तपाईं, मलाई - एउटै व्यापार

म एक पल्ट एक रेस्टुरेन्ट मा मेरो रेस्टुरेन्ट मालिक र छद्म-बहन अका फिलस-बल वा Waddler संग थियो। यो उन सलाखों मध्ये एक थियो, जसको तपाईं "कानूनी रूप देखि सुस्त" को रूप मा वर्णन गर्न सक्नुहुन्छ। राजस्व उत्पादन को मुख्य स्रोत प्यारी फिलिपिनो केटीहरु थिए जुन उनको सबै भन्दा राम्रो गर्न को लागि उनलाई एक पेय (जो अनिवार्य रूप देखि overpriced - केटी तपाईले किन्नु भएको पेय संख्यामा भुक्तानी गरिएको छ)। एक जना केटीले मलाई भेट्न र जब मैले देखेको थिएँ उनी उनको हजुरआमालाई लुकाइरहेकी थिईन्, "मलाई माफ गर्नुहोला प्रिय, मैले मेरो काममा सेक्सी हेर्न खोजेको छु।" यस समयमा, फिस्स-बलले उनको दुईवटा बटनहरू तल हटाउनुभयो। ब्लाउज र जवाफ दिए, "कुनै समस्या छैन - तपाई र म - त्यही व्यवसाय।"

म यो घटना सम्झन्छु किनभने म एक समाजमा रहिरहेको छु जुन अत्यन्त स्थिति हो कि हो। मानिसहरूले तपाईलाई जीवितको लागि के गरेर हेर्छन् र निर्णय गर्छन्, चाहे तपाइँ ड्राइभ गर्नुहोस् वा होइन (र यदि तपाई गर्नुहुन्छ भने, के तपाईँले कार चलाउनुहुन्छ) र तपाइँ जहाँ बस्नुहुन्छ। मैले रेस्टुरेन्टमा काम गरिरहेको चीजहरूमध्ये एक तथ्य यो तथ्य हो कि कहिलेकाहीँ, स्थानीय मानिसहरु मलाई जस्तो देखिन्छ कि म बाह्य ठाउँबाट छु। "सींग-चाची" मध्ये एक जनाले भने, "तपाईले गर्नुभएको बाटो बोल्नुहुन्छ र अझै पनि यहाँ काम गर्नुहुन्छ - केहि सही छैन - तपाईलाई एक आपराधिक अपराधी हुनुपर्छ।" लन्डनमा एक सानो पसल, "पोख" आमाबाबुले आफ्ना छोराछोरीलाई पसलबाट बाहिर निकालेर चाँडै बिस्तारै भेट्टाउँछन् जब तिनीहरूले उनीहरूको मुख खोलेर सुन्न सक्छन्। मेरो बहिनी एक प्रमुख सार्वजनिक विद्यालयमा गए (अंग्रेजी सन्दर्भमा, जनताले जनतालाई बुझाउँछ जुन आपराधिक शुल्क तिर्न सक्छ) र "पोष्ट" लाग््छ - त्यो पछिल्लो व्यक्ति "पोष्ट" आमाबाबु एक पसलमा काम देख्न चाहन्छु (कल्पना गर्नुहोस् तपाईंको खर्च तपाईंको बच्चाहरुलाई एक पसल वा रेस्टुरेन्ट मा काम गर्न देखि बचाउन को लागी बता रहेको छ र कुनै दुकान को खोज गर्न को लागी जो कि तिमी एक दोकान या रेस्टुरेन्ट मा काम गर्छन)।

त्यसोभए, मैले सामाजिक आशाहरू हेर्छु कि अधिकांश समाजहरू जस्तो देखिन्छ र तपाईले फिल-बलको टिप्पणीहरू हेर्नुहुन्छ, म सोच्न चाहानुहुन्छ कि सबै चीजहरू मूल्यको लागी सबै कुरा मानिन्छ "कुनै ठूलो सम्झौता छैन।" फिश-बल सही छ । एक सडक वाकरले $ 50 मा निराशाजनक दादा र निर्माण कार्यकर्तालाई सेवा प्रदान गर्दछ एक छोटो समय उच्च अन्त सामाजिक अनुरक्षण एक कर्पोरेट क्षेत्रीय उपराष्ट्रपतिको 1,000 डलरमा सेवा गर्दै एकदम कम कुरा एकै कुरा गर्दैछ - मात्र फरक छ ।

यो आलोचक उपाध्यक्षमा सीमित छैन। म सिंगापुर एयरलाइन्स वायु स्टेवार्डेसिसहरू हेर्न चाहन्छु (जुन सामान्यतया प्यारी लाग्ने हो - उनीहरूको लागि चयन गरिएको छ) र उनीहरूले ठीक नै यस्तै काम गरिरहेका छन् जुन मैले बिस्ट्रोटमा गर्छु - अर्थात् भोजन र पेय सेवा गर्दै र राम्रो मान्छे। म पनि एक व्यक्ति को ठेगाना हो जुन एक निजी बैंकर को रूप मा काम गर्दछ, जो बीमा एजेन्टहरु को लागि स्पष्ट असहमत राखयो (उनले तथ्य मा गर्व गरे कि उनले उनको एलसीसीआई असफल भयो - बीमा एजेन्ट को आवश्यकता हो कि मुख्य परीक्षा - किन त्यो नहीं चाहता बीमा एजेन्सीहरूसँग कुनै सम्बद्धता छ)। यद्यपि, जब तपाईं बीमा एजेन्सी र एक निजी बैंकको आधारभूत प्रकार्यलाई हेर्नुहुन्छ, उनीहरूले अनिवार्य रूपमा एउटै कुरा गर्दै छन् - वित्तीय उत्पादनहरू बिक्री गर्छन्।

त्यसोभए, तपाईंको औसत जोको लागि यो के हो? त्यहाँ, मलाई विश्वास छ कि हामी यहाँ सिक्न सक्ने केहि चीजहरू छन्।

म विश्वास गर्छु कि सबै भन्दा अधिक जागिरहरू धेरै महत्त्वपूर्ण कुराहरू हुन् जुन उनीहरूको प्रमुख प्रकार्यहरूमा राम्ररी समान छन् र तपाईं फरक हुन सक्नुहुन्छ कि यो प्रतिभा खोज गर्न एक खुल्छ
 म भिट्रीट र वायु भण्डारीको अनुरूपमा फिर्ता जान्छु। आधारभूत कार्य प्रकार्य उस्तै छ। यद्यपि, फरक फरक छन्। वेट्रेसिंग को प्रवास को लागि "मृत-अन्त" नौकरी को रूप मा देखाएको छ। यसको विपरीतमा एक भण्डारको रूपमा काम "ग्लैमरस" भनिन्छ, विशेष गरी यदि तपाईं सिंगापुर एयरलाइन्स वा अमीरातको लागि काम गर्नुहुन्छ, जसले सेवा अनुभवको बारेमा सबैलाई गर्व गर्दछन्।

त्यसोभए यदि तपाईले राम्रो वेट्रेस पत्ता लगाउनुभयो भने यसलाई कल्पना गर्न असजिलो छैन कि एकजना भान्सा र प्रशिक्षण संग, त्यो एक असाधारण वायु भण्डार हुन सक्छ।

दुर्भाग्यवश, एशियन मानव संसाधन अभ्यासको कल्पनामा सानो "अन्धो" हुन सक्छ जुन मानिसहरु हुन सक्छ। सिंगापुर, विशेष गरी, एक स्थान हुन सक्छ जहाँ नियोक्ताहरूले केवल तपाईंको परीक्षा नतिजा हेर्छन् र तपाईंको अघिल्लो काम एक "ग्लैमरस" स्थानमा थियो कि। बैंकले बैंकको कर्जाको कर्जा बढाएको बेला बैंकले बैंकको ब्याजदर घटाउन नसक्ने बताएको छ।

यसको विपरीत, पश्चिमका "अनौपचारिक" व्यक्तिहरूलाई भर्ना गर्न कम अन्धापन छ। कुनै व्यक्तिले तेल र ग्याँस व्यवसायबाट युट्युबको बारेमा थाहा पाउनु भएको छ, "एक सुपरमार्केट क्यासियरको रूपमा काम गरिरहेको बेला एक जना पुरुषले भर्ती गर्न सक्दछन् - मानिसहरू उसलाई ईर्ष्या ग्राहकहरूको रेखालाई निशाना लगाउँछन् र उनीहरूले कसरी कामलाई सँभालेको छ भनेर न्याय गरेर हेर्छन्। यस तथ्यलाई भन्दा कि उसले क्यान्डियरको रूपमा काम गरिरहेको छ। "- जस्तै पहिले उल्लेख गरिएको छ," कक्षा "पूर्वाग्रह पश्चिममा अवस्थित छ, तर नियोक्ताहरूको सोचमा एक निश्चित लचीलापन छ, जुन तपाईं एशियामा धेरै कम देख्नुहुन्छ।

यस फ्लिप साइड भनेको हो कि मानिसहरू कामको खोजीमा हामी कुन कुरामा आशा गरिरहेका छौं कहिल्यै डरलाग्दो हुँदैन। म चर्चा गरिरहेको छु किन किन एयरलाइन्सहरूले भिटामिनको रूपमा काम गर्न सक्ने महिलाहरूलाई भर्ना गर्न खुला हुनुपर्छ, म पनि सुझाव दिन्छु कि कुनै वेटरको रूपमा काम गरिरहँदा एयरलाइन्समा कार्यको लागी आवेदन गर्ने विश्वास हुनुपर्छ। म भन्न चाहान्छु, म एक समूहको भाग थियो जुन हट्टरमा काम गरिरहेको केटी (हाँ, मलाई थाहा छ ..) लाई प्रोत्साहित गरियो।

एक को काम को आधारभूत कार्यहरु लाई हेर्नु पर्छ र अतिरिक्त भागहरु "सिकन" को लागि डराउनु पर्छ। एक वेट्रेस प्रशिक्षण संग हावा भण्डारण हुन सक्छ। एक बीमा एजेन्ट बिट पोलिश संग एक "निजी बैंकर" हुन सक्छ।

म आफैलाई उदाहरणको रूपमा हेर्छु। म मेरो forties मा छु, एक उमेर जहाँ अधिकांश मान्छे उचित स्थापित छ। म, यसको विपरीत, एक "patchwork" क्यारियर यो गर्दै छन् र तीन विभिन्न उद्योगहरुमा। यद्यपि, म आफैलाई सोध्दछु, किन म बैंकमा राम्रो सम्बन्ध प्रबन्धक बनाउन सक्दिन। मेरो रेस्टुरेन्टमा सात वर्ष भइसक्यो, जहाँ म रेस्टुरेन्टको स्तर मान्ने व्यक्तिको रूपमा चिनिन्छु। मेरो पाँच-वर्षमा तरल पदार्थले मलाई मलाई वित्तीय आधार (सन्तुलन पत्रहरू हेर्दै) र कानूनलाई दिएको छैन, मैले विभिन्न वित्तीय परिस्थितिहरूमा मानिसहरूलाई व्यवहार गर्ने अनुभव गरेको छु। मेरो दशकको सार्वजनिक सम्बन्धी उद्यमीको रूपमा मैले साबित गरेको छु कि मेरो जीवनको सबै बाटोबाट मानिसहरुलाई उचित ढंगले स्पष्ट रूपमा संचार गर्ने क्षमता छ।

मलाई रुचि छ कि कसैले कसैलाई त्यहाँ मेरो रौतहट अनुभवहरू उनीहरूको फाइदामा प्रयोग गर्न इच्छुक हुनेछ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?