लिसा वान टंगले हामीलाई '5 इभियन्स' संग्रहको साथ एक जर्नल फिर्ता पठायो

HTTPS://HARPERSBAZAAR.MY
/FASHION/LISA-VON-TANG-5-
ELEMENTS-COLLECTION
-RECYCLOTHES/3/

क्यानियन ब्राण्ड डिजाइनर
सिंगापुर-बर्न ब्रान्ड,
लिसा वान टंग साझेदारी गर्दछ
व्यक्तिगत आवेदक स्पष्ट छ
BAZAAR संग।

इलीजा खालम द्वारा

"यो समय मा एक यात्रा हो" लिसा लेख्छ, को डिजाइनर सिंगापुरमा जन्मिएको लेबल लिसा वोन तांगको बारेमा एक व्यक्तिगत निबन्धमा '5 तत्व' संग्रह जो कुआलालम्पुर मा शुरू भएको थियो। एक संग्रह जुन लिसाको धेरै पुन: जडानद्वारा सिर्जना गरिएको थियो फिर्ता आमा प्रकृतिमा, 5 तत्वहरु को खुशबू रेखा मा डुबकी
प्रामाणिक सेना र पाँच सुगंधहरु को प्रतिनिधित्व गर्दछ: पृथ्वी, आगो, पानी, धातु, र काठ।



Luxe-streetwear ब्रान्ड हो फैलिएको छ को सन्देश सशक्तिकरण बाट डिजाइनहरू सिर्जना गरेर
 त्यसो भए उनीहरुसँगको सम्बन्धको बारेमा जानकारी गराईन्छ पश्चिमी र चिनियाँ डिजाइन र सेलिब्रेटीहरूमा देखा पर्दछ यसमा कारा डेभिलेगेई, मिक जागर, एड्राना लिमा, र हव्वा।

CÉ ला VI मा उनको पहिलो सुगन्ध संग्रह को डेब्यूटिंग, कुआलालम्पुर जहाँ लिसा वान तांगले प्रस्तुत गरे इथेनल प्रदर्शन कला देखाउँछ कि फिर्ता प्रेरणामा संग्रहको र मानवता को लागी अधिक हुन आवश्यक छ
 पर्यावरणीय हो। प्रक्षेपणमा एक पारस्परिक खण्ड जहाँ अतिथिहरूले उनीहरूको चिनियाँ पत्ता लगाए
तत्व र कुरो उनको जन्म मिति अनुसार।



5 इन्ट्री स्केन्ट संग्रह

पर्यावरणीय प्रभाव को कम गर्न, निर्माण स्वाद र यसको प्याकेजिङ स्थानीय राखिएको थियो। लेबललाई पनि समर्थन गर्दछ स्थानीय पर्यावरणीय गैर सरकारी संस्थाहरु जो हरेक बोतल बेचेको छ। कुआलालम्पुरमा लिसा वान तांग सँग मिलेर रिबेका योहको सामाजिक उद्यम, पुनर्चक्रणहरू उनीहरूको कारणले रिलेक्लिंग कपडाको माध्यमबाट पतित जीवनको प्रवर्धन। मार्फत क्लिक गर्नुहोस्हे र्नको लागि लन्चमा तल गए र पत्ता लगाउन को लागी 5 तत्व संग्रह:



यी पिंग, लिसा वान तांग र रिबेका योहो

लिसा अगाडी एक संग्रह मा प्रेरणा को वर्णन गर्दछ  व्यक्तिगत निबन्ध तिनले ब्राजियरसँग साझेदारी गरे:
यो समय मा एक यात्रा हो - मिलियनिया पहिले, जब सबै पृथ्वीका मानिसहरूले प्रकृतिको उपासना गरे। अबू धाबी मा Louvre यो अवधि अन्वेषण गर्न एक महान काम गर्दछ, पूर्व 3,000 ईसा पूर्व, संग अवधारणा को ध्यान देखि बहुमत देखि निकाल दिए मानवताले रेकर्ड गरेको अस्तित्व। यो ईसाई धर्म भन्दा अघि थियो। इस्लाम अघि। यहूदी धर्म भन्दा पहिले। हामी लाखौं वर्षको लागि अवधारणा अघि अवस्थित छौं "एक पुरुष देवता मात्र" को उपासना गर्थे।



शिष्टाचार
चीनबाट, भारत देखि ग्रीस सम्म, अमेरिका सम्म - सबै भन्दा प्रारम्भिक सभ्यताहरू उच्च मातृभूमिमा आमा पृथ्वी। हामी सास फेर्यो, सम्मानित, र प्रकृतिको एक भाग थिए। हाम्रा पुर्खाहरू सबै वन्य प्राणी थिए - हामीका हरेक दौड। स्टारहॉकले यो पवित्र सम्बन्ध बताउँछ: "हरेक चीजमा एक इन्सानी संसारमा

एक व्यक्तिको अनुहार, टच गरिन्छ वा प्रयोग गरिन्छ

भूमि भन्दा धेरै मानिसहरू, मानवहरू

एक ढोका मा भूमि को भाग मा सम्मिलित

हामी केवल उत्साहित हुन सक्छौं। "

ईश्वर र देवीहरूले सबै भन्दा सुन्दर र रूपहरु लिनुभयो
मनमनै उत्तेजित कुराहरूले मानिसहरूको वरिपरी हेरे:

हवाई मा, पेल थियो, ज्वालामुखी को देवी। तटीय चीनमा, मासु, समुद्रको देवीले अग्रता लिएका थिए।
 युलुसिसमा, ग्रीसमा सबैभन्दा बढी प्रजनन सादा एकपटक उनी उनी थिए Demeter, अनाज को देवी।
त्यहाँ ज्यूउस थियो, थन्डर र बिजुलीको चौंका अनुहार। गर्म मिस्रमा, त्यहाँ सूर्य भगवान थिए।

हामीले ईश्वरलाई बोलाइएका थियौ वा भगवान वास्तवमा अनुहार थियो र आवाजले गर्दा मानिसहरूले तिनीहरूलाई बोलेका थिए। हाम्रो वरपर सृष्टिको लागि कस्तो सुन्दर प्रशंसा। मलाई यी दिनहरू आश्चर्य छ, हामीले बिर्स्यौ पवित्रता को उच्चतम स्तर को प्रेरित गर्न को उपयोग को प्रकृति को सराहना?

एडिडी बर्कोभेट्सद्वारा यो पास पूर्ण रूपमा कैप्चर गर्दछ म पनि जंगल मा शरण लिन जब पनि महसुस गर्दछु:
 "कल म तपाईकहाँ आउनुभयो, र मेरो आँखा भरियो तपाईंको महिमा संग। तपाईंले मेरो शरीरमा जीवन सास गर्नुभयो मेरो प्राण पोषण गर्नुभयो। तपाईं मलाई आफ्नो दायरा मार्फत हिड्ने अनुमति दिनुहुन्छ,मेरो यात्रा चिन्ह लगाउँदा मेरो खुट्टाहरू।

 कल, मैले तपाईंलाई केहि पनि ल्याएन र तपाईंले मलाई सबै दिनुभयो। "कलाकारको रूपमा, म अस्तित्वको मूलको रूपमा डिजाइनको कदर गर्दछु। म सुन्दरता सिर्जना गर्न, सुन्दर खोज्न र यसलाई स्वाद दिन।और म मनुष्य बनाएको सुन्दरता को रूप मा कभी नहीं मिल पाएगा भोकमरी, चिन्तित, exquisitely विस्तृत, र आश्चर्यजनक अनौठो प्रतिभा, प्रकृति भन्दा भन्दा। उनले सबैलाई ट्रम्प गरे।
यसैले हामी प्रकृति को केहि पनि नहीं रोक सकते, जबकि उनी हामीलाई सबै कुरा दिन्छन्? 5 तत्व संग्रह
गिया, मातृ पृथ्वीमा तपाईंको जडान पुन: प्रेरणा गर्न डिजाइन गरिएको छ।

"GAIA, तपाईं AWAKEN रूपमा, म स्वाभाविक छ।

जस्तो कि म म अकस्माउँछु, तपाईले मन पराउनुभयो। "-मान प्रोवरब

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?