यो राम्रो केटा हुन ठीक छ

मेरी आमाले एक पटक भनेकी थिइन् कि मेरो सानो भाइ र म महिलाहरुसँग कहिल्यै बिर्सन सकेनन किनकी हामी दुवै असल मान्छे थिए - केटाहरु को लागी जो साथीहरु को लागी मित्रहरु को लागी चाहन्थे। एक निश्चित तरिका मा, मेरी आमा सही थियो। केटीहरु, अविश्वसनीय रूप देखि मलाई एक राम्रो दोस्त को रूप मा एक "गर्म" सेक्स मिसिन को रूप मा देख्यो र मेरो बिसोसी केटी केटी विभाग मा काफी निराशाजनक थिए। जब साथीले मलाई "साईन इन" भन्नुभयो तब मैले थाहा छैन कि यो कसरी एक मनोवैज्ञानिक आहार अझै महिलालाई छुन नदिईकन जबसम्म उनी मलाई छुन सक्दैनन्। मलाई मात्र थाहा थियो कि म आफ्नो 40 के दशकमा विपरीत सेक्सको लागी आकर्षक थियो जब कसैलाई मैले "हङ्ककी" (प्रशंसा गरें जुन मलाई पेट लगाउने भावनाहरु दिईयो र उनले एक पेट टिकन तरिकामा भन्यो) थियो।

विपरीत सेक्सको साथ मेरो सफलताको कमी, शायद मेरो व्यावसायिक क्यारियरको भागमा लागियो। एक "राम्रो" व्यक्तिको रूपमा, मलाई थाहा थिएन कि मान्छे कसरी "पोष्ट बन्द" गर्न र मलाई सधैं लाग्यो कि मलाई अर्को पक्ष चाहिन्छ कि उनीहरूले सोचे कि मैले कुन कुरालाई मैले विश्वास गरेकी छु कि उनीहरूको लायक। यो लगभग एक दशक लागे मैले मेरो लागि चाहान्छु को राम्रो मान्छे प्रवृत्ति को दूर गर्न को लागी फ्री फ्रान्सिंग। मलाई लाग््छ कि म भन्न सक्छ कि म "राम्रो मान्छे समाप्त आखिरी" को हरा दिन को ज्ञान मा गिर गयो।

यद्यपि, मैले एक राम्रो व्यक्ति बन्नु भएकोमा एक रोचक पाठ रहेको छु, जुन भारत र बांग्लादेशबाट "विदेशी कर्मचारीहरू" समूहद्वारा प्रशासित भएको थियो, जसलाई मैले केही वर्ष पहिले भेट्टाएपछि म बन्द परिसकेको टोलीको अंश थियो। कम्पनीका लागि काम गर्दै थिए। केटाहरु लाई पाँच महिना को लागी लटयो र कम्पनी को आफ्नो वेतन को भुगतान को साधन थिएन।

तिनीहरूलाई भुक्तान गर्ने प्रक्रिया एकदम लामो र साह्रै एक हुन सकियो। जबकि प्रश्न मा कम्पनी रिसीवबल (पैसा आ रहेको छ), त्यहाँ असामान्य मुद्दहरु जसलाई हामीले संभालना र यति मा थियो। जब पनि तिनीहरूले भनिन्, मलाई थाहा थिएन जब हामी उनीहरूलाई लाभांश घोषणा गर्न सक्नेछौं।
त्यसोभए, मैले केही सहयोग गर्न मेरो जेबमा डुब्न थालेँ। जब यो मेरो पैसा थिएन, मैले तर्क गरे कि यो पैसा थियो म सकेसम्म अझ सजिलै कमाउन सक्छु। मैले पनि सोचेको कारणले गर्दा मैले सँधै भारतीय समुदायको आशिष् पाएको छु, यो मलाई फिर्ता दिनको लागि समय थियो।

एक तरिका मा, म यस तथ्य को लागि तैयार गर्न को लागी कि म शायद मुद्रा को फिर्ता नहीं जा रहेको थियो। भारतीय उपमहाद्वीपबाट कामदारहरू खराब रूपमा हाम्रो स्थानीय भवन दृश्यमा खेलको भाग हो र तिनीहरूमध्ये धेरैले अस्वस्थ ब्याज दरमा पैसा उधारो मात्र नौकरी पाउन यहाँ प्राप्त गर्न।

मैले पनि फेला पारेको छ कि "मेरो" मान्छे मेरो एशियालाई दक्षिण एसियाको प्रवर्द्धन गाढाहरूमा खतरामा पार्नको लागी एकदम थोरै थियो। ती मध्ये एक जनाले मलाई सल्लाह दिए, "तपाईलाई थाहा छैन - बांग्लादेशी कर्मचारीहरू धेरै भरोसायोग्य छैनन्।" - प्रश्नमा व्यक्तिले उल्लेख गरेको थियो कि कानुन फर्ममा काम गर्नका लागी विचारहरू सिर्जना गरीरहेको थियो र निर्माण कार्यकर्ताहरूले बीमालाई धोका दिएका थिए। कम्पनीहरू (पैसाको रकम दिईएको छ जुन निर्माण कार्यकर्ताहरू र बनाउनु र कति बीमा कम्पनीहरू तपाईबाट लिनु हुन्छ र तपाईलाई पैसा चाहिन्छ कि कति पैसा दिन्छन् - म कामदारको लागि राम्रो भन्न चाहानुहुन्छ)।

मेरो आफ्नै दैलोमा निष्पक्षमा, म एक लेनदेन मध्ये एक को सम्झना गर्छु, जो एक वित्त हाउस देखि एक वरिष्ठ प्रबंधक ले निजीैले बता रहेको छ, "तिमी मलाई कितना भुगतान गर्न सक्छन् - डलर मा 10 सेन्ट। म आफ्नो वित्त टोली लाई ऋण लेख्न को लागी बताउछु - तपाईलाई यो मान्छेहरूलाई तिर्नुपर्छ जसले यो आवश्यक छ - कर्मचारीहरू। "
एक मजाकिया तरिका मा, यो एक वर्ष हुनु पर्छ जब मलाई वित्तीय अगाडि मा ठीक गर्नु पर्छ। एक मजाकिया तरिका मा, मैले बिल मा पकडे र तल को ऋण को रूप मा धेरै जितेको छ। मैले यो स्रोतको आशा गर्नुभएन जुन मैले मद्दत गरेकी थिईन।

ती दुईले मलाई सबैभन्दा छिटो भुक्तान गरे। तिनिहरुमध्ये एक को मुद्रा को स्थानांतरित गरेर उनको तुरुन्त उधार लिया र मलाई रसीद दिखाया। मैले मात्र पैसा फिर्ता पाएन, उनले वास्तवमा मलाई व्हाट्सएप मार्फत आफ्नो कृतज्ञता देखाए।

सबैभन्दा ठूलो देनदारले मलाई वास्तवमा मलाई बोलायो र चिन्तित थियो कि म उसलाई पीछा गरेर टाक्सी पर्वतमा पैसा बर्खास्त गर्न थालें। मैले उसलाई हवाईअड्डामा देखेँ र उनले मलाई पैसामा भुक्तान गरे र त्यसपछि रातो खाना खरीद गर्न आग्रह गरे। दिलचस्प छ कि, उनको पैसा प्राप्त गर्नु भन्दा पहिले, उनले वास्तव मा मलाई फेसबुक मा एक मित्र को अनुरोध पठायो। यो एउटा क्यारेक्टर हो जसले मलाई फोटो खिच्न चाह्यो र उनीहरूलाई बाकी मान्छेसँग साझेदारी गर्यो।

म यो लेख्छु किनभने हामी एक उमेरमा बस्छौं जहाँ संसारको अन्य भागबाट कम भाग्य बन्द गर्न सजिलो हुन्छ। मेरो पूर्व पत्नीको दावी छ, जसले दावी गरिरहेको छ भने उनीहरूले कामदारको समूहमा हिंड्नु पर्ने हो भने मलाई अर्को सिंगापुर जन्मे भारतीय सोसाइटीको बारेमा सोच्नु भएको छ, जसले सप्ताहांतमा सानो भारतमा डराएको डरलाग्दो लाग्यो। धेरै संग हिड - भारतीयहरु।

म बहुसंख्यक र बहुराष्ट्रीय सिंगापुरमा मान्छे डोनाल्ड ट्रम्पको रक्षा गर्दछु जबसम्म उनी "मेक्सिकोबाट राप्टिस्ट" वा "संयुक्त राज्य अमेरिकामा पस्ने" देखि "मुस्लिम बन्धक" को बारे मा एक्सेनफोबिक टिप्पणी गर्दछ।

मलाई यी भावनाहरू बुझ्दैनन्। संसारका गरीबका भागहरुका साथ मेरो अनुभव सामान्यतया सकारात्मक रहेको छ। रेष्टुरेन्टमा मेरो भारतीय र फिलिपिनो सहकर्मीहरूले मेरो लागि हेरे। निर्माण उद्योगबाट मेरो नयाँ साथी साथीहरूले मलाई नफरत र मलाई पङ्क्तिबद्ध पार्ने हरेक कारण थियो तर अन्तमा, उनीहरूले मलाई देखेका थिए कि यो राम्रो मान्छे भन्दा राम्रो हो भन्दा राम्रो छ।



Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?