आशा नबिर्सनुहोस् कुनै कुराले तपाईंको परिस्थिति कत्तिको गाह्रो छ

सुश्री वी द्वारा

यो हाम्रो जीवनमा सबैभन्दा डरलाग्दो कुरा भनेको विश्वास गुमाउनु हो भनेर भन्न सकिन्छ

असमान जीवनमा सधैँ घटनाहरू, जीवनमा उदास नहुने, दुःखलाग्दो ज्यानहरू समेत समावेश गर्दछ - आनन्दको पीडा, हामी कहिल्यै बढ्दै जाँदैनौं किनकी हामी सबैले आत्मालाई सताउँछौं, एक निरन्तर विश्वासको इच्छा

मेरो जीवन खुशीको एक टूटेको कथा हो, मेरो आमाबाबुले मात्र 10 महिनाको उमेरमा विवाह गरेकी थिइन्, उमेरको थाहा थिएन कि मेरो बुबाले मेरो आमालाई कस्तो व्यवहार गर्थे।

 सायद मेरो बुबाको स्नेहको कमीमा बाँचिरहेका छौं, म बाहिरमा बलियो हुन्छु कि म अधिक बढ्न सक्छु, अब अब मलाई विश्वास छ कि मेरो भविष्य हो, वास्तवमै पैसा बनाउन कोसिस मेरो आमालाई कडा मेहनतमा राख्ने सक्षम गर्न सफल भयो ... त्यहाँ एक भन्न मिल्छ कि मलाई मेरो परिवारको एक सम्बन्धको सम्झना दिलाउँछ कि "कसैलाई विश्वास गर्दैन किनभने तिनीहरूसँग छ कुनै पनि समय सामना गर्न सक्छ "

एक व्यक्तिगत अर्थमा, जब तपाईं विश्वास छ, तपाईं खुशी र अधिक सार्थक हुनेछ। म विश्वास गर्दछु कि मैले विश्वास गरेको विश्वासहरू सही छन्, किनकि हामी द्वारा दिइएका विश्वासहरू आफैद्वारा सिर्जना गरिन्छ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?