तपाईंहरूको प्रशंसा गर्ने साथीहरूको हेरचाह हुनुहोस्

म हाल यूट्यूबबाट एक कुराकानीको यूट्यूब भिडीयो हेर्दैछु भन्ने कुरामा छलफल गरिरहेको थियो कि अमेरिकी राष्ट्रपति, डोनाल्ड ट्रम्पले "व्हाइट सुपरमार्केस्ट" को विरुद्ध दृढतापूर्वक बोल्न नसक्ने जो न्यूजील्याण्ड शूटिंगको अपराधी थियो गएको हप्ता।
यस कार्यक्रमको सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण भाग, यो शोको मुख्य मेजबान, पियर मोर्गन (जसले एक पटक "सेलिब्रिटी अप्ट्रेन्स" मा भाग लिनुभयो र डोनाल्ड ट्रम्पको एक मित्र हो) यो मुद्दा बनाउन प्रयास गरिरहेको थियो कि यद्यपि डोनाल्ड ट्रम्प हरेक उदाहरणको लागि दोषी हुन सक्दैन विश्वभरका व्हाइट सर्वोच्चता को, त्यो लड्न को लागी धेरै अधिक गर्न सक्छ।

यो विशेष गरी रोचक बनाइएको थियो, यो तथ्य थियो कि शोको अर्को अन्तमा ट्रम्पेटले यो सबभन्दा राम्रो प्रयास गर्दै थियो कि शूटर एक "लहरा ब्वाँसो" थियो र तपाईं सबै चीजको लागि ट्रम्पलाई दोषी ठहराउन सक्नुहुन्न र " विंग "अष्ट्रेलिया समूहले अमेरिकामा खारेज गरेको छ। उनीहरूले कसैलाई सहयोग पुर्याउन सकेनन् जब पनि शोधकर्ताहरूले यस तथ्यलाई बलियो बनाउँदछन् कि जब पनि मुस्लिम आतंकवादीहरूले आक्रमण गर्नु हो भने डोनाल्ड मुस्लिम आतंकवादको दुर्व्यवहारको लागि राष्ट्रपति Pulpit प्रयोग गर्न खुसी भन्दा बढी छ। तथापि, कहिलेकाहीं व्हाइट सुपरमार्केट केहि कुरा गर्दछ, राष्ट्रपति कुनै पनि तरिका धेरै शान्त हुन्छ - केवल चार्लोटेविलेमा घटनाहरूको जवाफ "दुवै पक्षमा असल व्यक्ति" को बारेमा सोच्नुहोस्। शोको क्लिप देख्न सकिन्छ:

https://www.youtube.com/watch?v=gjaCNSf1nFQ

यो साक्षात्कारले मलाई हड्ताल गर्यो कि यस संसारमा केहि गलत छ। मेरो प्रारम्भिक वर्ष पश्चिममा बिताईयो। म स्पेनमा हुर्के, जहाँ फ्रान्को नाम भावनात्मक चलन उत्पन्न भयो, त्यसपछि म जर्मनीमा जानुभयो, जहाँ सम्पूर्ण राष्ट्र निरन्तर आफ्नो क्रूर नाजी अतीतको बारेमा थाहा भएको थियो र त्यसपछि मैले इङ्गल्याण्डमा गए जहाँ मानिसहरूले नाजिससम्म उभिरहेका थिए। र ब्रिटिश नेशनल पार्टी (बीएनपी) को उष्णकटिबंधीय मानिन्छ अखरोट नौकरिहरु को एक समूह को रूप मा।

मैले पश्चिममा बिताएको सालोंमा नाजिस र अन्य सेतो सेतो किरणलाई पृथ्वीको योगको रुपमा मानिन्छ। तपाईंले फिल्महरूको यी व्यक्तिको क्रेपलाई धकेल्नुभन्दा बाहिर राख्नुभयो र उनीहरूको दायाँ मनमा कसैले पनि तिनीहरूको लागि मतदान गरेन। हो, मैले व्हाइट युरोपहरूलाई ब्राउनसँग निराश पार्न जान्दछु, सामान्यतया मुस्लिम आप्रवासीहरू आउँदैछन् (मलाई इंग्ल्याण्डमा "सामान्य" मजाकहरूको बारेमा सोच्न सकिन्छ र मलाई कठिनाइहरूको बारेमा सोच्दै मेरो दिदीले मुस्लिम प्रवासी व्यक्तिहरूसँग कुराकानी गरिरहेको छ। तिनी, गर्भनिरोधक महिलाहरु लाई गर्भवती पत्नीहरु को जांच गर्न को आवश्यकता हो।) अझै सम्म, मेरो कुनै पनि सफेद यूरोपीय (म यहाँ ब्रिटिश र अमेरिकन शामिल छैन) जो एक व्यवहार्य राजनीतिक दल को रूप मा "नाजी" मा विचार गर्नेछन्। यो मात्र सकिएन।

म पनि संसारमा बढ्दै जान्छु जहाँ अमेरिका संसारको "नायक" थियो। सबै आकृति र साइजका अमेरिकी राजनेताहरूले यस तथ्यलाई चम्किलो बनाउनेछन् कि अमेरिका नाजियहरुलाई पराजित गर्न र सानो मान्छेको लागि खडामा निर्णय गर्ने भूमिका खेले। एक पटक फेरि, मैले कहिल्यै "व्हाइट अमेरिकन" भेटिनँ, जसले मान्छेका लागि के केके के स्वीकार्य समूहलाई विचार गरे।

यसैले, म यो स्थिति लिन्छु यो एक अजीब संसार हो, जहाँ "फ्री-संसार" को नेताले मानवतामा सबैभन्दा खराब विरुद्ध लड्न सक्दैन। यसले मलाई चिन्तित गर्यो जब डोनाल्ड, राष्ट्रपतिको लागि दौडिरहेको बेला मेक्सिकोहरू रेजिस्ट हुँदा र अफगानिस्तानमा प्रवेश गर्न सबै मुसलमानलाई रोक्न चाहन्थे। जब मैले नस्लवादी विचारहरूबाट बचाउन सकेन भने, म मनुष्यलाई भोग्नको लागी एक मानवको रूपमा प्रयास गर्छु। यसैले, यदि म मानवता मा एक अनौठो स्थान को रूप मा मेरो सबै भन्दा खराब प्रकोप मा भ्रामक देखि बचने को प्रयास गर्न सक्छन्, निश्चित रूप देखि कसैले "नि: शुल्क संसार को नेता" को लागि दौडने को लागि चलना चाहिए। यो पनि परेशान छ कि अन्यथा सभ्य व्यक्तिहरूले वास्तवमा जोडेको लागि मतदान गर्नेछन्।
म यस तथ्यसँग असहमति छैन कि इस्लामिक अतियथार्थवाद पराजित हुनु पर्छ। तपाईं तर्क गर्न सक्नुहुन्न कि ओसामा बिन लडाई र उहाँका अनुयायीहरू र उनीहरूका समर्थकहरू ISIS मा मात्र खराब समाचार थिए।

तथापि, तपाईं "इस्लामवादवादवादवाद" लाई लड्न सक्नुहुन्न भने तपाईले मान्छेहरूको रक्षा गर्नको लागि जोरजस्ती जनताको लागि र मुस्लिमहरूलाई चोट पुर्याउने व्यक्तिहरू ठीक छ भनेर रक्षा गर्न आग्रह गर्दछ। पक्का, ट्रम्प सबै कुराको लागि दोषी हुन सक्दैन। उहाँले उदाहरणको लागि, न्यूजील्याण्डमा उडान गर्नुभएन र त्यसलाई हतियार दिनुहुन्छ जसले हत्या गरेका थिए।

सेतो किस्मको चरमवादी विचारधारा विरुद्धको लडाइँको लागी दोषी को लागी दोषी हुन सक्छ। जस्तै पियर मोर्गनलाई व्याख्या गर्ने प्रयास गरियो, उनले प्रायः इन्कार गरे कि व्हाइट सुपरमार्केस्ट समस्या हो जुन क्लिपमा देख्न सकिन्छ:


https://www.youtube.com/watch?v=OL4bJ_iAf4Q

र व्हाइट सुपरमार्केस्ट द्वारा आतंकवादी हमलाहरूले उनीहरूको इस्लामी समकक्षहरूले सञ्चालन गर्ने जस्ता ठूला ठूला नतिजाहरू छैनन् भने, तपाईं "नि: शुल्क संसारको नेता" लाई आशा गर्न सक्नु भएको छ कि तपाईले आफैंलाई अलग पार्ने व्यक्तिहरुलाई हानिकारक बनाउन को लागी डराउने अखरोटको कामलाई अलग पार्नु भएको छ। रंग। मेरो मतलब, के तपाईं यी साथीहरूको समर्थन गर्न चाहानुहुन्छ?

https://www.youtube.com/watch?v=-e3T3VHmEkg

डोनाल्ड एक नस्लवादी हुन सक्दैन। व्यापारीको रूपमा, महसुस गर्ने एकमात्र रंग "हरा" (जस्तै अमेरिकी डलर।) थियो। ट्राम्पको मुस्लिम प्रतिबंधले सजिलै सऊदी अरब र संयुक्त अरब अमीरातलाई मुक्ति दिलाएको छ। चीनमा बृद्धिको पछाडि, उनले सम्भवतः चिनियाँ भाषाहरूसँग समस्या छैन, विशेषगरि चीनले आफ्नो गुण र उनको मदिराहरू बिक्री गर्न थाले।
तथापि, कसरी एक भरोसा एक व्यक्ति हुन सक्छ जसले नाजीहरूले समर्थन गरेको समस्या देख्दैनन्? उहाँ "सिधा शूटर" को रूपमा प्रचारित गरिएको छ जसले यो भन्छ जस्तो छ। तैपनि, र अझै सम्म, उसले "खराब मानिस" लाई बोल्ने जादुई क्षमता पाएको छ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?