानसिकतासँग दुईवटा महत्वपूर्ण समस्याहरू छन्। सबैभन्दा स्पष्ट यो तथ्य हो कि हामी अर्ध-सभ्य राजनीतिक नेतृत्वको साथ आशिष् दिइयो। तपाईले हाम्रो विगतको संस्थापक प्रधानमन्त्री श्री ली कुआन य्व र उनका उत्तराधिकारीहरूको बारेमा के भन्नुहुन्छ, तर उनीहरूले प्रायः सबै चीजहरू हासिल गर्न सफल भए। म यो भन्न कहिल्यै टाढा छैन तर सिंगापुर भनेको धेरै तरिका हो कि एक देश हुनुपर्छ - धनी, स्वच्छ, हरियो र सुरक्षित। म, उदाहरणका लागि, मेरो 20 वर्षीया छोरीको कुरा गर्दा चिन्ता नचिन्नुहोला जब उनी रातको ढोकामा घर फर्किन्छन्। एक पटक एक जना अंग्रेजले मलाई भने, "म सिंगापुर भेट्टाउन सकिएको छु किनभने यो सुरक्षित-सुरक्षा भनेको स्वतन्त्रता हो।"

सिंगापुर दौडने मानिसहरू पूर्ण र निष्कपट र सक्षम भएका छन् र उनीहरूले सिर्जना गरेका वास्तविकता एक पटक फेरि, त्यहि हो। यस सन्दर्भमा "व्यावहारिक" व्यक्तिले मात्र अपेक्षाकृत राम्रो तरिकाले प्रणालीमा फिट गर्नुपर्छ। स्कूल जानुहोस्, जागिर पाउनुहोस् र हे, तपाईलाई थाहा हुनु अघि, तपाईंसँग बहुमूल्य सम्पत्ति हुनेछ।

तथापि, के हुन्छ जब चार्ज व्यक्ति कम योग्य वा कम अपमानजनक भयो। के यो हुन्छ कि तिनीहरूले एक वास्तविकता सिर्जना गर्दछ कि तिनीहरूलाई र तिनीहरू एक्लै सुइट गर्दछ। एक व्यावहारिक व्यक्ति यसलाई लागू हुन्छ र त्यो वास्तविकता को लागी मान्छे द्वारा बनाईएको वास्तविकता को अनुकूल राख्छ, जो केहि सत्य को बारे मा कुनै चीज नहीं दि्छ जो केवल एक सच्चाई को बारे मा छ कि केवल सूट।

सिंगापुरमा, हामीसँग यसको सट्टामा सही उदाहरण छ। उनीहरूको राजनीतिक दल र राजनीतिक प्रणाली थियो जसले संरक्षण र प्रणालीमा काम गरेको थियो जहाँ यो बुझ्यो कि एक निश्चित जातीय समूहको मात्र मान्छे जहाँ प्रणालीबाट लाभ उठाउन सकिन्छ। सबैजना यो बाहेक अरूले चाँडै सानो लालची गर्ने निर्णय गरे र प्रणालीमा कमजोरीहरूको शोषण गरे जब सम्म वास्तविकता यस्तो भएन कि यो अधिकांश मानिसहरुको लागि अपरिहार्य थियो। मेरो मलेशियाका धेरै साथीहरूले बताएका छन् कि 2018 को चुनावको बारेमा सबै भन्दा ठूलो चीजहरू तथ्य हो कि मान्छे मलय, चिनियाँ र इन्डियनको तुलनामा "मलेसिया" को रूपमा भेला हुन्छन्।
यो दोस्रो बिन्दुमा जान्छ - त्यहाँ कुनै प्रगति छैन, राजनीतिक, वैज्ञानिक वा आर्थिक हो कि कुनै प्रकारको आदर्शवाद वा यस संसारको रूपमा देख्न सक्ने क्षमता हो जस्तो कि "यो" हो भन्दा के हो।

मलाई स्वीकार्नु भएको थियो; म विश्वविद्यालयमा हुँदा जब म सिंगापुर सिंगापुरमा थिएँ। मैले मेरो अधिक आदर्शवादी भाइहरू कलेजको हल्लामा सोधे। मेरा मतलब, म बुझ्न सकेन कि मानिसहरूले पूंजीवादको बारेमा गल्ती गरे, एक प्रणाली जसले मेरो सानो राष्ट्रलाई लाभ पुऱ्याएको थियो। मलाई भनिएको छ कि यो एक चरण हो जुन पश्चिमी विश्वविद्यालयका छात्रहरू मार्फत जान्छन् र उनीहरूले काम गर्ने संसारको वास्तविकतामा एक पटक परिवर्तन गर्छन्।


एक समृद्ध, व्यावहारिक पूर्वी एशियाई समाजमा जीवन बिताईएको दुई दशक पछि, मलाई यो रिचर्ड गर्न इच्छुक छु। यद्यपि, वास्तविकता स्वीकार गर्नको लागि धेरै कुराहरू भनिएको छ जस्तै, त्यहाँ एउटा खतरा हो कि तपाईलाई वास्तविकता स्वीकार गर्नु भएको छ कि तपाईले बिर्सनु भएको छ कि यो राम्रोको लागि परिवर्तन हुन सक्छ।

म मेरो पूर्व ग्राहकको बारेमा सोच्दै थिएँ, जनरल इलेक्ट्रिक कमेन्ट फाइनान्स, जनरल इलेक्ट्रिकको भाग, जुन थमस एडिसन द्वारा स्थापित गरिएको थियो, उजुरी गर्ने व्यक्तिले बत्ती बल्ब आविष्कार गर्नुभयो। सायद एडिसन मेरो साथी सुनौसमको विद्यार्थीको अर्थमा आदर्शवादी थिएन। यद्यपि, उनीहरूलाई संसारको प्रकाश देखाउने क्षमता थियो जुन व्यक्तिगत आगोमा निर्भर थिएन - यसैले बिजुलीको बत्ती बल्ब र धेरै अन्य अन्य उत्पादनहरू।

संसारको दुई सबसे अमीर पुरुषहरू, अर्थात् जेफ बेजोस र बिल गेट्सले जीवनको बाहेक कुनै कुरा गरेनन्। बिल गेट्सले संसारलाई देख्न सक्छ जहाँ त्यहाँ हरेक मेजमा कम्प्यूटर हुनेछ - यसैले माइक्रोसफ्ट। म कम्प्यूटर को केहि पढाई विफल गर्न को लागी पर्याप्त उमेर मा पढ्न को लागी केहि कम्प्यूटर को केहि ज्ञान को आवश्यकता को रूप मा बदलन को लागि। अब, म केहि बटन धकेल्छ र कम्प्यूटर आधुनिक जीवनको एक आवश्यक भाग हो। बिल गेट्सले संसारलाई देखे जस्तै यो हुन सक्छ र हाम्रो वास्तविकता बदलिदियो र त्यसैले एउटा भाग्य बनाइयो।

जेफ बेजोसको यो सत्य हो, जसले हामीलाई बेडरूम छोड्न बिना कि चीजहरू खरिद गर्न र बेच्न सक्नु भएको देख्यो, जब वास्तविकताको समयमा ग्राहकले भौतिक भण्डार भ्रमण गर्न थाल्नुभयो।

बिरुद्ध आदर्शवाद बिना वास्तविकता राम्रो छैन। संसार महान सपनाहरु बाट भरिएको छ जुन कहिलेकाहीँ सत्यतामा परिणत भयो वा दर्शन गर्ने मानिसहरु तर घर पनि हिँड्न सक्दैनन्। तथापि, त्यहाँ अर्को चरम छ, जो संसारमा जीवनमा धेरै ध्यान केन्द्रित छन् किनकि तिनीहरू यसको फिक्री र प्रगति कहिल्यै गर्दैनन्। मलाई विज्ञापन विज्ञापन राम्रो लाग्यो, बिल बर्नब्याच जसले "रचनात्मकता" - सबै भन्दा व्यावहारिक औजार एक व्यवसायीलाई काम गर्न सक्छ "भनिन्छ।" म तर्क गर्दछु कि "आदर्शवाद" एउटा ठूलो उपकरण।

तपाईलाई कार्यान्वयन गर्न आवश्यक पर्दछ तर तपाईलाई सपना देख्न सक्ने व्यक्तिलाई पनि चाहिन्छ। मैदानमा उनीहरूको खुट्टामा सपना देख्ने सपनाकारहरू, म पनि पोलेरिसमा साथीहरूको विचार गर्छु, जसले अरुण जैनलाई यो सपना देखाउनको लागि मान्दछ र अझै पनि एक विनम्र र पृथ्वीको व्यक्तिमा छ)। त्यहाँ मानिसहरु जुन उत्कृष्ट सपनाहरु हुन् र पहिचान को भाग मा राम्रो छैन भनेर चिन्ता छ, त्यसैले उनि मान्छे को हो (रिचर्ड ब्रेन्सन मन मा आउछन्) संग। आदर्शवाद व्यावहारिकतालाई वास्तविकतामा परिणत गर्न आवश्यक छ - तर व्यावहारिकता बिना नै आदर्शवाद अनौपचारिक हुन सक्छ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?