बल्ल सत्य

"जब तपाईं गडबडी हुनुहुन्न तब सम्म कुनै सूचना छैन। सबैले तपाईंलाई सम्बोधन गर्दा सूचना दिन्छ।"

विली तांग, फोटोग्राफर।

Image result for jason statham  Related image

कसलाई अधिक उल्लेखनीय छ?


एक गुड मान्छे जसले पढ्न मन पराउने मनपरी चीजहरु मध्ये केहि अकादमिक अध्ययन वा अन्य शोहरु को खबर हो कि गण्ड पुरुषहरू अनिवार्य रूपमा सेक्सर हुन्छन्। यो सिंगापुरमा विशेष गरी सत्यको रुपमा रहेको हाम्रो अर्थव्यवस्थाको एक भागको रुपमा रहेको गण्डी पुरुषहरू गण्डीको रूपमा छाडेर लगाउँछन् (विज्ञापनदाताहरूको एक समूह जसले कहिल्यै बजेटको साथ समस्याको सामना नगरेको जस्तो देखिँदैन अनि अनिवार्य रूपमा "बाल बहाल गर्ने" कम्पनीहरू छन्)।

एक व्यक्ति जो प्रारम्भिक उमेर मा आफ्नो टाउको मा बाल खोने को रूप मा, म आफैलाई एक दिलचस्प स्थिति मा लाग््छ जब यो गांड र लिंग को अपील होने को अपील गर्न को बारे मा कुरा गर्न आउछ।

मेरो समस्या बच्चाको रूपमा भएको थियो जब मेरो कपालको राम्रो मुटु थियो र जब म बाल कपालको लागि जान्छ। मेरो नायक अनिवार्य रूप देखि पुरुषहरु को एक राम्रो बालों संग थिए र केवल मान्छे जो गंदा भएको थियो केवल एक मान्छे जो "किंग र आई" प्रसिद्धि को यूल ब्राननेर थिए र एक निश्चित हद सम्म थियो, Kojak प्रसिद्धि को Telly Savalas थियो। मेरो जवान बालको क्षतिले यस तथ्यलाई सहयोग गर्न सकेन कि मेरो पिता, 70 वर्षको उमेरमा पनि बालको राम्रो टाउको छ र मेरो कपालको क्षति पत्ता लगाउनको शुरुवाती प्रतिक्रिया मलाई एक डेमोरेटोलोजीमा पठाउन र Propecia गोलियाँ प्रायोजक गर्न थाल्नुभयो। (जो रोकियो जब म सुझाव दिई कि बाली हुन तर यसलाई यसको बाक्लो तर असंगत हराउन सक्षम हुन सक्दछ)। 18 मा थोरै कपाल अहंकारको लागि राम्रो थिएन।

ती सबैलाई भने, चीजहरू परिवर्तन हुँदैछन्। "ग्याल" सेक्स प्रतीकहरूको संख्या बढेको छ (विन्जे डीजल, डवेन जॉनसन, जेसन स्टेथम आदि) र केही अवस्थामा गम्भीर हुन सक्छ। यसले मलाई 18 बर्ष भन्दा बढी बालोंको साथमा बालोंको मद्दत पुर्याएको छ, अहिले शिनियर स्केलपीन्सन छन् र दादाले भविष्यवाणी गर्नका लागि भविष्यवाणी गर्नुहुँदैन, त्यो खुसीसाथ मलाई फैलाउनको लागि फैशनेबल कपाल काट्न सकिन्छ - जुन मैले गर्छु, म हरेक रेजरमा जान्छु। त्यसपछि, मेरो दोस्रो पथफत्र (जुन जो गाल भएको हुन्छ) ले भन्यो, "जब महिलाहरु अझै पनि तपाईंलाई गाह्रो छ," र मैले शायद मेरो सानो उमेरमा जब भन्दा कम छु।

त्यसोभए, मैले के भन्नु भएको जस्तो कि मैले देखेको छु, मलाई एक विशेषज्ञ हुनुपर्दछ कि गण्डी पुरुषहरू कामुक छन् र त्यसो भए, यहाँ म यो प्रश्नको जवाफ दिने प्रयास गर्दैछु कि गण्डी पुरुषहरू वास्तवमा बाकी भन्दा कामुक छ।
म विश्वास गर्छु कि मैले बाल गुमाउने क्रममा मेरो अनौठो ज्ञानको बुबा मेरो पिताको बिटमा छ। उहाँले भन्नुभयो, "जब तपाईं गंगा हुनुहुन्छ भने कसैले सूचना दिन्छ। सबैले नोटिस गर्दा तपाईँलाई एक बिरोध हुन्छ। "बाल्यकाल वृद्ध उमेर जस्तो छ - तपाईले यसलाई गल्ती गर्नुहुन्छ वा तपाईंलाई शर्मिला पार्नुहुन्छ।

पहिलो ग्याल यौन प्रतीकमा फर्किनुहोस् - वास्तवमा बालको राम्रो मुख थियो जो श्री यूल ब्रानरन। तथापि, जब उनले राजा र आई मा भाग्यो, उनले आफ्नो शनी को खोप को लागि धेरै सकारात्मक समीक्षाहरु हासिल गरे कि उनले यसलाई उनको टाउको को एक बिंदु बना दिए। श्री ब्रायननर आफैले आत्मविश्वासलाई धोका दिए र त्यस पछि उसले सेक्सी बनायो। विश्वास, जस्तो कि उनि भन्छन् - सेक्सी छ।

श्री ब्रायननर र उनका समर्थकहरूले यसलाई सम्हाल्नका लागि ग्लेडीनेस काम गरे र "मेन-मेन" ("एन्निल्ड श्वार्जनेगर" लाई "गेली-मेन" भनिन्छ) को लागी उनको छविको अंश बनाइदिन्छ। तपाईलाई एनबीए को एक सदस्य को रूप मा बनाउन को लागी यसलाई बंद गर्न को लागी (ठीक छ, तपाईंको व्यक्तिगत रूप मा slob न गर्नुहोस) - तपाईं केवल सबै तरिका मा जाने को लागि पर्याप्त भरोसा हुनु पर्छ। एक श्यानी खोपले संसारलाई देखाउँदछ कि तपाईं जो हुनुहुन्छ भनेर डराउनु पर्दैन। बल सेक्स प्रतीकहरू तिनीहरूका लागि गण्डी काम गरिरहेका छन्।

अर्को चरममा ती व्यक्तिहरू लुकाउने प्रयास गर्छन्। संयोजन ओभर सामान्यतया सबैभन्दा महत्त्वपूर्ण छ। सिंगापुरमा, हामीले पूर्व एसियायू सीईओ, डा। चेङ्ग छनौङ्ग काँगको मामला राख्यौं। एक साधारण व्यक्ति को लागि, एक बिरुद्ध को बिरुद्ध केवल खराब फैशन रुचि हो। यद्यपि, जब तपाई देशको राष्ट्रिय एयरलाइनको सीईओ हुनुहुन्छ जुन नेशनल एयरलाइनले आफैंको विस्तार गरेको छ ...... डा। चेङ्ग जो वचन को लगभग हरेक पहलू मा एक शानदार व्यवसायी नेता हो, यो नहीं मिलयो। एक मात्र एसQ 006, ताइवानमा क्रयास दुर्घटना हुँदा कपालको सानो तारको "tragi-comedy" को सम्झना मात्र छ। त्यहाँ हामी डा Cheong टाउको मा स्थान लिएको थियो र त्यसपछि त्यहाँ थिए बाल नृत्य को केही किसिमहरु भारी शोकमा ध्यान केन्द्रित गर्न प्रयास गरेका थिए - म भन्न सक्छ यो शोकमा टाढा हाम्रो मन लिन हास्य राहत थियो अनुमान।

गरीब, डा। चेङ्ग। यहाँ पागल थियो जो विमानन बजार मा एक उज्ज्वल उल्का को रूप मा बनाउन को लागि धेरै गरे र अझै सम्म, उनको लग रहेको विश्वास मा उनको असमर्थता उसलाई केहि मजेदार मजाक देखि कम को बट बनाइयो। पीआरमा आफ्नो सबैभन्दा खुशी वर्ष बिताउने व्यक्तिको रूपमा बोल्दै, मैले मात्र भन्न सक्नु भनेको एउटा मात्र चीज हो "दाउ - म के तपाईं एसआईए को सीईओ हुनुहुन्छ - कसले गर्भ हुन्छ भने तपाई गण्ड हुनुहुन्छ?"

म गामदेव मानिसको रूपमा, म सर्वेक्षणलाई समर्थन गर्छु जुन हामी अझ राम्रो र कामुक छौं भन्छु - तर म योग्यता संग गर्छु। तपाईं जान्दछु कि कसरी गन्ध हुनु र तपाईलाई गण्डीसँग प्रेम गर्न पाउनुभयो। यसो भनिएको छ कि नतिजा सामान्यतया सेक्सी भन्दा कम हुन्छ जब तपाईं ग्याण्डलाई लुकाउन लुकाउने प्रयास गर्ने प्रयास गर्नुहुन्छ।

Comments

Popular posts from this blog

यदि राजनीतिज्ञहरू मात्र पदभार ग्रहण गर्नु अघि वेश्याको रूपमा बाँच्न सक्थे

केटी पावर

तपाईं स्क्रू प्राप्त गर्न कसरी व्यवहार गर्नुहुन्छ?