जब केटा तपाईं गर्व गर्नुहुन्छ

कद्दोले मेरो रात नौकरीमा मेरो हप्तामा काम सुरु गरिसकेको छ र यो विशेष गरी रोचक थियो किनभने उनी वास्तवमा मेरो साथ बिस्ट सप्ताहांतमा एक लामो सप्ताहांतमा काम गर्ने स्थानान्तरण भएको थियो। अनुभव अद्भुत थियो। बच्चा जो केहि शर्मिला फोनको कारण थियो, उनको समयलाई स्कूलमा असक्षम गराउन असक्षम भयो, अचानक पामिकताको प्रतीक बन्यो, मलाई घरबाट बाहिर निस्क्यो ताकि हामी समयमै काम गरौं। म अचानक फेरि सात वर्षको उमेरमा ल्याइयो जसले एक पटक मलाई हेर्दा बेवास्ता गरे जस्तो लाग्यो किनभने मैले तिनको सबैभन्दा प्रारम्भिक विद्यालयहरू पढ्न थालेँ।

उनको नयाँ सहयोगीहरूको कष्टप्रदको लागि, तिनले निष्क्रिय च्याटमा संलग्न हुन र अर्को दिनको कपलाई छोडेर बेवास्ता गर्न अस्वीकार गरे, उनले यो घर फर्कनु अघि प्रत्येक कप धोएको थियो कि यो सुनिश्चित गर्न एक बिन्दु बनायो। त्यो तथ्यको बारेमा धेरै कुरा थियो - "म यहाँ काम गर्छु र म काम पूरा गर्नेछु," उनले मलाई बताए।

यो केवल म प्रशस्त पापा ल्यान्डनमा हुदै थिएन। हाम्रो रातो पेय सत्रमा रेष्टुरेन्टको मालिकले उनको नयाँ कार्य रवैयाको प्रशंसाको बारेमा धेरै खुल्ला थियो (त्यो पहिले काम गर्ने स्टन्ट थियो, जुन राम्रो भएन)।

तपाईंको बच्चालाई गेट्स र दृष्टान्तको साथमा चुनौतिहरु लिनु एक अद्भुत अनुभव हो। आमाबाबु सामान्यतया चिन्तामा एक व्यायाम हो। तपाईं हरेक चिन्तामा चिन्ता गर्नुहुन्छ कि सानो त्रास माथि उठ्छ र त्यो चिन्ता सामान्यतः बढ्छ जब सानो चीज सानो कम हुन्छ र बच्चालाई प्रत्येक पछाडि पछाडी बनाउँछ यसले तपाईंलाई एक भावना दिन्छ कि तपाई भगवानको लागि साँच्चै भयानक मानव हुनु भएको छ। तपाईं लाई एक भाडा दिनुहोस्। त्यसोभए, जब बच्चा वास्तवमा तपाईंलाई थाहा दिन्छ कि उसले आफ्नो जीवनको चार्ज लिइरहेको छ भने, तपाईं यो अचम्मको भावना पाउनुहुन्छ कि तपाईंले रेखाको साथ गल्ती गर्नुभएन।

तथापि, रवैयाको काम गर्ने उनको "नयाँ" मनोवृत्तिले तातोपानी पाएको थियो, मैले गर्वको ठूलो झन्डा पाएपछि उनले मलाई भनिन् कि तिनको नयाँ बहिनीहरूले तिनलाई बताएर उनीहरूलाई 9 0 मा काम छोडेर बिर्सने प्रयास गरेकी छिन्। बाहिर 10.00 बजे र अतिरिक्त आधा घण्टाको वेतन को लागी दावी गर्नुहोस्। उनले मलाई भने, "त्यो राम्रो छ तर मलाई खराब कुरा गर्न खोज्ने प्रयास गरिरहन्छ - म उनीहरुसँग मलाई बल पाउन चाहन्छु र यो गलत छ - म पैसा कमाउन चाहन्छु तर म यो सही बाटो गर्नेछु।"

मैले यो बारे सोधे किनभने हामी उमेरमा बस्छौं जहाँ तपाईं अक्सर "सही" कुराको सट्टा "व्यावहारिक" कुरा गरिसक्नुहुन्छ। यो विशेष गरी सत्य हो जब पैसा आउँदछ, जहाँ हामीमध्ये धेरैलाई थाहा पाउँछौं कि हामी हाम्रो मजदूरी स्थिर छ वा पनि घट्दैछौं तर लागत बढ्दै जान्छ। छोटो कटौती गर्न प्रलोभन सधैं देखिन्छ जस्तो लाग्छ।

तथापि, त्यहाँ जीवनमा एक अधिकृत छ भन्छन् कि "नि: शुल्क लंचको रूपमा त्यहाँ कुनै चीज छैन" र हामी प्रायः बिर्सन्छौं कि हामीले लिने हरेक कार्यको लागि प्रतिक्रिया हो। जब केहि चीज सजिलो छ, त्यहाँ सम्भवतः व्यापार बन्द छ। यदि कसैले तपाईंलाई "सजिलो" पैसा लिन प्रोत्साहन दिन्छ भने, तिनीहरू सम्भवतया केहि पछि लाग्न सक्छ। म यसो भन्छु - "यदि यो सत्य हुन राम्रो छ - यो सम्भव छ।"

कद्दो साबित भयो कि उनीहरु सडकमा छन् स्मारक एक घोटाला र एक सुचना को पहिचान। मलाई प्रसन्न छ कि उनको नैतिकताको भावना छ। उनीहरूले मात्र यी दुई तथ्यहरूको लागि मेरो कंधेहरूको ठूलो मात्रा लिनुभयो।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?