व्यवसाय एक टोली खेल हो - र यसैले मानिसहरू सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण कुरा गर्छन्

ड्राइभ सफलताको काम गर्न मजा वातावरण सिर्जना गर्दै

पैट्रिक ग्रोव द्वारा
Catcha समूह को सीईओ समूह

हामी 2019 को आधा बाटो बिन्दुमा छौं र हामी जुन हामीले प्राप्त गरेका छौं मा प्रतिबिम्बित गर्दछौं - यदि आईएलक्स, कम्युनिक ग्राउन्ड, वाइल्ड डिजिटल र हाम्रो बाँकी #Catchafamily, म मद्दत गर्न सक्दिन तर गर्वको भावना महसुस गर्न सक्दिन। कुन कचौरा भएको छ।

आईएलक्सले भर्खरै 15 मिलियन ग्लोबल ग्राहकहरू मारिसकेका छन् - केवल 6 महिनामा पागल 250% वृद्धि! सामान्य ग्राउण्ड विस्तार भएको छ कि ती छिटो आफ्नो नयाँ स्थानहरूको ट्रयाक राख्न यो कठिन छ। 24 महिना भित्र, तिनीहरूले क्लाङ्ग घाटीमा सबै 7 वटा आउटलेटहरू खोलिएका छन् र अविश्वसनीय फिलीपिन्समा अर्को।

Catcha मा, हाम्रो काम दर्शन (वा म भन्न चाहन्छु, कार्य-खेल दर्शन) "कडा मेहनत, कडा कडा" हो।

यदि एक चीज छ कि म समर्पित छु, यो मजाक कार्यस्थान बनाउदैछ - यो एक कारण भनेको क्यिचा हाम्रो मजाक कार्यालय र दलको लागि ज्ञात भएको कारण हो, र Common Ground यस्तो सफल सहकार्य ठाउँ हो। होइन किनकि यो कूलर छ, तर किनभने म विश्वास गर्छु कि मानिसहरू काम गर्न मन पराउँछन् जहाँ उनी सबै भन्दा आराम र सहज महसूस गर्छन्। हाम्रो टोलीले हाम्रो विश्वासलाई ब्रान्डको रूपमा प्रस्तुत गर्दछ - जुन हस्टलिन 'काम होइन, यो हाम्रो जीवनशैली हो। हामी उपलब्धिहरू र सफलताहरू मनाउने मनपर्छ - जस्तै हामीले गर्नुपर्छ - र जब हामी गर्छौं, हामी कडा जान्छौं।

निस्सन्देह, कहिलेकाहीँ यो हुन सक्छ कि Catcha मान्छे हामी भन्दा बढी खेल्छन्, तर यो मात्र किनभने वास्तविक हल मिडिया मा महिमा छैन। हामीले कुनै महिना बिना ब्रेक बिना काम गरेको छौँ, अर्को ठूलो विचार पीछा गर्न; 30 घण्टाको दिन हामीले गरेको थियो। परीक्षण र त्रुटि; र जोरजस्ती चलिरहेको छ - यसले हामीलाई कस्तो उत्कृष्ट टीम बनाउँछ। तर हामी यी चीजहरू मात्र गर्न सक्दछौं, किनभने हामी जान्दछौं कि हामी यो सँगै छौं।

म एक बलियो विश्वासी हुँ जुन तपाईं तर्फबाट ताराहरू र चन्द्रमा प्राप्त गर्न सक्नुहुनेछ (वा आईपीओ वा दुई) तपाईंको टोलीको सही व्यक्तिसँग। यो फोर्ब्स एशियासँग साक्षात्कारमा पहिले यो उल्लेख गरिएको छ (यसलाई यहाँ पढ्नुहोस्) - मेरो व्यवस्थापन दर्शन सही सीईओ भाडामा छ र त्यसपछि उनीहरूको सबै भन्दा राम्रो काम गर्न सक्दछ ताकि उनीहरूको बाटोबाट बाहिर जानुहोस्। यी स्मार्टहरू, प्रतिभाशाली व्यक्तिहरू हुन् र मैले तिनीहरूलाई पूर्ण भरोसा राखेको छु।

र यो मलाई मात्र होइन, जसले मेरो माटोमा राखेको छ।

लगानीकर्ताहरू मात्र हाम्रा उत्पादन र व्यापार मोडहरू हेर्दा तिनीहरूले हामीलाई फिर्ता गर्ने निर्णय गरे। यी मानिसहरू र उनीहरूको "जो-यो-लिन्छ" रवैया ठूलो लगानी हो कि लगानीकर्ताहरूले हामीलाई काम गर्न चाहन्छन् किन। तपाईंसँग एक दिन भन्दा राम्रो व्यापारिक मोडेलको आवश्यकता पर्दैन - तपाईं भर्खरै जुनून र मान्छेलाई यो पहिचान गर्न आवश्यक छ। स्पेसलाइट सधैं मेरो र मेरो सफलतामा भएको छ, तर कुनै पनि सफल उद्यमीले तपाईंलाई बताउनेछ कि कुनै पनि व्यवसायको सबैभन्दा ठूलो सम्पत्ति मानिस, टोली पछि, हो।

मेरो साथ काम गर्ने व्यक्तिले तपाईंलाई बताउनेछ कि म लगातार उच्च सेट गर्न को लागी उनलाई चुनौती दिन्छु। किनकि मलाई अविश्वसनीय भावुक, सुपर-महत्वाकांक्षी र उल्लेखनीय प्रतिभाशाली व्यक्तिको एक टोली छ, म जान्दछु कि उनीहरूले उनीहरूको अधिकतम क्षमता मात्र हेर्दा उनीहरूको लागि प्रतीत रूपमा असम्भव लक्ष्यहरू सेट गर्दछन्, र अझै पनि तीभन्दा बढी छन्। किनकी म उनीहरुलाई ठूला, राम्रो र छिटो काम गर्न ड्राइव गर्न जारी राख्छु।

35 देशहरूमा 2000 भन्दा बढी कर्मचारीहरूसँग काम गर्न सजिलो छैन, तर जब तपाईंसँग क्याचको टोली हो भने, तपाइँले हेडस्टार्ट पाउनुभएको छ। कुन कुराले मलाई गर्व छ कि एक टीमको रूपमा, हामीले साबित गरेका छौं कि एशियानका मानिसहरू स्मार्ट, प्रतिभाशाली र क्रिएटिव हो भने - सिलिकन घाटीका व्यक्ति भन्दा बढी। यो मेरो लागि एक आश्चर्यको रूपमा आउने छैन यदि अर्को दिमागी उडान नवाचार न केवल एशियानबाट मात्र आउँछ, तर कचि अफिसमा हाम्रो आफ्नै मध्ये एक। जब यो हुन्छ, यो मेरो लागि सफलताको अन्तिम अंक हुनेछ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?